Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostarczenie i uruchomienie systemu rowerów miejskich w ramach projektu” Wdrożenie zrównoważonej, kompleksowej mobilności miejskiej na terenie Gminy Pniewy w ramach strategii niskoemisyjnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612938617
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie i uruchomienie systemu rowerów miejskich w ramach projektu” Wdrożenie zrównoważonej, kompleksowej mobilności miejskiej na terenie Gminy Pniewy w ramach strategii niskoemisyjnej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c5e8117-a33b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001730/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wdrożenie zrównoważonej, kompleksowej mobilności miejskiej na terenie Gminy Pniewy - darmowe rowery miejskie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wdrożenie zrównoważonej, kompleksowej mobilności miejskiej na terenie Gminy Pniewy w ramach strategii niskoemisyjnej.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniukomunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy działającejpodadresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Maciej Wieczorek (wzakresie przedmiotu zamówienia) oraz Michał Smorawski (w zakresie procedury przetargowej)korespondencje należy prowadzić za pomocą platformy zakupowej podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp 2. Postępowanie prowadzone jestelektronicznie w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp 3. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami,w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywanesą wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość doZamawiającego”.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacjiprzyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślijwiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana doZamawiającego.4. Zamawiający będzie przekazywał informacje Wykonawcom wyłącznie drogąelektroniczną za pośrednictwem Platformy. Informacje dot. odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ,zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji„Komunikaty”. 5.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jestkonkretny Wykonawca będzie przekazywana drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy do tegokonkretnego Wykonawcy.6. Wykonawca jako profesjonalista powinien sprawdzać komunikaty iwiadomości bezpośrednio na Platformie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lubpowiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem PrezesaRady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) określanie zbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,- komputerklasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lubjego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os X 10 4, Linux lub ichnowsze wersje, - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., - włączona obsługa JavaScript, - zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf, - Platforma działa według standardu przyjętego wkomunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, - Oznaczenie czasu odbioru danych przez PlatformęZakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8. Wykonawca przystępując do niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z Platformy,określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał się i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:tps://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 9. Zamawiający informuje, żeinstrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanychw niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dlaWykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje10. W sytuacjach awaryjnych np. braku działania Platformy Zamawiający dopuszcza możliwośćkomunikacji z Wykonawcami
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zgodnie zart.13ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie odanych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”)informujemy,że:1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Pniewy, ul.Dworcowa 37,62-045 Pniewy 2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych: RobertJózefowicz, ul.Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, adres mail: ido@itmediagroup.pl, tel. 5305115673.Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymzprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym wtrybiepodstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 pzp. 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawyP.Z.P 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przezokres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowyprzekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązekpodaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiemustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem wpostępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8. PosiadaPan/ Pani:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(wprzypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratoraniewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowychinformacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub datypostępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjegozałączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdyuzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisyRODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodousunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODOc) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO10.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZT.271.2.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 538300,77 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Dostarczenie oraz uruchomienie systemu rowerów miejskich w ramach projektu pn. „Wdrażanie zrównoważonej, kompleksowej mobilności miejskiej na terenie Gminy Pniewy w ramach strategii niskoemisyjnej”. Zadanie obejmuje zakup i dostawę 60 szt. rowerów miejskich, przygotowanie standardowych stacji postoju rowerów poprzez instalację totemów informacyjnych, zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie systemu informatycznego.1. Zakres prac obejmuje w szczególności:a) dostawę 60 sztuk. fabrycznie nowych rowerów miejskich zgodnych ze specyfikacją wskazaną w dalszej części dokumentu,b) wykonanie i ustawienie na 4 standardowych stacjach postoju totemów informacyjnych wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków, opinii zgłoszeń lub pozwoleń na ustawienie totemów, c) wykonanie oraz uruchomienie, w ramach infrastruktury teleinformatycznej Wykonawcy (w modelu SaaS), systemu informatycznego, w tym platformy operatora do obsługi systemu rowerów miejskich zgodnej ze specyfikacją wskazaną w dalszej części dokumentu,d) wykonanie oraz uruchomienie, w ramach infrastruktury teleinformatycznej Wykonawcy strony internetowej zgodnej ze specyfikacją wskazaną w dalszej części dokumentu,e) dostarczenie oraz uruchomienie aplikacji mobilnej zgodnej ze specyfikacją wskazaną w dalszej części dokumentu,f) dostarczenie licencji kompletnego systemu informatycznego obsługującego system rowerów miejskich ,g) przeszkolenie max. 10 użytkowników w zakresie funkcjonowania systemu wypożyczalni rowerów miejskich rowerów w siedzibie Zamawiającego na terenie Gminy Pniewy,h) uruchomienie systemu rowerów miejskich.Szczegółowy zakres robót został określony w załączniku nr 1 do projektu umowy pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34430000-0 - Rowery
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
48151000-1 - Komputerowy system sterujący
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem tego zamówienia- do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4