„Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubań
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-28
  • Numer ogłoszenia567110-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567110-N-2020 z dnia 2020-07-28 r.

Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu: „Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu, krajowy numer identyfikacyjny 230907302, ul. Bankowa  8 , 59-800  Lubań, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756711220, 756711257, e-mail jacek.baran@zgiukluban.pl, iwona.sandecka@zgiukluban.pl, faks 756711250.
Adres strony internetowej (URL): www.zgiukluban.pl
Adres profilu nabywcy: www.zgiukluban.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zgiukluban.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zgiukluban.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
http://miniportal.uzp.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów”
Numer referencyjny: 25/NIZ/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów o następujących parametrach:Opis podwozie (fabrycznie nowe – 2020): 1. Podwozie o dmc 26t przystosowane do zabudowy bezpylnej, 2. Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna) 3. Rozstaw osi pojazdu w przedziale 3550 do 4000mm 4. Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył. Kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota 5. Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej 6. Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, EBS, system kontroli trakcji 7. Nośność osi przedniej min. 8000kg 8. Nośność osi tylnych min. 19000kg 9. Ogumienie 315/80 R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym, także na kole zapasowym 10. Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy min. 300KM, pojemności nie mniejszej niż 9 litrów i momencie obrotowym min. 1400Nm przystosowany do pracy w zimowych warunkach11. Norma emisji spalin Euro 6, bez EGR 12. Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową 13. Zbiornik paliwa o pojemności min. 200 litrów z zamykanym na klucz korkiem 14. Skrzynia biegów automatyczna lub w pełni zautomatyzowana bez pedału sprzęgła wyposażona w bieg pełzający umożliwiający manewrowanie z małymi prędkościami 15. System zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach 16. Akumulatory min. 2x175Ah (każdy) oraz wyłącznik prądu 17. Alternator min. 100A 18. Kabina dzienna 3 osobowa. Przestrzeń za fotelami kierowcy i ławki pasażerów umożliwiająca przechowywanie wyposażenia oraz ubrań 19. Siedzenia w układzie 1+2 20. Elektrycznie sterowane szyby 21. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne 22. Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej 23. Światła przeciwmgielne przednie 24. Radio z odtwarzaczem MP3 25. Immobilizer fabryczny 26. Tachograf 27. Gniazdo elektryczne 12V 28. Pojazd wyposażony w fabryczne osłony boczne antyrowerowe 29. Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim 30. Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu 31. Wymagana homologacja pojazdu kompletnego 32. Pojazd fabrycznie powinien być przygotowany i umożliwiający zamontowanie systemu. GPS Opis zabudowa (fabrycznie nowa – 2020): 1. Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, o przekroju owalnym z podłoga płaską 2. Zabudowa fabrycznie nowa 3. Pojemność skrzyni ładunkowej – min. 20m3 4. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie 5. Objętość kosza zasypowego min. 1,5m3 6. Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej, blacha o gr. min. 3-8mm 7. Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej, blacha o gr. min. 8mm 8. Mechanizm zgniatania linowo – pyłowy tzw. „szufladowy” 9. Prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy 10. Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5 11. Wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami od 110 l. do 1100 l. 12. Wrzutnik mocowany do odwłoka na śrubach w pełni demontowalny 13. Wrzutnik w całości ocynkowany – lakierowany 14. Wysokość krawędzi wrzutnika po opuszczeniu burty max. 1200mm 15. Czas opróżniania pojemników: a) 110 l. – max. 8 sek.b) 1100 l. – max. 12 sek. 16. Podnoszenie, opróżnianie i odstawianie pojemników odbywa się bez podnoszenia obrotów silnika 17. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka 18. Skrzynka sterownicza umieszczona po prawej stronie wrzutnika musi posiadać min. następujące funkcje: sterowanie wrzutnikiem, start prasy, sygnał dźwiękowy oraz wyłącznik bezpieczeństwa19. Sterowanie hydrauliczne wrzutnika proporcjonalne 20. Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka 21. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów 22. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym 23. Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy 24. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa25. Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego 26. Sterowanie ręczne 27. Sterowanie płytą wypychową „wysuwanie i wsuwanie” odbywa się z pulpitu znajdującego się w kabinie kierowcy 28. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli m. in.: •prasy zagęszczającej, •podnoszenia i opuszczania odwłoka, •czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące prace obsługi 29. Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy 30. Włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne 31. Zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, minimum dwukrotnie gruntowana i lakierowana 32. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów: - światła hamowania, - światła postojowe, - kierunkowskazy, - dwa światła alarmowe, - kogut z tyłu pojazdu, - lampa zespolona nad kabiną z podwójnymi światłami ostrzegawczymi i napisem: „Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu” 33. Dwa stopnie dla ładowaczy umożliwiające ręczny załadunek odpadów 34. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu 35. Zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 z późniejszymi zmianami 36. Układ centralnego smarowania na smar nieprogresywny z elektronicznym sterowaniem i rejestracją pracy systemu – zmiana częstotliwości smarowania w kabinie kierowcy w min. 3 zakresach (informacją o min. stanie smaru w zasobniku, system alarmowy, brak ciśnienia, przerwana linia główna smarowania) 37. Maksymalna wysokość kompletnego pojazdu nie może przekraczać 3525mm 38. Reflektor boczny w odwłoku 39. Błotniki kół z chlapaczami 40. Zbiornik na odcieki z odpadów 41. Zbiornik na wodę z kranem min. 20 litrów wraz z dozownikiem na płyn do mycia rąk 42. Układ dezynfekcji pojemników – zbiornik na ciecz dezynfekującą o poj. min. 25 litrów, wąż o długości min. 10m z lancą umieszczoną na odwłoku zabudowy. Praca układu uruchamiana z rękojeści lancy zamontowany z prawej strony pojazdu 43. Zamontowana tablica rejestracyjna na dole pojazdu 44. Zamawiający nie określa wymogów w zakresie koloru pojazdu (preferowany kolor to biały lub pomarańczowy) 45. Pojazd i jego wyposażenie musi spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów o następujących parametrach:Opis podwozie (fabrycznie nowe – 2020)1. Podwozie o dmc 26t przystosowane do zabudowy bezpylnej2. Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna)3. Rozstaw osi pojazdu w przedziale 3550 do 4000mm4. Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył. Kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota5. Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej6. Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, EBS, system kontroli trakcji7. Nośność osi przedniej min. 8000kg8. Nośność osi tylnych min. 19000kg9. Ogumienie 315/80 R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym, także na kole zapasowym10. Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy min. 300KM, pojemności nie mniejszej niż 9 litrów i momencie obrotowym min. 1400Nm przystosowany do pracy w zimowych warunkach11. Norma emisji spalin Euro 6, bez EGR12. Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową13. Zbiornik paliwa o pojemności min. 200 litrów z zamykanym na klucz korkiem14. Skrzynia biegów automatyczna lub w pełni zautomatyzowana bez pedału sprzęgła wyposażona w bieg pełzający umożliwiający manewrowanie z małymi prędkościami15. System zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach16. Akumulatory min. 2x175Ah (każdy) oraz wyłącznik prądu17. Alternator min. 100A18. Kabina dzienna 3 osobowa. Przestrzeń za fotelami kierowcy i ławki pasażerów umożliwiająca przechowywanie wyposażenia oraz ubrań19. Siedzenia w układzie 1+220. Elektrycznie sterowane szyby21. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne22. Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej23. Światła przeciwmgielne przednie24. Radio z odtwarzaczem MP325. Immobilizer fabryczny26. Tachograf27. Gniazdo elektryczne 12V28. Pojazd wyposażony w fabryczne osłony boczne antyrowerowe29. Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim30. Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu31. Wymagana homologacja pojazdu kompletnego32. Pojazd fabrycznie powinien być przygotowany i umożliwiający zamontowanie systemu GPSOpis zabudowa (fabrycznie nowa – 2020)1. Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, o przekroju owalnym z podłoga płaską2. Zabudowa fabrycznie nowa3. Pojemność skrzyni ładunkowej – min. 20m34. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie5. Objętość kosza zasypowego min. 1,5m36. Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej, blacha o gr. min. 3-8mm7. Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej, blacha o gr. min. 8mm8. Mechanizm zgniatania linowo – pyłowy tzw. „szufladowy”9. Prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy10. Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:511. Wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami od 110 l. do 1100 l.12. Wrzutnik mocowany do odwłoka na śrubach w pełni demontowalny13. Wrzutnik w całości ocynkowany – lakierowany14. Wysokość krawędzi wrzutnika po opuszczeniu burty max. 1200mm15. Czas opróżniania pojemników a) 110 l. – max. 8 sek. b) 1100 l. – max. 12 sek.16. Podnoszenie, opróżnianie i odstawianie pojemników odbywa się bez podnoszenia obrotów silnika17. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka18. Skrzynka sterownicza umieszczona po prawej stronie wrzutnika musi posiadać min. następujące funkcje: sterowanie wrzutnikiem, start prasy, sygnał dźwiękowy oraz wyłącznik bezpieczeństwa19. Sterowanie hydrauliczne wrzutnika proporcjonalne20. Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka21. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów22. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym23. Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy24. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa25. Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego26. Sterowanie ręczne27. Sterowanie płytą wypychową „wysuwanie i wsuwanie” odbywa się z pulpitu znajdującego się w kabinie kierowcy28. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli m. in.:• prasy zagęszczającej• podnoszenia i opuszczania odwłoka• czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące prace obsługi29. Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy30. Włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne31. Zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, minimum dwukrotnie gruntowana i lakierowana32. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów:- światła hamowania- światła postojowe- kierunkowskazy- dwa światła alarmowe- kogut z tyłu pojazdu- lampa zespolona nad kabiną z podwójnymi światłami ostrzegawczymi i napisem: „Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu”33. Dwa stopnie dla ładowaczy umożliwiające ręczny załadunek odpadów34. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu35. Zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 z późniejszymi zmianami36. Układ centralnego smarowania na smar nieprogresywny z elektronicznym sterowaniem i rejestracją pracy systemu – zmiana częstotliwości smarowania w kabinie kierowcy w min. 3 zakresach (informacją o min. stanie smaru w zasobniku, system alarmowy, brak ciśnienia, przerwana linia główna smarowania)37. Maksymalna wysokość kompletnego pojazdu nie może przekraczać 3525mm38. Reflektor boczny w odwłoku39. Błotniki kół z chlapaczami40. Zbiornik na odcieki z odpadów41. Zbiornik na wodę z kranem min. 20 litrów wraz z dozownikiem na płyn do mycia rąk42. Układ dezynfekcji pojemników – zbiornik na ciecz dezynfekującą o poj. min. 25 litrów, wąż o długości min. 10m z lancą umieszczoną na odwłoku zabudowy. Praca układu uruchamiana z rękojeści lancy zamontowany z prawej strony pojazdu43. Zamontowana tablica rejestracyjna na dole pojazdu44. Zamawiający nie określa wymogów w zakresie koloru pojazdu (preferowany kolor to biały lub pomarańczowy)45. Pojazd i jego wyposażenie musi spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z póź. zm.)

II.5) Główny kod CPV: 34144510-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-23

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę potwierdzających możliwość prowadzenia przedmiotowej działalności – na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Spełnienie tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (skalą, wielkością i możliwościami technicznymi).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)



III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zgodnie z pkt. 7 SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z pkt. 5 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 70,00
Termin płatności faktury 20,00
Termin dostawy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi transportu osób - Wrocław, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi transportu osób w dniach: 16 i 17.05.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI