Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawa dwóch samochodów ciężarowych do 3,5 tony, dwuosobowych.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-04-28
ZamawiającyCentrum Obsługi Administracji Rządowej
Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
Numer ogłoszenia2021/BZP 00035928
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035928 z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa dwóch samochodów ciężarowych do 3,5 tony, dwuosobowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powsińska 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-903
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://zamowienia.gov.pl lub https://platforma.eB2B.com.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Centrum Obsługi Administracji Rządowej Instytucja Gospodarki Budżetowej z siedzibą w Warszawie przy ul. Powsińskiej 69/71, 02- 903 Warszawa, wpisane do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000373135, REGON: 142746130, NIP: 5213590436. Szczegóły zostały zawarte w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2021/17/COAR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. nowych, nieużywanych samochodów ciężarowych, dwuosobowych, o wartości DMC maksymalnie do 3,5 t, dla Centrum Obsługi Administracji Rządowej, wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 – Specyfikacja techniczna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (T)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów (G)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Specyfikację techniczną – Załącznik nr 2A do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lubofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowejniezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty:1) Formularz oferty – Załącznik nr 2 do SWZ.2) Specyfikację techniczną – Załącznik nr 2A do SWZ (specyfikacja techniczna nie podlega uzupełnieniu).3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SWZ.4) Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku gdy pełnomocnictwo do złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym –w zależności od tego jakim podpisem opatrzono ofertę, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Odwzorowanie cyfrowe pełnomocnictwa powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.5) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność,6) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdział VIII podrozdział I ust. 3 SWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innego podmiotu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Dopuszcza się następujące zmiany umowy: 2.1. istotne, w przypadku :a) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,b) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku, 2.2. nieistotne, a w szczególności zmiany nazwy, adresu, formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy bądź Zamawiającego, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Zmiana osób do kontaktu nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie pod adresem: https://zamowienia.gov.pl lub https://platforma.eB2B.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówieniaoraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisówustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy Pzp, tj. odwołaniei skarga do sądu. Postępowanie odwoławcze uregulowane zostało w przepisach art. 506-578ustawy Pzp, a postępowanie skargowe w przepisach art. 579-590 ustawy Pzp.2. Odwołanieprzysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy Pzp czynność Zamawiającego, podjętą wOgłoszenie nr 2021/BZP 00031124/01 z dnia 2021-04-122021-04-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawypostępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2)zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający byłobowiązany na podstawie ustawy Pzp;3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania oudzielenie zamówienia, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.3. Odwołanie wnosi siędo Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje kopię odwołaniaZamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł onzapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiającymógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeliprzekazanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej.4. Odwołanie wnosi się w terminie: (a) 5 dni od dnia przekazaniainformacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacjazostała przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, (b) 10 dni od dniaprzekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeliinformacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. (a).5. Odwołanie wobec treściogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treścidokumentów zamówienia wnosi się 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w BiuletynieZamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej.6. Odwołanie wprzypadkach innych niż określone ww. wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powziętolub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia.7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej orazpostanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawyPzp, stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się doSądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych. Skargę wnosi się zapośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie 14 dni od dnia doręczeniaorzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub postanowienia Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej,o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowiskargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy zdnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.).Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031124/01 z dnia 2021-04-122021-
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z własnym zestawem firanka 13, 6 - Warszawa
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania26-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy przewoźników do stałej współpracy z własnym zestawem firanka 13, 6.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.