Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aluminiowej łodzi motorowej z kabiną zamkniętą, silnikiem przyczepnym wraz z przyczepą dla potrzeb Państwowej Straży Rybackiej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 39 21 338
1.5.8.) Numer faksu: 12 39 21 956
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aluminiowej łodzi motorowej z kabiną zamkniętą, silnikiem przyczepnym wraz z przyczepą dla potrzeb Państwowej Straży Rybackiej w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07d197ca-4b05-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07d197ca-4b05-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej, zostały określone w punkcie 3 swz. https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w punkcie 3 i 7 swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w pkt 24 swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WL-IV.272.36.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 313008,13 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aluminiowej łodzi motorowej z kabiną zamkniętą, silnikiem przyczepnym wraz z przyczepą przystosowaną do jej przewozu dla potrzeb Państwowej Straży Rybackiej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w zał. nr 1 do swz – opis przedmiotu zamówienia oraz w zał. nr 2 do swz – wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34520000-8 - Łodzie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42111100-1 - Silniki zewnętrzne do napędzania łodzi
34223300-9 - Przyczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na kadłub łodzi (min. 3 lata)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na powłokę lakierniczą kadłuba (min. 3 lata)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na silnik łodzi (min. 2 lata)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przyczepę (min. 2 lata)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do swz.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca jest zobowiązany złożyć przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. specyfikację techniczną oferowanego produktu, sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do swz.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Specyfikacja techniczna oferowanego produktu, sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do swz. Uwaga! Dokument ten wymaga starannego wypełnienia! Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy. Powyższa możliwość dotyczy wyłącznie uzupełnienia środków niezłożonych lub niekompletnych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zostały określone w pkt. 6.5. swz.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz rodzaj, zakres i warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do swz.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-13 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-13 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania zamówienia: do 80 dni od podpisania umowy nie później niż do dnia 15.12.2023 r.
2. Kryteria oceny ofert:
2.1. Liczba punktów, jaką uzyska wykonawca w kryterium „cena” zostanie obliczona według wzoru:
C = (Cmin / Cob) x 60
gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
Cmin – najniższa cena spośród badanych ofert
Cob – cena oferty badanej
W kryterium „cena” Wykonawca może zdobyć maksymalnie 60 punktów.
2.2. W kryterium „Gwarancja na kadłub łodzi” oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt, a minimalny okres, na jaki Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji wynosi 3 lata. Wykonawca podaje okres gwarancji wyłącznie w latach. Liczba lat musi być określona jedną liczbą całkowitą. Punktacja zostanie przyznana zgodnie z następującą zasadą:
Liczba lat gwarancji w ofercie:
3 lata – 0 pkt
4 lata – 4 pkt
5 lat – 8 pkt
6 lat lub więcej – 10 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze okresu, na jaki udziela gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wynoszący 3 lata i otrzyma 0 punktów.
2.3. W kryterium „Gwarancja na powłokę lakierniczą kadłuba” oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt, a minimalny okres, na jaki Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji wynosi 3 lata. Wykonawca podaje okres gwarancji wyłącznie w latach. Liczba lat musi być określona jedną liczbą całkowitą. Punktacja zostanie przyznana zgodnie z następującą zasadą:
Liczba lat gwarancji w ofercie:
3 lata – 0 pkt
4 lata – 4 pkt
5 lat – 8 pkt
6 lat lub więcej – 10 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze okresu, na jaki udziela gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wynoszący 3 lat i otrzyma 0 punktów.
2.4. W kryterium „Gwarancja na silnik” oferta może otrzymać maksymalnie 15 pkt, a minimalny okres, na jaki Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji wynosi 2 lata. Wykonawca podaje okres gwarancji wyłącznie w latach. Liczba lat musi być określona jedną liczbą całkowitą. Punktacja zostanie przyznana zgodnie z następującą zasadą:
Liczba lat gwarancji w ofercie:
2 lata – 0 pkt
3 lata – 5 pkt
4 lata – 10 pkt
5 lat lub więcej – 15 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze okresu, na jaki udziela gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wynoszący 2 lata i otrzyma 0 punktów.
2.5. W kryterium „Gwarancja na przyczepę” oferta może otrzymać maksymalnie 5 pkt, a minimalny okres, na jaki Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji wynosi 2 lata. Wykonawca podaje okres gwarancji wyłącznie w latach. Liczba lat musi być określona jedną liczbą całkowitą. Punktacja zostanie przyznana zgodnie z następującą zasadą:
Liczba lat gwarancji w ofercie:
2 lata – 0 pkt
3 lata – 2 pkt
4 lata – 4 pkt
5 lat lub więcej – 5 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze okresu, na jaki udziela gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wynoszący 2 lata i otrzyma 0 punktów.