Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-towarowego dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcelińska 90
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-324
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 628 40 00
1.5.8.) Numer faksu: 61 628 40 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@poznan.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.pip.gov.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sprawowanie nadzoru i kontroli przestrzegania prawa pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-towarowego dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed2eb37b-f051-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024138/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo towarowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/12_oip_poznan3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: adres strony prowadzonego postępowania
http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/12_oip_poznan
adres strony internetowej służącej do składania ofert:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Środkami komunikacji jest:
1.1 miniPortal pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,
1.2 Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiającego znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem: /oippoznan/SkrytkaESP
1.3 Poczta elektroniczna adres e-mail: kancelaria@poznan.pip.gov.pl
1.4 Strona właściwa dla danego postępowania w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego:
http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/12_oip_poznan
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl
5. Oświadczenia wstępne o których mowa w rozdziale VI.1 SWZ składa się razem z ofertą, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty składa się razem z ofertą, pełnomocnictwo składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Pozostałe oświadczenia, zawiadomienia, wnioski lub dokumenty (poza ofertą, pełnomocnictwem, oświadczeniem wstępnym) np. wnioski o wyjaśnienia SWZ Wykonawca przesyła Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@poznan.pip.gov.pl, bez konieczności zachowania wymogu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, postaci elektronicznej z podpisem zaufanym / podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o przetwarzaniu danych osobowych zawarte są w rozdziale XVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ-POR-A.213.15.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2021 r. samochodu osobowo-towarowego, z homologacją na przewóz 8 osób.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:
cena brutto oferty (maksymalna punktacja 70 pkt)
zużycie paliwa w cyklu mieszanym (maksymalna punktacja 10 pkt)
wyposażenie dodatkowe- dodatkowy komplet opon zimowych - rozumiane jako drugi komplet kół na felgach stalowych z oponami zimowymi (maksymalna punktacja 20 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie dodatkowe - komplet opon zimowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć również:1. oświadczenie w zakresie wskazanym w pkt VI.1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), oświadczenie składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz przekazuje w oryginale.
2. pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. W przypadku podpisywania wszelkich oświadczeń, dokumentów, formularza ofertowego przez osobę nie będącą umocowanym przedstawicielem wykonawcy do wykonywania czynności prawnych – wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo do złożenia ofert powinno posiadać taką samą formę jak oferta, tj. składa się je w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz przekazuje w oryginale.
3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowaniu ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo (w formie jak wyżej). Jeżeli oferta podmiotu wspólnego zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowaniu ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo (w formie jak wyżej). Jeżeli oferta podmiotu wspólnego zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w VI. 1 SWZ (oświadczenie wstępne) w zakresie dot. braku podstaw do wykluczenia składa każdy (osobno) z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w okolicznościach, o których mowa w art. 455 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku konieczności:1) zmiany stawki podatku od towarów i usług (nie spowoduje to jednak zmiany wartości netto umowy) w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
2) konieczności zmiany terminu wykonania umowy lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu realizacji umowy,
3) zmiany terminu wykonania umowy z powodu okoliczności, za które Strony nie ponoszą odpowiedzialności (np. siła wyższa) lub na skutek działania osób trzecich/podmiotów trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, o ile działania te mają wpływ na uzgodniony termin realizacji umowy,
4) przesunięcia terminów umownych, jeśli owa konieczność powstała na skutek okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
5) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji,
6) zmiany nazwy lub formy prawnej Stron – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
7) zmiany terminu wykonania umowy i/ lub sposobu jej wykonania, z uwagi na wystąpienie siły wyższej, o której mowa w § 12 umowy uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami - w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych,
8) zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
9) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy/podwykonawców.