„Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym o DMC do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym o DMC do 3,5 tony finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzemyśl
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2024-03-26
  • ZamawiającyZakład Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-18
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00249070
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym o DMC do 3,5 tony finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181060088

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 104

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 678 24 84

1.5.8.) Numer faksu: 16 678 67 83

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zukprzemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukprzemysl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym o DMC do 3,5 tony finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d411ad80-e51b-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d411ad80-e51b-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia,
dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl, oraz informacje zamieszczone
w zakładce ,,Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga
posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych
będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, wskazane w rozdziale 12 i 18 SWZ , sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia
Rady Ministrów.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym
i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku
„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” (,,Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.
zakresie wymaga posiadania konta ,, Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia
oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy
do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie
e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy
do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania
z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza komunikacje za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail: sekretariat@zukprzemysl.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.e-zamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rdz 28 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rdz 28 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/ZUK/PRZ/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego
o napędzie elektrycznym o DMC do 3,5 tony finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, zwanego dalej „pojazdem”.
Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
• leasing rozliczany w PLN,
• 35 rat leasingowych równych i niezmiennych,
• okres leasingu – 36 miesięcy od dnia dostawy (data protokołu zdawczo-odbiorczego pojazdu),
• wartość opłaty wstępnej – 50 000 zł, tj. w maksymalnej wysokości dofinansowania
w formie dotacji z Programu „Mój elektryk”, do którego nabór wniosku prowadzi Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (do 20% kosztów kwalifikowanych, brak deklarowanego średniorocznego przebiegu),
• możliwość wykupu pojazdu
• wartość wykupu pojazdu po zakończeniu umowy leasingu wynosi 6%.
Ubezpieczenia pojazdu dokonuje zamawiający na swój koszt u wybranego przez siebie ubezpieczyciela, w zakresie AC, OC i NNW.
Wykonawca dokona na rzecz i w uzgodnieniu z zamawiającym wszelkich czynności i uzgodnień niezbędnych do uzyskania przez zamawiającego dofinansowania, o którym mowa powyżej.
W tym celu wykonawca złoży w imieniu zamawiającego wniosek realizowany na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych w związku z zawarciem umowy leasingu.
Po uzyskaniu dofinansowania z programu „Mój elektryk” wykonawca zobowiązany jest
do zwrotu ww. dofinansowania na rachunek bankowy zamawiającego.
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Juliusza Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl
Wymagany okres gwarancji jakości na pojazd oaz warunki serwisu:
1) podwozie (z limitem do 120 000 km) – 60 miesięcy
2) bateria trakcyjna – 96 miesięcy
3) pakiet przeglądów na okres min. 60 miesięcy z limitem do 120 000 km
- liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
• szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena - 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie żądał przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z zał nr 1 do SWZ - należy wybrać opcje TAK/NIE (potwierdzenie spełnienia)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z zał nr 1 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Godnie z zał 3 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegającego się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwe platformy ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-26 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-24

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z jednym wykonawcą

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport mebli i bramy - Krosno - Grabownica Starzeńska
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę transport mebli. Z Krosna do Grabownicy Starzeńskiej i Grabówki - transport drewnianej bramy wym. 250cm/360/12cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: USŁUGA MYCIA POJAZDÓW
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przemyśl: Dostawy drobnego sprzętu do hemodializy oraz dializy otrzewnowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przemyśl: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń elektronicznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: „Chrońmy zieleń na Pradze – montaż trwałych ogrodzeń zabezpieczających zieleń”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI