Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 2 samochodów osobowych typu SUV z napędem hybrydowym na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 2 samochodów osobowych typu SUV z napędem hybrydowym na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dec0090e-09ae-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa 2 samochodów osobowych tupu SUV z napędem hybrydowym na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl
Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania Zamawiający
zamieszcza dokumentację postępowania. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. Szczegółowe informacje zawarto w ust. 7 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przy rejestracji Wykonawca przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję„ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila
informującego,że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
2. Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
3. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień za-wartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy.
5. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający
dopuszcza w szczególności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.
6. Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.
7. Za datę wpływu oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w tym oświadczenia,o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby,przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, oraz innych informacji, dokumentów i oświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na Platformę).
8. Plik oferty załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
10. Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiają-ce pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4)włączona obsługa JavaScript;
5)zainstalowany program Acrobat Reader.
11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach, o których mowa w ust. 2 SWZ.
12.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem ust.25 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem ust.25 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.35.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych, bezwypadkowych, wolnych od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, pełnowartościowych oraz nie noszących znamion użytkowania samochodów osobowych typu SUV z napędem hybrydowym, na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu.
1) Samochód musi posiadać świadectwo homologacji odpowiednie dla danego typu pojazdu, wystawione zgodnie z art. 70d Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
2) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę samochodu używanego do jazdy testowej.
3) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę samochodu zarejestrowanego „na dealera”.
4) Wydanie samochodu wraz z kompletem kluczyków, dokumentami oraz dodatkowymi akcesoriami, nastąpi w siedzibie Wykonawcy, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego,
5) Zamawiający informuje, iż w formularzy ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ wskazane są minimalne parametry techniczno-eksploatacyjne i wyposażenie. Dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych, niż określone w powyższym załączniku. Wybrane parametry i wyposażenie podlegają punktacji w kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami ust. 19 SWZ.
6) Wykonawca wraz z samochodem dostarczy:
• dokumentację gwarancyjną w języku polskim w postaci dokumentu gwarancyjnego (książka gwarancyjna / karta gwarancyjna), ogólne warunki gwarancji producenta, określające warunki realizacji gwarancji, sposób wykonania świadczeń gwarancyjnych, a także wykaz autoryzowanych punktów serwisowych wykonujących świadczenia gwarancyjne - w przypadku roz-bieżności pomiędzy dokumentem gwarancyjnym, a postanowieniami umowy, pierwszeń-stwo mają postanowienia umowy, chyba, że postanowienia gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego;
• instrukcję obsługi w języku polskim;
• komplet dokumentów potwierdzających, iż samochód spełnia wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach pu-blicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym oraz jest dopuszczony do użytkowania na terenie Polski (świadectwo homologacji) oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych do zarejestrowania pojazdu (w tym karty pojazdu).
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów
1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc)-60%
2.Kryterium „Moc silnika” (Km)-5%
3.Kryterium „Emisja CO2 w cyklu mieszanym” (Ke)-5%
4.Kryterium „Pojemność silnika” (Kp)-5%
5.Kryterium „Dodatkowe wyposażenie –parametry” (Kd)-15%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Moc silnika” (Km)
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Emisja CO2 w cyklu mieszanym” (Ke)
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Pojemność silnika” (Kp)
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Dodatkowe wyposażenie –parametry” (Kd)
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków w postępowaniu, które stanowi
załącznik Nr 2-3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków w postępowaniu, które stanowi
załącznik Nr 2-3 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie wykażą się całym wymaganym doświadczeniem. Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców –oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6 Jeżeli została wybrana oferta wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy
regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia oraz termin, na jaki została zawarta umowa (który nie może być krótszy niż termin realizacji).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy i warunki ich wprowadzenia opisano w załączniku nr 5 do SWZ projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-01 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-01 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
19.2 Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 %
19.3 Kryterium „Moc silnika” (Km) – waga 5,00 %
19.3.1 W niniejszym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 5 punktów
19.3.2 Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym –Załącznik nr 1 do SWZ w następujący sposób:
• w przypadku wskazania mocy silnika 85 KM – Wykonawca otrzyma 0 pkt
• w przypadku wskazania mocy silnika powyżej 85 KM – Wykonawca otrzyma 5 pkt
19.3.3 W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym mocy silnika lub wskaże moc silnika poniżej 85 KM - oferta podlegała będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
19.4 Kryterium „Emisja CO2 w cyklu mieszanym” (Ke) – waga 5,00 %
19.4.1 W niniejszym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 5 punktów
19.4.2 Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym –Załącznik nr 1 do SWZ w następujący sposób:
• w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym emisję CO2 w cyklu mieszanym w wielkości 112g/km i powyżej – Wykonawca otrzyma 0 pkt
• w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym emisję CO2 w cyklu mieszanym w wielkości poniżej 111g/km i powyżej – Wykonawca otrzyma 5 pkt
19.4.3 W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym emisję CO2 w cyklu mieszanym w wielkości powyżej 115g/km - oferta podlegała będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
19.5 Kryterium „Pojemność silnika” (Kp) – waga 5,00 %
19.5.1 W niniejszym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 5 punktów
19.5.2 Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym –Załącznik nr 1 do SWZ w następujący sposób:
• w przypadku wskazania pojemności silnika 1600cm3 – Wykonawca otrzyma 0 pkt
• w przypadku wskazania pojemności silnika powyżej 1600cm3 – Wykonawca otrzyma 5 pkt
19.5.3 W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym pojemność silnika poniżej 1600cm3oferta podlegała będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
19.6 Kryterium „Dodatkowe wyposażenie-parametry” (Kd) – waga 15,00 %
19.6.1 W niniejszym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 15 punktów
19.6.2 Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym –Załącznik nr 1 do SWZ w następujący sposób:
• w przypadku wskazania świateł przeciwmgielnych przód – Wykonawca otrzyma 2 pkt,
• w przypadku wskazania przyciemnianych szyb tylnych – Wykonawca otrzyma 2 pkt,
• w przypadku wskazania czujników parkowania przód – Wykonawca otrzyma 2 pkt,
• w przypadku wskazania kamery cofania – Wykonawca otrzyma 2 pkt,
• w przypadku wskazania systemu ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, zapobiegania, utrzymania pasa ruchu – Wykonawca otrzyma 2 pkt,
• w przypadku wskazania systemu wspomagania ruszania na podjeździe – Wykonawca otrzyma 2 pkt,
• w przypadku wskazania automatycznego ściemniającego się lusterka wstecznego – Wykonawca otrzyma 2 pkt,
• w przypadku wskazania felg – aluminiowe w rozmiarze min 18”– Wykonawca otrzyma 2 pkt,
• w przypadku wskazania klimatyzacji automatycznej dwustrefowej – Wykonawca otrzyma
2 pkt,
• w przypadku wskazania na wyposażeniu koło dojazdowego lub koło koła zapasowego – Wykonawca otrzyma 5 pkt,
• w przypadku wskazania szerokości pojazdu do 1800mm – Wykonawca otrzyma 2 pkt
19.6.3 W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie któregokolwiek z dodatkowego wyposażenia lub parametrów otrzyma za nie 0 pkt.