Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawa dwóch ambulansów sanitarnych typu C o DMC powyżej 3,5 tony dla potrzeb Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoChełm
WojewództwoLubelskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-03-10
ZamawiającySTACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W CHEŁMIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Data publikacji ogłoszenia2021-02-26
Numer ogłoszenia2021/BZP 00011222
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011222 z dnia 2021-02-26
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa dwóch ambulansów sanitarnych typu C o DMC powyżej 3,5 tony dla potrzeb Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W CHEŁMIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110603621
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/srm_chelm/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/srm_chelm/proceedings za pośrednictwem formularza „wyślij wiadomość”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (Obowiązek informacyjny ) Kto jest administratorem Twoich danych osobowych? Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ z siedzibą w Chełmie przy ul. Rejowieckiej 128 (dalej „SRM Chełm)”. Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych? Napisz do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych. Oto jego dane kontaktowe: IOD Pani Barbara Kucharuk adres e-mail: barbara.kucharuk@cbi24.pl, adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych inspektor@cbi24.pl, Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie – SP ZOZ, 22-100 Chełm, ul. Rejowiecka 128.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DE.332.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 910000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ambulans sanitarny typu C o DMC powyżej 3,5 tony, z napędem na oś przednią lub tylną lub 4x4, nosze elektryczno-hydrauliczne z elektrycznym systemem załadunku (zestaw bariatryczny). Szczegółowe dane dostępne w załączniku numer 1 do SWZ „Opis przedmiotu pakiet 1”.
4.2.5.) Wartość części: 475000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33192160-1 - Nosze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się niżej wymienionymi kryteriami: Cena - 60 % Parametry techniczno – użyteczne ambulansu - 40 % RAZEM - 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczno-użytkowe ambulansu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się niżej wymienionymi kryteriami: Cena - 60 % Parametry techniczno – użyteczne ambulansu - 40 % RAZEM - 100%
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ambulans sanitarny typu C o DMC powyżej 3,5 tony, z napędem 4x4, wraz z wyposażeniem. Szczegółowe dane dostępne w załączniku numer 1a do SWZ „Opis przedmiotu pakiet 2”.
4.2.5.) Wartość części: 435000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33192160-1 - Nosze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się niżej wymienionymi kryteriami: Cena - 60 % Parametry techniczno – użyteczne ambulansu - 40 % RAZEM - 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczno-użytkowe ambulansu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się niżej wymienionymi kryteriami: Cena - 60 % Parametry techniczno – użyteczne ambulansu - 40 % RAZEM - 100%
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.6.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu, spełniającą poniższe warunki:6.1.1. Oferta winna być zgodna z wymogami SWZ oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych.6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 6.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie,6.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. 6.2.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem zdolnym do wykonania zamówienia, 6.2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.3. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi niniejszą specyfikacją. 6.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.6.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciuo przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia.6.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:6.6.1. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 6.2. muszą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie,6.6.2. Brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcyw okolicznościach o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp muszą zostać wykazane przez każdego z Wykonawców.6.7. Oferty Wykonawców, którzy wykażą spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.6.8. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia wymaganych warunków zostaną wykluczeniz postępowania.6.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciuo złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, w okolicznościach o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:8.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 108 ust. 1 ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ (wraz z ofertą),8.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego), 8.2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenie musi być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego),8.2.4. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenie musi być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego),8.2.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonymw art. 108 ust. 1 pkt od 1 do 4 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego),8.2.6. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego),8.2.7. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy, winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:8.1.1. Świadectwo homologacji (bez załączników) pozwalające na rejestrację jednoetapową na terenie Polski - według definicji ambulansu zawartej w Dyrektywie 2007/46/WE z późn. zm. na oferowany typ pojazdów, 8.1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że na dzień składania ofert oferowany ambulans posiada ważną homologację, zawierające numer i datę wydania homologacji, umożliwiającej jednoetapową rejestrację ambulansu na terenie RP,8.1.3. Oświadczenie Wykonawcy, że w celu weryfikacji rzeczywistych parametrów dostarczanego ambulansu, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginał homologacji i jej dokumentacji technicznej, a w przypadku wątpliwości, Zamawiający może powołać niezależnego biegłego dla oceny zgodności w/w dokumentacji i przedmiotu zamówienia, na koszt Wykonawcy, 8.1.4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ,8.1.5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 109 ust. 4 ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 3 do SWZ,8.1.6. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.8.1.7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. co najmniej jednej dostawy medycznego ambulansu drogowego typu C, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów, że dostawy zostały wykonane należycie – załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
8.1.1. Świadectwo homologacji (bez załączników) pozwalające na rejestrację jednoetapową na terenie Polski - według definicji ambulansu zawartej w Dyrektywie 2007/46/WE z późn. zm. na oferowany typ pojazdów, 8.1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że na dzień składania ofert oferowany ambulans posiada ważną homologację, zawierające numer i datę wydania homologacji, umożliwiającej jednoetapową rejestrację ambulansu na terenie RP,8.1.3. Oświadczenie Wykonawcy, że w celu weryfikacji rzeczywistych parametrów dostarczanego ambulansu, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginał homologacji i jej dokumentacji technicznej, a w przypadku wątpliwości, Zamawiający może powołać niezależnego biegłego dla oceny zgodności w/w dokumentacji i przedmiotu zamówienia, na koszt Wykonawcy,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
12.3. Oferta winna zawierać:12.3.1. Wypełniony Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 oraz 1A do SWZ,12.3.2. Wypełniony Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,12.3.3. Oświadczenie zgodnie z art. 109 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SWZ,12.3.4. Oświadczenie zgodnie z art. 108 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SWZ,12.3.5. Wykaz dostaw – załącznik nr 6 do SWZ,12.3.6. Oceniane parametry techniczno-użytkowe ambulansu – załącznik nr 7 do SWZ,12.3.7. Zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ,12.3.8. Oświadczenie o podwykonawcach w przypadku zlecenia przez Wykonawcę wykonania części zadania o zamówienie publiczne podwykonawcy.12.4. Wraz z ofertą winny być złożone:12.4.1. Świadectwo homologacji (bez załączników) pozwalające na rejestrację jednoetapową na terenie Polski - według definicji ambulansu zawartej w Dyrektywie 2007/46/WE z późn. zm. na oferowany typ pojazdów,12.4.2. Oświadczenie Wykonawcy, że na dzień składania ofert oferowany ambulans posiada ważną homologację, zawierające numer i datę wydania homologacji, umożliwiającej jednoetapową rejestrację ambulansów na terenie RP,12.4.3. Oświadczenie Wykonawcy, że w celu weryfikacji rzeczywistych parametrów dostarczanego ambulansu, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginał homologacji i jej dokumentacji technicznej, a w przypadku wątpliwości, Zamawiający może powołać niezależnego biegłego dla oceny zgodności w/w dokumentacji i przedmiotu zamówienia, na koszt Wykonawcy,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:6.6.1. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 6.2. muszą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie,6.6.2. Brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcyw okolicznościach o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp muszą zostać wykazane przez każdego z Wykonawców.6.7. Oferty Wykonawców, którzy wykażą spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.6.8. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia wymaganych warunków zostaną wykluczeniz postępowania.6.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciuo złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 81. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcyw poniższym zakresie: a) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy. b) zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta. c) zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdynastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/ bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; d) wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. e) zmiany wymienione w pkt 2 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy f) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu g) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu3. Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności zmiany postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które nie są wymienione w ust. 2.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty, należy złożyć w wersji elektronicznej za pośrednictwem portalu: https://platformazakupowa.pl/pn/srm_chelm/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników i zestawy 13. 60 / 24 T - Leszno, Olsztyn, Lublin, Łodz
Lokalizacja zlecenialubelskie
Data dodania24-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam,
Nawiążemy współpracę z przewoźnikami do pracy na terenie kraju.
Poszukujemy przewoźników, posiadających zestawy 13. 60 / 24 T (firanka).
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.