Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SEDAN O NAPĘDZIE HYBRYDOWYM NA POTRZEBY
URZĘDU ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ WE WROCŁAWIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007016990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PODWALE 62
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-010
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: Tel. 71 333 08 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wroc.uzs.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroc.uzs.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SEDAN O NAPĘDZIE HYBRYDOWYM NA POTRZEBY
URZĘDU ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ WE WROCŁAWIU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-413aca1b-1ab4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014160/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWA DWÓCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH NA POTRZEBY URZĘDU ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ WE WROCŁAWIU
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/508804
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/508804
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - RODO, Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu, informuje że:
a) Administrator Danych Osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Podwale 62.
b) Inspektor Ochrony Danych
Dodatkowe informacje może Pani/Pan uzyskać u Inspektora ds. Ochrony Danych pod adresem: iod@wroc.uzs.gov.pl lub listownie pod adresem siedziby Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu.
c) Cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i dostawę statku inspekcyjnego wraz z wyposażeniem na potrzeby Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu.
d) Komu dane osobowe będą przekazywane
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 p.z.p.
e) Okres przetwarzania danych
Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
f) Prawa właścicieli danych
Mając na uwadze fakt, że przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa, możliwość realizacji praw obejmuje:
1) prawo do dostępu do treści swoich danych (informacji o przetwarzaniu), w tym uzyskania ich kopii,
2) prawo do sprostowania (poprawy lub aktualizacji) swoich danych,
3) w uzasadnionych przypadkach żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, jeżeli nie będą zachodziły przeciwskazania prawne.
g) Obowiązek podania danych osobowych
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
h) Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza EOG lub organizacjom międzynarodowym.
i) Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Podane przez Panią/Pana dane nie będą podlegać profilowaniu ani procesom związanym z podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji.
j) Skargi
Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NAPN.251.9.2021.KB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu sedan z napędem hybrydowym (zw. dalej "pojazd") wyprodukowanych w 2021 roku wraz z wyposażeniem na potrzeby Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu. Wyposażenie zostało szczegółowo wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, które zawiera wykaz minimalnych wymaganych parametrów technicznych pojazdów (zw. dalej "OPZ"). Pojazdy przeznaczone będą do wykorzystania przez dyrektorów urzędu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami w SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/508804
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-01 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni