Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części zamiennych do cystern paliwowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142665904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marsa 110
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-470
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261815317
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2rblog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa, jednostka budżetowa, podsektor rządowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych do cystern paliwowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86931d3a-00ed-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014215/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Wykonawca składa ofertę (w formacie danych:.doc,.docx, .pdf) wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XX SWZ - Ochrona danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XX SWZ - Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/113/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zmiennych do cystern paliwowych. Ilości w zakresie poszczególnych zadań, określono w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ, oraz pozostałej dokumentacji przetargowej,
która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
(https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 1.
Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający przedstawi ilości, z których skorzysta w ramach prawa opcji w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku nie dotrzymania przez Zamawiającego w/w terminu Wykonawca musi wyrazić pisemna zgodę na realizację dostaw w ramach opcji.
Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację dostaw opcjonalnych
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryterium:
1.1.cena = 60 %;
1.2. termin realizacji zamówienia = 20%. Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych i nie później niż do dnia 30.11.2021r. (w zależności, który z ww. terminów upływa wcześniej)
1.3. okres dodatkowej gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie dodatkowej gwarancji na dostarczony przedmiot
zamówienia na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. Przez okres dodatkowej gwarancji należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia dodatkowo ponad wymagany okres 24 miesięcy. Maksymalny łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 36 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zmiennych do cystern paliwowych. Ilości w zakresie poszczególnych zadań, określono w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ, oraz pozostałej dokumentacji przetargowej,
która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
(https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 2.
Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający przedstawi ilości, z których skorzysta w ramach prawa opcji w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku nie dotrzymania przez Zamawiającego w/w terminu Wykonawca musi wyrazić pisemna zgodę na realizację dostaw w ramach opcji.
Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację dostaw opcjonalnych
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryterium:
1.1.cena = 60 %;
1.2. termin realizacji zamówienia = 20%. Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych i nie później niż do dnia 30.11.2021r. (w zależności, który z ww. terminów upływa wcześniej)
1.3. okres dodatkowej gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie dodatkowej gwarancji na dostarczony przedmiot
zamówienia na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. Przez okres dodatkowej gwarancji należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia dodatkowo ponad wymagany okres 24 miesięcy. Maksymalny łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 36 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zmiennych do cystern paliwowych. Ilości w zakresie poszczególnych zadań, określono w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ, oraz pozostałej dokumentacji przetargowej,
która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
(https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 3.
Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający przedstawi ilości, z których skorzysta w ramach prawa opcji w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku nie dotrzymania przez Zamawiającego w/w terminu Wykonawca musi wyrazić pisemna zgodę na realizację dostaw w ramach opcji.
Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację dostaw opcjonalnych
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryterium:
1.1.cena = 60 %;
1.2. termin realizacji zamówienia = 20%. Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych i nie później niż do dnia 30.11.2021r. (w zależności, który z ww. terminów upływa wcześniej)
1.3. okres dodatkowej gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie dodatkowej gwarancji na dostarczony przedmiot
zamówienia na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. Przez okres dodatkowej gwarancji należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia dodatkowo ponad wymagany okres 24 miesięcy. Maksymalny łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 36 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zmiennych do cystern paliwowych. Ilości w zakresie poszczególnych zadań, określono w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ, oraz pozostałej dokumentacji przetargowej,
która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
(https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 4.
Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający przedstawi ilości, z których skorzysta w ramach prawa opcji w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku nie dotrzymania przez Zamawiającego w/w terminu Wykonawca musi wyrazić pisemna zgodę na realizację dostaw w ramach opcji.
Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację dostaw opcjonalnych
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryterium:
1.1.cena = 60 %;
1.2. termin realizacji zamówienia = 20%. Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych i nie później niż do dnia 30.11.2021r. (w zależności, który z ww. terminów upływa wcześniej)
1.3. okres dodatkowej gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie dodatkowej gwarancji na dostarczony przedmiot
zamówienia na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. Przez okres dodatkowej gwarancji należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia dodatkowo ponad wymagany okres 24 miesięcy. Maksymalny łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 36 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zmiennych do cystern paliwowych. Ilości w zakresie poszczególnych zadań, określono w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ, oraz pozostałej dokumentacji przetargowej,
która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
(https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 5.
Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający przedstawi ilości, z których skorzysta w ramach prawa opcji w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku nie dotrzymania przez Zamawiającego w/w terminu Wykonawca musi wyrazić pisemna zgodę na realizację dostaw w ramach opcji.
Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację dostaw opcjonalnych
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryterium:
1.1.cena = 60 %;
1.2. termin realizacji zamówienia = 20%. Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych i nie później niż do dnia 30.11.2021r. (w zależności, który z ww. terminów upływa wcześniej)
1.3. okres dodatkowej gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie dodatkowej gwarancji na dostarczony przedmiot
zamówienia na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. Przez okres dodatkowej gwarancji należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia dodatkowo ponad wymagany okres 24 miesięcy. Maksymalny łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 36 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania:
1.1. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załączonym wzorem załącznik nr 5 do SWZ;
1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
1.3. oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załączonym wzorem załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1, dane
umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych
w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 4 i 7 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 4 i 7 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 4 i 7 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ROZDZIAŁ VIII SWZ - Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) i wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy Pzp. oraz w załączniku nr 6 do SWZ - wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-31 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-31 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni