I. 1) NAZWA I ADRES:
2 Regionalna Baza Logistyczna, krajowy numer identyfikacyjny
14266590400000, ul.
Marsa
110
,
04-470
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261815214, e-mail
2rblog.zampub@ron.mil.pl, faks
261815093.
Adres strony internetowej (URL):
www.2rblog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Skarb Państwa,Jednostka Budżetowa-podsektor rządowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres dodatkowej gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego. 2) Przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami. 4) Innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego. 5) Zmiana określonego producenta, typu i modeli, przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-04-04, godzina:
08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych z podziałam.Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl, www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34224000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5840,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres dodatkowej gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:- Wykonawca może zaoferować okres dodatkowej gwarancji od 0 do 12 miesięcy - Minimalny możliwy do zaoferowania termin realizacji zamówienia wynosi 8 dni kalendarzowych
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych.Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl, www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34224000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17455,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres dodatkowej gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:- Wykonawca może zaoferować okres dodatkowej gwarancji od 0 do 12 miesięcy - Minimalny możliwy do zaoferowania termin realizacji zamówienia wynosi 8 dni kalendarzowych
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych.Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl, www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34224000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6227,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres dodatkowej gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:- Wykonawca może zaoferować okres dodatkowej gwarancji od 0 do 12 miesięcy - Minimalny możliwy do zaoferowania termin realizacji zamówienia wynosi 8 dni kalendarzowych
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych.Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl, www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34224000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres dodatkowej gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:- Wykonawca może zaoferować okres dodatkowej gwarancji od 0 do 12 miesięcy - Minimalny możliwy do zaoferowania termin realizacji zamówienia wynosi 8 dni kalendarzowych
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl, www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34224000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9177,90
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres dodatkowej gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:- Wykonawca może zaoferować okres dodatkowej gwarancji od 0 do 12 miesięcy - Minimalny możliwy do zaoferowania termin realizacji zamówienia wynosi 8 dni kalendarzowych
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl, www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34224000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16485,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres dodatkowej gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:- Wykonawca może zaoferować okres dodatkowej gwarancji od 0 do 12 miesięcy - Minimalny możliwy do zaoferowania termin realizacji zamówienia wynosi 8 dni kalendarzowych
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl, www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34224000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18700,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres dodatkowej gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:- Wykonawca może zaoferować okres dodatkowej gwarancji od 0 do 12 miesięcy - Minimalny możliwy do zaoferowania termin realizacji zamówienia wynosi 8 dni kalendarzowych
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl, www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34224000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres dodatkowej gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:- Wykonawca może zaoferować okres dodatkowej gwarancji od 0 do 12 miesięcy - Minimalny możliwy do zaoferowania termin realizacji zamówienia wynosi 8 dni kalendarzowych
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl, www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34224000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14982,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres dodatkowej gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:- Wykonawca może zaoferować okres dodatkowej gwarancji od 0 do 12 miesięcy - Minimalny możliwy do zaoferowania termin realizacji zamówienia wynosi 8 dni kalendarzowych
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl, www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34224000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13176,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres dodatkowej gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:- Wykonawca może zaoferować okres dodatkowej gwarancji od 0 do 12 miesięcy - Minimalny możliwy do zaoferowania termin realizacji zamówienia wynosi 8 dni kalendarzowych