Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (płynów) oraz akcesoriów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (płynów) oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów RZGW w Białymstoku z podziałem na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-12
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (płynów) oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów RZGW w Białymstoku z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-bi@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Białymstoku

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368302575

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Branickiego 17A

1.11.4.) Miejscowość: Białystok

1.11.5.) Kod pocztowy: 15-085

1.11.6.) Województwo: podlaskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-bi@wody.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (płynów) oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów RZGW w Białymstoku z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0f7de9e-f9c7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.31 Części, płyny eksploatacyjne i akcesoria do pojazdów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Zgodnie
z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp,– komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej
„Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.
2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem
przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców bezpośredni link:https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla
Platformy-Zakupowej.html
3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z
przedmiotowym postępowaniem.
5 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub
oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 16.1 – 16.6
specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”.
Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz
dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na
Platformie.
7 Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf,
.xls.
8 Zamawiający informuje, że adres e-mail: zamowienia-bi@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o
zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu
Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10 Dokumenty elektroniczne, w szczególności: oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1
ustawy, podmiotowe środki dowodowych, przedmiotowe środki dowodowe, oraz inne informacje,
oświadczenia lub dokumenty składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako
załączniki. Sposób sporządzenia tych dokumentów musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (płynów) oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów RZGW w Białymstoku z podziałem na części” oznaczonego numerem postępowania BI.ROZ.2810.43.2021.AC prowadzonym na podstawie Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.ROZ.2810.43.2021.AC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (płynów) oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów ZZ w Augustowie ul. 29 Listopada 5, 16-300 Augustów. Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w asortymentu: 1 Olej silnikowy 5l 5W/30
2 Olej do przekładni kierowniczej czerwony 1l
3 Olej do przekładni kierowniczej mineralny zielony 1l
4 Płyn do chłodnic 5L
5 Płyn hamulcowy 1L
6 Płyn ADBLUE 20 l
7 Olej do skrzyni biegów SAE80/90 1l
8 Olej hydrauliczny HL 46 5l
9 Żarówka 12V H-4 O PODWYŻSZONEJ TRWAŁOŚCI
10 Żarówka 12V H-7 O PODWYŻSZONEJ TRWAŁOŚCI
11 Żarówka 12V W5W
12 Żarówka 12V R5W
13 Żarówka 12V R10W
14 Bezpiecznik Mini
15 Akumulator 12V 95Ah
16 Akumulator 12V 180Ah
17 Akumulator 12V 74Ah
18 Płyn do spryskiwaczy 4L zimowy
19 Płyn do spryskiwaczy 4L letni
20 Filtr powietrza odpowiedni do poz 11 z wykazu aut
21 Filtr powietrza odpowiedni do poz 12 z wykazu aut
22 Filtr powietrza odpowiedni do poz 14 z wykazu aut
23 Filtr powietrza odpowiedni do poz 15 z wykazu aut
24 Filtr powietrza odpowiedni do poz 16 z wykazu aut
25 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 11 z
wykazu aut"
26 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 12 z
wykazu aut"
27 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 14 z
wykazu aut"
28 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 15 z
wykazu aut"
29 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 16 z
wykazu aut"
30 "Filtr oleju odpowiedni do poz 11 z
wykazu aut"
31 "Filtr oleju odpowiedni do poz 12 z
wykazu aut"
32 "Filtr oleju odpowiedni do poz 14 z
wykazu aut"
33 "Filtr oleju odpowiedni do poz 15 z
wykazu aut"
34 "Filtr oleju odpowiedni do poz 16 z
wykazu aut"
35 Klocki hamulcowe kpl. odpowiednie do poz. 11 z wykazu aut
36 Końcówki drązków kierowniczych kpl. Odpowiednie do poz. 12 z wykazu aut
37 Łączniki drążka stabilizatora kpl. Odpowiednie do poz. 12 wykazu aut

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

24961000-8 - Płyny chłodnicze

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31510000-4 - Żarówki elektryczne

31711100-4 - Elektroniczne elementy składowe

34320000-6 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty nie podlegające odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża wykonawcy na asortyment nieujęty w zestawieniu zapotrzebowania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (płynów) oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów RZGW w Białymstoku ul. J. K. Branickiego 17A, 15-085 Białystok. Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w asortymentu:
1 Olej silnikowy 5l 5W/30
2 Olej silnikowy 5l 5W/40
3 Olej do przekładni kierowniczej mineralny zielony 1 l
4 Płyn do chłodnic 5L
5 Płyn hamulcowy 1L
6 Żarówka 12V H-1 55W
7 Żarówka 12V H-3 55W
8 Żarówka 12V H-7 O PODWYŻSZONEJ TRWAŁOŚCI
9 Żarówka 12V W5W
10 Żarówka 12V W5W POMARAŃCZOWA
11 Żarówka 12V C5W
12 Żarówka 12V P21W
13 Żarówka 12V PY21W
14 Żarówka 12V P21/5W
15 Żarówka H-8
16 Żarówka ksenonowa D1S
17 Żarówki W16W światła cofania
18 Bezpiecznik Mini komplet 10 szt
19 Bezpiecznik Maxi komplet 24szt
20 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.54 z wykazu aut
21 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.55 z wykazu aut
22 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.56 z wykazu aut
23 Akumulator 12V 74Ah
24 Akumulator 12V 63Ah
25 Płyn do spryskiwaczy 4L zimowy
26 Płyn do spryskiwaczy 4L letni
27 Odmrażacze do zamków 50 ml
28 Odświeżacz do samochodów wiszący
29 Skrobaczka do szyb z rączką jednostronna
30 Szczotko-skrobaczka do szyb i lodu zimowa zmiotka teleskopowa
31 Szczotko-skrobaczka do szyb i lodu zimowa zmiotka 65cm
32 Uchwyt magnetyczny do telefonu do kratki nawiewu samochodu

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

24920000-9 - Olejki eteryczne

24961000-8 - Płyny chłodnicze

31153000-3 - Prostowniki

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31510000-4 - Żarówki elektryczne

31711100-4 - Elektroniczne elementy składowe

34320000-6 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty nie podlegające odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża wykonawcy na asortyment nieujęty w zestawieniu zapotrzebowania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (płynów) oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów ZZ w Białymstoku ul. Handlowa 6, 15-399 Białystok. Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w asortymentu: 1 Olej silnikowy 5l 5W/30
2 Olej silnikowy 5l 10W/40
3 Olej do przekładni kierowniczej czerwony 1l
4 Płyn do chłodnic 5L
5 Płyn hamulcowy 1L
6 Żarówka 12V H-4 O PODWYŻSZONEJ TRWAŁOŚCI
7 Żarówka 12V H-7 O PODWYŻSZONEJ TRWAŁOŚCI
8 Żarówka 12V P21W
9 Bezpiecznik Mini
10 Bezpiecznik Max
11 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.21 z wykazu aut
12 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.22 z wykazu aut
13 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.23 z wykazu aut
14 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.24 z wykazu aut
15 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.25 z wykazu aut
16 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.26 z wykazu aut
17 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.27 z wykazu aut
18 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.28 z wykazu aut
19 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.29 z wykazu aut
20 Akumulator 12V 74Ah
21 Akumulator 12V 60Ah
22 Odmrażacze do zamków 50 ml
23 Odświeżacz do samochodów wiszący
24 Skrobaczka do szyb z rączką jednostronna
25 Płyn do spryskiwaczy 4L zimowy
26 Płyn do spryskiwaczy 4L letni
27 Linka holownicza 5m
28 Apteczka samochodowa
29 Dywaniki welurowe komplet (przód+tył)
30 Trójkąt ostrzegawczy
31 Pasy do przyczepki z grzechotką

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

24961000-8 - Płyny chłodnicze

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31510000-4 - Żarówki elektryczne

31711100-4 - Elektroniczne elementy składowe

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

34320000-6 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników

39533000-7 - Dywaniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty nie podlegające odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża wykonawcy na asortyment nieujęty w zestawieniu zapotrzebowania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (płynów) oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów ZZ w Giżycku ul. Wodna 4, 11-500 Giżycko. Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w asortymentu:
1 Olej silnikowy 5l 5W/30
2 Olej do przekładni kierowniczej czerwony 1l
3 Płyn do chłodnic 5L
4 Płyn hamulcowy 1L
5 Płyn ADBLUE 20 l
6 Olej do skrzyni biegów SAE80/90 1l
7 Olej hydrauliczny HL 46 5l
8 Żarówka 12V H-1 55W
9 Żarówka 12V H-3 55W
10 Żarówka 12V HB4 51W
11 Żarówka 12V H-4 O PODWYŻSZONEJ TRWAŁOŚCI
12 Żarówka 12V H-7 O PODWYŻSZONEJ TRWAŁOŚCI
13 Żarówka 12V W5W
14 Żarówka 12V W5W POMARAŃCZOWA
15 Żarówka 12V T5
16 Żarówka 12V T4W
17 Żarówka 12V R5W
18 Żarówka 12V R10W
19 Żarówka 12V C5W
20 Żarówka 12V C10W
21 Żarówka 12V P21W
22 Żarówka 12V PY21W
23 Żarówka 12V P21/5W
24 Żarówka 12V 21W/5W BAY15d
25 Żarówka 12V BA15d
26 Żarówka 12V BAZ15d
27 Żarówka 12V BAU15s
28 Bezpiecznik Mini
29 Bezpiecznik Max
30 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 30 z wykazu aut
31 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 31 z wykazu aut
32 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 32 z wykazu aut
33 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 33 z wykazu aut
34 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 34 z wykazu aut
35 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 35 z wykazu aut
36 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 36 z wykazu aut
37 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 37 z wykazu aut
38 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 38 z wykazu aut
39 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 39 z wykazu aut
40 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 40 z wykazu aut
41 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 41 z wykazu aut
42 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 42 z wykazu aut
43 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 43 z wykazu aut
44 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 44 z wykazu aut
45 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie dopoz. 45 z wykazu aut
46 Akumulator 12V 100Ah
47 Akumulator 12V 95Ah
48 Akumulator 12V 180Ah
49 Akumulator 12V 85Ah
50 Akumulator 12V 60Ah
51 Prostownik 12V do akumulatora
52 Odmrażacz do zamków 50ml
53 Odswieżacze do samochodów, wiszący
54 Skrobaczka doszyb z rączką jednostronna
55 Płyn do spryskiwaczy 4L zimowy
56 Płyn do spryskiwaczy 4L letni
57 Filtr powietrza odpowiedni do poz 36 z wykazu aut
58 Filtr powietrza odpowiedni do poz 37 z wykazu aut
59 Filtr powietrza odpowiedni do poz 38 z wykazu aut
60 Filtr powietrza odpowiedni do poz 39 z wykazu aut
61 Filtr powietrza odpowiedni do poz 40 z wykazu aut
62 Filtr powietrza odpowiedni do poz 41 z wykazu aut
63 Filtr powietrza odpowiedni do poz 42 z wykazu aut
64 Filtr powietrza odpowiedni do poz 43 z wykazu aut
65 Filtr powietrza odpowiedni do poz 44 z wykazu aut
66 Filtr powietrza odpowiedni do poz 45 z wykazu aut
67 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 36 z
wykazu aut"
68 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 37 z
wykazu aut"
69 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 38 z
wykazu aut"
70 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 39 z
wykazu aut"
71 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 40 z
wykazu aut"
72 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 41 z
wykazu aut"
73 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 42 z
wykazu aut"
74 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 43 z
wykazu aut"
75 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 44 z
wykazu aut"
76 "Filtr paliwa odpowiedni do poz 45 z
wykazu aut"
77 "Filtr oleju odpowiedni do poz 36 z
wykazu aut"
78 "Filtr oleju odpowiedni do poz 37 z
wykazu aut"
79 "Filtr oleju odpowiedni do poz 38 z
wykazu aut"
80 "Filtr oleju odpowiedni do poz 39 z
wykazu aut"
81 "Filtr oleju odpowiedni do poz 40 z
wykazu aut"
82 "Filtr oleju odpowiedni do poz 41 z
wykazu aut"
83 "Filtr oleju odpowiedni do poz 42 z
wykazu aut"
84 "Filtr oleju odpowiedni do poz 43 z
wykazu aut"
85 "Filtr oleju odpowiedni do poz 44 z
wykazu aut"
86 "Filtr oleju odpowiedni do poz 45 z
wykazu aut"
87 Klocki hamulcowe kpl. odpowiednie do poz. 38 z wykazu aut
88 Klocki hamulcowe kpl. odpowiednie do poz. 39 z wykazu aut
89 Klocki hamulcowe kpl. odpowiednie do poz. 40 z wykazu aut
90 Klocki hamulcowe kpl. odpowiednie do poz. 41 z wykazu aut
91 Tarcze hamulcowe kpl. Odpowiednie do poz. 38 z wykazu aut
92 Końcówki drązków kierowniczych kpl. Odpowiednie do poz. 40 z wykazu aut
93 Końcówki drązków kierowniczych kpl. Odpowiednie do poz. 41 z wykazu aut
94 Końcówki drązków kierowniczych kpl. Odpowiednie do poz. 42 z wykazu aut
95 Końcówki drązków kierowniczych kpl. Odpowiednie do poz. 43 z wykazu aut
96 Tuleje wahacza kpl. Odpowiednie do poz. 40 z wykazu aut
97 Tuleje wahacza kpl. Odpowiednie do poz. 41 z wykazu aut
98 Tuleje wahacza kpl. Odpowiednie do poz. 42 z wykazu aut
99 Łączniki drążka stabilizatora kpl. Odpowiednie do poz. 38 wykazu aut
100 Łączniki drążka stabilizatora kpl. Odpowiednie do poz. 39 wykazu aut
101 Łączniki drążka stabilizatora kpl. Odpowiednie do poz. 40 wykazu aut
102 Łączniki drążka stabilizatora kpl. Odpowiednie do poz. 41 wykazu aut
103 Łączniki drążka stabilizatora kpl. Odpowiednie do poz. 42 wykazu aut
104 Amortyzatory odpowiednie do poz. 38 z wykazu aut
105 Amortyzatory odpowiednie do poz. 39 z wykazu aut
106 Amortyzatory odpowiednie do poz. 40 z wykazu aut
107 Amortyzatory odpowiednie do poz. 41 z wykazu aut

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

24920000-9 - Olejki eteryczne

24961000-8 - Płyny chłodnicze

31153000-3 - Prostowniki

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31510000-4 - Żarówki elektryczne

31711100-4 - Elektroniczne elementy składowe

34320000-6 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty nie podlegające odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża wykonawcy na asortyment nieujęty w zestawieniu zapotrzebowania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (płynów) oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów ZZ w Olsztynie ul. Partyzantów 1/2, 10-522 Olsztyn.Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w asortymentu:
1 Olej silnikowy 5l 5W/30
2 Olej silnikowy 5l 10W/40
3 Olej do przekładni kierowniczej czerwony 1l
4 Olej do przekładni kierowniczej mineralny zielony 1l
5 Płyn do chłodnic 5L
6 Płyn hamulcowy 1L
7 Żarówka 12V H-4 O PODWYŻSZONEJ TRWAŁOŚCI
8 Żarówka 12V W5W
9 Żarówka 12V 21 DUŻA
10 Żarówka 12V 21/5W DUŻA
11 Bezpiecznik Mini ( 50szt.)
12 Bezpiecznik Max
13 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie do poz. 1 z wykazu aut
14 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie do poz. 3 z wykazu aut
15 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie do poz. 4 z wykazu aut
16 Wycieraczki szyb kpl. Przód i tył odpowiednie do poz. 5 z wykazu aut
17 Akumulator 12V 95Ah
18 Akumulator 12V 60Ah
19 Prostownik 12V do akumulatora
20 Odmrażacze do zamków 50 ml
21 Odświżacze do samochodów,wiszący
22 Skrobaczka do szyb z raczką jednostronna
23 Płyn do spryskiwaczy 4L zimowy
24 Płyn do spryskiwaczy 4L letni
25 Linka Holownicza 5m
26 Apteczka samochodowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

24920000-9 - Olejki eteryczne

24961000-8 - Płyny chłodnicze

31153000-3 - Prostowniki

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31510000-4 - Żarówki elektryczne

31711100-4 - Elektroniczne elementy składowe

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty nie podlegające odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża wykonawcy na asortyment nieujęty w zestawieniu zapotrzebowania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (płynów) oraz akcesoriów niezbędnych o eksploatacji samochodów ZZ w Ostrołęce ul. Poznańska 19, 07-409 Ostrołęka. Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w asortymentu:
1 Olej silnikowy 4l 5W/30
2 Olej silnikowy 5l 10W/40
3 Olej do przekładni kierowniczej czerwony 1 l
4 Olej do przekładni kierowniczej mineralny zielony 1 l
5 Płyn do chłodnic 5L
6 Płyn hamulcowy 1L
7 Olej do skrzyni biegów SAE80/90 1l
8 Olej hydrauliczny HL 46 5l
9 Żarówka 12V H-1 55W
10 Żarówka 12V H-3 55W
11 Żarówka 12V H-4 O PODWYŻSZONEJ TRWAŁOŚCI
12 Żarówka 12V H-7 O PODWYŻSZONEJ TRWAŁOŚCI
13 Żarówka 12V W5W
14 Żarówka 12V W5W POMARAŃCZOWA
15 Źarówka 12V R5W
16 Źarówka 12V R10W
17 Żarówka 12V C5W
18 Żarówka 12V P21W
19 Żarówka 12V PY21W
20 Żarówka 12V P21/5W
21 Żarówka 12V 21W/5W BAY15d
22 Bezpiecznik Mini
23 Bezpiecznik Max
24 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.46 z wykazu aut
25 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.47 z wykazu aut
26 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.48 z wykazu aut
27 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.49 z wykazu aut
28 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.50 z wykazu aut
29 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.51 z wykazu aut
30 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.52 z wykazu aut
31 Wycieraczki szyb kpl. przód i tył odpowiedni do poz.53 z wykazu aut
32 Akumulator 12V 74Ah
33 Akumulator 12V 60Ah
34 Prostownik 12V do akumulatora
35 Odmrażacz do zamków 50 ml
36 Odświeżacze do samochodów, wiszący
37 Skrobaczka do szyb z rączką jednostronna
38 Płyn do spryskiwaczy 4L zimowy
39 Płyn do spryskiwaczy 4L letni
40 Linka holownicza 5m
41 Apteczka samochodowa
42 Dywaniki welurowe komplet (przód i tył)

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

24961000-8 - Płyny chłodnicze

31153000-3 - Prostowniki

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31510000-4 - Żarówki elektryczne

31711100-4 - Elektroniczne elementy składowe

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

34320000-6 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników

39533000-7 - Dywaniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty nie podlegające odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża wykonawcy na asortyment nieujęty w zestawieniu zapotrzebowania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedno zamówienie o minimalnej wartości brutto:
część 1 – 8.000,00 zł,
część 2 – 3.000,00 zł,
część 3 – 15.000,00 zł,
część 4 – 20.000,00 zł,
część 5 – 6.000,00 zł,
część 6 – 6.000,00 zł,
którego przedmiotem były dostawy części samochodowych i/lub materiałów eksploatacyjnych (płynów)i/ lub akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust.1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust.1 i
art.109 ust. 1 pkt.4 ustawy.
2 oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie
od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
3 Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w
art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 ,
dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.4.1 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Okres 3 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SWZ.
Treść pól aktywnego formularza Platformy uzupełnianych przez Wykonawcę w toku składania oferty poprzez Platformę nie stanowią oferty w rozumieniu Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowią czynności Zamawiającego w rozumieniu Pzp.
2) Formularz cenowy zgodny w treści z Załącznikiem Nr 3a do SWZ dla części 1. Zamówienia, Nr 3b do SWZ dla części 2. Zamówienia, Nr 3c do SWZ dla części 3. Zamówienia. Zamówienia, Nr 3d do SWZ dla części 4 Zamówienia, Nr 3e do SWZ dla części 5 Zamówienia, Nr 3f do SWZ dla części 6

3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
zgodny w treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem
potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108
ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
określone w SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodny w treści z Załącznikiem
nr 2.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
Wykonawca składa oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem Nr 2a do SWZ podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca
powołuje się na jego zasoby.
4)Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest
zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp
do tych dokumentów. Niniejszy zapis dotyczy także podmiotów udostępniających zasoby na
zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 4. Niniejszy zapis dotyczy
także podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać
przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
7) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
8) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu
do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza, dla każdej części zamówienia, możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.108 ust.1 oraz art. 109 ust.1 pkt.4) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 12.3.1 - 12.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
7 W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wynagrodzenie należne Wykonawcy wpłacane będzie na konto podmiotu zwanego Liderem, wskazanego wspólnie przez podmioty występujące jako Wykonawca.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość
zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 7 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa - https://przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia
oraz poniósł lub
może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp,
przysługują środki
ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej oraz dokumentów
zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której
mowa w art. 469
pkt 15 ustawy Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności
Zamawiającego podjętej
w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienia
umowy oraz na
zaniechanie czynności, do której Zamawiający był zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
3. Odwołanie powinno zawierać informacje, o których mowa w art. 516 ustawy Pzp.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym.
5. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania
w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
Domniemywa się,
iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego
wniesienia, jeżeli
przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego
wniesienia przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Terminy wniesienia odwołania:
1) Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności
Zamawiającego
stanowiącej podstawę jego wniesienia.
2) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub wobec treści dokumentów zamówienia
wnosi się w
terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub
dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
3) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 5 dni od
dnia, w którym
powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o
okolicznościach
stanowiących podstawę jego wniesienia.
4) Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej
oferty, odwołanie
wnosi się nie później niż w terminie:
a) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku
postępowania ;
b) jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie
Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania.
7. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania określają stosowne przepisy
działu IX ustawy
Pzp.
8. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania
odwoławczego
przysługuje skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych.
9. Skargę wnosi za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 14 dni od
dnia doręczenia
orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art.
519 ust. 1 ustawy
Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce
pocztowej operatora
wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe jest
równoznaczne z jej wniesieniem.
10. Od wyroku sądu lub postanowienia kończącego postępowanie w sprawie przysługuje skarga
kasacyjna do
Sądu Najwyższego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam do współpracy przewoźników z solówkami - Pruszków
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam do współpracy w dystrybucji przewoźników z solówkami, wymagania: sztywna zabudowa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI