„Dostawa fabrycznie nowego 9 osobowego mikrobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa fabrycznie nowego 9 osobowego mikrobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych, w tym dwóch na wózkach inwalidzkich na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego przez PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Górnicza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Dąbrowa Górnicza
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia773019-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 773019-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Gmina Dąbrowa Górnicza: „Dostawa fabrycznie nowego 9 osobowego mikrobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych, w tym dwóch na wózkach inwalidzkich na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego przez PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. ul. Graniczna  21 , 41-300  Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 956 700, e-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl, faks 32 2625032, 2956700.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter. stanowisko 14

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa fabrycznie nowego 9 osobowego mikrobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych, w tym dwóch na wózkach inwalidzkich na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego przez PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D”
Numer referencyjny: ZP.WO.271.4.70.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargunieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2019 poz. 1843 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ: Specyfikacja pojazdu:I. Wymagania ogólne.1. Stan fabrycznie nowy, nie zarejestrowany oraz nieużywany.2. Nie pochodzący z ekspozycji. 3. Rok produkcji: 2020 lub 2021. II. Nadwozie. 1. Nadwozie z przyciemnianymi bocznymi szybami w przedziale pasażerskim, z izolacją termiczną.2. Elektrycznie regulowane szyby boczne - przednie. 3. Przystosowany do przewozu 9 osób (6 miejsc siedzących + 2 miejsca na wózki inwalidzkie ustawione jeden za drugim po prawej stronie + 1 kierowca). 4. Homologacja na pojazd zabudowany, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych lub homologacja auta bazowego wraz z badaniami technicznymi potwierdzającymi przystosowanie pojazdu do przewozu wymaganej liczby osób i oświadczeniem o dokonaniu przebudowy pojazdu przez podmiot uprawniony. 5. Wjazd wózka inwalidzkiego przez tylne dwuskrzydłowe, symetrycznie dzielone, przeszklone drzwi, które mają być otwierane na boki pod kątem co najmniej 180 stopni. 6. Atestowana aluminiowa, stała mechaniczna rampa podjazdowa montowana wewnątrz pojazdu. 7. Wejście do przedziału pasażerskiego przez boczne przesuwne drzwi z obniżonym stałym stopniem wejściowym, z dodatkowymi rączkami i uchwytem dla pasażerów w obszarze wsiadania do przestrzeni pasażerskiej. Wejście dla kierowcy z lewej strony pojazdu, wejście dla pasażera prawej z strony pojazdu. 8. Podłoga płaska, antypoślizgowa, wodoodporna. 9. Atestowane pasy do mocowania 2 wózków inwalidzkich .10. Zamontowane atestowane szyny podłogowe do mocowania wózków inwalidzkich. 11. Fotel kierowcy regulowany z zagłówkiem i podłokietnikiem.12. Ścianka działowa za fotelem kierowcy typu plexi . 13. Poduszka powietrzna dla kierowcy. 14. Wszystkie miejsca siedzące wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. 15. System szynowy foteli .16. Fotele pasażerów regulowane z zagłówkami i tapicerowane materiałem odpornym na przetarcia i zabrudzenia. 17. Pełna tapicerka z izolacją termiczną (tapicerka podsufitowa sztywna, boki pojazdu w tapicerce materiałowej o kolorystyce foteli). Ciemna tonacja tapicerki. 18. Powłoka lakiernicza nadwozia: dowolna.19. Elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka zewnętrze. 20. Lusterko wewnętrzne. 21. Centralny zamek wszystkich drzwi sterowany pilotem (ilość pilotów – min. 2 szt.). 22. Czujniki parkowania przednie i tylne. 23. Czujniki cofania z sygnałem dźwiękowym zewnętrznym. 24. Półki nad siedzeniami pasażerów na bagaż podręczny. 25. Półka nad przednią szybą (zamykany schowek). 26. Autoalarm wraz z czujnikiem przechyłu. 27. Światła przeciwmgielne. 28. Oświetlenie przedziału pasażerskiego. 29. Oświetlenie dla kierowcy. 30. Oświetlenie stopnia wejściowego przy drzwiach. 31. Radioodtwarzacz płyt CD lub USB lub MP3 z nagłośnieniem przestrzeni pasażerskiej oraz mikrofonem bezprzewodowym. 32. Zestaw audio z systemem głośnomówiącym. III. Silnik . 1. Wysokoprężny, zasilany olejem napędowym (ON). 2. Pojemność skokowa silnika 1900 - 3000 cm 3. 3. Moc silnika min. 130 KM. 4. Emisja zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów zmierzona według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych, a w przypadku pojazdów nieobjętych tą procedurą - określona według innej metody pomiaru emisji, zapewniająca porównywalność ofert- spełniająca wymogi normy EURO 6. IV. Zespół napędowy. 1. Skrzynia biegów manualna. 2. Co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny. V. Układ kierowniczy .1. Wspomaganie układu kierowniczego. 2. Kolumna kierownicy regulowana. VI. Układ hamulcowy .1. Hamulce tarczowe kół przednich i tylnych. 2. Systemy: ABS, ASR, ESP, BAS, Immobiliser. VII. Ogrzewanie i klimatyzacja . 1. Klimatyzacja półautomatyczna lub manualna dwustrefowa (przedział kierowcy, przedział pasażerski).2. Ogrzewanie kabiny kierowcy i przedziału pasażerskiego cieczą krystaliczną chłodzącą silnik. 3. Dodatkowe ogrzewanie postojowe niezależne od pracy silnika z możliwością ustawienia temperatury. VIII. Wymagania dodatkowe .1. Światła do jazdy dziennej. 2. Gniazdo 230 V. 3. Wieszaki ubraniowe na słupach bocznych po każdej stronie.4. Dodatkowy komplet kół zimowych dostosowanych do oferowanego pojazdu. 5. Pełnowymiarowe koło zapasowe. 6. Chlapacze przód i tył. 7. Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, komplet kluczy do wymiany kół, lewarek. 8. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych - zgodnie z wymogami przepisów ruchu drogowego dla pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych. 9. Serwis gwarancyjny na terenie województwa śląskiego. 10. Gwarancja minimalna mechaniczna na pojazd wraz z wyposażeniem bez limitu przebiegu kilometrów: 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.11. Gwarancja na lakier i perforację blach nadwozia- wg oferty minimum 36 miesięcy, maks. 120 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. 12. Gwarancja na podwozie- minimum 36 miesięcy - wg oferty minimum 36 miesięcy, maks. 120 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.

II.5) Główny kod CPV: 34114400-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.04.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.5.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.6.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ponadto do oferty należy załączyć:1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana data podpisania);2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności:-zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,-czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres, którego wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (C ) 60,00
Gwarancja na lakier i perforację blach nadwozia (G1) 20,00
Gwarancja na podwozie (G2) 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczone wyłącznie z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:1) Zmiany terminu dostawy na skutek siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Dostawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. 2). W zakresie zmiany podatku VAT:a) W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto nie może być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. b) W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto zostanie odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do wynagrodzenia brutto zadeklarowanego w ofercie. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. II. Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenieniniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie zzapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 2. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: - w pkt. 9.2.1. i 9.2.2. SIWZ należy przedłożyćodrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - w pkt.9.1.1. i 9.3, . SIWZ Wykonawcy składają łącznie; 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiająPełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich wpostępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencjaprowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przedzawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tychWykonawców. III. Uszczegółowienie sekcji IV.2.1) Ogłoszenia - Kryteria oceny ofert: 1. Gwarancja nalakier i perforację blach nadwozia (G1) : Wykonawca może zadeklarować dłuższy, niż wymaganyminimalnie okres gwarancji na lakier i perforację blach nadwozia tj. 36 miesięcy od daty podpisaniaprotokołu odbioru, ale nie przekraczający 120 miesięcy. Okres gwarancji należy zadeklarować wpełnych miesiącach. Brak deklaracji okresu gwarancji w Formularzu ofertowym bądź jego określenieponiżej okresu minimalnego skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawyPzp. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny, dla potrzebporównania i oceny ofert, zostanie przyjęte 120 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru,natomiast zadeklarowany okres zostanie wpisany do umowy. Oferta deklarująca najdłuższy okresgwarancji spośród wszystkich ważnych ofert otrzyma 20 pkt. Oferty deklarujące krótsze okresyotrzymają ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: Pi (G1) = 10/7(1-36mcy/ G1b) x 20 pkt. gdzie:Pi (G1) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta “i” za kryterium “Gwarancja na lakier i perforację blachnadwozia ”, G1b - Okres gwarancji na lakier i perforację blach nadwozia w ofercie badanej . 2.Gwarancja na podwozie (G2) : Wykonawca może zadeklarować dłuższy, niż wymagany minimalnieokres gwarancji na podwozie tj. 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, ale nieprzekraczający 120 miesięcy. Okres gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach. Brakdeklaracji okresu gwarancji w Formularzu ofertowym bądź jego określenie poniżej okresu minimalnegoskutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku, gdyWykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny, dla potrzeb porównania i ocenyofert, zostanie przyjęte 120 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, natomiast zadeklarowanyokres zostanie wpisany do umowy. Oferta deklarująca najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkichważnych ofert otrzyma 20 pkt. Oferty deklarujące krótsze okresy otrzymają ilość punktów obliczonąna podstawie wzoru: Pi (G2) = 10/7(1-36mcy/ G2b) x 20 pkt. gdzie: Pi (G2) - Ilość punktów jakieotrzyma oferta “i” za kryterium “Gwarancja na podwozie”, G2b - Okres gwarancji na podwozie wofercie badanej. IV. Klauzula informacyjna dot. RODO zawarta została w pkt. 30 SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport pralki z domu do mieszkania, 2 piętro - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport pralki z domu do mieszkania, 2 piętro. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI