IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZMIANY UMOWY1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy.4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
08.01.2021, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
CZĘŚCI ZAMIENNE DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO (TiRW), |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:8. Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
FILTRY DO POJAZDÓW (inż.-sap) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 42913500-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
FILTRY DO POJAZDÓW (OPBMR) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 42913500-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
TŚM DO POJAZDÓW (OPBMR) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 42913500-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW OSOBOWYCH (sł. czołg. sam) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-3, 42913400-4, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 5 - części zamienne do pojazdów osobowych - 23.000,00 zł
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW DOSTAWCZYCH I MIKROBUSÓW (sł. czołg. sam) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 6 - części zamienne do pojazdów dostawczych i mikrobusów - 50.000,00 zł
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH (sł. czołg. sam), |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 7 - części zamienne do pojazdów ciężarowych - 110.000,00 zł
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
CZĘŚCI ZAMIENNE DO AUTOBUSÓW (sł. czołg. sam |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 8 - części zamienne do autobusów - 20.000,00 zł
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW TERENOWYCH (sł. czołg. sam) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913300-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 9 - części zamienne do pojazdów terenowych - 45.000,00 zł
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
FILTRY DO POJAZDÓW (sł. czołg. sam) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 10 - filtry do pojazdów - 25.000,00 zł
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
AKCESORIA SAMOCHODOWE (sł. czołg. sam) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 11 - akcesoria samochodowe - 7.000,00 zł
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
ŻARÓWKI I BEZPIECZNIKI (zzlt) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
FILTR (zzlt) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
CZUJNIKI ( zzlt), |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
LICZNIK MOTOGODZIN (zzlt) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 31531000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
PRZEWÓD FI 6,3 20M 350BAR GZ1/4 GW7/16 (zzlt) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
PRZEWÓD HAMULCOWY (zzlt) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
FILTRY NSN (zzlt) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31310000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia- dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy