„Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wyposażonego w system wagowy przeznaczony...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wyposażonego w system wagowy przeznaczony do wywozu odpadów z systemem załadowczym od tyłu, obsługującym pojemniki od 110 do 1100 litrów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBłażowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-28
  • Numer ogłoszenia590366-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590366-N-2020 z dnia 2020-09-28 r.

Gospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o.: „Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wyposażonego w system wagowy przeznaczony do wywozu odpadów z systemem załadowczym od tyłu, obsługującym pojemniki od 110 do 1100 litrów”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 69068963600000, ul. ul. 3 Maja  35 , 36-030  Błażowa, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 2301444 do 55, e-mail pmaciolek@gkblazowa.itl.pl, faks 17 2301450.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gkblazowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą tradycyjną lub firmą kurierską na adres: ul. 3-go Maja 35, 36-030 Błażowa
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wyposażonego w system wagowy przeznaczony do wywozu odpadów z systemem załadowczym od tyłu, obsługującym pojemniki od 110 do 1100 litrów”
Numer referencyjny: PM/BZP/3/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wyposażonego w system wagowy przeznaczony do wywozu odpadów z systemem załadowczym od tyłu obsługującym pojemniki 110 do 1100 litrów”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) podwozie: • Pojazd fabrycznie nowy – rok produkcji – 2020, • Pojazd trzyosiowy z napędem na oś tylną i osią wleczoną z kierowanymi kołami za osią napędową, • Podwyższona klasa wytrzymałości podwozia, • Dopuszczalny nacisk pierwszej osi: 7 800- 8 100 kg, • Dopuszczalny nacisk drugiej osi: 11 300 – 11 600 kg, • Dopuszczalny nacisk trzeciej osi: 7 800- 8 100 kg, • DMC pojazdu: 24 000 – 27 000 kg, • Szerokość pojazdu: 2 400 – 2 600 mm, • Wysokość maksymalna do 4 m, • Rozstaw osi: 39 500 – 40 100 mm, • Rodzaj paliwa – diesel, • Pojemność silnika- min. 9 dm3, • Norma emisji spalin – EURO 6, • Układ SCR – uzyskanie normy EURO 6, • Kontrola tlenków azotu Nox, • Ogranicznik momentu obrotowego silnika,• Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana, • Brak pedału sprzęgła, • Hamulce tarczowe, • Aktywacja hamulca silnikowego automatyczna, • Silnik turbodoładowany, • Bezpośredni wtrysk paliwa, • Ilość biegów wstecznych: 2, • Ilość biegów do przodu min.: 12, • Pojazd wyposażony w przystawkę odbioru mocy od silnika do zasilania funkcji zabudowy,• Pojemność zbiornika paliwa min. 300 litrów,• Zbiornik na paliwo- stalowy, • Zamykany korek wlewu paliwa, • Zawieszenie przednie- resory stalowe, • Zawieszenie tylne pneumatyczne, • Koła pojazdu z obręczami stalowymi,• Marka opon: Continental, Michelin, Goodyear lub Brigstone,• Rozmiar opon osi przedniej: 315/80R22.5, • Rozmiar opon pierwszej tylnej osi napędowej: 315/80R22.5,• Rozmiar opon osi wleczonej: 315/80R22.5, • Kołpaki ze stali nierdzewnej, • Sterowanie układem hamulcowym elektroniczne, • Pojazd wyposażony w system Hill- Hold, APS, ESP,• Kabina pojazdu: dzienna trzyosobowa, • Lusterko szerokokątne: po stronie kierowcy i pasażera, • Pojazd wyposażony w lusterko przednie,• Pojazd wyposażony w reflektory H7, Pojazd wyposażony w światła do jazdy dziennej: typ lampy LED włączane z oświetleniem postojowym,• Pojazd wyposażony w sygnał dźwiękowy pneumatyczny, • Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, • Po stronie pasażera, fotele dla dwóch osób, • Poszycie fotela kierowcy- winyl, • Poszycie foteli pasażerów – winyl,• Ściany kabiny pokryte materiałem łatwo- zmywalnym, • Dywaniki gumowe na podłodze, • Zestaw wskaźników z podstawowymi funkcjami z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym z komputerem pokładowym na wyposażeniu, • Tachograf cyfrowy,• Immobilizer, • Radio, • Klimatyzacja, • Kolor podwozia- szary, • Kolor kabiny – biały, • Kolor grilla – srebrny, b) zabudowa: • zabudowa fabrycznie nowa – rok produkcji 2020, • zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, • zabudowa montowana na oddzielnej ramie, połączona elastycznie z podwoziem, • skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, • pojemność skrzyni ładunkowej: 21- 24 m3, • objętość kosza zasypowego: 2,5- 3,0 m3 • wanna załadowcza wykonana ze stali trudnościeralnej, • króciec odpływowy w wannie załadowczej,• mechanizm zgniatania liniowo- płytowy, • prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy, • urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno- pneumatycznie, • układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, • dwa wyłączniki bezpieczeństwa umieszczone po obu stronach zabudowy, • automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego,• stopień zagęszczenia odpadów 6:1, • urządzenie załadowcze uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami do 1100 litrów, • dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznymi, • oświetlenie wg obowiązujących przepisów, • reflektor roboczy z tyłu zabudowy, • pasy odblaskowe na kabinie i odwłoku,• dno zbiornika wykonane ze stali wysokogatunkowej, • zabudowa odpowiadająca najnowszym wytycznym CE, • instrukcja obsługi zabudowy w języku polskim. c) system wagowy: • obciążenie do 30 000 kg, • wyposażony w specjalistyczne oprogramowanie oparte na terminalu wagowym, • czujniki tensometryczne z elementami instalacyjnymi min. 6 szt., • terminal wagowy umieszczony w kabinie pojazdu, • terminal wyposażony w złącza systemowe umożliwiające komunikację z systemem pojazdu, • system wyposażony w skrzynkę połączeniową, • legalizacja wagi zgodna z OIML w odpowiedniej klasie handlowej, • zasilanie z akumulatorów pojazdu, • zakres temperatur roboczych od -25 oC do +60 oC, • stopień ochrony dla terminala IP65, • stopień ochrony dla czujników IP68, • ważenie z dokładnością do 10-20 kg, • system wyposażony w złącza systemowe (RS232, RS485) – zapewniające wymianę danych, • szybki i łatwy montaż urządzenia, • prosta obsługa urządzenia,• czytelny, duży wyświetlacz i klawiatura, • czujniki i połączenia zabezpieczone przed działaniem warunków zewnętrznych, • wyposażony w drukarkę do kwitów wagowych, • wyposażony w inklinometr (pochyłomierz) zapewniający stabilną pracę wagi. d) wyposażenie dodatkowe: • koło zapasowe,• podnośnik hydrauliczny min. 10 T,• klucz do kół,• apteczka, • gaśnica,• trójkąt ostrzegawczy, e) gwarancja i serwis: • Zamawiający rozumie przez bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji wszystkie przeglądy gwarancyjne wraz z materiałami eksploatacyjnymi, które wymagane są do wymiany w okresie gwarancji. Zamawiający nie wymaga objęciem gwarancji uszkodzeń wynikających z winy Zamawiającego. • Podwozie: 1) Gwarancja min.: 12 miesięcy z limitem 300 000 km, 2) Bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji obejmujący pełny zakres obsług i napraw (wraz z materiałami eksploatacyjnymi z wyjątkiem szyb i opon), 3) Gwarancja obejmująca całość podwozia wraz z zamontowanym wyposażeniem dodatkowym i osprzętem, • Zabudowa: 1) Gwarancja minimum 24 miesiące, 2) Bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji obejmujący pełny zakres obsług i napraw (wraz z materiałami eksploatacyjnymi), 3) Gwarancja obejmująca całość zabudowy wraz z zamontowanym wyposażeniem dodatkowym i osprzętem. • System wagowy: 1) Gwarancja minimum 24 miesiące, 2) Bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji obejmujący pełny zakres usług i napraw (wraz z materiałami eksploatacyjnymi i legalizacją wagi), 3) W okresie gwarancji przygotowanie dokumentacji umożliwiającej legalizację wagi, wypożyczenie wzorców masy do legalizacji, ich transport i obsługa przy legalizacji wagi, 4) Legalizacja wagi udokumentowana protokołem i deklaracją zgodności WE (świadectwem legalizacji). 3. Stan formalno- prawny pojazdu określony w punkcie 2 opisu przedmiotu zamówienia w pełni udokumentowany – legalne pochodzenie pojazdu, 4. Pojazd jego podwozie wraz z zabudową i wyposażeniem dodatkowym w osprzęt (urządzenia) wymienione w dziale IV SIWZ w 100% przystosowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie, zarejestrowany w Polsce zgodnie z przeznaczeniem użytkowania, 5. Stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy), 6. Gwarancja bez wyłączeń, na cały pojazd wraz z zabudową z minimum określonym w opisie przedmiotu zamówienia, 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt i na własne ryzyko na adres Zamawiającego (ul. 3-go Maja 35, 36-030 Błażowa), gdzie dokona rozruchu oraz przeszkoli pracowników z obsługi urządzenia, 8. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji – Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. z o. o., przy ul. 3-go Maja 35, 36- 030 Błażowa, 9. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji oraz koszt transportu zwrotnego pojazdu do siedziby Zamawiającego. 10. Pojazd powinien pochodzić z produkcji seryjnej. Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego pojazdu z produkcji seryjnej, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu. Pojazd nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu. 11. Należność za pojazd płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury wystawionej po fizycznej dostawie zamówienia. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że proponowany sprzęt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do określonego przez Zamawiającego w opisie zamówienia. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej) znajdują się znaki towarowe za ofertę równoważną rozumie się ofertę spełniającą parametry indywidualnie określone przez jego producenta.

II.5) Główny kod CPV: 34144510-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144511-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty badane będą pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzą spełnienie wymagań Zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty badane będą pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzą spełnienie wymagań Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy załącznik Nr 2 i Nr 3, Nr 4
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   1
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja zabudowy 20,00
Gwarancja podwozia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-06, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę nowej kosiarki-Przemyśl
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę nowej kosiarki.Traktorek Stiga- problemy z rozruchem silnika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI