Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 2 nowych, nieużywanych samochodów z napędem 4x4 na potrzeby działalności statutowej Zamawiającego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121412520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gazowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-060
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126198810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kbgitr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kbgitr.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 2 nowych, nieużywanych samochodów z napędem 4x4 na potrzeby działalności statutowej Zamawiającego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70bf9d88-9b99-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021154/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup 2 samochodów z napędem na 4 koła (4x4) na potrzeby działalności statutowej KBGiTR w Krakowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków zawiadomień oraz przekazywanie informacji (nie dotyczy składania ofert), odbywa się elektronicznie:
a) za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostępnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl) (Formularz do komunikacji),
b) za pomocą poczty elektronicznej, adres email: zamowienia@kbgitr.com.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z systemu miniPortal - ePUAP.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania
z systemu miniPortal, znajdującego się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP znajdującej się pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB a wiadomości z dołączonymi plikami, przesyłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@kbgitr.com.pl wynosi 20 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w Załącznikach nr 1A i 1B do SWZ. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO- oświadczenie jest ujęte w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 4 do SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KBG.ZP.272.12.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154926,83 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 2 nowych, nieużywanych samochodów z napędem 4x4 na potrzeby działalności statutowej Zamawiającego. Rok produkcji 2022. Samochody muszą być kompletne, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu. Szczegółowy opis parametrów technicznych dla przedmiotu zamówienia -Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej OPZ), zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie art. 226 ust.2 Zamawiający stosuje kryterium ceny o wadze przekraczającej 60% ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) wskazał wymagania jakościowe przedmiotu zamówienia.przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami:
a) Cena brutto wykonania zamówienia(C) – waga kryterium 100%
Zasady oceny ofert: Przyjmuje się, że 1% = 1 punkt - tak zostanie przeliczona liczba punktów. C= (Najniższa cena brutto spośród złożonych (nie odrzuconych ofert)/(Cena brutto badanej oferty) x 100
Do obliczenia punktów za kryterium „C” Zamawiający przyjmie cenę podaną w formularzu ofertowym. Uzyskane w ten sposób punkty będą przemnożone przez wagę kryterium 100. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Obliczenia punktacji, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6) Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę tj. uzyska największą ilość punktów w kryterium cena brutto. Wynik przedstawiony będzie w punktach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, ponieważ podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia, aktualne na dzień składania ofert
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, ponieważ podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia, aktualne na dzień składania ofert
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający, na podstawie art. 106 ustawy Pzp, będzie wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w OPZ. Zamawiający, żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) wypełnione zestawienie oferowanych parametrów funkcjonalno-technicznych, wyposażenia, gwarancji i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w OPZ -stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ będące równocześnie Załącznikiem nr 1 do Formularza Ofertowego.
Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca może złożyć jedynie w języku polskim.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (art. 107 ust 4 ustawy Pzp).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia, aktualne na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi załącznik 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba że, w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-04