IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena (C ) |
60,00 |
Gwarancja na lakier i perforację blach nadwozia (G1) |
20,00 |
Gwarancja na podwozie (G2) |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczone wyłącznie z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:1) Zmiany terminu dostawy na skutek siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Dostawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. 2). W zakresie zmiany podatku VAT:a) W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto nie może być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. b) W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto zostanie odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do wynagrodzenia brutto zadeklarowanego w ofercie. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
12.01.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. II. Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenieniniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie zzapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 2. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: - w pkt. 9.2.1. i 9.2.2. SIWZ należy przedłożyćodrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - w pkt.9.1.1. i 9.3, . SIWZ Wykonawcy składają łącznie; 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiająPełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich wpostępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencjaprowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przedzawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tychWykonawców. III. Uszczegółowienie sekcji IV.2.1) Ogłoszenia - Kryteria oceny ofert: 1. Gwarancja nalakier i perforację blach nadwozia (G1) : Wykonawca może zadeklarować dłuższy, niż wymaganyminimalnie okres gwarancji na lakier i perforację blach nadwozia tj. 36 miesięcy od daty podpisaniaprotokołu odbioru, ale nie przekraczający 120 miesięcy. Okres gwarancji należy zadeklarować wpełnych miesiącach. Brak deklaracji okresu gwarancji w Formularzu ofertowym bądź jego określenieponiżej okresu minimalnego skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawyPzp. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny, dla potrzebporównania i oceny ofert, zostanie przyjęte 120 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru,natomiast zadeklarowany okres zostanie wpisany do umowy. Oferta deklarująca najdłuższy okresgwarancji spośród wszystkich ważnych ofert otrzyma 20 pkt. Oferty deklarujące krótsze okresyotrzymają ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: Pi (G1) = 10/7(1-36mcy/ G1b) x 20 pkt. gdzie:Pi (G1) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta “i” za kryterium “Gwarancja na lakier i perforację blachnadwozia ”, G1b - Okres gwarancji na lakier i perforację blach nadwozia w ofercie badanej . 2.Gwarancja na podwozie (G2) : Wykonawca może zadeklarować dłuższy, niż wymagany minimalnieokres gwarancji na podwozie tj. 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, ale nieprzekraczający 120 miesięcy. Okres gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach. Brakdeklaracji okresu gwarancji w Formularzu ofertowym bądź jego określenie poniżej okresu minimalnegoskutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku, gdyWykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny, dla potrzeb porównania i ocenyofert, zostanie przyjęte 120 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, natomiast zadeklarowanyokres zostanie wpisany do umowy. Oferta deklarująca najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkichważnych ofert otrzyma 20 pkt. Oferty deklarujące krótsze okresy otrzymają ilość punktów obliczonąna podstawie wzoru: Pi (G2) = 10/7(1-36mcy/ G2b) x 20 pkt. gdzie: Pi (G2) - Ilość punktów jakieotrzyma oferta “i” za kryterium “Gwarancja na podwozie”, G2b - Okres gwarancji na podwozie wofercie badanej. IV. Klauzula informacyjna dot. RODO zawarta została w pkt. 30 SIWZ.