Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-07-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-24
  • Numer ogłoszenia553890-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 553890-N-2020 z dnia 2020-06-24 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000, ul. ul. Mogilska  109 , 31-571  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 6154860, 6154862, e-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks 012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (URL): http://malopolska.policja.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego
Numer referencyjny: ZP.47.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych dla pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego:1) Zadanie nr 1 – Autobusy i samochody osobowo-terenowe2) Zadanie nr 2 – BMW3) Zadanie nr 3 – Fiat (osobowe)4) Zadanie nr 4 – Peugeot5) Zadanie nr 5 – Skoda6) Zadanie nr 6 – Toyota7) Zadanie nr 7 – Volkswagen2. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym.3. Dostarczane części zamienne będą:1) fabrycznie nowe i pochodzące z aktualnego katalogu części zamiennych Producenta lub Wykonawcy.2) oryginalne lub alternatywne w rozumieniu Rozdziału III, pkt 19 Wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych w porozumieniach dotyczących sprzedaży i naprawy pojazdów silnikowych oraz dystrybucji części zamiennych do pojazdów silnikowych (Dz. Urz. UE 2010/c 138/05) i będą zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010r., w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych.3) oznakowane znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - "E" lub Unii Europejskiej - "e"; 4) oznakowane cechami dostawcy producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; 5) oznakowane znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji. 6) dopuszczone do stosowania zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022).7) spełniały wymogi art. 70 lit. g poz. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Dz. U. 2020 poz. 110) - Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu lub części bez wymaganego odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu.8) w opakowaniu oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta pojazdu lub producenta części i będą posiadały na opakowaniu nr katalogowy producenta pojazdu lub części.9) wolne od wad technicznych i prawnych4. Zamawiający zastrzega, że części zamienne oferowane przez Wykonawcę nie mogą znajdować się w grupie jakości „Z” – zamienniki.5. Wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. /Dz. U. z 2015r., poz. 305 j.t./. 6. Miejscem dostaw są magazyny Zamawiającego zlokalizowane w:1) Krakowie przy ul. Konarskiego 43,2) Krakowie przy ul. Mogilskiej 109,3) Nowym Sącz przy ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5,4) Tarnowie przy ul. Jastruna 4.7. Wymagania związane z zamawianymi częściami zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  18   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z jednym wykonawcą
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego – w celu zawarcia umowy ramowej, na zasadach dotyczących zamówień, których wartość jest poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.).2. W przedmiotowym postępowaniu mają zastosowanie rozporządzenia wykonawcze do Pzp.3. Zawarcie umowy ramowej nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia publicznego.4. Celem umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, jakie mogą zostać udzielone w okresie trwania umowy ramowej.5. Zamówienia udzielane będą wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa ramowa (w przekroju każdego z zadań).6. Zamawiający udzieli zamówień, których przedmiot objęty jest umową ramową zgodnie z art. 101a ust. 1 pkt. 1) Pzp.7. Zamawiający przystępując do udzielenia zamówienia na zamówienia cząstkowe zastosuje procedurę opisaną w projekcie umowy.8. Oferta składana w postępowaniu o udzieleniu zamówienia na dostawy nie może być mniej korzystna cenowo od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. 9. Zawarcie umowy ramowej nie rodzi po stronie wykonawcy roszczenia o udzielenie zamówienia objętego umową ramową.10. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, w którym Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert wykonawczych ze strony Wykonawców objętych umową ramową lub z innych istotnych przyczyn.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZMIANA UMOWY.1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć:1) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takich samych parametrach, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innymi, co najmniej o takich samych parametrach;b) dany asortyment oferowany przez Wykonawcę posiada wady produkcyjne, o których świadczy więcej niż 20% reklamacji w odniesieniu do danej dostawy oferowanego asortymentuc) produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku;d) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.2) Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT;b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie,c) nastąpiła zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,d) nastąpiła zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.4. Zmiany o których mowa w ust. 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.5. W przypadku dokonania zmiany poszczególnego asortymentu określonego w załączniku do Umowy, Wykonawca zobligowany jest do zastąpienie go innym, o parametrach co najmniej takich samych i cenie nie wyższej niż zastąpiony produkt.6. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian, na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-03, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 – Autobusy i samochody osobowo-terenowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych dla pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego – Autobusy i samochody osobowo-terenowe2. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym.3. Dostarczane części zamienne będą:1) fabrycznie nowe i pochodzące z aktualnego katalogu części zamiennych Producenta lub Wykonawcy.2) oryginalne lub alternatywne w rozumieniu Rozdziału III, pkt 19 Wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych w porozumieniach dotyczących sprzedaży i naprawy pojazdów silnikowych oraz dystrybucji części zamiennych do pojazdów silnikowych (Dz. Urz. UE 2010/c 138/05) i będą zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010r., w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych.3) oznakowane znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - "E" lub Unii Europejskiej - "e"; 4) oznakowane cechami dostawcy producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; 5) oznakowane znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji. 6) dopuszczone do stosowania zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022).7) spełniały wymogi art. 70 lit. g poz. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Dz. U. 2020 poz. 110) - Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu lub części bez wymaganego odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu.8) w opakowaniu oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta pojazdu lub producenta części i będą posiadały na opakowaniu nr katalogowy producenta pojazdu lub części.9) wolne od wad technicznych i prawnych4. Zamawiający zastrzega, że części zamienne oferowane przez Wykonawcę nie mogą znajdować się w grupie jakości „Z” – zamienniki.5. Wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. /Dz. U. z 2015r., poz. 305 j.t./. 6. Miejscem dostaw są magazyny Zamawiającego zlokalizowane w:1) Krakowie przy ul. Konarskiego 43,2) Krakowie przy ul. Mogilskiej 109,3) Nowym Sącz przy ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5,4) Tarnowie przy ul. Jastruna 4.7. Wymagania związane z zamawianymi częściami zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 40,00
czas dostawy 10,00
jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 – BMW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych dla pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego – BMW2. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym.3. Dostarczane części zamienne będą:1) fabrycznie nowe i pochodzące z aktualnego katalogu części zamiennych Producenta lub Wykonawcy.2) oryginalne lub alternatywne w rozumieniu Rozdziału III, pkt 19 Wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych w porozumieniach dotyczących sprzedaży i naprawy pojazdów silnikowych oraz dystrybucji części zamiennych do pojazdów silnikowych (Dz. Urz. UE 2010/c 138/05) i będą zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010r., w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych.3) oznakowane znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - "E" lub Unii Europejskiej - "e"; 4) oznakowane cechami dostawcy producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; 5) oznakowane znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji. 6) dopuszczone do stosowania zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022).7) spełniały wymogi art. 70 lit. g poz. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Dz. U. 2020 poz. 110) - Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu lub części bez wymaganego odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu.8) w opakowaniu oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta pojazdu lub producenta części i będą posiadały na opakowaniu nr katalogowy producenta pojazdu lub części.9) wolne od wad technicznych i prawnych4. Zamawiający zastrzega, że części zamienne oferowane przez Wykonawcę nie mogą znajdować się w grupie jakości „Z” – zamienniki.5. Wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. /Dz. U. z 2015r., poz. 305 j.t./. 6. Miejscem dostaw są magazyny Zamawiającego zlokalizowane w:1) Krakowie przy ul. Konarskiego 43,2) Krakowie przy ul. Mogilskiej 109,3) Nowym Sącz przy ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5,4) Tarnowie przy ul. Jastruna 4.7. Wymagania związane z zamawianymi częściami zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 40,00
czas dostawy 10,00
jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – Fiat (osobowe)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych dla pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego – Fiat (osobowe)2. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym.3. Dostarczane części zamienne będą:1) fabrycznie nowe i pochodzące z aktualnego katalogu części zamiennych Producenta lub Wykonawcy.2) oryginalne lub alternatywne w rozumieniu Rozdziału III, pkt 19 Wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych w porozumieniach dotyczących sprzedaży i naprawy pojazdów silnikowych oraz dystrybucji części zamiennych do pojazdów silnikowych (Dz. Urz. UE 2010/c 138/05) i będą zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010r., w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych.3) oznakowane znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - "E" lub Unii Europejskiej - "e"; 4) oznakowane cechami dostawcy producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; 5) oznakowane znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji. 6) dopuszczone do stosowania zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022).7) spełniały wymogi art. 70 lit. g poz. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Dz. U. 2020 poz. 110) - Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu lub części bez wymaganego odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu.8) w opakowaniu oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta pojazdu lub producenta części i będą posiadały na opakowaniu nr katalogowy producenta pojazdu lub części.9) wolne od wad technicznych i prawnych4. Zamawiający zastrzega, że części zamienne oferowane przez Wykonawcę nie mogą znajdować się w grupie jakości „Z” – zamienniki.5. Wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. /Dz. U. z 2015r., poz. 305 j.t./. 6. Miejscem dostaw są magazyny Zamawiającego zlokalizowane w:1) Krakowie przy ul. Konarskiego 43,2) Krakowie przy ul. Mogilskiej 109,3) Nowym Sącz przy ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5,4) Tarnowie przy ul. Jastruna 4.7. Wymagania związane z zamawianymi częściami zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 40,00
czas dostawy 10,00
jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 – Peugeot
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych dla pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego – Peugeot2. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym.3. Dostarczane części zamienne będą:1) fabrycznie nowe i pochodzące z aktualnego katalogu części zamiennych Producenta lub Wykonawcy.2) oryginalne lub alternatywne w rozumieniu Rozdziału III, pkt 19 Wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych w porozumieniach dotyczących sprzedaży i naprawy pojazdów silnikowych oraz dystrybucji części zamiennych do pojazdów silnikowych (Dz. Urz. UE 2010/c 138/05) i będą zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010r., w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych.3) oznakowane znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - "E" lub Unii Europejskiej - "e"; 4) oznakowane cechami dostawcy producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; 5) oznakowane znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji. 6) dopuszczone do stosowania zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022).7) spełniały wymogi art. 70 lit. g poz. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Dz. U. 2020 poz. 110) - Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu lub części bez wymaganego odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu.8) w opakowaniu oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta pojazdu lub producenta części i będą posiadały na opakowaniu nr katalogowy producenta pojazdu lub części.9) wolne od wad technicznych i prawnych4. Zamawiający zastrzega, że części zamienne oferowane przez Wykonawcę nie mogą znajdować się w grupie jakości „Z” – zamienniki.5. Wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. /Dz. U. z 2015r., poz. 305 j.t./. 6. Miejscem dostaw są magazyny Zamawiającego zlokalizowane w:1) Krakowie przy ul. Konarskiego 43,2) Krakowie przy ul. Mogilskiej 109,3) Nowym Sącz przy ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5,4) Tarnowie przy ul. Jastruna 4.7. Wymagania związane z zamawianymi częściami zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 40,00
czas dostawy 10,00
jakość 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 – Skoda
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych dla pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego – Skoda2. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym.3. Dostarczane części zamienne będą:1) fabrycznie nowe i pochodzące z aktualnego katalogu części zamiennych Producenta lub Wykonawcy.2) oryginalne lub alternatywne w rozumieniu Rozdziału III, pkt 19 Wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych w porozumieniach dotyczących sprzedaży i naprawy pojazdów silnikowych oraz dystrybucji części zamiennych do pojazdów silnikowych (Dz. Urz. UE 2010/c 138/05) i będą zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010r., w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych.3) oznakowane znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - "E" lub Unii Europejskiej - "e"; 4) oznakowane cechami dostawcy producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; 5) oznakowane znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji. 6) dopuszczone do stosowania zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022).7) spełniały wymogi art. 70 lit. g poz. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Dz. U. 2020 poz. 110) - Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu lub części bez wymaganego odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu.8) w opakowaniu oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta pojazdu lub producenta części i będą posiadały na opakowaniu nr katalogowy producenta pojazdu lub części.9) wolne od wad technicznych i prawnych4. Zamawiający zastrzega, że części zamienne oferowane przez Wykonawcę nie mogą znajdować się w grupie jakości „Z” – zamienniki.5. Wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. /Dz. U. z 2015r., poz. 305 j.t./. 6. Miejscem dostaw są magazyny Zamawiającego zlokalizowane w:1) Krakowie przy ul. Konarskiego 43,2) Krakowie przy ul. Mogilskiej 109,3) Nowym Sącz przy ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5,4) Tarnowie przy ul. Jastruna 4.7. Wymagania związane z zamawianymi częściami zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 40,00
czas dostawy 10,00
jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 – Toyota
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych dla pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego – Toyota2. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym.3. Dostarczane części zamienne będą:1) fabrycznie nowe i pochodzące z aktualnego katalogu części zamiennych Producenta lub Wykonawcy.2) oryginalne lub alternatywne w rozumieniu Rozdziału III, pkt 19 Wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych w porozumieniach dotyczących sprzedaży i naprawy pojazdów silnikowych oraz dystrybucji części zamiennych do pojazdów silnikowych (Dz. Urz. UE 2010/c 138/05) i będą zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010r., w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych.3) oznakowane znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - "E" lub Unii Europejskiej - "e"; 4) oznakowane cechami dostawcy producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; 5) oznakowane znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji. 6) dopuszczone do stosowania zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022).7) spełniały wymogi art. 70 lit. g poz. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Dz. U. 2020 poz. 110) - Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu lub części bez wymaganego odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu.8) w opakowaniu oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta pojazdu lub producenta części i będą posiadały na opakowaniu nr katalogowy producenta pojazdu lub części.9) wolne od wad technicznych i prawnych4. Zamawiający zastrzega, że części zamienne oferowane przez Wykonawcę nie mogą znajdować się w grupie jakości „Z” – zamienniki.5. Wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. /Dz. U. z 2015r., poz. 305 j.t./. 6. Miejscem dostaw są magazyny Zamawiającego zlokalizowane w:1) Krakowie przy ul. Konarskiego 43,2) Krakowie przy ul. Mogilskiej 109,3) Nowym Sącz przy ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5,4) Tarnowie przy ul. Jastruna 4.7. Wymagania związane z zamawianymi częściami zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
czas dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7 – Volkswagen
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych dla pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego – Volkswagen2. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym.3. Dostarczane części zamienne będą:1) fabrycznie nowe i pochodzące z aktualnego katalogu części zamiennych Producenta lub Wykonawcy.2) oryginalne lub alternatywne w rozumieniu Rozdziału III, pkt 19 Wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych w porozumieniach dotyczących sprzedaży i naprawy pojazdów silnikowych oraz dystrybucji części zamiennych do pojazdów silnikowych (Dz. Urz. UE 2010/c 138/05) i będą zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010r., w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych.3) oznakowane znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - "E" lub Unii Europejskiej - "e"; 4) oznakowane cechami dostawcy producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; 5) oznakowane znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji. 6) dopuszczone do stosowania zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022).7) spełniały wymogi art. 70 lit. g poz. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Dz. U. 2020 poz. 110) - Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu lub części bez wymaganego odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu.8) w opakowaniu oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta pojazdu lub producenta części i będą posiadały na opakowaniu nr katalogowy producenta pojazdu lub części.9) wolne od wad technicznych i prawnych4. Zamawiający zastrzega, że części zamienne oferowane przez Wykonawcę nie mogą znajdować się w grupie jakości „Z” – zamienniki.5. Wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. /Dz. U. z 2015r., poz. 305 j.t./. 6. Miejscem dostaw są magazyny Zamawiającego zlokalizowane w:1) Krakowie przy ul. Konarskiego 43,2) Krakowie przy ul. Mogilskiej 109,3) Nowym Sącz przy ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5,4) Tarnowie przy ul. Jastruna 4.7. Wymagania związane z zamawianymi częściami zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 40,00
czas dostawy 10,00
jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dorobienie kluczyka samochodowego- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dorobienie kluczyka samochodowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI