Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa 3 samochodów hakowych zasilanych gazem CNG dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o.”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: MZO Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016137494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Bryły 6
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 758-20-63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa 3 samochodów hakowych zasilanych gazem CNG dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o.”,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f9a13c-9851-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005808/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa 3 samochodów hakowych zasilanych gazem CNG
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Racjonalna gospodarka odpadami część 1)selektywne zbieranie i zapobieganie powstawaniu odpadów" w ramach programu priorytetowego nr 2.1.1.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mzo.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzo.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z regulaminem powyższej strony internetowej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1) administratorem Państwa danych osobowych jest: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o. reprezentowany przez Prezesa Zarządu, ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków.2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@mzo.pl.2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.3. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „PZP”.4. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.5. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.6. Posiadają Państwo:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.7. Nie przysługuje Państwu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZO/11/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 660000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parametry pojazdu - Hakowiec CNG 8T 2020: 1. Rok produkcji nie starszy niż 20202. Układ napędowy 4 x 23. Dopuszczalna masa całkowita min 7 000 kg, max 8000 kg4. Moc silnika pojazdu min 130 KM max 150 KM5. Silnik zasilany gazem ziemnym CNG spełnia wymogi wymagania normy min. Euro VI (certyfikat) – zasilanie hybrydowe wykluczone6. Silnik fabrycznie przystosowany do spalania gazu ziemnego CNG. Silnik musi pochodzić z seryjnej produkcji7. Techniczna nośność przedniego zawieszenia min. 2500 kg8. Zawieszenie przednie mechaniczne drążki skrętne9. Techniczna nośność przedniego zawieszenia min. 5000 kg10. Zawieszenie tylne mechaniczne11. Rozstaw osi min. 4000 mm – max 4100 mm12. Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu lub układ elektronicznej blokady13. Przednie amortyzatory14. Tylne resory15. Hamulce tarczowe na wszystkich osiach16. Układ hamulcowy z systemem EBS + ABS17. Skrzynia biegów manualna min. 6 biegów + 1 wsteczny18. Przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów dostosowana do zabudowy hakowej oraz związana z użyciem sprzęgła19. Wszystkie elementy podwozia przystosowane do pracy w podwyższonej temperaturze pracy silnika CNG20. Osłona chłodnicy od spodu pojazdu21. Zbiorniki gazu o pojemności min. 240 l. Możliwość tankowania gniazdem co najmniej NGV1 22. Kabina dzienna krótka z min. Jednym oknem w ścianie tylnej23. 3 miejsca siedzące w kabinie + pokrowce na fotele24. Kabina wyposażona w instalacje radiową, antenową oraz radio z bluetooth25. Centralny zamek26. Dodatkowe zabezpieczenie antykradzieżowe27. Kierownica z lewej strony z regulowaną kolumną kierowniczą28. Klimatyzacja29. Tempomat30. Wyciszenie hałasu silnika zgodnie z normą UE31. Wydech poziomy – boczny lub do tyłu32. Pneumatyczny fotel kierowcy z zagłówkiem33. Pneumatyczny „pistolet” do czyszczenia kabiny + instalacja34. Dywaniki gumowe na podłogę kabiny35. Lusterka wsteczne podgrzewane i sterowane elektrycznie36. Lusterko krawężnikowe prawe37. Elektryczne sterowanie szyb bocznych38. Ogumienie przód tył 225/75 R16C Michelin lub równoważne39. 2 kliny pod koła zamontowane na pojeździe40. Tylna belka przeciw wjazdowa41. Boczne osłony przeciw wjazdowe (rowerowe)42. Nadkola z uchwytami mocującymi i chlapaczami43. Ogranicznik prędkości do 89 lub 90 km/h 44. Tachograf cyfrowy45. Gaśnica 2 kg w kabinie oraz 6 kg gaśnica zamontowana na ramie pojazdu46. Dwa trójkąty ostrzegawcze47. Fabryczny zestaw narzędzi z kluczem do odkręcania kół + podnośnik 5 tonowy48. Wszystkie narzędzia i elementy bezpieczeństwa zabezpieczone przed przesuwaniem i umieszczone w ergonomicznych schowkach w pojeździe49. Belka ostrzegawcza LED z błystnikiem oraz napisem MZO zamontowane nad kabiną kierowcy50. Kolor kabiny - RAL 900351. Lampy tylne w technologii LED52. Boczne światła obrysowe LED53. Światła do jazdy dziennej LED54. 2 lampy robocze na kabinie skierowane do tyłu i 2 lampy na ramie z tyłu pojazdu, załączane ręcznie i podczas cofania pojazdu w technologii LED55. Pojazd wyposażony w system GPS:• sterownik GPS kompatybilny z ELTE GPS• Moduł terminala PDA• rejestrator obrazu na dwie karty SD• kamery rejestrujące obraz z przodu pojazdu i tyłu56. Kamera cofania podłączona pod fabryczny zestaw multimedialny57. Koło zapasowe58. Książka serwisowa oraz instrukcja obsługi w języku polskim59. Minimalny wymagany okres gwarancji na pojazd oraz wszystkie urządzenia domontowane – 36 miesiące60. W okresie gwarancji przeglądy serwisowe zgodnie z zaleceniami producenta– bezpłatne61. W okresie gwarancji bezpłatny serwis w zakresie zużycia i eksploatacji układu hamulcowego (tarcze, klocki, zaciski)Parametry techniczne urządzeń hakowych1. Rok produkcji nie starszy niż 20202. Siła udźwigu min. 5 000 kg,3. długość przewożonych kontenerów 3600 mm – 4200 mm, szerokość rozstawu płóz kontenera 1030 mm – wymiar zewnętrzny,4. wysokość zaczepu haka 1200 mm,5. urządzenia hakowe muszą być kompatybilne z kontenerami zamawiającego kp5, kp7,6. bezwładnościowe zabezpieczenie oka zaczepowego urządzenia hakowego,7. oko zaczepowe wykonane z materiału o niskiej ścieralności,8. rama zabudowy hakowej wykonana z wysokogatunkowej stali,9. główne elementy urządzenia hakowego wykonane w technologii spawanej,10. długość „złożonego” urządzenia od środka haka do środka rolki min 3000 mm,11. sterowanie urządzenia hakowego z kabiny kierowcy z dodatkowym bezpośrednim sterowaniem rozdzielaczami na zewnątrz pojazdu,12. osłona bloku zaworowego umożliwiająca dostęp do sterowania ręcznego,13. hydrauliczna blokada kontenera, poprawne mocowanie sygnalizowane lampką kontrolną w kabinie kierowcy,14. funkcja uniemożliwiająca przesuniecie kontenera bez jego odblokowania,15. lampy tylne zamontowane na wspornikach mocowanych do ramy pojazdu- montaż lamp tylnych na belce przeciw najazdowej wykluczony,16. dodatkowe oświetlenie błyskowe zamontowane na tyle pojazdu,17. osłony na lampy tylne pojazdu,18. urządzenia hakowe kolor RAL 7043, Hak w kolorze dobrze widocznym np. żółty19. wszystkie elementy montowane do ramy urządzenia mocowane w sposób modułowy,20. podesty techniczne z obu stron urządzenia hakowego umożliwiające bezpieczną obsługę i konserwację urządzenia hakowego,21. kosz na siatkę oraz otwarta skrzynka na rozwinięte worki, 22. kompletna dokumentacja z odbiorem UDT,23. dokumentacja potwierdzająca zgodność z normami CE,24. instrukcja obsługi w języku polskim,25. gwarancja min 36 miesiące,26. w okresie gwarancji przeglądy serwisowe urządzenia hakowego zgodnie z zaleceniami producenta – bezpłatne,27. w okresie gwarancji bezpłatny serwis w zakresie zużycia elementów ślizgowych i „obrotowych” (sworzni) urządzenia hakowego28. Czas rozładunku max 55 s29. Czas załadunku max. 45 s30. Czas wywrotu max 55 s31. Czas opuszczania kontenera z pozycji wywrot max 40 s
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja według SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość od serwisu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4