DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2022 ROKU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2022 ROKU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-02-09
  • Zamawiający21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00043381
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2022 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2022 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e2a30a6-828f-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane
zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę części i akcesoriów do pojazdów w 2022 roku”, nr postępowania 4/SZP/2022;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LP Nazwa przedmiotu zamówienia JM ilość minimalna ilość maksymalna

1 SPRĘŻARKA komplet HS-17.00 ODŁĄCZNIK AKUMULATORÓW 1021029697988 kpl. 10 10
2 PRZEGUB KULOWY LEWY 444-29-272 PRZEGUB KULOWY LEWY 444-29-272 szt. 60 60
3 POMPA ZASILAJĄCA SILNIKA S-359M 359-15-262 POMPA ZASILAJĄCA SILN.S-359M 359-15-262 szt. 4 4
4 NASADA WIDEŁEK 34.50424-5000 NASADA WIDEŁEK 34.50424-5000 szt. 10 10
5 NASADA WIDEŁEK 34.50424-5001 NASADA WIDEŁEK 34.50424-5001 szt. 10 10
6 ŁOŻYSKO POŚREDNIE 444.24.220 ŁOŻYSKO POŚREDNIE 444.24.220 szt. 10 10
7 DŹWIGNIA KOLUMNY KIEROWNICY 34-46601-000 DŹWIGNIA KOLUMNY KIEROWNICY 34-46601-000 szt. 6 6
8 PODUSZKA GUMOWA 663.19.034 PODUSZKA GUMOWA 663.19.034 szt 150 150
9 DRĄŻEK KIEROWNICZY POPRZECZNY 81.46711-6 DRĄŻEK KIEROWNICZY POPRZECZNY 81.46711-6 szt 16 16
10 AMORTYZATOR "ARMSTRONG" 289.1.35.00 AMORTYZATOR "AMSTRONG" 289.1.35.00 szt. 16 16
11 KOREK WLEWU 51.97141-7006 KOREK WLEWU 51.97141-7006 szt. 10 10
12 PRZEGUB KULOWY 81.95301-6236 PRZEGUB KULOWY 81.95301-6236 szt. 10 10
13 OBEJMA ZACISKOWA 81.95312-6015 OBEJMA ZACISKOWA 81.95312-6015 szt. 10 10
14 CYLINDER HAMULCOWY CHDR4-51 szt. 80 80
15 CYLINDER HAMULCOWY CHDR4-44 szt. 60 60
16 SZCZĘKA HAMULCOWA komplet 444.46.520 kpl. 60 60
17 WKŁADKA CIERNA HAMULCA POSTOJOWEGO 444-76-505 szt. 100 100
18 DRĄŻEK REAKCYJNY 408.14.246 szt. 30 30
19 SZCZĘKA HAMULCOWA 444.76.186 szt. 60 60
20 SZCZĘKA HAMULCOWA 444.76.183 szt. 60 60
21 ROZPYLACZ WTRYSKIWACZA S-359M 359-15-219 szt. 60 60
22 POMPA WODY (ZF) 367.16.206 szt. 16 16
23 USZCZELKA POKRYWY GŁOWICY S-359M 359-12-066 szt. 50 50
24 ZESTAW NAPRAWCZY SILNIKA S-359 kpl. 16 16

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu
tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji
asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla
danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2

P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto oferty
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty dla ilości minimalnych
badanej oferty

4. W kryterium ,,Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najkrótszy 5-dniowy termin realizacji dostawy
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 40%
termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych
badanej oferty

UWAGA:
 Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
- W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu realizacji dostawy dla ilości minimalnych Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował 14-dniowy termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych. Punkty zostaną przeliczone wg ww. wzoru.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji dostawy dla ilości minimalnych krótszego niż 5 dni roboczych lub dłuższego niż 14 dni roboczych spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
 Należy wpisać konkretną liczbę dni, a nie przedział. W przypadku wpisania przedziału Zamawiający przyjmie za właściwą cyfrę o niższej wartości i taki termin zostanie wpisany do umowy.
 Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LP Nazwa przedmiotu zamówienia JM ilość min. Ilość max.

1 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V92Ah; dł. 350-354mm, szer. 173-175mm, wys. 175-190mm; plusowa klema z prawej strony; min. prąd rozruchowy 720A, wymiary +/- 2mm szt. 10 10
2 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V100Ah; dł. 350-354mm, szer. 173-175mm, wys. 175-190mm; plusowa klema z prawej strony; min. prąd rozruchowy 860A, wymiary +/- 2mm szt. 30 30
3 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V60Ah; dł. 232-242mm, szer. 173-175mm, wys. 175-190mm; plusowa klema z prawej strony; min. prąd rozruchowy 540A, wymiary +/- 2mm szt. 10 10
4 AKUMULATOR AGM 12V80Ah; dł. 315mm, szer. 175mm, wys. 190mm; plusowa klema z prawej strony; min. prąd rozruchowy 700A, wymiary +/- 2mm szt. 1 1
5 "Akumulator żelowy A512/85Ah (pokładowe)
parametry 330 x 214 x 171 mm
-długość - 330 mm +/- 2mm
-szerokość - 171 mm +/- 2mm
-wysokość do pokrywy - 214 mm +/- 2mm
+ z lewej słupek okrągły" szt. 2 3
6 "Akumulator ołowiowo rozruchowy 12/140Ah (pokładowe)
-długość - 51cm +/- 2mm
-szerokość 17cm +/- 2mm
-wysokość 20cm +/- 2mm
+ z prawej słupek okrągły" szt. 1 2
7 "Akumulator rozruchowo żelowy 12V/38Ah
Podstawowe dane:
-napięcie 12V
-pojemność nominalna 38Ah
-wymiary
-długość 206 mm +/- 2 mm
-szerokość 97mm +/- 2 mm
-wysokość 250mm +/- 2 mm
-polaryzacja 1
-obudowa UL94V udarowoodporna i ognioodporna" szt. 1 2
8 "Akumulator ołowiowo rozruchowy 12V120Ah (pokładowy)
Dł. 380 (400 z uchwytem, szer. 220, wys. 220 ze słupkiem, słupki nalewane - wymiary podane w milimetrach) +/- 2mm
" szt. 1 2
9 "Akumulator żelowy 12V33Ah
Parametry:
Typ - VELA
Technologia - AGM
Napięcie - 12V
Pojemność - 33 Ah C2O
Ilość ogniw - 6
Długość - 196 mm +/- 2mm
Szerokość - 129 mm +/- 2mm
Wysokość - 168 mm +/- 2mm" szt. 2 3
10 Akumulator 12V / min. 35,0Ah Wymiary: dł.250 x szer.97 x wys.206 mm, mocowanie klemy śruba 2xM6M, CCA min. 2000A.. Dopuszczalne odchylenie wymiarów akumulatora nie większych niż do 3mm dla każdej wartości. szt. 5 10
11 Akumulator żelowy 12V/140Ah napięcie: 12V pojemność: 140Ah, 1600 Wh prąd rozruchu wg EN: 900A długość: 513 mm +/- 2 mm wysokość: 223 mm +/- 2 mm szerokość: 223 mm +/- 2 mm waga: 47,3 kg +/- 0,2 kg szt. 1 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

31433000-0 - Akumulatory niklowo-żelazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu
tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji
asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla
danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2

P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto oferty
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty dla ilości minimalnych
badanej oferty

4. W kryterium ,,Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najkrótszy 5-dniowy termin realizacji dostawy
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 40%
termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych
badanej oferty

UWAGA:
 Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
- W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu realizacji dostawy dla ilości minimalnych Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował 14-dniowy termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych. Punkty zostaną przeliczone wg ww. wzoru.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji dostawy dla ilości minimalnych krótszego niż 5 dni roboczych lub dłuższego niż 14 dni roboczych spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
 Należy wpisać konkretną liczbę dni, a nie przedział. W przypadku wpisania przedziału Zamawiający przyjmie za właściwą cyfrę o niższej wartości i taki termin zostanie wpisany do umowy.
 Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LP Nazwa przedmiotu zamówienia JM ilość min. Ilość max.

1 OPONA LETNIA 215/60R17C Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa Indeks prędkości T, Opór toczenia minimum klasy C, Przyczepność na mokrej nawierzchni minimum klasy B, Hałas zewnętrzny maksimum 71dB Stosowana w pojazdach dostawczych szt. 8 8
2 OPONA ZIMOWA 215/60R17C Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa Indeks prędkości T, Opór toczenia minimum klasy C, Przyczepność na mokrej nawierzchni minimum klasy B, Hałas zewnętrzny maksimum 71dB Stosowana w pojazdach dostawczych szt. 8 8
3 OPONA LETNIA 195/65R15 Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa Indeks nośności 91-615kg Indeks prędkości H, Opór toczenia minimum klasy C, Przyczepność na mokrej nawierzchni minimum klasy B, Hałas zewnętrzny maksimum 70dB, Stosowana w pojazdach osobowych szt. 24 24
4 OPONA ZIMOWA 195/65R15 Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa Indeks nośności 91-615kg Indeks prędkości T, Opór toczenia minimum klasy C, Przyczepność na mokrej nawierzchni minimum klasy B, Hałas zewnętrzny maksimum 70dB, Stosowana w pojazdach osobowych szt. 16 16

4.2.6.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu
tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji
asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla
danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2

P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto oferty
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty dla ilości minimalnych
badanej oferty

4. W kryterium ,,Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najkrótszy 5-dniowy termin realizacji dostawy
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 40%
termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych
badanej oferty

UWAGA:
 Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
- W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu realizacji dostawy dla ilości minimalnych Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował 14-dniowy termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych. Punkty zostaną przeliczone wg ww. wzoru.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji dostawy dla ilości minimalnych krótszego niż 5 dni roboczych lub dłuższego niż 14 dni roboczych spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
 Należy wpisać konkretną liczbę dni, a nie przedział. W przypadku wpisania przedziału Zamawiający przyjmie za właściwą cyfrę o niższej wartości i taki termin zostanie wpisany do umowy.
 Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LP Nazwa przedmiotu zamówienia JM ilość min. Ilość max.

1 FILTR OLEJU 25002/150 lub równoważny szt. 33 33
2 FILTR PALIWA F5.11-1 lub równoważny szt. 10 10
3 FILTR PALIWA WP40-3X, lub równoważny szt. 35 35
4 FILTR OLEJU PP-15.1 lub równoważny szt. 6 6
5 FILTR PALIWA PP 845 lub równoważny szt. 6 6
6 FILTR POWIETRZA 81084006010 lub równoważny szt. 6 6
7 FILTR OLEJU 2992242 lub równoważny szt. 8 8
8 FILTR PALIWA 2992241 lub równoważny szt. 10 10
9 FILTR PALIWA WSTEPNY 2992262 lub równoważny szt. 10 10
10 FILTR POWIETRZA 8015450 lub równoważny szt. 8 8
11 FILTR POWIETRZA K-1155 lub równoważny szt. 25 25
12 FILTR OLEJU OP626 lub równoważny szt. 12 12
13 FILTR PALIWA ST-353 lub równoważny szt. 17 17
14 FILTR POWIETRZA 81-08405-0015 lub równoważny szt. 14 14
15 FILTR OSUSZACZA AD-785 lub równoważny szt. 16 16
16 WYMIENNY FILTR PALIWA 51.12503-0040 lub równoważny szt. 1 1
17 FILTR POWIERTRZA C 24650/1 lub równoważny szt. 1 1
18 FILTR OLEJU A9061800209 lub równoważny szt. 30 30
19 FILTR POWIETRZA WPO-282 lub równoważny szt. 23 23
20 FILTR POWIETRZA WPO-174 lub równoważny szt. 10 10
21 FILTR PALIWA Wstępny 6210280697 lub równoważny szt. 10 10
22 FILTR PALIWA A0000901551 lub równoważny szt. 10 10
23 FILTR OSUSZACZ 4324102227 lub równoważny szt. 20 20
24 FILTR KABINOWY WA60292 lub równoważny szt. 20 20
25 WKŁAD FILTRA OLEJU HYDR. 0075R010P/HC lub równoważny szt. 5 5
26 FILTR OLEJU 99445200 lub równoważny szt. 40 40
27 FILTR PALIWA 500315480 lub równoważny szt. 30 30
28 FILTR PALIWA Wstępny ERB 13-0010 lub równoważny szt. 4 4
29 FILTR OSUSZACZ 6314911107 lub równoważny szt. 2 2
30 FILTR POWIETRZA P785610 lub równoważny szt. 6 6
31 FILTR TURBOSPRĘŻARKI 2996238 lub równoważny szt. 5 5
32 WKŁAD FILTRA WSPOMAG. OM 512 lub równoważny szt. 14 14
33 FILTRA POWIETRZA SF SDT 49001 lub równoważny szt. 10 10
34 FILTR POWIETRZA TURBO 500339085 lub równoważny szt. 6 6
35 FILTR OLEJU OP 592/8 lub równoważny szt. 2 2
36 FILTR PALIWA PP 966/3 lub równoważny szt. 2 2
37 FILTR KABINOWY K 1261 lub równoważny szt. 2 2
38 FILTR POWIETRZA 1359643080 lub równoważny szt. 2 2
39 FILTR OLEJU OE 682/3 lub równoważny szt. 2 2
40 FILTR POWIETRZA AR 316/1 lub równoważny szt. 2 2
41 FILTR OLEJU 03N115562B lub równoważny szt. 4 4
42 FILTR PALIWA 2N0127401Q lub równoważny szt. 2 2
43 FILTR POWIETRZA 2N0129620 lub równoważny szt. 2 2
44 FILTR KABINOWY 5Q0819653 lub równoważny szt. 2 2
45 FILTR OLEJU OE 688/3 lub równoważny szt. 5 5
46 FILTR PALIWA 2N0127401D lub równoważny szt. 2 2
47 FILTR POWIETRZA AP 157/10 lub równoważny szt. 4 4
48 FILTR KABINOWY K 1311 lub równoważny szt. 4 4
49 FILTR POWIETRZA PP 985/2 lub równoważny szt. 6 6
50 FILTR POWIETRZA AP 157/4 lub równoważny szt. 6 6
51 FILTR OLEJU 95528277 lub równoważny szt. 2 2
52 FILTR PALIWA 84186990 lub równoważny szt. 2 2
53 FILTR POWIETRZA 23430313 lub równoważny szt. 4 4
54 FILTR KABINOWY K-1223A lub równoważny szt. 2 2
55 Filtr POWIETRZA 42558096 lub równoważny szt. 2 2
56 FILTR PALIWA WSTĘPNY 2997374 lub równoważny szt. 10 10
57 FILTR PALIWA 504292579 lub równoważny szt. 10 10
58 FILTR OSUSZACZA 2992261 lub równoważny szt. 10 10
59 FILTR OLEJU 1399494 lub równoważny szt. 2 2
60 FILTR PALIWA 1707078 lub równoważny szt. 2 2
61 FILTR PALIWA WSTĘPNY 1814637 lub równoważny szt. 2 2
62 FILTR PALIWA 1908556 lub równoważny szt. 30 30
63 FILTR POWIETRZA AR 285 lub równoważny szt. 20 20
64 FILTR OLEJU OP 543/1 lub równoważny szt. 2 2
65 FILTR PALIWA PE 995 lub równoważny szt. 2 2
66 FILTR POWIETRZA AP 023/5 lub równoważny szt. 2 2
67 FILTR KABINOWY K 1338 lub równoważny szt. 2 2
68 FILTR OLEJU OP 543/2 lub równoważny szt. 2 2
69 FILTR PALIWA OE 2005485 lub równoważny szt. 2 2
70 FILTR POWIETRZA AP 023/6 lub równoważny szt. 2 2
71 FILTR OLEJU OP 592/1 lub równoważny szt. 2 2
72 FILTR OLEJU SP 5141 lub równoważny szt. 2 2
73 FILTR POWIETRZA SL 81145 lub równoważny szt. 2 2
74 FILTR PALIWA SK 3960 lub równoważny szt. 2 2
75 FILTR OLEJU SP 4367 lub równoważny szt. 2 2
76 FILTR PALIWA P 550345 lub równoważny szt. 2 2
77 FILTR POWIETRZA PA 7720 lub równoważny szt. 2 2
78 WKŁAD FILTRA PALIWA WP-40-3 lub równoważny szt. 40 40
79 WKŁAD FILTRA WO-30-20 lub równoważny szt. 40 40
80 FILTR OLEJU PO-563/1 lub równoważny szt. 40 40
81 FILTR POWIETRZA 8014410 lub równoważny szt. 5 5
82 FILTR PALIWA PP-837 lub równoważny szt. 4 4
83 FILTR OLEJU OP-594 lub równoważny szt. 4 4
84 FILTR POWIETRZA WPO-556 lub równoważny szt. 4 4
85 FILTR OLEJU OE-673 lub równoważny szt. 4 4
86 FILTR POWIETRZA AP 157/6 lub równoważny szt. 4 4
87 FILTR OLEJU OE-688 lub równoważny szt. 4 4
88 FILTR PALIWA VW 2H0127401 lub równoważny szt. 4 4
89 FILTR KABINOWY K 1288 lub równoważny szt. 4 4
90 FILTR POWIETRZA AM446/2 lub równoważny szt. 10 10
91 FILTR WSTĘPNY 34.12500-6000 lub równoważny szt. 10 10
92 WKŁAD FILTRA PALIWA przykładowy nr katalogowy SN001 lub równoważny szt 36 41
93 FILTR OLEJU przykładowy nr katalogowy SO8008 lub równoważny szt 20 25
94 FILTR PALIWA przykładowy nr katalogowy SN70145 lub równoważny szt 15 18
95 FILTR POWIETRZA przykładowy nr katalogowy SA12190 lub równoważny szt 15 18
96 FILTR OLEJU przykładowy nr katalogowy 01542703 lub równoważny szt 15 18
97 Filtr paliwa typu SN80008 lub równoważny szt 32 52
98 Filtr powietrza typu SA17117 lub równoważny szt 28 48
99 Filtr oleju typu SO8010 lub równoważny szt 32 52
100 FILTR PALIWA RT 7 lub równoważny szt. 12 12
101 FILTR OLEJU SO 64305 lub równoważny szt. 12 12
102 FILTR POWIETRZA SA 12158 lub równoważny szt. 12 12
103 WKŁAD FILTRA POWIETRZA SA 17217 lub równoważny szt. 16 16
104 FILTR OLEJU SO 128 lub równoważny szt. 12 12
105 FILTR PALIWA SN 30017 lub równoważny szt. 11 11
106 FILTR OLEJU SO 242 lub równoważny szt. 11 11
107 FILTR POWIETRZA SA 16580 lub równoważny szt. 11 11
108 FILTR PALIWA SN 185 lub równoważny szt. 3 3
109 FILTR OLEJU SO 10060 lub równoważny szt. 3 3
110 FILTR POWIETRZA SA 16010 lub równoważny szt. 3 3
111 FILTR POWIETRZA SA 17104 lub równoważny szt. 1 1
112 FILTR POWIETRZA SA 17105 lub równoważny szt. 1 1
113 FILTR PALIWA SN 25009 lub równoważny szt. 1 1
114 FILTR OLEJU T 501 lub równoważny szt. 1 1
115 FILTR PALIWA WSTĘPNY SN 40512 lub równoważny szt. 3 3
116 FILTR PALIWA DOKŁADNY SN 70245 lub równoważny szt. 3 3
117 FILTR OLEJU SO 7243 lub równoważny szt. 3 3
118 FILTR PALIWA SN 30025 lub równoważny szt. 4 4
119 FILTR OLEJU T 1637 lub równoważny szt. 4 4
120 FILTR POWIETRZA SA 16350 lub równoważny szt. 2 2
121 FILTR PALIWA PUSZKOWY S-359 M FP-10,5 lub równoważny szt. 3 3
122 WKŁAD FILTRA POWIETRZA SA 17564 lub równoważny szt. 4 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 42913000-9 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu
tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji
asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla
danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2

P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto oferty
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty dla ilości minimalnych
badanej oferty

4. W kryterium ,,Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najkrótszy 5-dniowy termin realizacji dostawy
dla ilości minimalnych
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 40%
termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych
badanej oferty

UWAGA:
 Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
- W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu realizacji dostawy dla ilości minimalnych Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował 14-dniowy termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych. Punkty zostaną przeliczone wg ww. wzoru.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji dostawy dla ilości minimalnych krótszego niż 5 dni roboczych lub dłuższego niż 14 dni roboczych spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
 Należy wpisać konkretną liczbę dni, a nie przedział. W przypadku wpisania przedziału Zamawiający przyjmie za właściwą cyfrę o niższej wartości i taki termin zostanie wpisany do umowy.
 Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji
lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w
terminie wskazanym w ust. 1 pkt 2).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych,
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca
udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ.
Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być
wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone
przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub
uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający nie ogranicza rodzaju
przedmiotowych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez
Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
- dla części zamówienia nr 1 – 1 740,00 PLN,
- dla części zamówienia nr 2 - 450,00 PLN,
- dla części zamówienia nr 3 - 250,00 PLN,
- dla części zamówienia nr 4 - 870,00 PLN.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na
podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;
2) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT;
3) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje zmiany umowy wynikające z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-09 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-09 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1, 2 , 3, 4: 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Zamówienie zostało ujęte w projekcie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w 21 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Elblągu na 2022 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. - Susz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. Szyba z sensorem deszczu przód. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI