Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego, dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego, dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-809e05dc-710f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 03
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000892/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup samochodu typu bus dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Otwarty Samorząd - Aktywny Mieszkaniec"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Oś Priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatwadowicki.pl/ogloszenia-o-przetargach/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email:zamowienia.publiczne@powiatwadowicki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jestStarosta Wadowicki z siedzibą przy ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, e-mail :biuro@powiatwadowicki.pl; www.powiatwadowicki.pl, tel. (33) 873 42 30 fax. (33) 823 24 33. -inspektorem ochrony danych osobowych w Powiat Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicachjest Pan Paweł Pławny pawel.plawny@.powiatwadowicki.pl Szczegóły w SWZ - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego, dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach na potrzeby realizacji projektu pn. „Otwarty Samorząd – Aktywny Mieszkaniec – organizacja usług indywidualnego transportu door-to-door na terenie powiatu wadowickiego”
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryteriuma) Kryterium Cena:C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)b) Kryterium: Okres gwarancji na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne bez limitu kilometrów:Minimalny obowiązkowy okres gwarancji na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne bez limitu kilometrów wynosi 24 miesiące. W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (24 miesiące) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru. W przypadku zaoferowaniu okresu gwarancji ponad 60 miesięcy punkty będą liczone jak dla okresu 60 miesięcy.Punkty przyznawane za to kryterium będą liczone wg następującego wzoru: Ge = (gwarancja podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany / najdłuższa zaproponowana gwarancja) x waga kryterium (30)c) Kryterium: Okres gwarancji na powłokę lakierniczą:Minimalny obowiązkowy okres gwarancji na powłokę lakierniczą wynosi 24 miesiące. W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (24 miesiące) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru. W przypadku zaoferowaniu okresu gwarancji ponad 60 miesięcy punkty będą liczone jak dla okresu 60 miesięcy.Punkty przyznawane za to kryterium będą liczone wg następującego wzoru:Gl = (gwarancja podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany / najdłuższa zaproponowana gwarancja) x waga kryterium (5)d) Kryterium: Okres gwarancji na perforację nadwozia:Minimalny obowiązkowy okres gwarancji na perforację nadwozia wynosi 60 miesięcy. W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (60 miesięcy) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru. W przypadku zaoferowaniu okresu gwarancji ponad 120 miesięcy punkty będą liczone jak dla okresu 120 miesięcy.Punkty przyznawane za to kryterium będą liczone wg następującego wzoru:Gp = (gwarancja podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany / najdłuższa zaproponowana gwarancja) x waga kryterium (5)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne bez limitu kilometrów
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na powłokę lakierniczą
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na perforację nadwozia
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4