Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów w ramach dwóch Części: Część 1 – zakup...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów w ramach dwóch Części: Część 1 – zakup samochodu osobowego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaśle, Część 2 – zakup samochodu osobowego 9-cio miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jaśle w ramach programu „Dojechać każdy może” – zakup samochodu dla potrzeb uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jaśle w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Jasielski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-27
  • Numer ogłoszenia603199-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603199-N-2019 z dnia 2019-09-27 r.

Powiat Jasielski: Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów w ramach dwóch Części: Część 1 – zakup samochodu osobowego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaśle, Część 2 – zakup samochodu osobowego 9-cio miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jaśle w ramach programu „Dojechać każdy może” – zakup samochodu dla potrzeb uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jaśle w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski, krajowy numer identyfikacyjny 37044025800000, ul. ul. Rynek  18 , 38-200  Jasło, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 013 4483410 w. 108, e-mail inwestycje@powiat.jaslo.pl, faks 134 463 189.
Adres strony internetowej (URL): https//powiat.jaslo.pl/zamowienia
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http//powiat.jaslo.pl/zamowienia

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Starostwo Powiatowe w Jaśle Rynek 18, 38-200 Jasło, sekretariat Starosty pok. 314

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów w ramach dwóch Części: Część 1 – zakup samochodu osobowego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaśle, Część 2 – zakup samochodu osobowego 9-cio miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jaśle w ramach programu „Dojechać każdy może” – zakup samochodu dla potrzeb uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jaśle w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
Numer referencyjny: IN.II.272.33.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia w ramach Części 1 - obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu o następujących parametrach: DANE POJAZDU CZĘŚĆ 1 - zakup samochodu osobowego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaśle 1 Rok produkcji min. 2019 2 Samochód osobowy typu SEDAN 3 Liczba miejsc 5 4 Lakier nadwozia – srebrny metalik lub czarny metalik 5 Silnik zasilany benzyną bezołowiową 6 Norma emisji spalin EURO 6 7 Pojemność silnika 1100 – 1600cm3 8 Moc silnika min. 70 KM 9 Manualna skrzynia biegów, min. 5 - biegowa 10 Pojemność przestrzeni bagażnika (bez złożonych siedzeń) – minimum 500 dm3 11 Rozstaw osi – min. 2500mm. 12 Systemy bezpieczeństwa: System ABS, System ESC, Panic Brake Assist, Traction Control, Drag Torque Control,Electronic Rollover Mitigation, Hill Hold Control, System monitorowania ciśnienia powietrza w oponach TPMS 13 Immobiliser 14 Światła do jazdy dziennej 15 Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera. 16 Boczne poduszki przednich siedzeń 17 Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa 18 Sygnalizacja niezamkniętych drzwi. 19 Wspomaganie układu kierowniczego 20 Regulowana kolumna kierownicy w min. 1 płaszczyźnie 21 Fotel kierowcy z regulacją wysokości 22 Komputer pokładowy 23 Centralny zamek z autoalarmem, pilot zdalnego sterowania w kluczyku 24 Klimatyzacja 25 Gniazdo 12V w bagażniku 26 Czujniki parkowania z tyłu 27 Koło zapasowe z założoną oponą letnią 28 Dodatkowo - komplet kół z założonymi oponami letnimi (4 koła). Felgi stalowe z kompletem kołpaków 29 Opony letnie i zimowe wyprodukowane w 2019 roku. 30 Fabryczny zestaw kluczy i lewarek 31 Gaśnica 32 Apteczka samochodowa z wyposażeniem zgodnie z polską normą 33 Dywaniki podłogowe. 34 Trójkąt ostrzegawczy 35 Kamizelki odblaskowe 5 szt. dla osób dorosłych. 36 Gwarancja: - mechaniczna minimum 2 lata, - na perforację nadwozia minimum 5 lat, - na powłokę lakierniczą minimum 2 lata. 37 Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 80 km od siedziby Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z innego miejsca serwisowego. Przedmiot zamówienia w ramach Części 2 - obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu o następujących parametrach: DANE POJAZDU CZĘŚĆ 2 – zakup samochodu osobowego 9-cio miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jaśle w ramach programu „Dojechać każdy może” – zakup samochodu dla potrzeb uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jaśle w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” 1 Rok produkcji min. 2019 2 Nadwozie typu kombi, przeszklone ze wszystkich stron 3 Kabina wyposażona w parę drzwi przednich (lewe kierowcy i prawe pasażerskie) 4 Drzwi boczne przesuwne w przestrzeni pasażerskiej 5 Drzwi przeszklone w górnej części 6 Przeszklenie samochodu w części pasażerskiej przyciemniane 7 Silnik zasilany olejem napędowym 8 Norma emisji spalin EURO 6 9 Pojemność silnika do 2000cmȜ 10 Moc silnika: co najmniej 100KM 11 Manualna skrzynia biegów, min. 5 – biegowa i bieg wsteczny 12 Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: max do 3,5 ton 13 Układ hamulcowy z systemem ABS lub równoważny 14 Układ wspomagania nagłego hamowania 15 System stabilizacji toru jazdy 16 Poduszki powietrzne kierowcy 17 Wyposażenie w system umożliwiający blokowanie drzwi bocznych i tylnych z miejsca kierowcy oraz automatyczna blokada drzwi podczas jazdy 18 Immobiliser 19 Klimatyzacja 20 Elektrycznie lub ręcznie sterowane lusterka zewnętrzne 21 Elektrycznie sterowane szyby co najmniej z przodu 22 Lusterko wsteczne wewnętrzne 23 Pełnowymiarowe koło zapasowe 24 Trzecie światło STOP 25 Gaśnica, klucz do kół, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa 26 Homologacja 27 Gwarancja – 24 miesiące na cały pojazd 28 Kolor – do uzgodnienia z Zamawiającym przed podpisaniem umowy Dostarczone samochody muszą spełniać wymagania określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018r. poz. 1990 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. poz. 2022 ze zm.) oraz innych aktów wykonawczych. W trakcie odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej Części): 1) kartę pojazdu, 2) książkę przeglądów serwisowych (w przypadku, gdy książka przeglądów serwisowych wydawana jest w wersji papierowej), 3) książkę gwarancyjną pojazdu (w przypadku gdy książka gwarancyjna pojazdu wydawana jest w wersji papierowej), 4) instrukcję obsługi, 5) świadectwo homologacji europejskiej i polskiej, 6) dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin, 7) inne dokumenty niezbędne do rejestracji samochodu Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu umowy na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsc wskazanych tj.: 1) dla Części 1 – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, parking wewnętrzny przy Starostwie Powiatowym w Jaśle, Rynek 18, 38 – 200 Jasło, 2) dla Części 2 – Warsztat Terapii Zajęciowej w Jaśle ul. Floriańska 170, 38 – 200 Jasło,

II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34115200-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin dostawy przedmiotu zamówienia: - dla Części 1 - do 15 listopada 2019r. - dla Części 2 – do 3 grudnia 2019r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
bezpłatny serwis okresowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) W okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, ogólnie przewidzianej dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.), d) którego nie można przypisać drugiej stronie. Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień z powodu siły wyższej Strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 2) W przypadku zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego (w przypadku realizacji umowy przy udziale podwykonawców). 3) Po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, poprzez wprowadzenie nowej stawki podatku VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć. Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko pisemnie, w formie aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-08, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 – zakup samochodu osobowego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaśle,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiot zamówienia w ramach Części 1 - obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu o następujących parametrach: DANE POJAZDU CZĘŚĆ 1 - zakup samochodu osobowego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaśle 1 Rok produkcji min. 2019 2 Samochód osobowy typu SEDAN 3 Liczba miejsc 5 4 Lakier nadwozia – srebrny metalik lub czarny metalik 5 Silnik zasilany benzyną bezołowiową 6 Norma emisji spalin EURO 6 7 Pojemność silnika 1100 – 1600cm3 8 Moc silnika min. 70 KM 9 Manualna skrzynia biegów, min. 5 - biegowa 10 Pojemność przestrzeni bagażnika (bez złożonych siedzeń) – minimum 500 dm3 11 Rozstaw osi – min. 2500mm. 12 Systemy bezpieczeństwa: System ABS, System ESC, Panic Brake Assist, Traction Control, Drag Torque Control,Electronic Rollover Mitigation, Hill Hold Control, System monitorowania ciśnienia powietrza w oponach TPMS 13 Immobiliser 14 Światła do jazdy dziennej 15 Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera. 16 Boczne poduszki przednich siedzeń 17 Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa 18 Sygnalizacja niezamkniętych drzwi. 19 Wspomaganie układu kierowniczego 20 Regulowana kolumna kierownicy w min. 1 płaszczyźnie 21 Fotel kierowcy z regulacją wysokości 22 Komputer pokładowy 23 Centralny zamek z autoalarmem, pilot zdalnego sterowania w kluczyku 24 Klimatyzacja 25 Gniazdo 12V w bagażniku 26 Czujniki parkowania z tyłu 27 Koło zapasowe z założoną oponą letnią 28 Dodatkowo - komplet kół z założonymi oponami letnimi (4 koła). Felgi stalowe z kompletem kołpaków 29 Opony letnie i zimowe wyprodukowane w 2019 roku. 30 Fabryczny zestaw kluczy i lewarek 31 Gaśnica 32 Apteczka samochodowa z wyposażeniem zgodnie z polską normą 33 Dywaniki podłogowe. 34 Trójkąt ostrzegawczy 35 Kamizelki odblaskowe 5 szt. dla osób dorosłych. 36 Gwarancja: - mechaniczna minimum 2 lata, - na perforację nadwozia minimum 5 lat, - na powłokę lakierniczą minimum 2 lata. 37 Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 80 km od siedziby Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z innego miejsca serwisowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
bezpłatny serwis okresowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 – zakup samochodu osobowego 9-cio miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jaśle w ramach programu „Dojechać każdy może” – zakup samochodu dla potrzeb uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jaśle w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DANE POJAZDU CZĘŚĆ 2 – zakup samochodu osobowego 9-cio miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jaśle w ramach programu „Dojechać każdy może” – zakup samochodu dla potrzeb uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jaśle w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” 1 Rok produkcji min. 2019 2 Nadwozie typu kombi, przeszklone ze wszystkich stron 3 Kabina wyposażona w parę drzwi przednich (lewe kierowcy i prawe pasażerskie) 4 Drzwi boczne przesuwne w przestrzeni pasażerskiej 5 Drzwi przeszklone w górnej części 6 Przeszklenie samochodu w części pasażerskiej przyciemniane 7 Silnik zasilany olejem napędowym 8 Norma emisji spalin EURO 6 9 Pojemność silnika do 2000cmȜ 10 Moc silnika: co najmniej 100KM 11 Manualna skrzynia biegów, min. 5 – biegowa i bieg wsteczny 12 Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: max do 3,5 ton 13 Układ hamulcowy z systemem ABS lub równoważny 14 Układ wspomagania nagłego hamowania 15 System stabilizacji toru jazdy 16 Poduszki powietrzne kierowcy 17 Wyposażenie w system umożliwiający blokowanie drzwi bocznych i tylnych z miejsca kierowcy oraz automatyczna blokada drzwi podczas jazdy 18 Immobiliser 19 Klimatyzacja 20 Elektrycznie lub ręcznie sterowane lusterka zewnętrzne 21 Elektrycznie sterowane szyby co najmniej z przodu 22 Lusterko wsteczne wewnętrzne 23 Pełnowymiarowe koło zapasowe 24 Trzecie światło STOP 25 Gaśnica, klucz do kół, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa 26 Homologacja 27 Gwarancja – 24 miesiące na cały pojazd 28 Kolor – do uzgodnienia z Zamawiającym przed podpisaniem umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34115200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-03
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
bezpłatny serwis okresowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przewóz gruzu krawężników własnym transportem - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przewóz gruzu krawężników własnym transportem Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI