IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
Oferta (wraz z załącznikami) powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formypapierowej – tradycyjnej - (napisana na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelnątechniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz izaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty) lub elektronicznej pod rygoremnieważności i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w takiej sytuacji Wykonawcaskłada ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz wybierając przedmiotowe postępowanie).
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany zawartej Umowy możliwe są wyłącznie w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawyPrawo zamówień publicznych. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publicznychZamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy jeżeli konieczność wprowadzenia takiejzmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć, pomimo zachowania należytejstaranności podczas przygotowywania zamówienia. Jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest onzobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty i oświadczenia, które jednoznacznie i bezsporniepotwierdzają wpływ wspomnianych okoliczności na brak możliwości należytego wykonania umowy.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i zatwierdzenia wniosku. 3. Zamawiający przewidujemożliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy: 1) zmiany modelu dostarczanegowyposażenia medycznego/elementu wyposażenia/urządzenia w stosunku do podanego w ofercie, zzastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model wyposażeniamedycznego/elementu wyposażenia/urządzenia został wycofany z dystrybucji i został zastąpionymodelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach technicznych, jakościowych,funkcjonalnych co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowowyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej niniejszą Umową; 2) zmiany modelu dostarczanegowyposażenia medycznego/elementu wyposażenia/urządzenia w stosunku do podanego w ofercie, nasprzęt/element sprzętu/urządzenie posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany i zpunktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewniające uzyskanie korzystnej dlaZamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę me wyższą od ustalonejniniejszą Umową; 3) w przypadku konieczności wymiany wyposażenia medycznego/elementuwyposażenia/urządzenia przez Wykonawcę w czasie gwarancji, a dotychczas użytkowane wyposażeniemedyczne/element wyposażenia/urządzenia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przezproducenta modelem należącym do tej samej linii produktowej bez konieczności poniesieniajakichkolwiek dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 4. Zmieniony model wyposażeniamedycznego/elementu wyposażenia/urządzenia w stosunku do podanego w ofercie musi być w pełnikompatybilny z pozostałymi urządzeniami zaoferowanymi przez Wykonawcę oraz powinno być zgodniez wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i SIWZ. 5. Zmianyprzewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 6. Zmianydanych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upoważnionych wUmowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany Umowy, o ile informacja o dokonaniu zmianyzostała skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie. 7. Zmiana Umowy może nastąpić w przypadkupoprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostekredakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy. 8. Strona wnosząca ozmiany inicjuje zmianę pisemnie poprzez przedstawienie propozycji aneksu do Umowy wraz zuzasadnieniem, z zastrzeżeniem ust. 5 powyżej. 9. Zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie wprzypadku, gdy obie Strony umowy zgodnie uznają, że wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędnedla prawidłowej realizacji Umowy. 10. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygoremnieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-03, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: