IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : a) Pakiet nr 1: 3 300,00 zł (Słownie złotych: trzy tysiące trzysta zł 00/100). b) Pakiet nr 2: 3 600,00 zł (Słownie złotych: trzy tysiące sześćset zł 00/100). razem: 6 900,00 zł (słownie sześć tysięcy dziewięćset zł 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
40,00 |
Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni |
30,00 |
Okres gwarancji |
10,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany do umowy zostały wskazane we wzorze umowy i dotyczą w szczególności: 1. Zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę nie będą miały wpływu na koszty realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; c) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 4; d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; e) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3. Zmiany dotyczące umowy wymagają formy pisemnej i mogą być wprowadzone za zgodą obu stron. 4. Wzrost cen może nastąpić w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 5. Zmiana cen bez uprzedniego zawiadomienia, udokumentowania zmiany cen i podpisania stosownego aneksu do umowy jest bezwzględnie nieważna. 6. W przypadku wycofania z obrotu lub zakończenia produkcji danego asortymentu, wyszczególnionego w załączniku do umowy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia asortymentu o parametrach nie niższych oraz w cenie nie wyższej niż określona w umowie na dany asortyment po uprzedniej akceptacji zmiany asortymentu przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-09-27, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
– cena oferty brutto (C) Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru: C = (Cx/ Cb) x 40 pkt gdzie: C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto, Cx - cena brutto oferty najtańszej, Cb - cena brutto ocenianej oferty. Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę Cenę podaną w załączniku nr 1 do SIWZ Druk „OFERTA”. - klasa przyczepności na mokrej nawierzchni ( KP) Wykonawca w załącznikach nr 1.1, 1.2 do SIWZ (w zależności od wybranego pakietu) do SIWZ podawał będzie „Klasę przyczepności na mokrej nawierzchni” zaoferowanych opon. Zgodnie z zaoferowaną klasą przyczepności Zamawiający będzie przyznawał liczbę punktów zgodnie z poniższymi zasadami: W pakiecie nr 1 „dostawa ogumienia zimowego do samochodów osobowych” każda z zaoferowanych w załączniku nr 1.1 do SIWZ opon i odpowiadająca jej klasa przyczepności będzie odpowiadała poniższej liczbie punktów: Klasa A - 5 pkt Klasa B - 2 pkt Klasa C - 0 pkt W pakiecie nr 2 „dostawa ogumienia zimowego do samochodów dostawczych i SUV” każda z zaoferowanych w załączniku nr 1.2 do SIWZ opon i odpowiadająca jej klasa przyczepności będzie odpowiadała poniższej liczbie punktów: Klasa A -3 pkt Klasa B - 2 pkt Klasa (C) – 1 pkt Pozostałe klasy (D, E, F, G) – 0 pkt Uwaga !!! W przypadku opon wskazanych w załączniku nr 1.1 do SIWZ zaoferowane opony muszą posiadać klasę przyczepności na mokrej nawierzchni nie niższą niż C. Zaoferowanie w tych pozycjach opon o niższej klasie przyczepności będzie powodowało odrzucenie oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w odpowiednim miejscu załączników nr 1.1, 1.2 do SIWZ klasy przyczepności opon Zamawiający przyjmie klasę przyczepności opony o równowartości 0 pkt; Następnie Zamawiający przyporządkuje odpowiednią liczbę punktów zgodnie z powyższymi zasadami oraz zsumuje wszystkie punkty w niniejszym kryterium, dla każdego pakietu oddzielnie. Liczba punktów w kryterium KP obliczona zostanie wg wzoru: KP=( KPb / KPx) x 30 gdzie: KP – ilość punktów w kryterium klasa przyczepności na mokrej nawierzchni; KPb – suma punktów oferty badanej w kryterium klasa przyczepności na mokrej nawierzchni; KPx – najwyższa suma punktów wśród ofert badanych w kryterium klasa przyczepności na mokrej nawierzchni. - okres gwarancji – (OG): w niniejszym kryterium punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami: Wykonawca w wykropkowanym miejscu w załączniku nr 1 do SIWZ Druk „OFERTA” dotyczącym kryterium oceny oferty „okres gwarancji” powinien wpisać okres gwarancji zaoferowanego ogumienia. Okres gwarancji na ogumienie winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 60 miesięcy, licząc od daty dostawy. Oferta Wykonawcy, który proponuje okres krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona. W przypadku, gdy okres gwarancji będzie dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny ofert, termin maksymalny wynoszący 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w odpowiednim miejscu załącznika nr 1 do SIWZ Druk „OFERTA” okresu gwarancji Zamawiający przyjmie okres gwarancji 24 miesiące i przyzna ofercie 0 pkt w niniejszym kryterium. Liczba punktów w kryterium OG zostanie obliczona na podstawie wzoru OG=(OGb / OGx) x 10 gdzie: OG- ilość punktów w kryterium okres gwarancji OGb – okres gwarancji oferty badanej OGx – najdłuższy okres gwarancji wśród ofert badanych - termin dostawy – (TD) w niniejszym postępowaniu punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami: Wykonawca w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 do SIWZ Druk „OFERTA” dotyczącym kryterium oceny oferty „termin dostawy” powinien zakreślić termin dostawy zaoferowanego ogumienia wybrany z poniższych wariantów: - Dostawa w dniu zamówienia lub dnia następnego przed godz. 11:00 tj.: gdy zamówienie zostanie złożone do godz. 11:00 dostawa musi się odbyć tego samego dnia do godz. 15:00, gdy zamówienie zostanie złożone po godz. 11:00 dostawa musi się odbyć do godz. 11:00 następnego dnia roboczego - odpowiada przyznaniu 20 pkt w niniejszym kryterium. - Dostawa w dniu następnym roboczym - odpowiada przyznaniu 10 pkt w niniejszym kryterium. - Dostawa do dwóch dni roboczych - odpowiada przyznaniu 5 pkt w niniejszym kryterium. - Dostawa do trzech dni roboczych - odpowiada przyznaniu 0 pkt w niniejszym kryterium. - Dostawa powyżej trzech dni roboczych – Zamawiający uzna ofertę za niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia . Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności tj. termin dostawy przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin w takim przypadku upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. Dostawy będą przyjmowane w dniach roboczych w godz. 7:00 – 15:00, które stanowią godziny pracy Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w odpowiednim miejscu załącznika nr 1 do SIWZ Druk „OFERTA” terminu dostawy Zamawiający przyjmie termin dostawy do trzech dni roboczych i przyzna ofercie 0 pkt w niniejszym kryterium. Suma punktów przyznanych złożonym ofertom stanowiła będzie sumę punktów przyznanych w każdym z ustanowionych powyżej kryteriów oceny oferty tj ceny oferty brutto (C), klasy przyczepności na mokrej nawierzchni (KP), okresu gwarancji (OG) oraz termin dostawy (TD), i będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej i zostanie obliczona wg wzoru: P = C+KP+OG+TD gdzie: P – łączna ilość punktów C – ilość punków w kryterium „cena oferty brutto” KP – ilość punktów w kryterium „klasa przyczepności na mokrej nawierzchni” OG – ilość punktów w kryterium „okres gwarancji” TD - ilość punktów w kryterium „termin dostawy” Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.