Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x2...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x2 z motopompą dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starkowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUstka
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-25
  • ZamawiającyWójt Gminy Ustka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00233057
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x2 z motopompą dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Starkowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Starkowie 5

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392532611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starkowo 5

1.5.2.) Miejscowość: Starkowo 5

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 505175269

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starkowo@web.osp.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiający wspólnie przygotowujący i przeprowadzający postępowanie na podstawie
art. 38 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:

1) Ochotnicza Straż Pożarna w Starkowie – podmiot na rzecz, którego prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego i z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego.
Dokładny adres: 76-270 Starkowo 5, NIP 8392532611, REGON 770880967, oraz

2) Gmina Ustka – podmiot przeprowadzający postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
dokładny adres: 76-270 Ustka, ul. Piotra Dunina 24

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x2 z motopompą dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5694d678-2cda-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze środków otrzymanych od Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą w Warszawie w ramach realizacji zadania pn. „Przygotowanie jednostek ochotniczych straży pożarnych do działań ratowniczo – gaśniczych”, środków pochodzących z Gminy Ustka oraz darowizn pieniężnych zebranych od firm i instytucji.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.ustka.ug.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.ustka.ug.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z
zastrzeżeniem, że złożenie oferty oraz oświadczeń następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów
stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania
wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań
dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci
papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej
Zamawiającego wskazany w pkt 9 swz.
6. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej
opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.
7. Ofertę, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ.
1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 –
„RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Gmina Ustka ul. Dunina
24, 76-270 Ustka reprezentowana przez Wójta Gminy Ustka. Administrator wyznaczył Inspektora
Ochrony Danych Osobowych p. Pani Katarzyna Jakubowska, e-mail: iod@ustka.ug.gov.pl;, z którym w
sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem
poczty elektronicznej pod adresem iod@ustka.ug.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 693 064 318.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym
rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich
wniesienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.27.2021.MA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo –
gaśniczego z napędem 4x2 z motopompą dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starkowie.
2. Przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Zakup oraz dostawę pojazdu tj. samochodu fabrycznie nowego nie noszącego śladów
użytkowania i wyprodukowanego w 2021 roku lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z
napędem 4x2 z motopompą;
2. dostawę kompletnej dokumentacji zgodnie z wymogami określonymi poniżej;
3. przeprowadzenie sprawdzenia zgodności wykonania samochodu z umową, jakości
wykonania, funkcjonowania samochodu i poszczególnych urządzeń, zgodności ilościowej
wyposażenia oraz wymaganej dokumentacji;
4. szkolenie z obsługi przedmiotu umowy dla 5 osób będących przedstawicielem Użytkownika-
Ochotniczej Straży Pożarna w Starkowie.
5. Pojazd musi posiadać:
1) instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim - 2 komplety;
2) dokumenty gwarancyjne samochodu w języku polskim z zapisami zgodnymi z
postanowieniami umowy;
3) kopię aktualnego świadectwa dopuszczenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw
Wewnętrznych z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu
bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania
dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002, ze zm.), poświadczoną
za zgodność z oryginałem;
4) kopię aktualnego świadectwa dopuszczenia dla wyposażenia wymagającego dopuszczenia
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie
wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i
życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.
U. Nr 143 poz. 1002, ze zm.), poświadczoną za zgodność z oryginałem;
5) świadectwo homologacji typu lub świadectwo zgodności WE, zgodnie z ustawą z dnia 20
czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym lub świadectwo homologacji typu pojazdu
kompletnego oraz zgoda producenta podwozia na wykonanie zabudowy w przypadku gdy
przekroczone zostały warunki zabudowy określone przez producenta podwozia;
6) deklaracje wykonawcy/dostawcy, że sprzęt łączności spełnia minimalne wymagania
techniczno-funkcjonalne określone w załączniku nr 3 do instrukcji stanowiącej załącznik do
Rozkazu Nr 4 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 9 czerwca 2009 r. w
sprawie wprowadzenia nowych zasad organizacji łączności w sieciach radiowych UKF
Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP Nr 1 z 2009 r., poz. 16), dopuszczony do
stosowania w sieci PSP w zakresie częstotliwości VHF 136-174 MHz;
7) Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych
przepisów krajowych i/lub międzynarodowych;
8) instrukcję obsługi i konserwacji pojazdu, w języku polskim, sporządzoną w formie papierowej;
9) dokumentację niezbędną do zarejestrowania samochodu w Wydziale Komunikacji właściwym
dla siedziby Zamawiającego, w tym zaświadczenie z poszerzonego badania technicznego
samochodu w uprawnionej stacji diagnostycznej, potwierdzające przeznaczenie samochodu
jako pojazd specjalny;
10) katalog części zamiennych ze wskazaniem ich dostawcy/ów (w wersji drukowanej i
elektronicznej);
11) informację o ilości i rodzaju stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych w
poszczególnych układach.
6. Jeżeli w Specyfikacji Warunków Zamówienia (w skrócie SWZ ) lub jej załącznikach mowa jest
o pojeździe - rozumie się przez to cały przedmiot zamówienia, w szczególności zakup oraz
dostawę fabrycznie nowego statku bez cech używalności. Pojazd musi odpowiadać przepisom
zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. 2016 r. poz.
2022).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu
zamówienia) stanowi załącznik nr. 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie
zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 16 SWZ.
Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 – cena (cena oferty brutto): 60%
Kryterium nr 2 – długość bezpłatnego okresu serwisu na podbudowę (podwozie) wraz ze wszystkimi
podzespołami i elementami: 20%.
Kryterium nr 3 – długość bezpłatnego okresu gwarancji na nadbudowę i podbudowę (podwozie) wraz
ze wszystkimi podzespołami i elementami: 20%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość bezpłatnego okresu serwisu na podbudowę (podwozie) wraz ze wszystkimi podzespołami i elementami

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość bezpłatnego okresu gwarancji na nadbudowę i podbudowę (podwozie) wraz ze wszystkimi podzespołami i elementami

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 3.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć:
1) Formularz ofertowy,
2) OŚWIADCZENIA [art. 273 ust. 1 i ust. 2 w zw z art. 125 ust 1 ustawy pzp].
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 oraz art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy pzp - którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ - w przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia
składa każdy z wykonawców;
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik;
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 oraz art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy pzp - którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ - w przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia
składa każdy z wykonawców;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

art. 454-455 ustawy pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-25 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-25 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wspólnie przygotowujący i przeprowadzający postępowanie na podstawie
art. 38 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:

1) Ochotnicza Straż Pożarna w Starkowie – podmiot na rzecz, którego prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego i z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego.
Dokładny adres: 76-270 Starkowo 5, NIP 8392532611, REGON 770880967, oraz

2) Gmina Ustka – podmiot przeprowadzający postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
dokładny adres: 76-270 Ustka, ul. Piotra Dunina 24
Zamówienie jest współfinansowane ze środków otrzymanych od Komendy Głównej Państwowej
Straży Pożarnej z siedzibą w Warszawie w ramach realizacji zadania pn. „Przygotowanie
jednostek ochotniczych straży pożarnych do działań ratowniczo – gaśniczych”, środków
pochodzących z Gminy Ustka oraz darowizn pieniężnych zebranych od firm i instytucji.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wanny do transportu ziemniaków luzem - Słupsk - Stawiszyce
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wanny do transportu ziemniaków luzem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI