Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 Regionalna Baza Logistyczna
1.3.) Oddział zamawiającego: 29_Obrona narodowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930077876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pretficza 24-28
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 261650451
1.5.8.) Numer faksu: 261651027
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4rblog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 4rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb796918-a102-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020591/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup tśm do Uniwersalnej Maszyny Inżynieryjnej
1.2.15 Zakup tśm do kamizelek pneumatycznych Chellenger
1.2.17 Zakup tśm do koparki samochodowej hydraulicznej K-407C na podwoziu Star 266
1.2.18 Zakup tśm do Zespołów Spalinowo-Elektrycznych
1.2.19 Zakup części do przyczepy 1-osiowej do agregatów prądotwórczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszelka korespondencja związana z niniejszym postępowaniem winna zawierać w temacie numer sprawy TECH/44/2021. 2. Zamawiający prowadzi postępowanie w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej, która znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog i określoną nazwą postępowania.3. Regulaminy, instrukcję korzystania z platformy oraz warunki techniczne dostawca platformy umieścił pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania, akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.5.. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem Platformy Zakupowej prosi Wykonawców o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem +4822 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl, która udziela wszystkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy Zakupowej od poniedziałku do piątku od 7:00 do 17:00.6. Na podstawie art. 61 Ustawy Pzp komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 7. Dokumenty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym i powinny być sporządzone w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej.Dla danych zawierających dane tekstowe, tekstowo graficzne stosować formaty takie jak: .doc, .docx, .odt, .xls, .xlsx, ods, .pdf, jpg, .jpgeg, .txt, .rtf. m.in. pliki wykonane w pakiecie typu „open office”.Do kompresji dokumentów elektronicznych stosować formaty: .zip., .gzip, .7Z.Do elektronicznego podpisywania i szyfrowania dokumentów stosować formaty podpisów elektronicznych XAdES i PAdES. 8. Zastosowany przez Wykonawcę format danych musi umożliwiać mu użycie posiadanego podpisu elektronicznego. 9. Zamawiający z Wykonawcami będzie wymieniał informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 10. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie Zakupowej - wiadomość publiczna. 11. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do tego konkretnego Wykonawcy – wiadomość prywatna.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TECH/44/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 526278,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 521787,30 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO”. - Części zamienne do Uniwersalnej Maszyny Inżynieryjnej UMI 9.50Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z Załącznika nr 3 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy”.
4.2.5.) Wartość części: 79587,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
wartość opcji: 37646,00 3. Zamawiający może skorzystać z zamówień opcjonalnych wskazanych w Załączniku nr 1 nie późnej niż w terminie 30 dni od dnia podpisania niniejszej umowy pisemnie o tym informując Wykonawcę. Za zgodą Wykonawcy dopuszcza się złożenie zamówienia opcjonalnego po terminie wskazanym w ust.3 "Projektowanych postanowień umowy" stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamawiający może składać zamówienie opcjonalnie wielokrotnie. Zamawiający składając zamówienie opcjonalnie wielokrotnie zachowuje sumaryczną ilość przedmiotu zamówienia określoną w ofercie stanowiącej Załącznik nr 1a do SWZ4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Cena4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO”- Części zamienne do koparki samochodowej hydraulicznej K-407C na podwoziu Star. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z Załącznika nr 3 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy”.
4.2.5.) Wartość części: 100508,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wartość opcji: 47261,00 3. Zamawiający może skorzystać z zamówień opcjonalnych wskazanych w Załączniku nr 1 nie późnej niż w terminie 30 dni od dnia podpisania niniejszej umowy pisemnie o tym informując Wykonawcę. Za zgodą Wykonawcy dopuszcza się złożenie zamówienia opcjonalnego po terminie wskazanym w ust.3 "Projektowanych postanowień umowy" stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamawiający może składać zamówienie opcjonalnie wielokrotnie. Zamawiający składając zamówienie opcjonalnie wielokrotnie zachowuje sumaryczną ilość przedmiotu zamówienia określoną w ofercie stanowiącej Załącznik nr 1b do SWZ4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
cena4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO”. - Części zamienne do Zespołów Spalinowo- ElektrycznychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z Załącznika nr 3 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy”.
4.2.5.) Wartość części: 102265,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
wartość opcji: 48308,00 3. Zamawiający może skorzystać z zamówień opcjonalnych wskazanych w Załączniku nr 1 nie późnej niż w terminie 30 dni od dnia podpisania niniejszej umowy pisemnie o tym informując Wykonawcę. Za zgodą Wykonawcy dopuszcza się złożenie zamówienia opcjonalnego po terminie wskazanym w ust.3 "Projektowanych postanowień umowy" stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamawiający może składać zamówienie opcjonalnie wielokrotnie. Zamawiający składając zamówienie opcjonalnie wielokrotnie zachowuje sumaryczną ilość przedmiotu zamówienia określoną w ofercie stanowiącej Załącznik nr 1c do SWZ4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Cena4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO”.- Części zamienne do kamizelek pneumatycznych Challenger i aparatów ewakuacyjnych HEED-3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z Załącznika nr 3 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy”.
4.2.5.) Wartość części: 197995,30 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
wartość opcji: 93726,90 3. Zamawiający może skorzystać z zamówień opcjonalnych wskazanych w Załączniku nr 1 nie późnej niż w terminie 30 dni od dnia podpisania niniejszej umowy pisemnie o tym informując Wykonawcę. Za zgodą Wykonawcy dopuszcza się złożenie zamówienia opcjonalnego po terminie wskazanym w ust.3 "Projektowanych postanowień umowy" stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamawiający może składać zamówienie opcjonalnie wielokrotnie. Zamawiający składając zamówienie opcjonalnie wielokrotnie zachowuje sumaryczną ilość przedmiotu zamówienia określoną w ofercie stanowiącej Załącznik nr 1d do SWZ4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Cena4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO” - Części zamienne do wykrywaczy min typu AN-19/2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z Załącznika nr 3 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy”.
4.2.5.) Wartość części: 28102,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
wartość opcji: 12652,00 3. Zamawiający może skorzystać z zamówień opcjonalnych wskazanych w Załączniku nr 1 nie późnej niż w terminie 30 dni od dnia podpisania niniejszej umowy pisemnie o tym informując Wykonawcę. Za zgodą Wykonawcy dopuszcza się złożenie zamówienia opcjonalnego po terminie wskazanym w ust.3 "Projektowanych postanowień umowy" stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamawiający może składać zamówienie opcjonalnie wielokrotnie. Zamawiający składając zamówienie opcjonalnie wielokrotnie zachowuje sumaryczną ilość przedmiotu zamówienia określoną w ofercie stanowiącej Załącznik nr 1e do SWZ4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Cena4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO”. - Części zamienne do przyczepy 1- osiowej do agregatów prądotwórczychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z Załącznika nr 3 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy”.