Dostawa dwóch fabrycznie nowych naczep wywrotek - zamówienie udzielane w częścia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa dwóch fabrycznie nowych naczep wywrotek - zamówienie udzielane w częściach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2024-07-30
  • ZamawiającyZAKŁAD REMONTÓW I KONSERWACJI DRÓG
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00400263
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dwóch fabrycznie nowych naczep wywrotek - zamówienie udzielane w częściach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD REMONTÓW I KONSERWACJI DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015895956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976 Roku 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zrikd.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zrikd.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

remonty i konserwacja dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dwóch fabrycznie nowych naczep wywrotek - zamówienie udzielane w częściach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f0da134-39e0-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031714/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Naczepa wywrotka 3 osiowa – 2 szt.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f0da134-39e0-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta może być przekazana wyłącznie za pomocą Platformy e- Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f0da134-39e0-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać w pełni aktywowane konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Zamawiający rekomenduje format .pdf lub .doc. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych (z wyłączeniem składania ofert) za pomocą poczty
elektronicznej, na adres e-mail kancelaria@zrikd.waw.pl. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem referencyjnym postępowania: DPZP/271/678/2024. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: kancelaria@zrikd.waw.pl , dpzp@zrikd.waw.pl. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego (e-dowód) lub podpisu zaufanego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania dotyczące RODO zostały określone SWZ, w dziale Ochrona Danych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagania dotyczące RODO zostały określone SWZ, w dziale Ochrona Danych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPZP/271/678/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 1 jest dostawa fabrycznie nowej naczepy wywrotki 3-osiowej, rok produkcji 2024

4.2.6.) Główny kod CPV: 34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny i ich znaczeniem:
a) najniższa cena – 60% = 60 pkt.
b) okres gwarancji – 20% = 20 pkt
c) gwarancja na perforację ramy podwozia – 10% = 10 pkt.
d) masa własna naczepy – 5% = 5 pkt
e) mocowanie siłownika hydraulicznego wywrotu – 5% = 5 pkt.
Ocenie poddane zostaną jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.
A. Najniższa cena – waga kryterium 60%
Oferta o najniższej cenie uzyska automatycznie 60 pkt.
Punktacja pozostałych ofert dokonana zostanie na podstawie wzoru:
C= Cn/Cb x 60 pkt
Gdzie:
C – liczba punktów,
Cn – najniższa cena ofertowa,
Cb – cena oferty ocenianej.
B. Gwarancja – waga kryterium 20%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium przyjmie maksymalny oferowany okres gwarancji podany w miesiącach bez limitu kilometrów. Minimalny okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Oferta z gwarancją 48 m-cy uzyska automatycznie = 20 pkt
Oferta z gwarancją 36 m-cy uzyska automatycznie = 10 pkt
Oferta z gwarancją 24 m-cy uzyska automatycznie = 0 pkt.
Oferta w kryterium gwarancja może otrzymać maksymalnie 20 pkt.

C. Gwarancja na perforację ramy podwozia – waga kryterium 10%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium przyjmie gwarancje na perforację ramy podwozia.
Minimalny okres gwarancji na perforację ramy podwozia udzielony przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Oferta na naczepę wywrotkę z gwarancją 24 miesięczną na perforację ramy podwozia uzyska automatycznie = 0 pkt.
Oferta na naczepę wywrotkę z gwarancją 72 miesięczną na perforację ramy podwozia uzyska automatycznie = 5 pkt.
Oferta na naczepę wywrotkę z gwarancją 120 miesięczną na perforację ramy podwozia uzyska automatycznie = 10 pkt.
Oferta w kryterium gwarancja na perforację ramy nadwozia może otrzymać maksymalnie 10 pkt.

D. Masa własna naczepy – waga kryterium 5%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium przyjmie masę własną naczepy wywrotki.
Oferta na naczepę wywrotkę o masie własnej powyżej 6 500 kg uzyska automatycznie = 0 pkt.
Oferta na naczepę wywrotkę o masie własnej do 6 500 kg uzyska automatycznie = 5 pkt.
Oferta w kryterium masa własna naczepy wywrotki może otrzymać maksymalnie 5 pkt.

E. Mocowanie siłownika hydraulicznego wywrotu – waga kryterium 5%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium przyjmie mocowanie siłownika hydraulicznego wywrotu.
Oferta na naczepę wywrotkę z trzypunktowym mocowaniem siłownika hydraulicznego wywrotu uzyska automatycznie = 0 pkt.
Oferta na naczepę wywrotkę z czteropunktowym mocowaniem siłownika hydraulicznego wywrotu uzyska automatycznie = 5 pkt.
Oferta w kryterium masa własna naczepy wywrotki może otrzymać maksymalnie 5 pkt.

Łączna liczba punktów = ocena ceny oferty (A) + okres gwarancji (B) + gwarancja na perforację ramy podwozia (C) + masa własna naczepy (D) + mocowanie siłownika hydraulicznego wywrotu (E).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na perforację ramy podwozia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Masa własna naczepy

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mocowanie siłownika hydraulicznego wywrotu

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 2 jest dostawa fabrycznie nowej naczepy wywrotki 3-osiowej, rok produkcji 2024

4.2.6.) Główny kod CPV: 34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny i ich znaczeniem:
a) najniższa cena – 60% = 60 pkt.
b) okres gwarancji – 20% = 20 pkt
c) gwarancja na perforację ramy podwozia – 10% = 10 pkt.
d) masa własna naczepy – 5% = 5 pkt
e) mocowanie siłownika hydraulicznego wywrotu – 5% = 5 pkt.
Ocenie poddane zostaną jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.
A. Najniższa cena – waga kryterium 60%
Oferta o najniższej cenie uzyska automatycznie 60 pkt.
Punktacja pozostałych ofert dokonana zostanie na podstawie wzoru:
C= Cn/Cb x 60 pkt
Gdzie:
C – liczba punktów,
Cn – najniższa cena ofertowa,
Cb – cena oferty ocenianej.
B. Gwarancja – waga kryterium 20%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium przyjmie maksymalny oferowany okres gwarancji podany w miesiącach bez limitu kilometrów. Minimalny okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Oferta z gwarancją 48 m-cy uzyska automatycznie = 20 pkt
Oferta z gwarancją 36 m-cy uzyska automatycznie = 10 pkt
Oferta z gwarancją 24 m-cy uzyska automatycznie = 0 pkt.
Oferta w kryterium gwarancja może otrzymać maksymalnie 20 pkt.

C. Gwarancja na perforację ramy podwozia – waga kryterium 10%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium przyjmie gwarancje na perforację ramy podwozia.
Minimalny okres gwarancji na perforację ramy podwozia udzielony przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Oferta na naczepę wywrotkę z gwarancją 24 miesięczną na perforację ramy podwozia uzyska automatycznie = 0 pkt.
Oferta na naczepę wywrotkę z gwarancją 72 miesięczną na perforację ramy podwozia uzyska automatycznie = 5 pkt.
Oferta na naczepę wywrotkę z gwarancją 120 miesięczną na perforację ramy podwozia uzyska automatycznie = 10 pkt.
Oferta w kryterium gwarancja na perforację ramy nadwozia może otrzymać maksymalnie 10 pkt.

D. Masa własna naczepy – waga kryterium 5%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium przyjmie masę własną naczepy wywrotki.
Oferta na naczepę wywrotkę o masie własnej powyżej 6 500 kg uzyska automatycznie = 0 pkt.
Oferta na naczepę wywrotkę o masie własnej do 6 500 kg uzyska automatycznie = 5 pkt.
Oferta w kryterium masa własna naczepy wywrotki może otrzymać maksymalnie 5 pkt.

E. Mocowanie siłownika hydraulicznego wywrotu – waga kryterium 5%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium przyjmie mocowanie siłownika hydraulicznego wywrotu.
Oferta na naczepę wywrotkę z trzypunktowym mocowaniem siłownika hydraulicznego wywrotu uzyska automatycznie = 0 pkt.
Oferta na naczepę wywrotkę z czteropunktowym mocowaniem siłownika hydraulicznego wywrotu uzyska automatycznie = 5 pkt.
Oferta w kryterium masa własna naczepy wywrotki może otrzymać maksymalnie 5 pkt.

Łączna liczba punktów = ocena ceny oferty (A) + okres gwarancji (B) + gwarancja na perforację ramy podwozia (C) + masa własna naczepy (D) + mocowanie siłownika hydraulicznego wywrotu (E).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na perforację ramy podwozia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Masa własna naczepy

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mocowanie siłownika hydraulicznego wywrotu

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Części III ust. 1 pkt 3 SWZ składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć za pośrednictwem zakładki „Oferty / wnioski” na platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia: do 15 tygodni od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do 16 grudnia 2024 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję przewoźników do stałej współpracy PL-DE-PL - Mszczonów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Poszukuję przewoźników do stałej współpracy przez cały rok. Kółka PL-DE-PL. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI