IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę w zadaniu nr 1, 2, 4, 6 i 7 wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 7 500,00 zł, w tym: Zadanie nr 1: 3 050,00 zł Zadanie nr 2: 1 100,00 zł Zadanie nr 4: 1 100,00 zł Zadanie nr 6: 1 100,00 zł Zadanie nr 7: 1 150,00 zł Wykonawca, który składa ofertę na kilka zadań zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej powyżej, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4 pkt 2-5 SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja - zadanie nr 1-11 |
40,00 |
termin przydatności/ważności - zadanie nr 12 |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Nie dotyczy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p. przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia np. innego producenta, o równych lub wyższych parametrach przy zachowaniu cen wskazanych w umowie w sytuacji, gdy dostawa oferowanego przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiana wymaga pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę zmiany ze wskazaniem parametrów produktu nowo zaproponowanego, ze wskazaniem producenta, nazwy handlowej oraz uzasadnieniem okoliczności zmiany i faktu niemożliwości przewidzenia tej zmiany przez Wykonawcę na etapie składania oferty. Zamawiający po dokonaniu weryfikacji zgodności nowo proponowanych produktów zaakceptuje lub negatywnie rozpatrzy wniosek o zmianę - w przypadku gdy wymagania minimalne w zakresie parametrów, właściwości, standardów jakościowych nie zostaną spełnione. Zamawiający przewiduje również zmianę miejsca dostawy z dotychczas określonego na inne miejsce znajdujące się na terenie woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości w Grubnie k. Chełmna i Brodnicy ul. Czwartaków 1), o ile wystąpią po stronie Zamawiającego okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zmiana w tym zakresie nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego wniosku Zamawiającego. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, pkt. 5, pkt. 6 Ustawy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-07-30, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 5. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otworzona przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. 3. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. 4. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy. 5. Kopertę należy opisać hasłem: „OFERTA PRZETARGOWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW, OGUMIENIA ORAZ ZAWORÓW I OBRĘCZY, NARZĘDZI, URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO ORAZ AKCESORIÓW I WYPOSAŻENIA POJAZDÓW” – sprawa numer 46/2018 nie otwierać do dnia 30.07.2018 r. do godziny 11.00” Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Brak prawidłowego oznakowania może spowodować uznanie przez Zamawiającego otrzymania zwykłej korespondencji nie stanowiącej oferty w postępowaniu. 6. Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 18, poziom kondygnacyjny „-1” - w dniu 30.07.2018 r. o godz. 11.00.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa części zamiennych do pojazdów Iveco Eurocargo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa części zamiennych do pojazdów Iveco Eurocargo MLC 160E25, rok prod. 2011, nr VIN ZCFA1MJ04C2587408: Wkładka gumowa pomocniczy numer katalogowy - 98407168 szt. 20, Tulejka gumowo-metalowa pomocniczy numer katalogowy - 4791448, szt.20, Końcówka drążka - prawy gwint pomocniczy numer katalogowy - 4833829,szt.10, Końcówka drążka - lewy gwint szt.10, Gniazdo pomocniczy numer katalogowy - 4762040 szt. 5, Gniazdo pomocniczy numer katalogowy - 4762041 szt. 5, Pneumatyczny cylinderek hamulcowy pomocniczy numer katalogowy - 41211457 szt. 6, Sprężyna pomocniczy numer katalogowy - 98418477 szt. 2, Amortyzator kabiny pomocniczy numer katalogowy - 504053171 szt. 5, Tłok podnoszący kabinę pomocniczy numer katalogowy - 504172828 szt. 3, Drążek zmiany biegów pomocniczy numer katalogowy - 504081568 szt. 5, Rura wydechowa pomocniczy numer katalogowy - 504105923 szt. 5, Amortyzator gumowy pomocniczy numer katalogowy - 500362805 szt. 10, Korek pomocniczy numer katalogowy - 504282623 szt. 5, Wskaźnik pomocniczy numer katalogowy - 504168555 szt. 5, Reflektor pomocniczy numer katalogowy - 504238454 szt. 5, Reflektor pomocniczy numer katalogowy - 504238463 szt. 5, Regulator pomocniczy numer katalogowy - 504271278 szt. 4, Lampa tylna pomocniczy numer katalogowy - 504083205 szt. 5, Lampa tylna pomocniczy numer katalogowy - 99463244 szt. 5, Zaczep gumowy pomocniczy numer katalogowy - 4784894 szt. 80, Taśma spinająca pomocniczy numer katalogowy - 99430258 szt. 20, Pneumatyczny cylinderek hamulcowy pomocniczy numer katalogowy - 504072799 szt. 6, Pneumatyczny cylinderek hamulcowy pomocniczy numer katalogowy - 504072798 szt. 6, Cylinderek hamulcowy kpl pomocniczy numer katalogowy - 504185601 szt. 8, Cylinderek hamulcowy kpl pomocniczy numer katalogowy - 504185603 szt. 8, Termostat pomocniczy numer katalogowy - 504031212 szt. 5, Napinacz pomocniczy numer katalogowy - 504065874 szt. 5, Rozrusznik pomocniczy numer katalogowy - 504120738 szt. 3, Alternator pomocniczy numer katalogowy - 4892320 szt. 3, Stopka przesuwna pomocniczy numer katalogowy - 42558876 szt. 5, Stopka przesuwna pomocniczy numer katalogowy - 42558877 szt. 5, Mata gumowa pomocniczy numer katalogowy - 504253225 szt. 6, Mata gumowa pomocniczy numer katalogowy - 504253223 szt. 6, Sprężyna pomocniczy numer katalogowy - 99447542 szt. 3, Sprężyna pomocniczy numer katalogowy - 99447543 szt. 3, Amortyzator kabiny pomocniczy numer katalogowy - 98408734 szt. 6, Przełącznik pomocniczy numer katalogowy - 504257062 szt. 5, Przełącznik pomocniczy numer katalogowy - 504188583 szt. 5, Światło boczne pomocniczy numer katalogowy - 504302514 szt. 5, Światło boczne pomocniczy numer katalogowy - 504302510 szt. 5, Sygnał dźwiękowy pomocniczy numer katalogowy - 504067461 szt. 5, Klocki hamulcowe tył pomocniczy numer katalogowy - 299236 kpl. 10, Czujnik zużycia klocków tył pomocniczy numer katalogowy - 500054985 kpl. 15, Regulator napięcia BR 28-N1 pomocniczy numer katalogowy - BR 28-N1 szt. 1, Gniazdo ABS pomocniczy numer katalogowy - SW6-2W szt. 5, Czujnik ABS 41200561 L=2050 mm pomocniczy numer katalogowy - 41200561 szt. 5, Wskaźnik poziomu oleju (czujnik) pomocniczy numer katalogowy - 4897788 szt. 5, Przewód sprzęgła pomocniczy numer katalogowy - 504066170 szt. 5, Tarcza hamulcowa osi przedniej pomocniczy numer katalogowy - 2995702 szt. 6, Zacisk hamulcowy osi przedniej lewy pomocniczy numer katalogowy - 504185601 szt. 6, Zacisk hamulcowy osi przedniej prawy pomocniczy numer katalogowy - 504185603 szt. 6, Przewód sprzęgła pomocniczy numer katalogowy - 504066170 szt 4, Przewód giętki pomocniczy numer katalogowy - 504068752 szt 4, Zawór wylotowy pomocniczy numer katalogowy - 61590219 szt 4, Osłona gałki pomocniczy numer katalogowy - 504303533 szt 5, Zamek prawy kpl. pomocniczy numer katalogowy - 504096682 szt 5, Próg drzwi kabiny pomocniczy numer katalogowy - 504299144 szt 1,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa części zamiennych do pojazdów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa części zamiennych do pojazdów: Amortyzator przedni do Fiat Ducato, rok prod. 2007, nr VIN ZFA25000001283549 nr katalogowy pomocniczy-280-975, szt.2; Amortyzator tylni do Fiat Ducato, rok prod. 2007, nr VIN ZFA25000001283549, nr katalogowy pomocniczy- K4015955, szt.2; Resor tylni do Fiat Ducato, rok prod. 2007, nr VIN ZFA25000001283549, nr katalogowy pomocniczy-LS5826101, szt.2; Rozrząd kompletny do Fiat Ducato, rok prod. 2007, nr VIN ZFA25000001283549-nr katalogowy pomocniczy-530023210, kpl.1; Poduszka silnika do Fiat Ducato, rok prod. 2007, nr VIN ZFA25000001283549, nr katalogowy pomocniczy-FEBI32278, kpl.1; Koło kierownicze do Star 266 rok prod. 1986, nr VIN A266IRS026216796 nr katalogowy pomocniczy-444.34.215, szt.15; Uszczelniacz półosi lewej do Fiat Ducato, rok prod. 2002, nr VIN ZFA24400007123677-nr katalogowy pomocniczy-F9638559580, szt.1; Stacyjka włącznik zapłonu do Fiat Ducato, rok prod. 2002, nr VIN ZFA24400007123677-nr katalogowy pomocniczy-1329316080, szt.1; Alternator A125-70C 12V 70A do Honker, rok prod. 2000, nr VIN SUL244450002129, nr katalogowy pomocniczy-769896153 szt.5; Ręczny zawór hamulcowy do Jelcz P862, rok prod. 2002, nr VIN SW986222020JC1001, nr katalogowy pomocniczy-WABCO35 (9617231000) szt.2; Wąż gumowy ciśnieniowy Fi 16, w odcinkach min. 25m, ciśnienie 8 bar, do Star 266, rok prod. 1990, nr VIN 0424626, mb.50; Szczotka rozrusznika R10-125 8x25x23, do Star 266, nr VIN 016325 851.404.0, szt.30; Rura wlewu do Star 266, rok prod. 1984, nr VIN 4313933, nr katalogowy pomocniczy-444.17.207, szt.5; Końcówka drążka kierowniczego stożek Fi 24 lewa do Star 266, rok prod. 1989, nr VIN 9122464 444.29.272, szt.15; Końcówka drążka kierowniczego stożek Fi 24 prawa do Star 266, rok prod. 1989, nr VIN 9122464,nr katalogowy pomocniczy-444.29.273,szt.15; Korek wlewu paliwa do Star 11422V, rok prod. 2000, Nr VIN SUS11422VY0000779, nr katalogowy pomocniczy-444.55.242,szt.10; Lampa przeciwmgielna L do Star 12 227, rok prod. 2001, nr VIN SUSM78ZZZ2F000658 nr katalogowy pomocniczy- 81.25320.6111, szt.1; Lampa przeciwmgielna P do Star 12 227, rok prod. 2001, nr VIN SUSM78ZZZ2F000658-nr katalogowy pomocniczy-81.25320.6112, szt.1; Gałka dźwigni zmiany biegów do Star 12 227, rok prod. 2001, nr VIN SUSM78ZZZ2F000658, nr katalogowy pomocniczy-81970106007, szt.1; Wtyczka przyczepy 7 pin 24V + gniazdo 7 pin 24V (wzajemnie kompatybilne)-kpl.20; Rura wydechowa pośrednia do VW Passat B5 1.8, rok prod. 2000, nr VIN WVWZZZ3BZYP441577, nr katalogowy pomocniczy-8D0253301CH szt.1; Rozdzielacz do STAR-660M2, rok prod. 1978, nr VIN A660M128325191 nr katalogowy pomocniczy-R-061 R25-41-00A R25-41-00/A, szt.1; Zbiornik paliwa do Jelcz 662D, rok prod. 2005, nr VIN 202150JC1029, nr katalogowy pomocniczy-731-016-0465, szt.2; Wkładka zamka z kluczykiem 12,6x38 do Jelcz 662D, rok prod. 2005, nr VIN 202150JC1029, nr katalogowy pomocniczy-147-101-70, szt.10; Lampa zespolona tylna prawa do Jelcz 662D, rok prod. 2005, nr VIN 202150JC1029, nr katalogowy pomocniczy-1021135313004,szt.10; Lampa zespolona tylna lewa do Jelcz 662D, rok prod. 2005, nr VIN 202150JC1029, nr katalogowy pomocniczy-1021135313005, szt.10; Linka uziemiająca LGY 10MM2 FI M8, dopuszczalne w odcinkach nie mniejszych niż 25m, mb.50; Trójkomorowy zbiornik powietrza do Star 200, 266 rok prod. 1987, nr VIN A266H027419727, nr katalogowy pomocniczy-444.62.210 -szt.10; Zbiornik paliwa lewy do Honker, rok prod. 2000, nr VIN SUL2424Y0000926, nr katalogowy pomocniczy-221299900-szt.5; Zbiornik paliwa prawy do Honker, rok prod. 2000, nr VIN SUL2424Y0000926, nr katalogowy pomocniczy-221298600-szt.5; Zawór elektromagnetyczny Star 266-nr katalogowy pomocniczy-EZP-24-szt.50; Pompa wtryskowa S-359M P76-15U/M do Star 266, rok prod. 1986, nr VIN A266IRS026216796, nr katalogowy pomocniczy-S-359M P76-15U/M,szt.5; Pompa wtryskowa S-359M P76-28/P do Star 266, rok prod. 1986, nr VIN A266IRS026216796, nr katalogowy pomocniczy-S-359M P76-28/P,szt.5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa ogumienia, dętek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa ogumienia, dętek: Opona całoroczna 10R22,5 144/142K, pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa. Rozmiar: 10R22,5. Minimalny indeks nośności - 144/142 (2800/2650 kg) Minimalny indeks prędkości - K (110 km/h) Minimalna klasa przyczepności na mokrej nawierzchni – B, Minimalna klasa efektywności paliwowej – D, Maksymalna klasa i wartość zewnętrznego hałasu toczenia - 72 dB – 7 szt.; Dętka 12.00-20 – pomocniczy nr katalog. 24-79-01-344 – szt.30; Dętka 7,00/7,50-16 zawór TR-13 – szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34351100-3, 19511000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa ogumienia, zaworów i obręczy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa ogumienia, zaworów i obręczy: Opona 14.00R20 do Jelcz P662D.43 nr VIN SW966202150JC1028, rok prod 2005 zamienna do opony 375/90R22,5- minimalny indeks nośności: 164/160 - rodzaj bieżnika: offroad – bezdętkowa - rozmiar: 14.00R20- minimalny indeks prędkości - G (90 km/h)=szt.14; Obręcz 10.00 V – 20 do Jelcz P662D.43 nr VIN SW966202150JC1028, rok prod 2005 zamienna do obręczy 22,5x11,75. Obręcz przystosowana do opon bezdętkowych.Średnica koła otworów: 335 mm, Ilość otworów 10, Profil felgi: V flat base ET: insert 120, Średnica otworu piasty: 281 mm, Obręcz spełniająca wymagania normy PN-ISO 4209-2:2006P, Opony i obręcze do samochodów ciężarowych i autobusów (serie metryczne) - część 2: Obręcze-szt.14; Zawór obręczy pasujący do obręczy 10.00 V -20 z poz. 2 - szt.14.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34351100-3, 34324000-4, 42131148-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa urządzeń do miernika parametrów instalacji elektrycznej MPI 525 Sonel |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa urządzeń do miernika parametrów instalacji elektrycznej MPI 525 Sonel: Adapter TWR - 1J WAADATWR1J szt 1; Adapter auto ISO-2500 WAADAAISO25 szt 1; Adapter AGT-16P wersja pięcioprzewodowa WAADAAGT16P szt 1; Adapter AGT-16C wersja czteroprzewodowa WAADAAGT16C szt 1; Adapter AGT-32P wersja pięcioprzewodowa WAADAAGT32P szt 1; Adapter AGT-32C wersja czteroprzewodowa WAADAAGT32C szt 1; Adapter AGT-63P wersja pięcioprzewodowa WAADAAGT63P szt 1;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa łańcuchów na koła |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa łańcuchów na koła: Łańcuchy na koła do STAR 266 1200x20. W skład kompletu wchodzą 4 szt. łańcuchów. Łańcuch kwadratowy o średnicy 5,5 mm, utwardzony do pełnej głębokości, układ rombowy. 45 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa narzędzi i urządzeń wyposażenia warsztatowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa narzędzi i urządzeń wyposażenia warsztatowego Tester akumulatorów z drukarką. szt. 5; Podnośnik hydrauliczny niski lewarek żaba 3,5 T R. szt.6; Klucz do odkręcania filtra oleju pazurkowy 63-120 mm, trójramienny, stal CrV, Hrc 40-50 szt.1; Klucz pazurowy pomp paliwa 75-160 mm, trójramienny szt.3; Klucz pazurkowy do filtrów oleju 43-102 mm, na grzechotkę 3,8" szt.1; Próbnik wtryskiwaczy 0-600 bar, zestaw z adapterami M12x1,25, M14x1,5, M17x0,75 szt.1; Klucz elektryczny udarowy z ekranem LCD 2000W 800 Nm. szt.1; Klucze rozcięte do przewodów hamulcowych. szt.3; Klucze oczkowe półotwarte z przegubem. szt.3; Pompa spuszczania, moc 150W, 12V pompka. szt.3; Przyrząd odpowietrzania hamulców 0,8L szt.1; Zestaw bitów. szt.1; Ściągacz ramion wycieraczek łożysk, zakres 6-28mm, maksymalna średnica 40mm szt.3; Klucz ściągacz do drążków kierowniczych 32-42mm. Zabierak 1/2". Umożliwiający szybki montaż oraz demontaż wewnętrznego przegubu poprzecznego drążka kierownicy oraz wykonanie naprawy bez demontażu mechanizmu kierowniczego.szt.3 Ściągacz sworzni zestaw 23/28/34mm. szt.1; Zestaw szczypiec do opasek zaciskowych. szt.3; Ściągacz hydrauliczny 12T do wymiany łożysk dwurzędowychoraz tulei metalowo-gumowych. szt.2; Ściągacz hydrauliczny do łożysk piast 20T. szt.2; Prasa hydrauliczna. szt.2; Ściągacz do sprężyn McPherson 2 szt, kuty na zimno. szt.3; Elektryczna opalarka LCD 2000W regulacja + dysze, dwustopniowa regulacja przepływu powietrz i temperatury, wyposażona w wyświetlacz LCD szt.1; Zestaw do wyciskania tłoczków hamulcowych Minimum 21 elementów. szt.3; Nasadki do sondy lambda i wtryskiwaczy 7 elementów, stal chromowo-wanadowa. szt.2; Klin pod koła do samochodów ciężarowych, blokada, tworzywo ABS.szt.18; Klin pod koła do samochodów i przyczep, gumowy. szt.22; Zestaw nasadek, klucze torx e-torx 19 elementów. szt.1; Zestaw kluczy nasadowych 108 elementów, wykonane ze stopu chromowo-wanadowego. szt.7; Uniwersalny ściągacz przegubów napędowych półosi.szt.1; Praska przyrząd do przewdów hamulcowych. szt.4; Myjka warsztatowa ciśnieniowa. szt.1; Klucze oczkowe z grzechotką 6-22 mm wykonane z wysokogatunkwoej stali CrV. szt.5; Klucze płasko-oczkowe z grzechotką łamane 6-32, stal CrV. 22 elementów.szt.5 Zestaw kluczy do odkręcania filtrów 30 sztuk.szt.3; Nasadki do odkręcania korków oleju 3/8".szt.1; Stacja lutownicza. szt.4; Zasilacz laboratoryjny o regulowanym napięciu wyjściowym od 0 do 30V. szt.1; Grzechotka 122Nm pneumatyczna klucz kątowy 1/2, regulacja obrotów prawo/lewo, zabierak 1/2, ciśnienie robocze 6.3-7.0 bar, średni pobór 164l/min., 160 obr.-1 (+/- 10%). W zestawie grzechotka + złącze. szt.1 Dwustopniowy kompresor tłokowy olejowy przeznaczony do: lakierowania, napędu narzędzi pneumatycznych, oczyszczania i przedmuchiwania, pompowania, serwisów wulkanizacyjnych, piaskowania oraz zasilania przemysłowych istalacji sprężonego powietrza. szt.2; Klucz pneumatyczny 1/2 1356Nm YATO 0953+ nasadki szt.1; Prostownik z rozruchem 1000A STEF-POL EST 327 12V/24V 100A szt.2; Manometr wskaźnik przepływu Ar/Co2 35 ± 5 l/min szt.1; Manometr do reduktorów z przyłączeniem tylnym, typ M szt.1; Wózek szafka narzędziowa warsztatowa, wózek dla ciężarówek, serwisów 7 szuflad 291 narzędzi szt.2; Przedłużacz elektryczny 30m 3x2.5 H05RR IP 442018-03-21(bębnowy)szt.2; Lampa warsztatowa LED li szt.10; Wkrętaki ślusarskie Zestaw wrętaków do pobijania szt.10; Młotek ślusarski Fiberglass zestaw 6 młotków szt.2; Pistolet do pompowania kół profesjonalny Airforce TG -01-1 z certyfikatem kalibracji szt.10; Rękawice spawalnicze szt.3; Fartuch spawalnczy skórzany szt.3; Zestaw szczypiec XXL 200 mm. B63-szt.5; Zestaw narzędzi FORMAT (punktaki przecinaki wybijaki) 6szt. szt.1; Wykrętaki urwanych zerwanych śrub, szt.5; Zestaw gwintowników i narzynek 110 elementów. szt.3; Uniwersalny miernik elektryczny multimetr szt.1;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa pasów transportowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pasów transportowych: 1) szt. 10: Pas transportowy ściągający poliestrowy PES, spełniający wymagania normy EN-12195-2, kolor etykiety niebieski: - długość 8 m, - nośność co najmniej 5000 kg, - szerokość pasa 5 cm. W zestawie: - klamra ściągająca wraz z któtkim pasem zakończonym hakiem dwupalczastym, - pas ściągający zakończony hakiem dwupalczastym. 2) szt. 10: Pas transportowy ściągający poliestrowy PES, spełniający wymagania normy EN-12195-2, kolor etykiety niebieski: - długość 3 m, - nośność co najmniej 5000 kg, - szerokość pasa 5 cm. W zestawie: - klamra ściągająca wraz z któtkim pasem zakończonym hakiem dwupalczastym, - pas ściągający zakończony hakiem dwupalczastym. 3) szt.10: Pas transportowy ściągający poliestrowy PES, spełniający wymagania normy EN-12195-2, kolor etykiety niebieski: - długość 5 m, - nośność co najmniej 8000 kg, - szerokość pasa 5 cm. W zestawie: - klamra ściągająca wraz z któtkim pasem zakończonym hakiem dwupalczastym, - pas ściągający zakończony hakiem dwupalczastym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Dostawa samochodowego sprzętu nagłaśniającego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa samochodowego sprzętu nagłaśniającego: 1) Radio samochodowe, pasujące do HONKER-2000 (2424), rok prod. 2011, nr VIN SUL25245KB0002945. Moc wyjściowa min. 4x50W, dźwięk min. mp3, wav, wma, flac, gniazdo aux, usb. Ściągany panel. Wyposażenie: etui na panel, instrukcja w języku polskim = szt.10; 2) Głośniki samochodowe (komlet składający się z dwóch głośników). Rdzaj współosiowy, system 2-drożny, moc 40W, max. Pasmo 18 kHz, min. Pasmo 36 kH, skuteczność 90 dB/W/m, impedancja 4 ohm, zastosowane techniologie stożek kompozytowy IMPP, moc maksymalna 300W, kształt okrągły, rozmiar głośnika 170mm, szerokość otworu 144mm, głębokość montażu 49,7mm=2 kpl.; 3) Antena samochodowa SHARK Am FM DIN 12V DC. Zakres fal AM, FM, rodzaj złącza DIN, długość przewodu AM/FM 250mm, wymiary otworu montażowego średnica 15mm, czułość dla pasma AM/FM 20dBi, impedancja falowa AM/FM 75 ohm, rodzaj przewodu RG 74 = szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32344210-1, 32342412-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Dostawa podnośnika kanałowego do skrzyń biegów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa podnośnika kanałowego do skrzyń biegów (szt.1): Podnośnik kanałowy do skrzyń biegów 2 tony wraz z adapterem do samochodów ciężarowych. Podnośnik W-8240 Skamet lub równoważny wraz z płytą uchylną do skrzyń samochodów ciężarowych W-8260 Skamet lub równoważny. Produkt winien odpowiadać minimalnym standardom jakościowym jak wykazany powyżej. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu o wyższej jakości, z trwalszego materiału i zwiększonej wytrzymałości. Zamawiający dopuszcza tolerancję konstrukcyjną, pod warunkiem wpasowania podnośnika pod wymiary kanału obsługowego przy zachowaniu cech i parametrów zgodnie z przeznaczeniem produktu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w SIWZ w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta - dotyczy Zadania nr 10 pozycja asortymentowa nr: 1/1 - Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. Złożenie oferty o charakterze równoważnym może nastąpić pod warunkiem zachowania kompatybilności produktu i jego przeznaczenia. Produkty równoważne nie mogą być gorsze pod względem parametrów, materiału, z którego są wykonane, od opisanych przez Zamawiającego we Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres równoważności został wskazany w treści Formularza ofertowego – kolumna nr 3 (Załącznik nr 1 do SIWZ). Każdy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (na etapie składania oferty), że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w Załączniku nr 1 do SIWZ poprzez: złożenie wraz z ofertą oświadczenia o równoważności z dokładnym odniesieniem do danej pozycji asortymentowej – Załącznik nr 5 do SIWZ; złożenie wraz z ofertą informacji o zaoferowanych produktach, opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej, z których jednoznacznie będą wynikać parametry techniczne opisujące produkt, umożliwiające ocenę spełnienia minimalnych wymagań Zamawiającego z podaniem nazwy handlowej i producenta (nr katalogu o ile dotyczy). Pouczenie: Dokumenty dotyczące równoważności nie podlegają uzupełnieniu. W przypadku przedłożenia przez Wykonawcę wydruków etykiet z Internetu, kopii, zdjęć, opisów itp., należy opisać, której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja. Nadmieniam, iż z tego rodzaju dokumentów muszą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt. Uwaga: Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o równoważności oferty jest jednoznaczne z zaoferowaniem produktu zgodnie z parametrami i oznaczeniami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34326000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Dostawa uszczelniaczy o zwiększonej żywotności. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa uszczelniaczy o zwiększonej żywotności: Uszczelniaczy o zwiększonej żywotności, kolor czerwony o wymiarach: 55x80x8 ,szt.20; Uszczelniaczy o zwiększonej żywotności, kolor czerwony o wymiarach: 42x65x10, szt.20; Uszczelniaczy o zwiększonej żywotności, kolor czerwony o wymiarach: 45x65x8 , szt.20; Uszczelniaczy o zwiększonej żywotności, kolor czerwony o wymiarach: 32x45x7 , szt.20; Uszczelniaczy o zwiększonej żywotności, kolor czerwony o wymiarach: 55x70x8 , szt.20; Uszczelniaczy o zwiększonej żywotności, kolor czerwony o wymiarach: 55x72x12, szt.20; Uszczelniaczy o zwiększonej żywotności, kolor czerwony o wymiarach: 42x65x12 szt. 20; Uszczelniaczy o zwiększonej żywotności, kolor czerwony o wymiarach: 125x150x15 szt.20; Uszczelniaczy o zwiększonej żywotności, kolor czerwony o wymiarach: 42x72x10, szt.20; Uszczelniaczy o zwiększonej żywotności, kolor czerwony o wymiarach: 85x110x12, szt.20; Uszczelniaczy o zwiększonej żywotności, kolor czerwony o wymiarach: 48x75x12/16, szt.20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Dostawa pasty montażowej. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pasty montażowej - szt.8. Pasta montażowa do opon. Ułatwia prace montażu i demontażu opon. Zakres temperatur -15 do +60 st.C. Chemicznie neutralna, chroniąca materiał opon i gumę. Opakowanie 5 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39813000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin przydatności/ważności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w przedmiotowym kryterium będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje przedmiot zamówienia z terminem przydatności/ważności na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje przedmiot zamówienia z terminem przydatności/ważności na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje przedmiot zamówienia z terminem przydatności/ważności na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje przedmiot zamówienia z terminem przydatności/ważności na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje przedmiot zamówienia z terminem przydatności/ważności na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium