Dostawa części zamiennych do pojazdów z podziałem na 6 części

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa części zamiennych do pojazdów z podziałem na 6 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia773591-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 773591-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku: Dostawa części zamiennych do pojazdów z podziałem na 6 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 20068982800000, ul. ul. Kawaleryjska  70 , 15-601  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 261 398 839, e-mail 25wog.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 398 813.
Adres strony internetowej (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
WOJSKO
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów z podziałem na 6 części
Numer referencyjny: 54/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów dla 25 WOG Białystok oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.2. Wykonawca zapewnia, że:1) Dostarczane wyroby będą wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie z oznaczeniem katalogowym;2) Dostarczone wyroby będą opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.3) Części będą dostarczone w opakowaniach fabrycznych z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).4) Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy oraz jego części składowe są wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.3. Ilości części zamiennych i filtrów przedstawione w formularzach cenowych zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo, wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu.4. Informacja na temat rozwiązań równoważnych:1) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.2) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów jakościowych i funkcjonalnych oferowanego przedmiotu zamówienia.3) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, postaci, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.4) Pod pojęciem „parametry" rozumie się np. funkcjonalność, jakość, skuteczność, przeznaczenie, strukturę, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp.5) W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.6) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W takim przypadkuWykonawca musi złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenieproponowanego produktu równoważnego). Dodatkowo należy dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego rozwiązania.7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych środków lub produktów równoważnych to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto środki lubprodukty zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.8) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".9) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.5. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zamówienia dodatkowego asortymentu w związku z przydzielonymi środkami finansowych na ten cel. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. 6. Dostarczone części zamienne muszą spełniać warunki gwarancji wymagane w projekcie umowy - § 5, muszą być dostarczone zgodnie z zapisami projektu umowy - §4;§13. Oznakowanie kodami kreskowymi dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6. Na pozostałe części Zamawiający nie wymaga oznakowania kodami kreskowymi.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 34330000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 26.11.2021

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Niniejsza umowa została zawarta na czas określony, od dnia zawarcia umowy do 26 listopada 2021 r.2. Dostawa zostanie zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie ……. dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę).3. Dostawa w części opcjonalnej - na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca na realizację dostawy ma 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację (w zatwierdzonym przez Sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2020 r. poz. 814 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2020 r., poz. 1228);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z ofertą Wykonawca składa:1.1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ.1.2. Formularz cenowy – Załącznik nr 3 do SIWZ1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.UWAGA:Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Oświadczenie – patrz Załącznik nr 5 do SIWZ) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia podstawowego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa Zamówień Publicznych w szczególności: 1) podwykonawcy określonego w § 10 ust. 1,2) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona,3) zmiany terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy z powodów - niezależnych od Wykonawcy (zdarzenia „siły wyższej”), wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w niniejszej umowie nie jest możliwe, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,4) przedłużenia terminu wykonania umowy o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz Sądem powszechnym i w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu …………………………………………………… ,5) innych istotnych postanowień umowy – gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydaną przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wyższych przełożonych Zamawiającego.2. Podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 15 dni od wystąpienia powodów - niezależnych od Wykonawcy (zdarzenia „siły wyższej”), wraz z dokumentacją potwierdzającą, że mają one bezpośredni wpływ na wykonanie umowy.3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: STAR 200/266
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów dla 25 WOG Białystok oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.2. Wykonawca zapewnia, że:1) Dostarczane wyroby będą wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie z oznaczeniem katalogowym;2) Dostarczone wyroby będą opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.3) Części będą dostarczone w opakowaniach fabrycznych z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).4) Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy oraz jego części składowe są wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.3. Ilości części zamiennych i filtrów przedstawione w formularzach cenowych zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo, wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu.4. Informacja na temat rozwiązań równoważnych:1) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.2) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów jakościowych i funkcjonalnych oferowanego przedmiotu zamówienia.3) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, postaci, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.4) Pod pojęciem „parametry" rozumie się np. funkcjonalność, jakość, skuteczność, przeznaczenie, strukturę, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp.5) W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.6) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W takim przypadkuWykonawca musi złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenieproponowanego produktu równoważnego). Dodatkowo należy dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego rozwiązania.7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych środków lub produktów równoważnych to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto środki lubprodukty zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.8) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".9) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.5. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zamówienia dodatkowego asortymentu w związku z przydzielonymi środkami finansowych na ten cel. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. 6. Dostarczone części zamienne muszą spełniać warunki gwarancji wymagane w projekcie umowy - § 5, muszą być dostarczone zgodnie z zapisami projektu umowy - §4;§13. Oznakowanie kodami kreskowymi dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6. Na pozostałe części Zamawiający nie wymaga oznakowania kodami kreskowymi.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34330000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 26.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia podstawowego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Niniejsza umowa została zawarta na czas określony, od dnia zawarcia umowy do 26 listopada 2021 r.2. Dostawa zostanie zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie ……. dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę).3. Dostawa w części opcjonalnej - na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca na realizację dostawy ma 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 2 Nazwa: HONKER
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów dla 25 WOG Białystok oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.2. Wykonawca zapewnia, że:1) Dostarczane wyroby będą wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie z oznaczeniem katalogowym;2) Dostarczone wyroby będą opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.3) Części będą dostarczone w opakowaniach fabrycznych z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).4) Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy oraz jego części składowe są wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.3. Ilości części zamiennych i filtrów przedstawione w formularzach cenowych zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo, wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu.4. Informacja na temat rozwiązań równoważnych:1) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.2) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów jakościowych i funkcjonalnych oferowanego przedmiotu zamówienia.3) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, postaci, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.4) Pod pojęciem „parametry" rozumie się np. funkcjonalność, jakość, skuteczność, przeznaczenie, strukturę, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp.5) W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.6) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W takim przypadkuWykonawca musi złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenieproponowanego produktu równoważnego). Dodatkowo należy dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego rozwiązania.7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych środków lub produktów równoważnych to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto środki lubprodukty zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.8) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".9) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.5. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zamówienia dodatkowego asortymentu w związku z przydzielonymi środkami finansowych na ten cel. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. 6. Dostarczone części zamienne muszą spełniać warunki gwarancji wymagane w projekcie umowy - § 5, muszą być dostarczone zgodnie z zapisami projektu umowy - §4;§13. Oznakowanie kodami kreskowymi dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6. Na pozostałe części Zamawiający nie wymaga oznakowania kodami kreskowymi.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34330000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 26.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia podstawowego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Niniejsza umowa została zawarta na czas określony, od dnia zawarcia umowy do 26 listopada 2021 r.2. Dostawa zostanie zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie ……. dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę).3. Dostawa w części opcjonalnej - na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca na realizację dostawy ma 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 3 Nazwa: IVECO TRAKKER
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów dla 25 WOG Białystok oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.2. Wykonawca zapewnia, że:1) Dostarczane wyroby będą wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie z oznaczeniem katalogowym;2) Dostarczone wyroby będą opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.3) Części będą dostarczone w opakowaniach fabrycznych z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).4) Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy oraz jego części składowe są wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.3. Ilości części zamiennych i filtrów przedstawione w formularzach cenowych zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo, wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu.4. Informacja na temat rozwiązań równoważnych:1) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.2) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów jakościowych i funkcjonalnych oferowanego przedmiotu zamówienia.3) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, postaci, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.4) Pod pojęciem „parametry" rozumie się np. funkcjonalność, jakość, skuteczność, przeznaczenie, strukturę, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp.5) W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.6) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W takim przypadkuWykonawca musi złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenieproponowanego produktu równoważnego). Dodatkowo należy dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego rozwiązania.7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych środków lub produktów równoważnych to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto środki lubprodukty zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.8) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".9) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.5. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zamówienia dodatkowego asortymentu w związku z przydzielonymi środkami finansowych na ten cel. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. 6. Dostarczone części zamienne muszą spełniać warunki gwarancji wymagane w projekcie umowy - § 5, muszą być dostarczone zgodnie z zapisami projektu umowy - §4;§13. Oznakowanie kodami kreskowymi dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6. Na pozostałe części Zamawiający nie wymaga oznakowania kodami kreskowymi.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34330000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 26.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia podstawowego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Niniejsza umowa została zawarta na czas określony, od dnia zawarcia umowy do 26 listopada 2021 r.2. Dostawa zostanie zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie ……. dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę).3. Dostawa w części opcjonalnej - na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca na realizację dostawy ma 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 4 Nazwa: IVECO EUROCARGO 160E25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów dla 25 WOG Białystok oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.2. Wykonawca zapewnia, że:1) Dostarczane wyroby będą wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie z oznaczeniem katalogowym;2) Dostarczone wyroby będą opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.3) Części będą dostarczone w opakowaniach fabrycznych z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).4) Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy oraz jego części składowe są wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.3. Ilości części zamiennych i filtrów przedstawione w formularzach cenowych zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo, wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu.4. Informacja na temat rozwiązań równoważnych:1) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.2) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów jakościowych i funkcjonalnych oferowanego przedmiotu zamówienia.3) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, postaci, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.4) Pod pojęciem „parametry" rozumie się np. funkcjonalność, jakość, skuteczność, przeznaczenie, strukturę, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp.5) W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.6) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W takim przypadkuWykonawca musi złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenieproponowanego produktu równoważnego). Dodatkowo należy dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego rozwiązania.7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych środków lub produktów równoważnych to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto środki lubprodukty zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.8) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".9) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.5. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zamówienia dodatkowego asortymentu w związku z przydzielonymi środkami finansowych na ten cel. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. 6. Dostarczone części zamienne muszą spełniać warunki gwarancji wymagane w projekcie umowy - § 5, muszą być dostarczone zgodnie z zapisami projektu umowy - §4;§13. Oznakowanie kodami kreskowymi dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6. Na pozostałe części Zamawiający nie wymaga oznakowania kodami kreskowymi.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34330000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 26.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia podstawowego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Niniejsza umowa została zawarta na czas określony, od dnia zawarcia umowy do 26 listopada 2021 r.2. Dostawa zostanie zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie ……. dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę).3. Dostawa w części opcjonalnej - na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca na realizację dostawy ma 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 5 Nazwa: FILTRY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów dla 25 WOG Białystok oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.2. Wykonawca zapewnia, że:1) Dostarczane wyroby będą wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie z oznaczeniem katalogowym;2) Dostarczone wyroby będą opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.3) Części będą dostarczone w opakowaniach fabrycznych z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).4) Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy oraz jego części składowe są wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.3. Ilości części zamiennych i filtrów przedstawione w formularzach cenowych zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo, wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu.4. Informacja na temat rozwiązań równoważnych:1) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.2) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów jakościowych i funkcjonalnych oferowanego przedmiotu zamówienia.3) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, postaci, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.4) Pod pojęciem „parametry" rozumie się np. funkcjonalność, jakość, skuteczność, przeznaczenie, strukturę, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp.5) W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.6) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W takim przypadkuWykonawca musi złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenieproponowanego produktu równoważnego). Dodatkowo należy dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego rozwiązania.7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych środków lub produktów równoważnych to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto środki lubprodukty zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.8) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".9) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.5. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zamówienia dodatkowego asortymentu w związku z przydzielonymi środkami finansowych na ten cel. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. 6. Dostarczone części zamienne muszą spełniać warunki gwarancji wymagane w projekcie umowy - § 5, muszą być dostarczone zgodnie z zapisami projektu umowy - §4;§13. Oznakowanie kodami kreskowymi dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6. Na pozostałe części Zamawiający nie wymaga oznakowania kodami kreskowymi.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34330000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 26.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia podstawowego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Niniejsza umowa została zawarta na czas określony, od dnia zawarcia umowy do 26 listopada 2021 r.2. Dostawa zostanie zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie ……. dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę).3. Dostawa w części opcjonalnej - na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca na realizację dostawy ma 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 6 Nazwa: MATERIAŁY TECHNICZNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych części zamiennych do pojazdów dla 25 WOG Białystok oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.2. Wykonawca zapewnia, że:1) Dostarczane wyroby będą wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie z oznaczeniem katalogowym;2) Dostarczone wyroby będą opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.3) Części będą dostarczone w opakowaniach fabrycznych z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).4) Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy oraz jego części składowe są wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.3. Ilości części zamiennych i filtrów przedstawione w formularzach cenowych zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo, wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu.4. Informacja na temat rozwiązań równoważnych:1) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.2) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów jakościowych i funkcjonalnych oferowanego przedmiotu zamówienia.3) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, postaci, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.4) Pod pojęciem „parametry" rozumie się np. funkcjonalność, jakość, skuteczność, przeznaczenie, strukturę, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp.5) W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.6) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W takim przypadkuWykonawca musi złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenieproponowanego produktu równoważnego). Dodatkowo należy dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego rozwiązania.7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych środków lub produktów równoważnych to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto środki lubprodukty zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.8) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".9) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.5. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zamówienia dodatkowego asortymentu w związku z przydzielonymi środkami finansowych na ten cel. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. 6. Dostarczone części zamienne muszą spełniać warunki gwarancji wymagane w projekcie umowy - § 5, muszą być dostarczone zgodnie z zapisami projektu umowy - §4;§13. Oznakowanie kodami kreskowymi dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6. Na pozostałe części Zamawiający nie wymaga oznakowania kodami kreskowymi.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34330000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 26.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia podstawowego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Niniejsza umowa została zawarta na czas określony, od dnia zawarcia umowy do 26 listopada 2021 r.2. Dostawa zostanie zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie ……. dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę).3. Dostawa w części opcjonalnej - na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca na realizację dostawy ma 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI