DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający31 Baza Lotnictwa Taktycznego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia769530-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769530-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

31 Baza Lotnictwa Taktycznego: DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 63243177100000, ul. Ul. Silniki  1 , 61-325  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 261 548 500, e-mail 31blt.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 548 555.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
JEDNOSTKA WOJSKOWA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.31blt.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.31blt.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
31 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. Silniki 1 61-325 Poznań

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
Numer referencyjny: ZP 72/XI/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy części zamiennych, filtrów i akcesoriów do pojazdów dla służby czołgowo-samochodowej, służby transportu i ruchu wojsk, służby inż.-sap i OPBMR oraz Zespołu ZLT.

II.5) Główny kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42913500-4
42913400-3
42913300-2
31531000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 1 – sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021r.- dla Pakietu nr 2-4 – do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.- dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.- dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZMIANY UMOWY1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy.4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚCI ZAMIENNE DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO (TiRW),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:8. Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021r.


Część nr: 2 Nazwa: FILTRY DO POJAZDÓW (inż.-sap)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 42913500-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 3 Nazwa: FILTRY DO POJAZDÓW (OPBMR)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 42913500-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 4 Nazwa: TŚM DO POJAZDÓW (OPBMR)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 42913500-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.


Część nr: 5 Nazwa: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW OSOBOWYCH (sł. czołg. sam)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-3, 42913400-4, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 5 - części zamienne do pojazdów osobowych - 23.000,00 zł


Część nr: 6 Nazwa: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW DOSTAWCZYCH I MIKROBUSÓW (sł. czołg. sam)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 6 - części zamienne do pojazdów dostawczych i mikrobusów - 50.000,00 zł


Część nr: 7 Nazwa: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH (sł. czołg. sam),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 7 - części zamienne do pojazdów ciężarowych - 110.000,00 zł


Część nr: 8 Nazwa: CZĘŚCI ZAMIENNE DO AUTOBUSÓW (sł. czołg. sam
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 8 - części zamienne do autobusów - 20.000,00 zł


Część nr: 9 Nazwa: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW TERENOWYCH (sł. czołg. sam)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913300-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 9 - części zamienne do pojazdów terenowych - 45.000,00 zł


Część nr: 10 Nazwa: FILTRY DO POJAZDÓW (sł. czołg. sam)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 10 - filtry do pojazdów - 25.000,00 zł


Część nr: 11 Nazwa: AKCESORIA SAMOCHODOWE (sł. czołg. sam)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:PAKIET nr 11 - akcesoria samochodowe - 7.000,00 zł


Część nr: 12 Nazwa: ŻARÓWKI I BEZPIECZNIKI (zzlt)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy


Część nr: 13 Nazwa: FILTR (zzlt)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy


Część nr: 14 Nazwa: CZUJNIKI ( zzlt),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy


Część nr: 15 Nazwa: LICZNIK MOTOGODZIN (zzlt)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 31531000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy


Część nr: 16 Nazwa: PRZEWÓD FI 6,3 20M 350BAR GZ1/4 GW7/16 (zzlt)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy


Część nr: 17 Nazwa: PRZEWÓD HAMULCOWY (zzlt)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31531000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy


Część nr: 18 Nazwa: FILTRY NSN (zzlt)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 31310000-7, 42913400-4, 42913400-3, 42913300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia- dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę chłodnicy w Citroen C5 x7 rok 2012 HDI- Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę chłodnicy w Citroen C5 x7 rok 2012 HDI 2.0, 163KM. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: Sukcesywne dostawy części samochodowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: „Zakup materiałów do bieżącego utrzymania oznakowania pionowego”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Sukcesywne dostawy części samochodowych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI