DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO ODBIORU I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarosław
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-10
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00011844
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650228435

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemyska nr 15

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 166212560

1.5.8.) Numer faksu: +48 166215297

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkimjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimjaroslaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ab7003a-7a8b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.pgkimjaroslaw.pl/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną: biuro@pgkimjaroslaw.pl .4. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/5. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie przekazania.5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PGKiM-DAP 26.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021r. samochodu przeznaczonego do zbierania odpadów komunalnych, z tylnym załadunkiem odpadów na podwoziu dwuosiowym (zwanej dalej samochodem), spełniającego normę EURO 6 w zakresie emisji spalin, jak również spełniającego wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2018.1990 z dnia 2018.10.17) i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy. PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA NIE JEST LEASING OPERACYJNY ! (zakup w formie leasingu operacyjnego realizowanego w osobnym postępowaniu przez Zamawiającego2) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży przedmiotu zamówienia wskazanemu przez Zamawiającego Leasingodawcy na zasadach i warunkach określonych w niniejszym postępowaniu i złożonej ofercie. 3) Umowa sprzedaży zostanie zawarta pomiędzy Wykonawcą a Leasingodawcą (Kupującym) z udziałem Zamawiającego. 4) Faktura za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie wystawiona na Leasingodawcę (Kupującego).5) Niniejsze postępowanie prowadzone jest ze skutkiem na rzecz podmiotu trzeciego, tj. wyłonionego przez Zamawiającego Leasingodawcy. 6) Składając ofertę w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązuje się względem Zamawiającego do zbycia przedmiotu zamówienia wskazanemu przez Zamawiającego Leasingodawcy na zasadach umowy sprzedaży i na warunkach złożonej oferty. 7) Parametry i dane techniczne, jakie musi spełniać pojazd będący przedmiotem zamówienia:PODWOZIE:1) Typ podwozia: dwuosiowe w konfiguracji osi 4x22) Rozstaw osi: 3900 - 4100 mm,3) Max dł. samochodu 7950 mm,4) Dopuszczalna masa całkowita min. 18 000 kg,5) Nośność przedniego zawieszenia min. 8000 kg,6) Nośność tylnego zawieszenia min. 13 000 kg,7) Zawieszenie przednie – resory paraboliczne, tylne – pneumatyczne,8) Wskaźnik obciążenia min. osi tylnej9) Silnik o mocy min. 280 KM i max. momencie obrotowym min. 1400 Nm10) Norma emisji spalin Euro 6 z systemem selektywnej redukcji katalitycznej SCR,11) Pojemność silnika od 9000 cm3 do 10900 cm3,12) Skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna ze sprzęgłem hydrokinetycznym,13) Przystawka odbioru mocy odsilnikowa, niezależna od sprzęgła – moment obrotowy dostępny w czasie jazdy i postoju,14) Kolor kabiny pomarańczowy.15) 2 lampy ostrzegawcze LED w atrapie przedniej kabiny podwozia16) Światła do jazdy dziennej LED,17) Kabina trzy miejscowa (dzienna),18) Zawieszenie kabiny pneumatyczne,19) Fotel kierowcy regulowany, amortyzowany z pasem bezpieczeństwa,20) Siedzenia dla pasażerów wyposażone w pas bezpieczeństwa,21) Gumowe dywaniki podłogowe,22) Koło kierownicy po lewej stronie z możliwością regulacji położenia,23) Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne prawe i lewe oraz lusterka rampowe (przednie) i krawężnikowe24) Elektrycznie sterowane podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera,25) Szyby atermiczne, przednia i boczne,27) Systemy ABS, EBS, ESP oraz tzw. „auto hold” zapobiegający staczaniu się pojazdu.28) System ostrzegania przed kolizją z przodu z hamowaniem awaryjnym,29) Immobilizer fabryczny,30) Klimatyzacja manualna,31) Podgrzewany filtr paliwa,33) 2 akumulatory min. 225 Ah,34) Tachograf cyfrowy z legalizacją i kalibracją po zarejestrowaniu pojazdu,35) Układ wydechowy spalin skierowany do góry ponad zabudowę lub wydech dolny,36) Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,37) Obręcze stalowe z oponami w rozmiarze 315/80 R22.5 dostosowane nośnością do max technicznej nośności osi podwozia.38) Na osi napędowej koła z oponami z bieżnikiem terenowym,- nośność ogumienia zwiększona o 10 % do zastosowania komunalnego.39) Koło zapasowe oś przednia (dołączone luzem),40) Przewód do pompowania kół,41) Zbiornik paliwa min 200 litrów aluminiowy,42) Zbiornik AdBlue min 42 l,43) Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu,44) Ogranicznik prędkości do 30 km/h, elektroniczny ogranicznik prędkości do 85 km/h45) Zewnętrzny mechaniczny wyłącznik główny prądu,46) Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, kpl. kluczy z podnośnikiem min 10 ton,47) Gniazdo w kabinie 12V- 2 biegi i 24V2- wtykowe 48) Min dwa kliny zabezpieczające pojazd przed przemieszczaniem na terenie pochyłym,49) Przedni zaczep holowniczy,50) Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim51) Boczne osłony anty-rowerowe fabryczne 52) Apteczka,53) Belka świetlna LED na kabinie z napisem „PGKiM ZOM JAROSŁAW”. Ostateczny napis do ustalenia z Zamawiającym w drodze uzgodnień na etapie wykonania dostawy.54) Wyjście adaptacyjne do podłączenia urządzenia GPS55) Radio CBZABUDOWA:1. Skrzynia ładunkowa zabudowy o owalnym kształcie2. Skrzynia ładunkowa całkowicie spawana, szczelna3. Boki skrzyni ładunkowej wykonane z blach o grubości min. 4mm, wykonane z jednolitych arkuszy4. Podłoga skrzyni ładunkowej zabudowy o owalnym kształcie5. Podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z blachy konstrukcyjnej o grubości min. 4mm6. Pojemność skrzyni ładunkowej min. 16 m37. Objętość kosza zasypowego odwłoka min. 1,7 m38. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym9. Dno wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej typu HARDOX 400 lub równoważnej, o grubości min. 10 mm10. Boczne ściany dna wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej typu HARDOX 400 lub równoważnej, o grubości min. 5 mm11. Właz konserwacyjny usytuowany po prawej stronie, z zabezpieczeniem zgodnym z normą EN1501-1; 12. Zamek i rygiel włazu konserwacyjnego w technologii zabezpieczenia antykorozyjnego - ocynkowane13. Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy) z prowadnicami płyty wypychającej umieszczonymi na bokach zabudowy;14. Siłowniki otwierania odwłoka umieszczone na bokach skrzyni ładunkowej, siłowniki prasy zagęszczającej umieszczone na zewnątrz odwłoka;15. Szczelne połączenie odwłoka z skrzynią ładunkową, między odwłokiem a skrzynią wymagane uszczelki z dwoma krawędziami uszczelniającymi.16. Sterowanie mechanizmem załadowczym prasy w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym17. Sterowanie płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z kabiny kierowcy.18. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów19. Minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden wyłącznik bezpieczeństwa w kabinie kierowcy20. Minimalny stopień zagęszczania odpadów 1:521. Zabezpieczenie przed pęknięciem przewodu, które na wypadek spadku ciśnienia przy uniesionym odwłoku, zapobiega gwałtownemu opadnięciu odwłoka22. Po uniesieniu odwłoka wymagane jest zrealizowanie automatycznego kompletnego cykl mechanizmu załadunku prasy, aby usunąć z wanny zasypowej ewentualne resztki odpadów23. Terminal zamontowany w kabinie kierowcy do obsługi zabudowy umożliwiający m.in. wybór rodzaju zbieranych odpadów (szkło, bio, makulatura, odpady komunalne, plastik), otwieranie i opróżnianie nadwozia, informację o zajętości stopni ładowaczy dodatkowo monitor z kamerą do obserwacji pola pracy wrzutnika.19. Ramiona załadunkowe od pojemników 4-kołowych według DIN24. Automatyczne sterowanie przeciwkolizyjne zapobiegające kolizjom pomiędzy pokrywamy pojemników a mechanizmem załadunkowym,25. Uchylna krawędź zasypu umożliwiająca łatwy wrzut worków,26. Ześlizg składany w konstrukcji stalowej, wykonany w technologii zabezpieczenia antykorozyjnego - ocynkowany 27. Otwieracz pokryw i zderzak pojemników, w technologii zabezpieczenia antykorozycjego - ocynkowany28. Wrzutnik montowany na śrubach, demontowalny, wykonany w konstrukcji stalowej w technologii zabezpieczenia antykorozycjego – ocynkowany29. Wrzutnik typu otwartego do pojemników typu MGB zgodnych z normą PN-EN 840;30. Mechaniczne ryglowanie grzebienia i tarczy krzywkowej 31. Grzebieniowa listwa zabierająca dla pojemników 2- i 4-kołowych (MGB) od 80 l do 1100 l32. Czas trwania cyklu dla pojemników MGB 120-240 l: do 8 sekund, dla pojemników 4-kolowe MGB 1100 l : do 12 sekund33. Wrzutnik przygotowany do montażu anten RFID i czujników wagi dynamicznej34. Sterowniki wrzutnika umieszczone z obu stron odwłoka35. Zabudowa dwukrotnie gruntowana i lakierowana na kolor pomarańczowy zgodny z kolorem kabiny podwozia36. Oświetlenie drogowe zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami ruchu drogowego37. Światło alarmowe „kogut” z przodu i tyłu zabudowy – lub LED stroboskopy 38. Dodatkowe oświetlenie za kabiną kierowcy doświetlające obszar pracy z boków pojazdu39. Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami, informującymi kierowcę o ich zajętości oraz w przypadku zajętości umożliwiające:a. Ograniczenie prędkości jazdy do 30km/h do przodub. Uniemożliwienie cofania pojazdemc. Blokadę pracy układu ugniatania40. System centralnego smarowania zabudowy na smar stały.41. Króciec odpływowy w wannie zasypowej, z kurkiem spustowy do usuwania płynnych odcieków42. Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami w tym EN 1501-143. Zabudowa posiada deklarację zgodności CE 79)44. Pojemnik z wodą do mycia rąk,45. Zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 oraz musi posiadać znak CE.46. Mocowanie na pojemnik środka dezynsekcyjnegoWarunki gwarancji i serwisu:1) Min. 24 miesiące na cały pojazd bez limitu kilometrów;2) Min. 24 miesiące na urządzenia zabudowy;3) Termin gwarancji zaczyna bieg z dniem podpisania protokołu przekazania samochodu;4) Przeglądy serwisowe nieodpłatnie w ramach gwarancji wynikające z interwału serwisu nieodpłatnie

4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze spośród nieodrzuconych ofert jako ofertęnajkorzystniejszą z najwyższą liczbą punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): należycie zrealizował co najmniej dwie dostawy pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie sprzedaży bezpośredniej lub leasingu operacyjnego o wartości minimum 500.000,00 zł brutto, każda z dostaw.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) wykaz dostaw co najmniej dwóch pojazdów specjalistycznych typu śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie sprzedaży bezpośredniej lub leasingu operacyjnego o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda z dostaw, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów (referencji) określających czy wymieniona w wykazie dostawy zostały wykonane przez Wykonawcę należycie2) opis oferowanego specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych. Z opisu winno wynikać, iż oferowany samochód spełnia wszelkie wymagania zamawiającego określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 3) wadium – jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych,2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310).3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Spółdzielczym w Jarosławiu, nr konta 10 9096 0004 2001 0053 9454 0001z dopiskiem: „Wadium- dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych ”.4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określne w ustawie p.z.p. , tj.: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w a rt. 107 ust.2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 , oświadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 1 , innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca , którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie., c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy , którego oferta została wybrana. 2) Z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium, 3) Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie, 4) Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5) W treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania, 6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o. KRS 0000123566,7) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 58 ustawy pz.zp. ) Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium , wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku , o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy p.z.p. zostanie odrzucona. 8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 3 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które /dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-03-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzedaż i montaż haka do auta Land Rover Freelander 2 - Jarosław
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzedaż i montaż haka do auta Land Rover Freelander 2. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI