Dostawa autobusu do przewozu 17 osób + kierowca z możliwością przewozu osób poruszających...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa autobusu do przewozu 17 osób + kierowca z możliwością przewozu osób poruszających się na wózkach dla Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Rzeszowskiej w Ropczycach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-25
  • ZamawiającyCaritas Diecezji Rzeszowskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00270358
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa autobusu do przewozu 17 osób + kierowca z możliwością przewozu osób poruszających się na wózkach dla Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Rzeszowskiej w Ropczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Caritas Diecezji Rzeszowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 040012153

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Styki 21

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-006

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtzcropczyce@rzeszow.nq.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.caritas.rzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

kościelna osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność charytatywna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa autobusu do przewozu 17 osób + kierowca z możliwością przewozu osób poruszających się na wózkach dla Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Rzeszowskiej w Ropczycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd5631fa-423b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd5631fa-423b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce lub poczty elektronicznej wtzcropczyce@rzeszow.nq.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, wnioski, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę do siedziby Zamawiającego autobusu 18-to miejscowego (tj. kierowca + 17 miejsc) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym także poruszających się na wózkach ( możliwość zamocowania co najmniej 2 wózków) o następujących parametrach:
1)  autobus fabrycznie nowy z 2021 r., dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach;
2)  autobus musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu;
3)  autobus musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych;
4)  autobus musi być przystosowany do przewozu osób min. 18 osobowy (tj. 17 miejsc siedzących + 1 miejsce kierowca) wyposażony w listwy szybkiego montażu umożliwiające łatwy demontaż foteli pasażerskich w celu stworzenia dwóch stanowisk w autobusie do równoczesnego przewozu osób na wózkach plus atestowane mocowania na wózek inwalidzki;
5)   dwa komplety pasów bezpieczeństwa w autobusie z homologacją do mocowania wózków;
6)   platforma do wprowadzania osoby na wózku;
7) fotele pasażerskie tapicerowane, odchylane z regulowanymi oparciami, podłokietnikami i trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa, każdy fotel z możliwością szybkiego demontażu i montażu;

8) nadwozie:
a)  całkowicie przeszklone, czterodrzwiowe (drzwi w kabinie pasażerskiej prawe przesuwne z dodatkowym wysuwanym elektrycznie stopniem przeszklone, tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone), szyby w przestrzeni pasażerskiej przyciemniane, podgrzewana przednia szyba;
c)  lakier metalizowany;
d) lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie;
f)   przednie i tylne światła do jazdy dziennej, przeciwmgielne i światła wsteczne (przednie światła automatyczne z wycieraczkami i czujnikami deszczu), światła do jazdy dziennej LED;

9)      silnik:
a)   silnik diesla wysokoprężny o pojemności min. 2000 cm3;
b)   moc silnika minimum 170 KM;
c)   skrzynia biegów manualna 6 biegowa;
d)   układ kierowniczy ze wspomaganiem;

10)      bezpieczeństwo:
a)    układ hamulcowy hydrauliczny dwuobwodowy;
b)    hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, hamulec postojowy;
c)    system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) lub równoważny, spełniający podobne zadania;
e)    elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy lub równoważny spełniający podobne zadania;
f)    poduszki powietrzne min. czołowe kierowcy i pasażera;
g)   immobiliser;
i) kamera cofania;
j) czujniki parkowania min. przód i tył;
k) chlapacze przód i tył;
l) koła stalowe 16” z oponami letnimi i kołpakami na przednich kołach + dodatkowy komplet kół zimowych (opony + felgi);

11) pełnowymiarowe koło zapasowe z zestawem narzędzi;
12)  wnętrze pojazdu:
a)   wysoka przestrzeń pasażerska;
b)   blokada zabezpieczająca drzwi przed otwarciem w trakcie jazdy;
c)   poręcze ułatwiające wsiadanie i wysiadanie;
d)   wszystkie fotele w kabinie pasażerskiej klasy turystycznej z trójpunktowymi pasami bezpieczeństwa;
e)    siedzenie kierowcy z regulacją wysokości z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa z 3-punktowymi atestowanymi pasami bezpieczeństwa i podłokietnikiem, regulacja fotela w 4 kierunkach;
f) ciemna tapicerka na siedzeniach;
g)   podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną;
h)   pokrycie ścian i sufitu tapicerką miękką z materiału łatwego do utrzymania w czystości;
i)    uchwyty dla osób z niepełnosprawnością przy drzwiach bocznych przesuwnych
ułatwiające wsiadanie i wysiadanie;
j)    półki na bagaż podręczny (z tunelem klimatyzacyjnym, z oświetleniem centralnym i indywidualnym) plus zabezpieczenia przed przemieszczaniem się bagażu;
k)   oświetlenie przedziału pasażerskiego;
l)    światła przeciwmgielne przednie i tylne;
m)   elektrycznie opuszczane szyby w drzwiach przednich po stronie kierowcy;
n)     radio cyfrowe z wyświetlaczem min. 4” zestawem głośnomówiącym, gniazdem USB i głośnikami;
o)   w przypadku przewozu 2 osób na wózkach- możliwość przewozu minimum 11 osób na siedzeniach pasażerskich oraz kierowcy;
p)    klimatyzacja manualna przód, tył;
r)   niezależne od pracy silnika ogrzewanie postojowe przestrzeni pasażerskiej z dodatkową nagrzewnicą w tylnej części przedziału pasażerskiego;

13)  zbiornik paliwa: minimum 70 l;
14) warunki gwarancji:
a) gwarancja przedłużona, do min. 140 tys. kilometrów przebiegu pojazdu;
b) gwarancja na powłokę lakierniczą na minimum 36 miesięcy;
c) gwarancja na perforację korozyjną nadwozia na minimum 6 lat;
d) pojazd musi posiadać instrukcję w języku polskim;

15) wymogi dodatkowe:
a) centralny zamek sterowany pilotem;
b) homologowany ogranicznik prędkości do 100 km/h;
c) tachograf cyfrowy;
d) szybkościomierz ze skalą w kilometrach;
e) wskaźnik temperatury zewnętrznej;
f) pozostałe akcesoria: apteczka, dwie gaśnice, trójkąt, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół;
g) dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu lub dopuszczenia do ruchu;
h) przyciemniane szyby.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 dostawy fabrycznie nowych autobusów o liczbie miejsc od 16 do 18, o wartości co najmniej 100 000,00 zł każda, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy wykonano (zał. Nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, Wykonawcy muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub innej formy porozumienia pomiędzy Wykonawcami mającym na celu zakłócenie konkurencji (zał. Nr 4 do SWZ),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw z podaniem ich wartości, dat realizacji i podmiotów, na rzecz których dostawy wykonano, z okresu ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu wykazanie się co najmniej dwoma dostawami o wartości minimum 100.000 zł. każda – załącznik nr 3 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 j.t. z poźn. zm.), a także w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
1) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego towaru bądź nazwy własnej samochodu w przypadku gdy:
a) nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Samochód zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową;
b) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa,
2) zmianę organizacyjną po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy w szczególności w przypadku, gdy nastąpi zmiana adresu siedziby,
3) przejściowy brak samochodu, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku przedmiotu umowy. Samochód zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od tego objętego umową.
2. Zmiany o których mowa w ust. 1 nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej wskazanej w ofercie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-25 10:01

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzedaż i montaż haka do auta Land Rover Freelander 2 - Jarosław
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzedaż i montaż haka do auta Land Rover Freelander 2. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI