DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2023 ROKU.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2023 ROKU.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-11-02
  • Zamawiający21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00404300
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2023 ROKU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2023 ROKU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-080e0e2b-5122-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane
w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na :
„Dostawa części i akcesoriów do pojazdów w 2023 roku” nr postępowania 42/SZP/2022;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jw

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.43.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Przedmiot zamówienia Jm Ilość minimalna Ilość maksymalma
1 Akumulator 12V70Ah 600-760A, kwasowy lub AGM, rozruchowy, bezobsługowy, szczelnie zamknięty bez możliwości wycieku kwasu oraz wydzielania gazów, odporność na wysokie i niskie temperatury, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych. szt. 1 1
2 Akumulator 12V75Ah 650-760A, kwasowy lub AGM, rozruchowy, bezobsługowy, szczelnie zamknięty bez możliwości wycieku kwasu oraz wydzielania gazów, odporność na wysokie i niskie temperatury, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych. Przeznaczony do pojazdów z systemem START-STOP o zwiekszonej ilości cykli rozruchowych. szt. 4 4
3 Akumulator 12V74Ah 600-750A, kwasowy, rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochoowych. szt. 2 2
4 Akumulator 12V62Ah 540-600A, kwasowy, rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych. szt. 1 1
5 Akumulator 12V10Ah, wykonany w technologi AGM lub GEL, stosowany do układaów zasilania awaryjnego, oświetlenia zapasowego, całkowicie bezobsługowy, odporny na wibracje i pracę w dowolnej pozycji. szt. 1 1
6 Akumulator 12V8Ah, wykonany w technologi AGM lub GEL, stosowany do układaów zasilania awaryjnego, oświetlenia zapasowego, całkowicie bezobsługowy, odporny na wibracje i pracę w dowolnej pozycji. szt. 2 2
7 Akumulator 12V68Ah 600-750A, kwasowy lub AGM, rozruchowy, bezobsługowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych. Przeznaczony do pojazdów z systemem START-STOP, posiada zwiekszona ilość cykli rozruchowych. szt. 11 11
8 Akumulator 12V95Ah 700-900A, kwasowy lub AGM, rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych. szt. 4 4
9 Akumulator 12V60Ah 540-620A, kwasowy lub AGM, rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochoowych. Przeznaczony do pojazdów posiadających system START-STOP oraz zwiększoną ilość cykli rozruchowych. szt. 1 1
10 Akumulator 12V85Ah 600-750A, kwasowy, rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochoowych. szt. 1 1
11 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V100AH rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych. szt. 16 16
12 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V110AH rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych. szt. 4 4
13 Akumulator 12V14Ah , kwasowy lub AGM, rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych. szt. 2 2
14 "Akumulator żelowy 12V/120Ah
Napięcie: 12V
Pojemność: 120.0Ah
Prąd rozruchowy: 800A
Rodzaj styków: słupki pod klemy, prawy +
Wymiary:
-długość 340mm +/- 5mm
-szerokość 170mm +/- 5mm
-wysokość 225mm +/- 5mm" szt. 3 4
15 "Akumulator rozruchowo żelowy 12V/38Ah
Napięcie: 12V
Pojemność nominalna: 38Ah
Waga 12,7kg
Wymiary:
-długość 206mm
-szerokość 97mm
-wysokość 250mm
(wymiary +/- 2mm)" szt. 1 2
16 "Akumulator pokładowo żelowy 12V/55Ah
Napięcie: 12V
Pojemność znamionowa: 55Ah
Waga 19kg
Wymiary:
-długość 261mm
-szerokość 135mm
-wysokość 208mm
(wymiary +/- 2mm)" szt. 1 2
17 "Akumulator pokładowo żelowy 12V/120Ah
Wymiary:
-długość 380mm (400 z uchwytem)
-szerokość 220mm
-wysokość 220mm (ze słupkiem, słupki nalewane)
(wymiary +/- 2mm)" szt. 1 2
18 "Akumulator żelowy 12V/33Ah
Napięcie: 12V
Pojemność: 33Ah
Waga 11,25kg
Wymiary:
-długość 196mm
-szerokość 129mm
-wysokość 168mm
(wymiary +/- 2mm)" szt. 3 4
19 "Akumulator żelowy 12V/140Ah
Napięcie: 12V
Pojemność: 140Ah
Waga 43kg
Wymiary:
-długość 345mm
-szerokość 170mm
-wysokość 285mm
(wymiary +/- 2mm)" szt. 3 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2

P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto oferty
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty dla ilości minimalnych
badanej oferty

W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:
WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 3 do 5 dni roboczych
WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 6 do 8 dni roboczych
WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 9 do 11 dni roboczych
WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił 12-14 dni roboczych.

Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
UWAGA:
 Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
 Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty
 W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT IV, w związku z tym otrzyma 0 pkt.

4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Przedmiot zamówienia Jm Ilość minimalna Ilość maksymalma
1 DRĄŻEK KIEROWNICZY 444-29-268 szt. 8 8
2 DRĄŻEK KIEROWNICZY 444-29-252 szt. 8 8
3 DRĄŻEK KIEROWNICZY 444-29-269 szt. 8 8
4 DRĄŻEK KIEROWNICZY 441.29.231 szt. 8 8
5 DRĄŻEK KIEROWNICZY 441.29.208 szt. 8 8
6 KOŃCÓWKA DRĄŻKA POPRZECZNEGO 444.29.113 szt. 8 8
7 KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWN. 444.29.112 szt. 8 8
8 ZAWÓR STERUJĄCY PRZYCZEPY 45 10 015 0 szt. 24 24
9 OSADNIK PALIWA 0000.0541 szt. 10 10
10 ZBIORNIK LEWY (INST.12V) 444.55.240 szt. 4 4
11 ZBIORNIK LEWY INST.24V 444-55-516 szt. 4 4
12 ZBIORNIK PRAWY (INST. 12V) 444.55.241 szt. 4 4
13 ZBIORNIK PRAWY INST.24V 444-55-517 szt. 4 4
14 POMPA WTRYSK. USZCZELN. S-359 P76-15U/M szt. 6 6
15 CHŁODNICA WODY Z PODGRZEW. ROZ.0601-1858 szt. 2 2
16 ŁOŻYSKO ŚLIZGOWE 101-209-002 szt. 8 8
17 SPRZEGŁO KPL. STAR 266/ 411.18.205 szt. 4 4
18 USZCZELKA POD GŁOWICĘ S-359M 359-12-112 szt. 12 12
19 WAŁ NAPĘDOWY MOST PRZEDNI –SKRZ. ROZD 27.701.0.000 szt. 2 2
20 WAŁ NAPĘD. SKRZ.ROZD.ŚRODKOWY MOST 27.702.0.000 szt. 2 2
21 WAŁ NAPĘD.SKRZ.ROZD.ŁOŻYSKO POŚRED. 27.703.0.000 szt. 1 1
22 WAŁ NAPĘD.ŁOŻYSKO POŚRED. TYLNY MOST 27.704.0.000 szt. 1 1
23 ZBIORNIK POW.TRÓKOMOROWY 444-62-210 szt. 1 1
24 DWUOBWODOWY MECHANIZM HM12.0 szt. 3 3
25 OSŁONA 444.76.281 szt. 12 12
26 ODMRAŻACZ B-H-039-000-81R szt. 8 8
27 PRZEŁĄCZNIK AKUM. 12/24V 0000-4796 szt. 10 10
28 ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY (24V) EPZ-24 szt. 4 4
29 CZUJNIK POZIOMU PALIWA FCPP-4 24V szt. 8 8
30 ZAWÓR ODWADNIAJĄCY 82-02-010-0 szt. 6 6
31 LINKA 444-76-274 STAR 266 szt. 6 6
32 PRZEKŁADNIA KIER.TYP ZIŁ 4444-34-208 szt. 1 1
33 PRZEKŁADNIA KIER.TYP ZIŁ 4444-34-236 szt. 2 2
34 PRZEKŁADNIA KIER.(TYP ZF) 75-801-2-000 szt. 2 2
35 CZUJNIK POZIOMU PALIWA CP2BW 12V szt. 8 8
36 PRZEWÓD: POMPA KIEROWNICA 441.39.203 szt. 6 6
37 PRZEWÓD: POMPA KIEROWNICA 444.39.237 szt. 6 6
38 WYŁĄCZNIK SWIATŁA COFANIA 561-16-20 szt. 6 6
39 PIÓRO WYCIERAKA 561-000-031 szt. 126 126
40 RESOR PRZEDNI 444.14.271 szt. 2 2
41 RESOR PRZEDNI 444.14.293 szt. 2 2
42 LAMPA ŚWIATŁA COFANIA 062-011-3311 szt. 2 2
43 DRĄŻEK REAKCYJNY 408.14.246 szt. 4 4
44 PIASTA RESORÓW 444.14.267 szt. 2 2
45 KOŁO KIEROWNICZE 444.34.215 szt. 2 2
46 POMPA SPRZEGŁA PHS-2-19 szt. 2 2
47 BĘBEN HAMULCOWY 467-45-023 szt. 23 23
48 PRZEŁACZNIK ZESPOLONY 24V 529-12-00 szt. 4 4
49 ROZRUSZNIK R-10CW KPL. 853.000.0 szt. 2 2
50 PRZYCISK SYGNALIZACJI P4014 szt. 3 3
51 PIERŚCIEŃ ZGARNIAJĄCY 444-29-090 szt. 4 4
52 SPRĘZYNA SZCZEK 444.44.147 szt. 20 20
53 PRZEWÓD HAMULCOWY ELASTYCZNY 444.35.027 szt. 10 10
54 PRZEGÓB KULOWY PRAWY 444-29-271 szt. 20 20
55 KRZYZAK Z ŁOZYSKAMI 27.431.3.030 szt. 10 10
56 USZCZELKA ZŁĄCZA PRZEW. S-359M 359-11-115 szt. 10 10
57 USZCZELKA 359-12-030 szt. 10 10
58 NAPINACZ 721207759 szt. 2 2
59 SPRĘŻYNA GAZOWA 38888888342 szt. 4 4
60 TULEJA METALOWO-GUMOWA 701683947 szt. 4 4
61 TULEJA METALOWO-GUMOWA 335229260190 szt. 2 2
62 PIERŚCIEN DOC. SPRZĘGŁ. 254521002000 szt. 2 2
63 TARCZA SPRZĘGŁA KIA251718700 szt. 2 2
64 USZCZELKA MISKI 721207385 szt. 2 2
65 PRZEWÓD TURBOSPRĘŻ. HONKER 701684255 szt. 2 2
66 PRZEWÓD 701683629 szt. 2 2
67 PRZEWÓD SSĄCY 244254002700 szt. 2 2
68 SWORZEŃ 335229260410 szt. 2 2
69 KRZYŻAK 002295100 szt. 2 2
70 KRZYŻAK KPL. 779057005 szt. 2 2
71 KRZYŻAK KPL. 002295100 szt. 2 2
72 KRZYŻAK PRZEGUBU Z ŁOZYSKIEM 2295000 szt. 2 2
73 DRĄŻEK PODŁUŻNY 002999500 szt. 2 2
74 TARCZA HAM. TYLNA ZE SZCZĘK.779057840 szt. 2 2
75 POMPKA RĘCZNA PALIWA 350410011030 szt. 2 2
76 LUSTERKO ZEWN. DUŻE LANZ-34.00 szt. 2 2
77 REFLEKTOR GŁÓWNY 0223.8.000.3 szt. 2 2
78 REFLEKTOR GŁÓWNY 0223.8.000.4 szt. 2 2
79 LAMPA TYLNA PRAWA IVECO 504094705 szt. 2 2
80 LAMPA TYLNALEWA IVECO 504094709 szt. 2 2
81 LAMPA TYLNA ZESP.KPL.LEWA 76986158 szt. 2 2
82 LAMPA TYLNA ZESP.KPL. PRAWA 769896157 szt. 2 2
83 ZBIORNIK PALIWA PRAWY221299600 szt. 1 1
84 ZBIORNIK PALIWA LEWY221299900.HONKER szt. 1 1
85 PÓŁOŚ KPL. PRAWA 779057883 HONKER szt. 1 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2

P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto oferty
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty dla ilości minimalnych
badanej oferty

W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:
WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 3 do 5 dni roboczych
WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 6 do 8 dni roboczych
WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 9 do 11 dni roboczych
WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił 12-14 dni roboczych.

Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
UWAGA:
 Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
 Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty
 W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT IV, w związku z tym otrzyma 0 pkt.

4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Przedmiot zamówienia J.m Ilość minimalna Ilość maksymalma
1 "OPONA LETNIA 235/65 R16C Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa, letnia. Rozmiar: 235/65 R16.
Indeks nośności - 115/113 (1215/1150 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości - R (170 km/h).
Stosowana do samochodów dostawczych." szt. 14 14
2 "OPONA ZIMOWA 235/65 R16C Opona pneumatyczna radialna, bezdętkowa, drogowa, zimowa. Rozmiar: 235/65 R16.
Indeks nośności - 115/113 (1215/1150 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości - R (170 km/h).
Stosowana do samochodów dostawczych." szt. 14 14
3 OPONA 7.50 R16C RADIALNA, CAŁOROCZNA, TERENOWA, DĘTKOWA NA PRZÓD I TYŁ POJAZDU. STOSOWANA W SAMOCHODZIE HONKER 2000, LAND ROVER 110 szt. 4 4
4 "OPONA ZIMOWA 235/70R16 115/113R
Opona pneumatyczna radialna, bezdętkowa, drogowa, zimowa.
Rozmiar: 235/65 R16.
Indeks nośności - 115/113 (1215/1150 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości - R (170 km/h).
Stosowana do samochodów dostawczych." szt. 5 5
5 "OPONA LETNIA 235/70R16 115/113R
Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa, letnia.
Rozmiar: 235/70 R16.
Indeks nośności - 115/113 (1215/1150 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości - R (170 km/h).
Stosowana do samochodów dostawczych." szt. 5 5
6 OPONA ZIMOWA 245/70R16. Bezdętkowa, radialna, pneumatyczna. Indeks nośności - 107-111. Indeks dopuszczalnej prędkości H. Przeznaczona do samochodów z napędem 4x4. szt. 4 4
7 OPONA LETNIA 195/65R15. Opona pneumatyczna, radialna, bezdętkowa. Indeks nośności-95. Indeks dopuszczalnej prędkości - T-H. szt. 4 4
8 OPONA ZIMOWA 195/65R15. Opona pneumatyczna, radialna, bezdętkowa. Indeks nośności-95. Indeks dopuszczalnej prędkości - T-H. szt. 4 4
9 OPONA CAŁOROCZNA 175/65R14. Opona pneumatyczna, radialna, drogowa, bezdętkowa. Indeks nośności - 82. Indeks dopuszczalnej prędkości - T. Opona do przyczeki samochodowej małej ładowności. szt. 3 3
10 DĘTKA 12.00-R20 24-79-01-344 szt. 95 95
11 OCHRANIACZ DĘTKI F-20(12.00-20) szt. 72 72
12 OPONA LETNIA 205/65R15C . Opona pneumatyczna, radialna, bezdętkowa. Indeks dopuszczalnej prędkości V. Indeks nośności 95-104. szt. 4 4
13 OPONA 4.00-10 CAŁOROCZNA DIAGONALNA, , DROGOWA, DĘTKOWA Indeks dopuszczalnej prędkości B. Indeks nośności 63 szt. 4 4
14 Guma ryflowana 4x1200 mm o przeznaczeniu przeciwpoślizgowym. Strona licowa ryflowana, strona spodnia- odcisk tkaniny. Wzmocniona włóknami. Kolor:czarny - szerokość gumy: 1200 mm - grubość gumy: 4 mm - wytrzymałość na rozciąganie: min. 4 Mpa; m2 13 13

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19510000-4 - Produkty z gumy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2

P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto oferty
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty dla ilości minimalnych
badanej oferty

W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:
WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 3 do 5 dni roboczych
WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 6 do 8 dni roboczych
WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 9 do 11 dni roboczych
WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił 12-14 dni roboczych.

Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
UWAGA:
 Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
 Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty
 W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT IV, w związku z tym otrzyma 0 pkt.

4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Przedmiot zamówienia J.m Ilość minimalna Ilość maksymalma
1 FILTR OLEJU OE-651-2 szt. 27 27
2 FILTR PALIWA PE-935-1 szt. 27 27
3 FILTR PALIWA FILTRON PK 937/6 szt. 57 57
4 FILTR PALIWA PP 879/5 szt. 74 74
5 OSUSZACZ POWIETRZA AD-785 szt. 66 66
6 FILTR POWIETRZA FILTRON AM-404 szt. 27 27
7 WKŁAD FILTRA POWIETRZA AM404W szt. 27 27
8 FILTR KABINY PRZECIWPYŁ.FILTRON K1257-2X szt. 29 29
9 WKŁAD FILTRA OLEJU WH10-65X szt. 26 26
10 FILTR OLEJU SILN.OP 592/6 429-0464 szt. 19 19
11 FILTR PALIWA PP 879/4 szt. 15 15
12 FILTR FILTRON AK790 szt. 22 22
13 FILTR POWIETRZA P785610 szt. 15 15
14 WKŁAD FILTRA UKŁADU WSPOMAGANIA OM-512 szt. 33 33
15 FILTR PALIWA VW 2N0127401Q szt. 10 10
16 FILTR POWIETRZA FILTRON AP 157/10 szt. 17 17
17 FILTR KABINOWY K 1311 szt. 23 23
18 FILTR OLEJU OE 688/3 szt. 27 27
19 FILTR KABINOWY K 1155A szt. 11 11
20 FILTR POWIETRZA AP 157/4 szt. 11 11
21 FILTR PALIWA FILTRON PP-985-2 szt. 11 11
22 FILTR OLEJU OP 626/6 szt. 22 22
23 FILTR PALIWA PP 861/6 szt. 22 22
24 FILTR OLEJU OE 682/5 szt. 2 2
25 FILTR PALIWA PE-982/7 szt. 2 2
26 FILTR POWIETRZA AP 152/7 szt. 2 2
27 FILTR KABINY PRZECIWPYŁKOWY K-1223A szt. 5 5
28 FILTR OLEJU OP 626 szt. 46 46
29 FILTR POWIETRZA AM 446/2 szt. 23 23
30 FILTR PALIWA PP 837/1 szt. 24 24
31 WKŁAD FILTRA PALIWA WP-40-3 szt. 123 123
32 WKŁAD FILTRA OLEJU 25002/150 szt. 123 123
33 WKŁAD FILTRA WSPOMAGANIA W030-20 szt. 56 56
34 FILTR POWIETRZA 8015450 szt. 3 3
35 FILTR PALIWA PP-861-2 szt. 3 3
36 FILTR KABINOWY DCF114P 2995964 szt. 6 6
37 FILTR POWIETRZA AM-455-6 szt. 1 1
38 FILTR KABINOWY FILTRON K1006A szt. 4 4
39 FILTR POWIETRZA FILTRON AP 157/6 szt. 9 9
40 FILTR KABINOWY K1288 szt. 9 9
41 FILTR PALIWA PM 819/1 szt. 3 3
42 FILTR OLEJU OP 563/1 szt. 8 8
43 FILTR POWIETRZA AR 233/1 szt. 3 3
44 FILTR PALIWA PP 837 szt. 25 25
45 FILTR OLEJU OP 594 szt. 21 21
46 FILTR POWIETRZA AR 285 szt. 20 20
47 FILTR POWIETRZA AR 316/1 szt. 3 3
48 FILTR OLEJU OE-682/3 FILTRON szt. 4 4
49 FILTR KABINOWY K 1261 szt. 7 7
50 FILTR PALIWA PP 879/3 szt. 1 1
51 FILTR PALIWA PP 879/1 szt. 3 3
52 FILTR OLEJU OP 592/9 szt. 3 3
53 FILTR POWIETRZA AM 414 szt. 3 3
54 FILTR POWIETRZA FILTRON AP 157/5 szt. 5 5
55 FILTR PALIWA FILTRON PP-985-1 szt. 5 5
56 FILTR OLEJU OE 688 szt. 5 5
57 FILTR OLEJU OP-570-2 szt. 5 5
58 FILTR POWIETRZA AP-152/6 szt. 5 5
59 FILTR KABINY FILTRON K-1343A szt. 5 5
60 FILTR OLEJU OE 688/2 szt. 5 5
61 FILTR POWIETRZA AP-139/5 szt. 5 5
62 FILTR OLEJU OE640/5 szt. 2 2
63 FILTR PALIWA FILTRON PP-841-7 szt. 2 2
64 FILTR PALIWA PUSZKOWY S-359M FP-10,5 szt. 2 2
65 FILTR OLEJU OE650/2 szt. 3 3
66 FILTR PALIWA PP-836/2 szt. 3 3
67 FILTR KABINOWY K1111A szt. 3 3
68 FILTR POWIETRZA AP 149/7 szt. 3 3
69 FILTR POWIETRZA C21431 szt. 3 3
70 FILTR PALIWA PE-995 szt. 1 1
71 FILTR POWIETRZA FILTRON AP 023/5 szt. 1 1
72 FILTR OLEJU OE-673 szt. 1 1
73 FILTR KABINOWY PRZECIWPYŁKOWY K-1377A szt. 2 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2

P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto oferty
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty dla ilości minimalnych
badanej oferty

W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:
WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 3 do 5 dni roboczych
WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 6 do 8 dni roboczych
WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 9 do 11 dni roboczych
WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił 12-14 dni roboczych.

Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
UWAGA:
 Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
 Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty
 W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT IV, w związku z tym otrzyma 0 pkt.

4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Przedmiot zamówienia Jm Ilość minimalna Ilość maksymalma
1 ROLKA NAPINACZA 03G145276 szt. 6 6
2 PASEK WIELOROWKOWY 6PK1555 szt. 10 10
3 KLOCKI HAMULCOWE TYLNE 7E0698451 kpl. 8 8
4 TARCZA HAMULCOWA TYŁ 7H0615601B szt. 8 8
5 ZESTAW SPRZĘGŁA LUK 624 4011 33 kpl. 2 2
6 USZCZELNIACZ PÓŁOSI LEWEJ 02M301189G szt. 6 6
7 KLOCKI HAMULCOWE ATE 13-0460-7236-2 kpl. 8 8
8 KLOCKI HAMULCOWE TYŁ 0986494583 kpl. 8 8
9 TARCZA HAMULCOWA PRZEDNIA 7E0615301C szt. 8 8
10 TARCZA HAMULCOWA TYLNA 0986479097 szt. 8 8
11 ŁOŻYSKO AMORTYZATORA PRZÓD 7E0 412 249 szt. 6 6
12 KLOCKI HAMULCOWE VW PRZÓD 2N0698151 kpl. 6 6
13 CZUJNIK KLOCKÓW HAMULCOWYCH 2N0615437 szt. 14 14
14 CZUJNIK KLOCKÓW HAMULCOWYCH 2N0615437A szt. 14 14
15 OSŁONA PRZEGUBU ZEWN.FEBI FE172965 szt. 8 8
16 TARCZA HAMULCOWA PRZEDNIA 2N0615301A szt. 6 6
17 WKŁADKA GUMOWA 7H5 411 313 B szt. 6 6
18 POKROWCE NA SIEDZENIA FORD RANGER - zestaw na wszystkie siedzenia kpl. 7 7
19 KLOCKI HAMULCOWE 2H6698451A kpl. 6 6
20 KOREK SPUSTOWY MISKI OLEJU TOPRAN 109035 szt. 45 45
21 ZESTAW PIÓR CRAFTER 700/650 7C1998-002 szt. 16 16
22 PIÓRO WYCIERACZKI 3397009821 szt. 31 31
23 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA H11-LL-12V-55W szt. 20 20
24 ŁOŻYSKO SPRZĘGŁA LUK 510022510 szt. 1 1
25 ŁOŻYSKO KOŁA FAG 713678100 szt. 1 1
26 ŁOŻYSKO 0089815905 szt. 1 1
27 PIÓRO WYCIERACZKI DŁ.475MM szt. 20 20
28 AMORTYZATOR TYŁ OEM 46437781 szt. 2 2
29 TULEJA WAHACZA TYLNEGO LEWA 7747956 szt. 6 6
30 PASEK KLINOWY WIELOROWKOWY GATES 5PK1750 szt. 10 10
31 PIÓRA WYCIERACZEK OXIMO WUS550 szt. 10 10
32 AMORTYZATOR KYB 335827 szt. 2 2
33 ZESTAW OCHRONNY AMORTYZATORA KYB 910159 kpl. 6 6
34 ROLKA NAPINACZ 04L145299M szt. 4 4
35 PASEK WIELOROWKOWY 6PK1090 szt. 14 14
36 BEZPIECZNIK SAMOCHODOWY PŁYTKOWY 5A. szt. 240 240
37 PIÓRO WYCIERACZKI TYŁ 2E0-955-421 szt. 20 20
38 ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAMULCA D42317C kpl. 4 4
39 KLOCKI HAMULCOWE FVR-1780 kpl. 2 2
40 BEZPIECZNIK SAMOCHODOWY PŁYTKOWY 25A. szt. 240 240
41 BEZPIECZNIK SAMOCHODOWY PŁYTKOWY 30A. szt. 240 240
42 ŻARÓWKA SM-26 BA15S 26V 15W szt. 200 200
43 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA H4-24V-75/70W szt. 150 150
44 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA9S-24V-3W szt. 250 250
45 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA20D-12V-35/35W szt. 210 210
46 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA15S-24V-10W szt. 250 250
47 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA15S 28V 5W szt. 200 200
48 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA15S 28V 10W szt. 150 150
49 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA H7 12V 55W szt. 210 210
50 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA15S-24V-5W szt. 170 170
51 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA R10W BA15S 24V 10W szt. 170 170
52 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA P45T 12V 45/40W szt. 170 170
53 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA H3-12V-55W szt. 180 180
54 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA H4-12V-60/55W szt. 170 170
55 ŻARÓWKA KSENONOWA D1S 12V 35W szt. 35 35
56 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA H7-24V-70W szt. 180 180
57 ŻARÓWKA HALOGEN H-1 P14,5A 12V 55W szt. 110 110
58 TULEJA GUMOWA STABILIZATORA FEBI 35238 szt. 8 8
59 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA HIR2 12V 55W szt. 70 70
60 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA15S-5W-12V szt. 160 160
61 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA P25-1 BAY15S-12V-21W szt. 140 140
62 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA15S R5W 24V 5W szt. 110 110
63 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA P21W-BA15S-12V-21W szt. 110 110
64 PIÓRO WYCIERACZEK PRZEDNICH VALEO 574361 szt. 33 33
65 ZACISK AKUMULATOROWY UNIWERSALNY /+/ szt. 200 200
66 ZACISK AKUMULATOROWY UNIWERSALNY /-/ szt. 250 250

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2

P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto oferty
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty dla ilości minimalnych
badanej oferty

W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:
WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 3 do 5 dni roboczych
WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 6 do 8 dni roboczych
WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 9 do 11 dni roboczych
WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił 12-14 dni roboczych.

Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
UWAGA:
 Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
 Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty
 W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT IV, w związku z tym otrzyma 0 pkt.

4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji
lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w
terminie wskazanym w ust. 1 pkt 2).
4) Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy ust. 1 pkt 2) i 3) stosuje się odpowiednio.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych,
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca
udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ.
Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być
wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone
przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub
uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający nie ogranicza rodzaju
przedmiotowych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5.
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
- dla części zamówienia nr 1 – 450,00 PLN,
- dla części zamówienia nr 2 – 2 100,00 PLN,
- dla części zamówienia nr 3 - 690,00 PLN,
- dla części zamówienia nr 4 - 930,00 PLN,
- dla części zamówienia nr 5 – 1 600,00 PLN.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności,
za wyjątkiem zmiany przedstawiciela Zamawiającego lub Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację umowy i numerów telefonów wymienionych w § 5 ust. 9 oraz w § 4 ust. 6 osób uprawnionymi do składania zamówienia ze strony Zamawiającego.
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;
2) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT;
3) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-02 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5:7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2023 r.

Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z 13, 6 na kółka PL-DE-PL - Szczecin, Olsztyn, Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Poszukujemy przewoźników z 13, 6 na kółka PL-DE-PL: 1. wyjazdy Szczecin - dowolna zabudowa, 2. wyjazdy Piotrków Trybunalski - firanka/ plandeka, 3. wyjazdy Olsztyn - dowolna zabudowa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI