IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę w zadaniu nr 1 wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1000,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej powyżej, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4 pkt 2-5 SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
najniższa cena |
60,00 |
termin gwarancji z przedziału 12 do 36 miesięcy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Nie dotyczy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p. przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego – w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie, a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową oraz nie będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy; 2) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy 3) zmiany zakresu podwykonawstwa; Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem 4) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia np. innego producenta, o równych lub wyższych parametrach przy zachowaniu cen wskazanych w umowie w sytuacji, gdy dostawa oferowanego przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiana wymaga pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę zmiany ze wskazaniem parametrów produktu nowo zaproponowanego, ze wskazaniem producenta, nazwy handlowej oraz uzasadnieniem okoliczności zmiany i faktu niemożliwości przewidzenia tej zmiany przez Wykonawcę na etapie składania oferty. Zamawiający po dokonaniu weryfikacji zgodności nowo proponowanych produktów zaakceptuje lub negatywnie rozpatrzy wniosek o zmianę - w przypadku gdy wymagania minimalne w zakresie parametrów, właściwości, standardów jakościowych nie zostaną spełnione. Zamawiający przewiduje również zmianę miejsca dostawy z dotychczas określonego na inne miejsce znajdujące się na terenie woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości w Grubnie k. Chełmna i Brodnicy ul. Czwartaków 1), o ile wystąpią po stronie Zamawiającego okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zmiana w tym zakresie nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego wniosku Zamawiającego. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, pkt. 5, pkt. 6 Ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-01, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy. Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 18, pom. 02, poziom kondygnacyjny „-1” - w dniu 01.10.2018 r. o godz. 10.00
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn.zm.) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otwarta przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. 3. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. 4. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa części zamiennych do pojazdów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Dwuobwodowy mechanizm wspomagania HM12.00 do pojazdu Star 200, rok prod. 1995, nr VIN 75678 _ 15 szt ; 2 Cylinderek hamulcowy do pojazdu Star 200, rok prod. 1995, nr VIN 75678, mały _ 40 szt ; 3 Cylinderek hamulcowy do pojazdu Star 200, rok prod. 1995, nr VIN 75678, duży _ 40 szt ; 4 Dwuobwodowa pompa hamulcowa do pojazdu Star 200, rok prod. 1995, nr VIN 75678 _ 20 szt ; 5 Cylinderek sprzęgła do pojazdu Star 200, rok prod. 1995, nr VIN 75678 _ 40 szt ; 6 Pompka sprzęgła do pojazdu Star 200, rok prod. 1995, nr VIN 75678 _ 40 szt ; 7 Przegub kompletny do pojazdu Honker 2000, rok prod. 2005, nr VIN SUL2424445.000220111 _ 4 szt ; 8 Stabilizator osi przedniej do pojazdu Honker 2000, rok prod. 2000, nr VIN SUL2424Y0000926 _ 1 szt ; 9 Obejma tulejki stabilizatora do pojazdu Honker 2000, rok prod. 2000, nr VIN SUL2424Y0000926 _ 2 szt ; 10 Amortyzator tylny do Iveco Eurocargo ML160E25, rok prod. 2011, nr VIN ZCFA1MJ04C2587408 _ 10 szt ; 11 "Komplet uszczelek głowicy do pojazdu Honker 2000, rok prod. 2000, nr VIN SUL2424Y0000926. Zestaw zawiera: - uszczelka pod głowicę, - uszczelka pod nasadę głowicy górną i dolną, - uszczelki wałka rozrządu, - uszczelka saturatora oleju." _ 10 szt ; 12 Separator oleju do pojazdu Honker 2000, rok prod. 2000, nr VIN SUL2424Y0000926 _ 3 szt ; 13 Wał napędowy dzielony kompletny do pojazdu Honker 2000, rok prod. 2005, nr VIN SUL24244450002133 _ 3 szt ; 14 Uszczelka nakrętki pokrywy głowicy do pojazdu Star 200, rok prod. 1995, nr VIN 75678 _ 50 szt ; 15 Sprężyna gazowa atrapy kabiny do pojazdu STAR 266M2, Rok produkcji 1981-1986 rok modernizacji 2011-2013, nr VIN A266H025114719 _ 10 szt. ; 16 Kolano gumowe turbosprężarki do pojazdu STAR 944, rok prod. 2004, nr VIN SUSM88ZZX5F002598 _ 10 szt. ; 17 Oświetlenie boczne 34.25660-6000 do pojazdu STAR 944 rok prod. 2004, nr VIN SUSM88ZZX5F002598 _ 40 szt. ; 18 Mata podłogowa, przód, lewa strona (kierowcy) do pojazdu STAR 944, rok prod. 2004 nr VIN SUSM88ZZX5F002598 _ 10 szt. ; 19 Światło kierunkowskazu lewe z oświetleniem bocznym 85-25320-6003 do pojazdu STAR 944, rok prod. 2004, nr VIN SUSM88ZZX5F002598 _ 20 szt. ; 20 Światło kierunkowskazu prawy z oświetleniem bocznym 85-25320-6004 do pojazdu STAR 944, rok prod. 2004, nr VIN SUSM88ZZX5F002598 _ 20 szt. ; 21 Światło pozycyjne białe 81.25260-6057 do pojazdu STAR 944, rok prod. 2004, nr VIN SUSM88ZZX5F002598 _ 10 szt. ; 22 Amortyzator kabiny do pojazdu Iveco Eurocargo, rok prod. 2008, nr VIN ZCFA1MJ0492551305 _ 20 szt ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 34300000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
60,00 |
termin gwarancji z przedziału od 12 do 36 m-cy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa stołów warsztatowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stół warsztatowy Wymiary: wysokość 880 mm, szerokość 1500 mm, głębokość 725 mm. Opis: solidna konstrukcja wykonana z wysokiej jakości kształtowników stalowych o grubości 2,5 mm, solidny blat wykonany ze sklejki lakierowanej o grubości 30 mm, na tyle blatu listwa zabezpieczająca, nośność stołu 500 kg. Całość malowana proszkowo w kolorze RAL 7035. Dodatkowo dołączone: maty filcowe o grubości min. 4mm, o wymiarach blatu - 7 szt. oraz maty z gumy olejoodpornej o grubości min. 6 mm o wymiarach blatu - 7 szt. - 15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39151200-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
60,00 |
termin gwarancji z przedziału od 12 do 36 m-cy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa obręczy i czujników ciśnienia wraz z programowania czujników |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Obręcz stalowa 16x6,5J 6x130 ET62 otwór centralny 84mm do pojazdu Mercedes Benz 906M1 Sprinter, rok prod. 2014, nr VIN WDB9066331S972394. Średnica 16 Szerokość 6,5J Liczba śrub 6 Osadzenie ET62 Otwór centralny (piasty) 84 Rozstaw śrub 130." _ 4 szt ; 2 "Uniwersalny czujnik ciśnienia opon do obręczy 16x6,5J 6x130 ET62 otwór centralny 84mm do pojazdu Mercedes Benz 906M1 Sprinter, rok prod. 2014, nr VIN WDB9066331S972394. Czujnik TPMS (system monitorowania ciśnienia opon). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności zaprogramowania określonej treścią Rozdziału III ust 2 pkt 6 SIWZ " _ 4 szt ; 3 "Obręcz stalowa 16x5,5J 5x160 ET56 otwór centralny 65mm do pojazdu Ford Transit 350L, rok prod. 2004, nr VIN WF0LXXTTFL4Y62426. Średnica 16 Szerokość 5,5J Liczba śrub 5 Osadzenie ET56 Otwór centralny (piasty) 65 Rozstaw śrub 160" _ 4 szt ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34324000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
60,00 |
termin gwarancji z przedziału od 12 do 36 m-cy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie publiczne - dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu w zadaniu nr 1-7 będzie zrealizowana w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. W zakresie zadania nr 3 wykonanie usługi programowania czujników będzie realizowane w terminie do 30.11.2018 r. zgodnie z dyspozycja zawartą w Rozdziale III ust. 2 pkt. 6) SIWZ. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa żarówek i bezpieczników |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Żarówka P45T 12V 45/40W _ 10 szt; 2 Żarówka BAY15D 12V 21/5W _ 10 szt; 3 Żarówka 12V 3W całoszklana _ 50 szt; 4 Żarówka W21/5W 12V 21/5W całoszklana _ 10 szt; 5 Żarówka W5W 12V 5W całoszklana _ 50 szt; 6 Żarówka H11 12V 55W _ 4 szt; 7 Żarówka H10 12V 42W _ 4 szt; 8 Żarówka H21W 12V 21W _ 10 szt; 9 Żarówka H4 24V 75/70W _ 100 szt; 10 Żarówka H7 24V 70W _ 150 szt; 11 Żarówka BA15S 24V 21W biała _ 50 szt; 12 Żarówka BA15S 24V 10W biała _ 100 szt; 13 Żarówka BA15S 24V 5W biała _ 150 szt; 14 Żarówka 24V 21W pomarańczowa _ 10 szt; 15 Żarówka BA9S 24V 2W T8/2 biała _ 50 szt; 16 Żarówka 24V 5W całoszklana biała _ 50 szt; 17 Żarówka 24V 5W rurkowa _ 100 szt; 18 Żarówka ksenonowa 24V D1S 35W _ 5 szt; 19 Żarówka 24V 55/50 W P45T _ 100 szt; 20 Bezpiecznik samochodowy okrągły topikowy 35-5A _ 50 szt; 21 Bezpiecznik samochodowy okrągły topikowy 36-8A _ 200 szt; 22 Bezpiecznik samochodowy okrągły topikowy 37-10A _ 200 szt; 23 Bezpiecznik samochodowy okrągły topikowy 38-16A _ 200 szt; 24 Bezpiecznik samochodowy okrągły topikowy 39-20A _ 100 szt; 25 Bezpiecznik samochodowy okrągły topikowy 40-25A _ 100 szt;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31510000-4, 31211300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
60,00 |
gwarancja (przedział 12-36 m-cy) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa narzędzi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Zestaw kluczy płasko-oczkowych z mechanizmem zapadkowym po stronie oczkowej. Rozmiar kluczy 8, 10, 13, 16, 17, 18, 19, 22, 24. Opakowanie: pudełko plastikowe. Materiał: klucze wykonane ze stali chromowo-wanadowej. 72 zęby po stronie oczkowej." _ 1 kpl; 2 "Zestaw kluczy trzpieniowych z końcówkami sześciokątnymi. Rozmiar kluczy 2.5, 3, 4, 5, 6, 8, 10) Opakowanie: pudełko plastikowe. Materiał: klucze wykonane ze stali chromowo-wanadowej. Materiał kluczy utwardzony poprzez obróbkę cieplną." _ 1 kpl; 3 "Zestaw kluczy oczkowych dwustronnych wygiętych (10 x 11, 13 x 17, 14 x 15, 15 x 16, 17 x 19, 19 x 22, 21 x 23, 22 x 24) Opakowanie: pudełko plastikowe. Materiał: klucze wykonane ze stali chromowo-wanadowej." _ 1 kpl; 4 "Pokrętło przegubowe 1/4"" z mechanizmem zapadkowym. Minimum 5 pozycji pracy, min. 40 zębów. Minimalna długość 125 mm. Wykończenie powierzchni: chromowane. " _ 2 szt; 5 "Pokrętło 3/8"" z mechanizmem zapadkowym, przegubowe. Długość min. 260 mm. Rękojeść dwukomponentowa lub metalowa. " _ 2 szt; 6 "Pokrętło 1/2"" z mechanizmem zapadkowym, przegubowe. Materiał: specjalna stal narzędziowa. ergonomiczny wytrzymały dwukomponentowy uchwyt. Długość min. 280mm. " _ 2 szt; 7 Przedłużka 1/2" L-75. Materiał: stal chromo-molibdenowa lub chromowo-wanadowa. _ 1 szt; 8 Przedłużka 1/2" L-125. Materiał: stal chromo-molibdenowa lub chromowo-wanadowa. _ 1 szt; 9 "Zestaw nasadek sześciokątnych 3/4"" 22, 24, 27, 30, 32, 36, 38, 41, 46, 50), 197.3/1 (3/4""), 197.1/1 (3/4""x500), 197.4/1 (3/4"" x 400, 3/4"" x 200). Opakowanie: metalowa kaseta lub platikowe pudełko. Materiał stal chromowo-wanadowa. Wykończenie chromowane lub superchromowane." _ 2 kpl; 10 "Przedłużka 3/4"" udarowa L-150. Materiał: stal chromo-molibdenowa. Wykończenie powierzchni: czerniona fosforyzowana. " _ 1 szt; 11 "Przedłużka 3/4"" udarowa L-250. Materiał: stal chromo-molibdenowa. Wykończenie powierzchni: czerniona fosforyzowana. " _ 1 szt; 12 "Przedłużka 1"" udarowa L-175 lub 150. Materiał: stal chromo-molibdenowa. Wykończenie powierzchni: czerniona fosforyzowana " _ 1 szt; 13 "Przedłużka 1"" udarowa L-250 lub 330. Materiał: stal chromo-molibdenowa. Wykończenie powierzchni: czerniona fosforyzowana " _ 1 szt; 14 "Szczypce do zaciskania końcówek kablowych. Minimalna długość 190mm, Rękojeść wykończona materiałem sztucznym. Materiał narzędzia: stal narzędziowa. Do końcówek izolowanych 0,5-6mm2. Dopuszcza się górny zakres do 16 mm2." _ 1 kpl; 15 "Szczypce nastawne samoblokujące L-250. Szczęki kute ze specjalnej stali narzędziowej (sprężynowej), wykończenie niklowe. " _ 2 szt; 16 "Uniwersalne szczypce spawalnicze L-180. Rękojeść wykończona materiałem sztucznym, wydłużane ramiona szczypiec, czernione końcówki. " _ 1 szt; 17 "Zestaw ściągaczy trójramiennych z regulowanymi ramionami: 1) maksymalne rozwarcie co najmniej 90mm, maksymalna robocza wysokość ramion od 90 do 160 mm 2) maksymalne rozwarcie co najmniej 130 mm, maksymalna robocza wysokość ramion od 85 do 130 mm 3) maksymalne rozwarcie co najmniej 220 mm, maksymalna robocza wysokość ramion od 130 do 300 mm " _ 1 szt; 18 "Zestaw ściągaczy dwuramiennych regulowanych (z przesuwanymi ramionami). 1) minimalna robocza wysokość ramion 90 mm, minimalny rozstaw wewnętrzny 65 mm, minimalny rozstaw zewnętrzny 90 mm 2) minimalna robocza wysokość ramion 90 mm, minimalny rozstaw wewnętrzny 90 mm, minimalny rozstaw zewnętrzny 110 mm 3) minimalna robocza wysokość ramion 140 mm, minimalny rozstaw wewnętrzny 130 mm, minimalny rozstaw zewnętrzny 140 mm 4) minimalna robocza wysokość ramion 140 mm, minimalny rozstaw wewnętrzny 180 mm, minimalny rozstaw zewnętrzny 180 mm 5) minimalna robocza wysokość ramion 195 mm, minimalny rozstaw wewnętrzny 250 mm, minimalny rozstaw zewnętrzny 250 mm 6) minimalna robocza wysokość ramion 195 mm, minimalny rozstaw wewnętrzny 350 mm, minimalny rozstaw zewnętrzny 350 mm. " _ 1 szt; 19 "Uniwersalny ściągacz koła pasowego. Materiał: specjalna stal narzędziowa, wykończenie powierzchni: chromowanie. Przeznaczenie: do demontażu kół pasowych (z rowkami), dostosowany do użycia do kół różnej średnicy." _ 1 szt;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
60,00 |
gwarancja (przedział 12-36 m-cy) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa akcesorii pneumatycznych i drobnego wyposażenia warsztatowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Filtr F powietrza, reduktor,naolejacz 1/2'' ADL: - TYP reduktora: membranowy, Średnica gwintów przyłączeniowych: 2x1/2'' W, - Średnica gwintów manometru: 1/4'' W - Maksymalna przepustowość: 3000l/min, -Maksymalne ciśnienie pracy: 10 bar, - Skala manometru: 0-10bar /0-150 psi - Dokładność manometru:0,5 bar, - Poziom filtracji: 5µ ( 5 mikronów), - Pojemność szklanki filtra: 45 cm3, - Pojemność szklanki oleju: 130 cm3, - Minimalny przepływ powietrza: 50l/min - Materiał szklanek: poliwęglan, - Osłona szklanek: metalowa, - Temperatura pracy: -50oC - 60oC - Instrukcja obsługi, " _ 1 szt; 2 "Szybkozłączka pneumatyczna 1/2'' Z typ 26 - żeńska Dane techniczne: - Typ złącza: 26 - Gwint: 1/2'' zewnętrzny, - Ciśnienie robocze: <35 bar, - Marieriał: Mosiądz, - Wydajność: 1000l/min." 15 szt; 3 "Szybkozłączka pneumatyczna 1/2'' typ męski gwint zewnętrzny (600) Dane techniczne: - Przyłącze powietrza 1/4'' - Gwint: zewnętrzny 1/2'' - Długość: 38 mm - Ciśnienie robocze: do 16 bar Przepustowość : do 1000l/min Materiał wykonania: mosiądz niklowany." _ 15 szt; 4 Szybkozłacze żeńskie na wąż 8mm typ 26. _ 15 szt; 5 "Wtyk, Wtyczka szybkozłączka 8mm wtyk męski Dane techniczne: - Przłącze typu: szybkozłącze kompresowe na wąż 8 mm Długośćcałkowita: 40 mm." _ 15 szt; 6 "Wąż pneumatyczny 8x12mm 20m Materiał: Poliuretan kolor: niebieski, Ciśnienie maksymalne." _ 5 szt;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42651000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
60,00 |
gwarancja (przedział 12-36 m-cy) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa ogumienia. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1/1 "Opona 275/80 R22,5 do pojazdu AUTOSAN A10-10T, rok prod. 2006, nr VIN SUADB4CPT6S610604. Minimalny indeks nośności - 149/146 Minimalny indeks prędkości - L Minimalna klasa przyczepności na mokrej nawierzchni - D Minimalna klasa paliwożerności - E Maksymalny dopuszczalny poziom hałasu - 76 dB." - 7 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34351100-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 8
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
60,00 |
gwarancja (przedział 12-36 m-cy) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Ocena w kryterium gwarancja będzie następowała na podstawie następujących zasad: a) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 18 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 10 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 20 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 30 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 30 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy - otrzymuje 40 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 40 pkt za przedmiotowe kryterium