„Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2021) 9 osobowego samochodu (mikrobusa)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2021) 9 osobowego samochodu (mikrobusa) do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrosno
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-05
  • ZamawiającyPolskie Stowarzyszenie na rzecz Osob z Niepełnosprawnością Intelektualna Koło w Krośnie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2021) 9 osobowego samochodu (mikrobusa) do
przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu
osoby na wózku inwalidzkim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osob z Niepełnosprawnością Intelektualna Koło w Krośnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370178330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 16

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk.krosno@psoni.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psonikrosno.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Krośnie

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność na rzecz osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2021) 9 osobowego samochodu (mikrobusa) do
przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu
osoby na wózku inwalidzkim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2addced8-1ec6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00147373/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa 9 osobowego (8+1) samochodu (mikrobusa) do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://psoni.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”)
pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://psoni.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania
opisane w art. 64 ustawy.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie
i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin
Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms
lub https://psoni.eb2b.com.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy
zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub
https://psoni.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie
i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa RegulaminPlatformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms
lub https://psoni.eb2b.com.pl. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie
Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za
wiążący.
5. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej
niż 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel
IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 11.0.
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat
Reader dla plików w formacie .pdf).
6. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako
załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych
użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.
Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze
do 100 MB.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów
lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez wykonawcę przy użyciu zakładki
„Załączniki” w trakcie etapu składania ofert/wniosków.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub
oświadczeń składane przez wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie zamawiającego), składane
są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”.
Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji
lokalnej itp., także składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”.
7. Zalecenia zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:
a) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
b) odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub
otaczającym.
c) odnośnie podpisu zaufanego:
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.
Pozostałe informacje zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarto w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarto w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PSONI/ZP/340/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Fabrycznie nowy 9 osobowy samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych
w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim (rok produkcji 2021).
2. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do
przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
(świadectwa należy dostarczyć wraz z samochodem), wydane przez ustawowo uprawniony
organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia
31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022) jak również warunki przewidziane w przepisach prawa
Wspólnotowego Unii Europejskiej dla samochodów osobowych.
3. Dostarczony samochód winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu, tj. :
a) faktura sprzedaży,
b) karta pojazdu,
c) aktualne badanie stacji diagnostycznej potwierdzające, że samochód spełnia wszelkie normy, zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo ruchu drogowym.

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia homologacji cząstkowych na wykonane prace oraz aktualny certyfikat systemu ISO obejmujący zakres zabudowy i modyfikacji pojazdu na zastosowane podzespoły/elementy dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca w dniu odbioru przedstawi odpowiednie certyfikaty.

4. Wykonawca zobowiązuje się, by dostarczony pojazd będący przedmiotem zamówienia był
fabrycznie nowy, nieużywany, gotowy do pracy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie był
wcześniej rejestrowany.
5. Pojazd będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie parametrów
technicznych oraz wyposażenia szczegółowo określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu
Zamówienia (Załącznik Nr 1 do SWZ).
6. Dla pojazdu będącego przedmiotem zamówienia podane parametry są wartościami
minimalnymi, każdy pojazd o lepszych, wyższych parametrach spełnia wymagania określone
przez Zamawiającego. Parametry techniczno-eksploatacyjne i jakość dostarczonego pojazdu,
zespołów i podzespołów muszą odpowiadać powszechnie obowiązującym przepisom prawa.
7. Wymagania dotyczące gwarancji :Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia to :
a) gwarancja mechaniczna na samochód (tj. na wszystkie wskazane w fabrycznym dokumencie
gwarancji zespoły i podzespoły samochodu, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie
samochodu, wady materiałowe i fabryczne oraz mechanikę) oraz zabudowę samochodu służącą
do przewozu osób niepełnosprawnych - 24 miesiące bez limitu kilometrów
b) gwarancja na perforacje karoserii pojazdu - 60 miesięcy
c) gwarancja na wady lakiernicze - 36 miesięcy
8. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi
udzielonemu przez Wykonawcę.
9. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczoodbiorczym
przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji, w przypadku wystąpienia wad i usterek,
zobowiązany będzie niezwłocznie przystąpić do ich usunięcia, nie później niż w terminie 10 dni
od dnia przyjęcia zgłoszenia.
11. Wszystkie koszty związane z usuwaniem wad i usterek w okresie gwarancji ponosi
Wykonawca.
12. Na czas naprawy gwarancyjnej samochodu w okresie gwarancyjnym, na życzenie
Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojazdu zastępczego.
Zamawiający wymaga jedynie, aby było to bus 9-cio miejscowy, bez konieczności wyposażenia
go we wszystkie elementy wymienione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o oddanie do dyspozycji samochodu
zastępczego, w przypadku napraw przekraczających 14 dni, liczonych od momentu zgłoszenia
naprawy przez Zamawiającego.
13. Dla zaoferowanego pojazdu Wykonawca musi zagwarantować dostęp do w pełni
autoryzowanej stacji serwisowej, znajdującej się w odległości do 100 km od siedziby
Zamawiającego.
14. Zamawiający zobowiązuje się do użytkowania samochodu oraz stosowania materiałów
eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
15. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady, niezależenie od uprawnień
wynikających z gwarancji jakości.
16. Pojazd musi zostać dostarczony do : Warsztat Terapii Zajęciowej PSONI Koło w Krośnie, 38-
400 Krosno, ul. Grodzka 49.
17. Wykonawca dostarczy pojazd na własny koszt.
18. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Dostawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalnych wymagań technicznych pojazdu
określonych przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu , o ile zostały one określone.
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu
dotyczące:
1.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
1.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
1.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w
okresie 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawę co najmniej 3 fabrycznie nowych
samochodów 9-osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunków przez Wykonawców.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych i zawodowych
Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na
realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 105 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do grupy
kapitałowej – w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów, z
innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami informacyjnymi potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od
innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 4 do
SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw co najmniej 3 fabrycznie nowych samochodów 9-osobowych
przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych według załącznika nr 5 do SWZ, wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ichwartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są
wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3
miesięcy;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych w
postaci oświadczenia, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania
określone w załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający uzna za w/w oświadczenie wypełniony i
podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 1 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 1 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta zgodnie z załącznikiem nr 2 składana jest pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa
w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to
stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez
Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe (Załącznik nr 3 do SWZ).
6. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
7. Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw
wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
8. Do oferty wykonawca załącza również:
a) Pełnomocnictwo
• Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,
wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty
dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do
złożenia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy
zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego
będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tychwykonawców należy załączyć do oferty zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności
wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z
nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z
Załącznikiem nr 7 do SWZ
c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ
d) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane
w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z
przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje,
że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wykonawców należy załączyć do oferty zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności
wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z
nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z
Załącznikiem nr 7 do SWZ
c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ
d) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane
w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z
przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje,
że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy https://psoni.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę korektę danych wypadkowych ze sterownika w Honda CRV- Trzciana
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania09-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę korektę danych wypadkowych ze sterownika 77960-tla-a420-m4 z Hondy CRV. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI