Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa beczkowozu dla potrzeb Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa beczkowozu dla potrzeb Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cf33ce6-817d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000922/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup beczkowozu do podlewania roślin - BO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/ https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: (Numeracja zgodna z SWZ)14.1.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcamiodbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna SkrzynkaPodawcza – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznejemail:zamowienia@uml.lodz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (Numeracja zgodna z SWZ) 14.1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal orazRegulaminie ePUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): (Numeracja zgodna z SWZ) 32.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:32.1.1. Administratorem danych osobowychjest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42)638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl.32.1.2. Administrator wyznaczyłinspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Panskontaktować poprzez e-mail iod@uml.lodz.pl Z inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można siękontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez UrządMiasta Łodzi oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.32.1.3. Podanie danychosobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Łodzi.Ogólną podstawędo przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnegorozporządzenia. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następującychprzepisach: a) ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;b) ustawie z dnia 23kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;c) ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;d) ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu: -przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy; -zawarcia umowy; - rozliczenia finansowo księgowego.32.1.4. Dane osobowe mogą być udostępnianeinnym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniuprzepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie,usługi informatyczne, bankowe,ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanymprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającymz Biuletynu Informacji Publicznej,Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności orazinternetowej platformy zakupowej –eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Daneosobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, wtym umów międzynarodowych. 32.1.5. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przezokres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa zostałazakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacjipostępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B 10, a wprzypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategoriąarchiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskichlub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tymzakresie do 25 lat. 32.1.6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisówprawa, posiada Pani/Pan prawo do:a) dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15ogólnego rozporządzenia; b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnegorozporządzenia;c)ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia.. Ciągdalszy w pkt 32.1.7., 32.1.8., 32.1.9., 32.2 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa beczkowozu dla potrzeb Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144212-7 - Cysterny do transportu wody