Dostawa cytobusa wraz z wyposażeniem

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa cytobusa wraz z wyposażeniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-08-09
  • ZamawiającyDolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00132123
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa cytobusa wraz z wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Hirszfelda 12

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-413

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@DCO.COM.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa cytobusa wraz z wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74ea5768-f065-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dco.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dco.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://dco.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/PN/30/21/NWOK/JHP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa cytobusa z wyposażeniem

4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykażą, że dysponują:
a) wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) dostawy: cytobusu/mammobusu
lub innego pojazdu pełniącego funkcję mobilnego gabinetu medycznego lub laboratorium
medycznego lub ambulansu lub innego pojazdu przeznaczonego do celów medycznych o
wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Oświadczenia wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub
ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –
dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku orzeczenia
wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; c. o
niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o
podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785, 2141, 2372, 2432).
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączniku nr 5, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108, ust. 1
oraz w art. 109, ust. 1, pkt. 4 - załącznik nr 6 do SWZ.
Wykaz wykonanych dostaw – załącznik do SWZ nr 8 - w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że
zostały wykonane należycie, tj:
- Referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa/i były
wykonywane,
lub
Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych dostaw – załącznik do SWZ nr 8 - w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że
zostały wykonane należycie, tj:
- Referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa/i były
wykonywane,
lub
Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom
określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa poniższe przedmiotowe środki
dowodowe:
Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów),
foldery lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób
potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego
w załączniku nr 1 do SWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za
niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba,
że zachodzić będą przesłanki określone w art. 107, ust. 2. W przypadku sporządzenia ww.
dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument(y) wraz z tłumaczeniem na
język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych
przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach.
Zgodnie z art. 107, ust. 2 ustawy, Zamawiający, w przypadku, gdy Wykonawca nie złożył
przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne, wzywa Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
UWAGA
Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji dotyczy
Dokument potwierdzający, że oferowane wyroby medyczne zostały zgłoszone do Rejestru
Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i
używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r.,
poz. 186 ze zm.). Jeżeli dany wyrób medyczny nie podlega wpisowi do Rejestru Wyrobów
Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, należy
załączyć oświadczenie z uzasadnieniem dlaczego wpisowi nie podlega.
Zgodnie z art. 107, ust. 2 ustawy, Zamawiający, w przypadku, gdy Wykonawca nie złożył
przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne, wzywa Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
UWAGA
Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom
określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa poniższe przedmiotowe środki
dowodowe:
Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów),
foldery lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób
potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego
w załączniku nr 1 do SWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za
niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba,
że zachodzić będą przesłanki określone w art. 107, ust. 2. W przypadku sporządzenia ww.
dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument(y) wraz z tłumaczeniem na
język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych
przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach.
Zgodnie z art. 107, ust. 2 ustawy, Zamawiający, w przypadku, gdy Wykonawca nie złożył
przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne, wzywa Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
UWAGA
Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji dotyczy
Dokument potwierdzający, że oferowane wyroby medyczne zostały zgłoszone do Rejestru
Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i
używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r.,
poz. 186 ze zm.). Jeżeli dany wyrób medyczny nie podlega wpisowi do Rejestru Wyrobów
Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, należy
załączyć oświadczenie z uzasadnieniem dlaczego wpisowi nie podlega.
Zgodnie z art. 107, ust. 2 ustawy, Zamawiający, w przypadku, gdy Wykonawca nie złożył
przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne, wzywa Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
UWAGA
Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Opis przedmiotu
zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ.
Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Arkusz
asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SWZ.
Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty –
Załącznik Nr 3 do SWZ
1. Wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 5 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa także Oświadczenie,
dotyczące tych podmiotów.
Pełnomocnictwo – jeżeli jest niezbędne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie
wadium w wysokości 3000 pln

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZGODNIE Z PROJEKTEM UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dco.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-09 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wydechu środkowego w Audi a4 b6 2001r. - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wydechu środkowego w Audi a4 b6 2001r. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa cytobusa wraz z wyposażeniem
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Dostawa cytobusa wraz z wyposażeniem
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa cytobusa wraz z wyposażeniem
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa wozów bojowych dla jednostek OSP Zbydniowice i OSP Bieżanów - powtórzenie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI