Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad3939c5-825d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich, opony, baterie i akumulatory
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: [1] Uczestnictwo w postepowaniu wymaga założenia konta użytkownika w sposób określony w „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.[2] Korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.[3] Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej (platformazakupowa.pl): stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa wedługstandardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. [4] Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje[5] Do przygotowania oferty oraz złożenia ewentualnych wyjaśnień oraz dokumentów uzupełniających na etapie badania i oceny ofert, konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.[6] Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty i śledzenia komunikatów prywatnych oraz publicznych w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowychZamawiający informuje, że: [1] Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza LotnictwaTaktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.[2] Inspektorem ochrony danych osobowych w32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email:p.rogala@ron.mil.pl.[3] Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Serwisowanie autobusów isamochodów ciężarowych, nr 14/TP1/2021.[4] Odbiorcami danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019), dalej„ustawa Pzp”.[5] Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.[6] Obowiązek podaniadanych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.[7] Wodniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO.[8] Wykonawcy przysługuje:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępudo danych osobowych dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniadanych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyprzetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.[9] Wykonawcy nie przysługuje:− w związkuz art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowychjest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 16/TP1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 1 − Części zamienne do pojazdów osobowych i dostawczych).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 1-5 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Koszty transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostaną wkalkulowane w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Ilość i rodzaj asortymentu dystrybułowanego w ramach pojedynczej dostawy będzie ustalany na podstawie zapotrzebowania składanego e-mailowo przez przedstawiciela Zamawiającego.[12.3.] Zamawiający wymaga, aby dostawy towaru objętego częścią 1-5 postępowania były realizowane w ciągu 4 dni roboczych od chwili złożenia zapotrzebowania. [12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca oferujący termin gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach gwarancji w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być objęte tym samym okresem gwarancji. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres zadeklarowany w ofercie (24-36 m-cy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 2 − Części zamienne do autobusów).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 1-5 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Koszty transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostaną wkalkulowane w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Ilość i rodzaj asortymentu dystrybułowanego w ramach pojedynczej dostawy będzie ustalany na podstawie zapotrzebowania składanego e-mailowo przez przedstawiciela Zamawiającego.[12.3.] Zamawiający wymaga, aby dostawy towaru objętego częścią 1-5 postępowania były realizowane w ciągu 4 dni roboczych od chwili złożenia zapotrzebowania. [12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca oferujący termin gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach gwarancji w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być objęte tym samym okresem gwarancji. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres zadeklarowany w ofercie (24-36 m-cy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 3 − Części zamienne do pojazdów ciężarowych i traktorów).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 1-5 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Koszty transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostaną wkalkulowane w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Ilość i rodzaj asortymentu dystrybułowanego w ramach pojedynczej dostawy będzie ustalany na podstawie zapotrzebowania składanego e-mailowo przez przedstawiciela Zamawiającego.[12.3.] Zamawiający wymaga, aby dostawy towaru objętego częścią 1-5 postępowania były realizowane w ciągu 4 dni roboczych od chwili złożenia zapotrzebowania. [12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca oferujący termin gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach gwarancji w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być objęte tym samym okresem gwarancji. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres zadeklarowany w ofercie (24-36 m-cy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 4 − Akcesoria do pojazdów).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 1-5 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Koszty transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostaną wkalkulowane w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Ilość i rodzaj asortymentu dystrybułowanego w ramach pojedynczej dostawy będzie ustalany na podstawie zapotrzebowania składanego e-mailowo przez przedstawiciela Zamawiającego.[12.3.] Zamawiający wymaga, aby dostawy towaru objętego częścią 1-5 postępowania były realizowane w ciągu 4 dni roboczych od chwili złożenia zapotrzebowania. [12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca oferujący termin gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach gwarancji w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być objęte tym samym okresem gwarancji. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres zadeklarowany w ofercie (24-36 m-cy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 5 − Części zamienne do sprzętu przeładunkowego i agregatów).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 1-5 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Koszty transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostaną wkalkulowane w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Ilość i rodzaj asortymentu dystrybułowanego w ramach pojedynczej dostawy będzie ustalany na podstawie zapotrzebowania składanego e-mailowo przez przedstawiciela Zamawiającego.[12.3.] Zamawiający wymaga, aby dostawy towaru objętego częścią 1-5 postępowania były realizowane w ciągu 4 dni roboczych od chwili złożenia zapotrzebowania. [12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca oferujący termin gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach gwarancji w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być objęte tym samym okresem gwarancji. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres zadeklarowany w ofercie (24-36 m-cy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 6 − Akumulatory samochodowe).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 6-7 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawa towaru objętego częścią 6-7 postępowania odbędzie się jednorazowo. Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Dostawa zostanie zrealizowana w terminie zadeklarowanym w ofercie (tj. 10-30 dni roboczych od dnia podpisania umowy). Wykonawca oferujący czas dostawy poniżej 30 dni roboczych otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach dostawy w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być dostarczone w tym samym czasie. [12.3.] O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie na 2 dni przed planowaną dostawą.[12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 7 − Akumulatory).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 6-7 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawa towaru objętego częścią 6-7 postępowania odbędzie się jednorazowo. Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Dostawa zostanie zrealizowana w terminie zadeklarowanym w ofercie (tj. 10-30 dni roboczych od dnia podpisania umowy). Wykonawca oferujący czas dostawy poniżej 30 dni roboczych otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach dostawy w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być dostarczone w tym samym czasie. [12.3.] O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie na 2 dni przed planowaną dostawą.[12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8