Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ZSTI.1.2021. Wykonanie usługi szkoleniowej – dla uczestników Projektu „Zawodowy TOP” (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 10 części”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473059550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Politechniki 37
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-502
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kamil.grzeszczyk@outlook.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zst-i.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZSTI.1.2021. Wykonanie usługi szkoleniowej – dla uczestników Projektu „Zawodowy TOP” (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 10 części”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-947e4241-35c3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030244/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zamówienie publiczne na usługi społeczne w postaci prowadzenia specjalistycznych zajęć zawodowych współfinansowanych z EFS w ramach projektu RPO WŁ na lata 2014-2020 „Zawodowy top”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Zawodowy Top” nr umowy RPLD.11.03.01-10-0023/19-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl oraz dodatkowo: https://zst-ilodz.bip.wikom.pl/strona/zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/,
ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej e-mail: kamil.grzeszczyk@outlook.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji
użytkownika systemu miniPortal dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest (nazwa i adres szkoły) Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego, 93-502 Łódź,
al. Politechniki 37, tel. : 42 648 71 12; e-mail: kontakt@zsti.elodz.edu.pl
W sprawach związanych z danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych, który dostępny jest pod adresem e-mail: zsti@inspektor-rodo.com.pl
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym
do realizacji zadań szkoły.
Ogólną podstawę do przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a i b rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:
1. ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. 2018 r., poz. 1457);
2. ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe (dz. U. z 2017 r., poz. 60 ze zm.);
3. ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 996 ze zm.).
Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych.
Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217 ze zm.) przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
W przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody posiada Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do treści swoich danych;
2. sprostowania danych;
3. usunięcia danych;
4. ograniczenia przetwarzania;
5. wniesienia sprzeciwu.
W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do jej cofnięcia, w dowolnym momencie, w formie, w jakiej została ona wyrażona. Od tego momentu Pani/Pana dane nie będą przez nas przetwarzane.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości współpracy.
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Okres przetwarzania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania zawartej Umowy oraz po zakończeniu jej obowiązywania tej Umowy przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych Administratora w zakresie archiwizacji dokumentów, a także przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących Administratorowi i w stosunku do niego.
Odbiorcy danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych osobowych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym
imieniu (podmioty przetwarzające), np. podmioty świadczące pomoc
prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia i archiwizacji dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.Prawa osób, których dane dotyczą.
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSTI.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1) Kurs z zakresu programowania i symulowania pracy na obrabiarkach CNC dla uczniów.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs z zakresu programowania i symulowania pracy na obrabiarkach CNC dla uczniów.
1.2 Celem realizowanego kursu jest doposażenie uczniów w umiejętności programowania i obsługi tokarki i frezarki CNC. Kurs prowadzony będzie w ramach części programowania i symulowania pracy w ramach 2 modułów:
moduł 1 – tokarki, moduł 2 – frezarki.
1.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 2 grup szkoleniowych, po 10 osób w grupie, łącznie kurs realizowany dla 20 uczniów.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 80 godzin, łącznie 160 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione
warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Kwalifikacje i doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część 2) Kurs praktyczny operatora obrabiarek CNC – 20 indywidulanych kursów dla uczniów.
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs praktyczny operatora obrabiarek CNC – 20 indywidulanych kursów dla uczniów.
2.2 Celem realizowanego kursu jest kształtowanie umiejętności praktycznej obsługi obrabiarek CNC w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy przy użyciu maszyn przemysłowych w zakresie toczenia i frezowania w standardzie systemu sterowania SINUMERIC, FANUC lub równoważnym.
2.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany indywidualnie dla łącznie 20 uczniów.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej osoby wynosi 10 godzin, łącznie przewidziano realizację 200 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.),
tj. 20 indywidualnych kursów 10-godzinnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione
warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Kwalifikacje i doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Część 3) Kurs praktyczny operatora obrabiarek CNC dla nauczycieli.
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs praktyczny operatora obrabiarek CNC dla nauczycieli.
3.2 Celem realizowanego kursu jest kształtowanie umiejętności praktycznej obsługi obrabiarek CNC w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy przy użyciu maszyn przemysłowych w zakresie toczenia i frezowania w standardzie systemu sterowania SINUMERIC, FANUC lub równoważnym.
3.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany indywidualnie dla łącznie 2 nauczycieli.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej osoby wynosi 10 godzin, łącznie przewidziano realizację 20 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione
warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Kwalifikacje i doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Część 4) Szkolenie doskonalące z zakresu programowania obrabiarek CNC w warunkach przemysłowych dla nauczycieli.
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Szkolenie doskonalące z zakresu programowania obrabiarek CNC w warunkach przemysłowych dla nauczycieli.
4.2 Celem realizowanego kursu jest kształtowanie umiejętności programowania obrabiarek CNC oraz obsługi narzędzi z zakresu programowania tokarek i frezarek CNC w warunkach przemysłowych przy użyciu maszyn w standardzie systemu sterowania SINUMERIC, FANUC lub równoważnym.
4.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Szkolenie doskonalące realizowane indywidualnie dla łącznie 2 nauczycieli.
2. Czas realizacji szkolenia dla pojedynczej osoby wynosi min. 30 godzin, łącznie przewidziano realizację min. 60 godzin szkolenia (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione
warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Kwalifikacje i doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Część 5) Kurs spawania dla uczniów.
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs spawania dla uczniów.
5.2 Celem realizowanego kursu jest rozwinięcie umiejętności uczniów w zakresie spawania.
5.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 4 grup, każda grupa szkoleniowa liczyć będzie 2 uczniów, łącznie przeszkolonych zostanie 8 uczniów.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 30 godzin, łącznie 120 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione
warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Kwalifikacje i doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6. Część 6) Kurs „Grafika komputerowa” dla uczniów.
6.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs „Grafika komputerowa” dla uczniów.
6.2 Celem realizowanego kursu jest rozwinięcie umiejętności w zakresie grafiki rastrowej i wektorowej u uczniów oraz obsługi i zastosowaniu tabletów graficznych.
6.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 2 grup, każda grupa szkoleniowa liczyć będzie 15 uczniów, łącznie przeszkolonych zostanie 30 uczniów.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 60 godzin, łącznie 120 godzin (1 godz. szkoleniowa=45 min.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione
warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Kwalifikacje i doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7. Część 7) Kurs „Zarządzanie aplikacjami” dla uczniów.
7.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs „Zarządzanie aplikacjami” dla uczniów.
7.2 Celem realizowanego kursu jest zwiększenie kompetencji i umiejętności związanymi z projektowaniem aplikacji internetowej, jej tworzenie oraz umieszczanie w środowisku IT.
7.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 2 grup, każda grupa szkoleniowa liczyć będzie 15 uczniów, łącznie przeszkolonych zostanie 30 uczniów.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 40 godzin, łącznie 80 godzin (1 godz. szkol. = 45 min.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione
warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Kwalifikacje i doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8. Część 8) Kurs „Elementy multimedialne na stronach internetowych” dla uczniów.
8.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs „Elementy multimedialne na stronach internetowych” dla uczniów.
8.2 Celem realizowanego kursu jest zwiększenie kompetencji i umiejętności związanymi ze stosowaniem technik multimedialnych wraz z ich obróbką cyfrową.
8.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 2 grup, każda grupa szkoleniowa liczyć będzie 15 uczniów, łącznie przeszkolonych zostanie 30 uczniów.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 20 godzin, łącznie 40 godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione
warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Kwalifikacje i doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9. Część 9) Kurs na uprawnienia elektryczne do 1 kV dla uczniów.
9.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs na uprawnienia elektryczne do 1 kV dla uczniów.
9.2 Celem realizowanych kursów jest przygotowanie uczniów do egzaminu na uprawnienia zawodowe dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń elektrycznych, instalacji i sieci.
9.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 4 grup szkoleniowych, łącznie dla 72 uczniów. Podział uczniów na grupy będzie uzgodniony z Wybranym Wykonawcą.
2. Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 20 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.), łącznie 80 godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione
warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Kwalifikacje i doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
10. Część 10) Kurs tworzenia stron www w języku HTML dla nauczyciela przedmiotów informatycznych.
10.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: Kurs tworzenia stron www w języku HTML dla nauczyciela przedmiotów informatycznych.
10.2 Celem realizowanych kursów jest podniesienie kompetencji i umiejętności nauczyciela w zakresie tworzenia stron www w języku HTML.
10.3 Informacje szczegółowe dot. realizowanych kursów:
1. Kurs realizowany dla 1 nauczyciela.
2. Czas realizacji kursu wynosi min. 20 godzin szkoleniowych (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione
warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Kwalifikacje i doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej (dotyczy wszystkich części zamówienia od nr 1 do 10).
1.1 Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny spełniania warunków dotyczących:
a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
d) zdolności technicznej,
1.2 Na potrzeby udziału w przedmiotowym postępowaniu, za wystarczające w odniesieniu do warunków o których mowa powyżej w lit. a)-d), Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę własnego oświadczenia o treści potwierdzającej, iż posiada potencjał techniczny oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej w stopniu niezbędnym do prawidłowego wykonywania i ukończenia realizacji usługi zgodnie z wymogami Zamawiającego i niniejszej SWZ. Formularz wzoru oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony (dotyczy wszystkich części zamówienia od nr 1 do 10), jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym (dotyczącym osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi – bezpośrednie prowadzenie szkoleń/zajęć edukacyjnych) tj.:
2.1. dot. części nr 1
- że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia (usługi) w sposób profesjonalny i na warunkach określonych przez Zamawiającego której zostanie powierzone bezpośrednie wykonanie tej usługi oraz która posiada:
a) doświadczenie zawodowe w osobistym prowadzeniu usług szkoleniowych lub zajęć edukacyjnych tożsamych merytorycznie z przedmiotem zamówienia – przez co rozumie się wykonanie w okresie ostatnich trzech latach (licząc do terminu składania ofert) co najmniej jednej usługi szkoleniowej polegającej na prowadzeniu zajęć edukacyjnych z zakresu programowania i symulowania pracy na obrabiarkach CNC, obejmującej zaangażowanie czasowe wynoszące co najmniej 90 godzin dydaktycznych,
2.2. dot. części nr 2
- że dysponuje lub będzie dysponował dwiema osobami, w tym jedną osobą której zostanie powierzone pełnienie funkcji opiekuna merytorycznego oraz zdolną do bezpośredniego wykonania zamówienia (usługi) w sposób profesjonalny i na warunkach określonych przez Zamawiającego oraz która posiada:
a) doświadczenie zawodowe w osobistym prowadzeniu usług szkoleniowych lub zajęć edukacyjnych tożsamych merytorycznie z przedmiotem zamówienia – przez co rozumie się wykonanie w okresie ostatnich trzech latach (licząc do terminu składania ofert) jednej usługi szkoleniowej polegającej na prowadzeniu zajęć edukacyjnych z zakresu praktycznej obsługi obrabiarek CNC (tokarka i frezarka), obejmującej zaangażowanie czasowe wynoszące co najmniej 120 godzin dydaktycznych,
2.3. dot. części nr 3
- że dysponuje lub będzie dysponował dwiema osobami, w tym jedną osobą której zostanie powierzone pełnienie funkcji opiekuna merytorycznego oraz zdolną do bezpośredniego wykonania zamówienia (usługi) w sposób profesjonalny i na warunkach określonych przez Zamawiającego oraz która posiada:
a) doświadczenie zawodowe w osobistym prowadzeniu usług szkoleniowych lub zajęć edukacyjnych tożsamych merytorycznie z przedmiotem zamówienia – przez co rozumie się wykonanie w okresie ostatnich trzech latach (licząc do terminu składania ofert) jednej usługi szkoleniowej polegającej na prowadzeniu zajęć edukacyjnych z zakresu praktycznej obsługi obrabiarek CNC (tokarka i frezarka).
2.4. dot. części nr 4
- że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia (usługi) w sposób profesjonalny i na warunkach określonych przez Zamawiającego której zostanie powierzone bezpośrednie wykonanie tej usługi oraz która posiada:
a) doświadczenie zawodowe w osobistym prowadzeniu usług szkoleniowych lub zajęć edukacyjnych tożsamych merytorycznie z przedmiotem zamówienia – przez co rozumie się wykonanie w okresie ostatnich trzech latach (licząc do terminu składania ofert) co najmniej jednej usługi szkoleniowej polegającej na prowadzeniu zajęć edukacyjnych lub szkoleń osób dorosłych lub usług kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego z zakresu praktycznej obsługi obrabiarek CNC (tokarka i frezarka).
2.5. dot. części nr 5
- że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia (usługi) w sposób profesjonalny i na warunkach określonych przez Zamawiającego której zostanie powierzone bezpośrednie wykonanie tej usługi oraz która posiada:
a) doświadczenie zawodowe w osobistym prowadzeniu usług szkoleniowych lub zajęć edukacyjnych tożsamych merytorycznie z przedmiotem zamówienia – przez co rozumie się wykonanie w okresie ostatnich trzech latach (licząc do terminu składania ofert) co najmniej jednej usługi szkoleniowej polegającej na prowadzeniu zajęć edukacyjnych z zakresu wiedzy i umiejętności spawania, obejmującej zaangażowanie czasowe wynoszące co najmniej 70 godzin dydaktycznych,
2.6. dot. części nr 6
- że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia (usługi) w sposób profesjonalny i na warunkach określonych przez Zamawiającego której zostanie powierzone bezpośrednie wykonanie tej usługi oraz która posiada:
a) doświadczenie zawodowe w osobistym prowadzeniu usług szkoleniowych lub zajęć edukacyjnych tożsamych merytorycznie z przedmiotem zamówienia – przez co rozumie się wykonanie w okresie ostatnich trzech latach (licząc do terminu składania ofert) co najmniej jednej usługi szkoleniowej polegającej na prowadzeniu zajęć edukacyjnych z zakresu wiedzy i umiejętności stosowania grafiki komputerowej, obejmującej zaangażowanie czasowe wynoszące co najmniej 70 godzin dydaktycznych,
2.7. dot. części nr 7
- że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia (usługi) w sposób profesjonalny i na warunkach określonych przez Zamawiającego której zostanie powierzone bezpośrednie wykonanie tej usługi oraz która posiada:
a) doświadczenie zawodowe w osobistym prowadzeniu usług szkoleniowych lub zajęć edukacyjnych tożsamych merytorycznie z przedmiotem zamówienia – przez co rozumie się wykonanie w okresie ostatnich trzech latach (licząc do terminu składania ofert) co najmniej jednej usługi szkoleniowej polegającej na prowadzeniu zajęć edukacyjnych z zakresu projektowania i zarządzania aplikacjami internetowymi, obejmującej zaangażowanie czasowe wynoszące co najmniej 50 godzin dydaktycznych,
2.8. dot. części nr 8
- że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia (usługi) w sposób profesjonalny i na warunkach określonych przez Zamawiającego której zostanie powierzone bezpośrednie wykonanie tej usługi oraz która posiada:
a) doświadczenie zawodowe w osobistym prowadzeniu usług szkoleniowych lub zajęć edukacyjnych tożsamych merytorycznie z przedmiotem zamówienia – przez co rozumie się wykonanie w okresie ostatnich trzech latach (licząc do terminu składania ofert) co najmniej jednej usługi szkoleniowej polegającej na prowadzeniu zajęć edukacyjnych z zakresu tworzenia i stosowania elementów multimedialnych na stronach internetowych, obejmującej zaangażowanie czasowe wynoszące co najmniej 25 godzin dydaktycznych,
2.9. dot. części nr 9
- że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia (usługi) w sposób profesjonalny i na warunkach określonych przez Zamawiającego której zostanie powierzone bezpośrednie wykonanie tej usługi oraz która posiada:
a) doświadczenie zawodowe w osobistym prowadzeniu usług szkoleniowych lub zajęć edukacyjnych lub kursów zawodowych dla osób dorosłych – przez co rozumie się wykonanie w okresie ostatnich trzech latach (licząc do terminu składania ofert) co najmniej jednej usługi szkoleniowej polegającej na prowadzeniu zajęć edukacyjnych lub kursów zawodowych dla osób dorosłych z zakresu przygotowania do egzaminu na uprawnienia zawodowe dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń elektrycznych, instalacji i sieci, obejmującej zaangażowanie czasowe wynoszące co najmniej 50 godzin dydaktycznych,
2.10. dot. części nr 10
- że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia (usługi) w sposób profesjonalny i na warunkach określonych przez Zamawiającego której zostanie powierzone bezpośrednie wykonanie tej usługi oraz która posiada:
a) doświadczenie zawodowe w osobistym prowadzeniu usług szkoleniowych lub zajęć edukacyjnych tożsamych merytorycznie z przedmiotem zamówienia – przez co rozumie się wykonanie w okresie ostatnich trzech latach (licząc do terminu składania ofert) co najmniej jednej usługi szkoleniowej polegającej na prowadzeniu zajęć edukacyjnych z zakresu tworzenia stron www w języku HTML i CSS, obejmującej zaangażowanie czasowe wynoszące co najmniej 10 godzin dydaktycznych,
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Upzp, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Upzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 1 .
B. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT:
1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,
o których mowa w art. 108 i 109 Upzp tj.:
a) art. 108 ust. 1 pkt 5 Upzp - oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) art. 109 ust. 1 pkt 4 Upzp – odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Upzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w powyższym punkcie składa każdy z nich.
1.1). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1 lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, że jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani że nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ich złożenia.
1.2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1 lit. b), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 Upzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Upzp dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu, składa oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt. 1.
4. Wykonawcy ubiegający się o przyznanie punktów dodatkowych
w pozacenowych kryteriach oceny ofert o których mowa w Dziale XXII pkt. 3, ppkt. 3.1-3.10 – odpowiednio dla danej części zamówienia, zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą imiennego Wykazu osób (którym zostanie powierzone świadczenie usługi), który będzie następnie podstawą do ustalenia przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. Przepisy dotyczące procedury badania spełniania przez Wykonawcę warunków przyznania punktów dodatkowych opisane zostały w SWZ poz. Dział XXII w pkt. 4 z podpunktami.
(...) Zapisy Dział XXII w pkt. 4 z podpunktami:
4. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przesłanek umożliwiających przyznanie punktów dodatkowych w pozacenowych kryteriach oceny ofert o których mowa powyżej w pkt. 3 z podpunktami, w oparciu o treść oświadczenia Wykonawcy złożonego w treści Załącznika nr 1 do SWZ (Formularz ofertowy) oraz o złożony wraz z ofertą „Wykaz osób”, w którego treści Wykonawca zobowiązany jest wskazać imiennie jedną osobę, która będzie odpowiedzialna za świadczenie usługi tj. która będzie odpowiedzialna na przeprowadzenie szkolenia/zajęć.
4.1. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany przez Zamawiającego do przedstawienia w terminie nie krótszym niż 5 dni, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających treść Oświadczenia Wykonawcy złożonego wraz z ofertą oraz że osoby wymienione w treści „Wykazu osób” – odpowiednio dla danej części zamówienia) spełniają:
a) warunek udziału w postępowaniu określony (odpowiednio dla danej części zamówienia) w SWZ poz. Dział X pkt. 2.1-2.10.,
oraz – jeżeli ubiega się o przyznanie punktów dodatkowych,
b) warunek przyznania punktów dodatkowych w pozacenowych kryteriach oceny ofert określony (odpowiednio dla danej części zamówienia) w SWZ poz. Dział XXII pkt. 3.1.-3.10. z dalszymi podpunktami.
B. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT:
1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności zawodowej Wykonawcy:
a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług.
Wzór formularza – „Wykaz osób” stanowi załącznik nr 6 do SWZ
UWAGA: Powyższa procedura nie dotyczy Wykonawców ubiegających się
o przyznanie punktów dodatkowych, którzy zobowiązani są do złożenia „Wykazu osób” wraz z ofertą – bez obowiązku równoczesnego przedkładania dowodów potwierdzających zawarte w nim informacje dotyczące wskazanych tam osób, które Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić na wezwanie Zamawiającego (patrz. SWZ poz. Dział XIV Sekcja A pkt. 6).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W określonych przypadkach tego wymagających, Wykonawca wraz z ofertą składa także:
1. pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca samodzielnie składający ofertę jest reprezentowany przez pełnomocnika;
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów
rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
c) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w
szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
d) Jeżeli pełnomocnictwo zostało wystawione jako dokument elektroniczny,
przekazuje się ten dokument. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie papierowej, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej.
e) Wyżej wymienionego poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z
dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w lit. d), w przypadku dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie, który każdego z nich dotyczy.
f) Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą wraz z ofertą stosowny dokument (pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1;
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika);
4) korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Wykonawcą występującym
jako Pełnomocnik pozostałych.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, musi wyraźnie wskazać w formularzu oferty, jaką część/zakres zamówienia będzie wykonywać podwykonawca oraz podać nazwę ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca pozostawi ten punkt formularza ofertowego nie wypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane bez udziału podwykonawców.
3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Upzp, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia go w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w
trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, przed zawarciem umowy, zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy
wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - np. na skutek zmian we wniosku o dofinansowanie Projektu lub zmian Wytycznych dotyczących realizacji projektu;
2) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy, np.: na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu; ze względu na uchybienia terminowe bądź zmiany terminów - z innych niż zawinione powodów - czasu realizacji innych zamówień, od których realizacja umowy jest zależna;
3) zmiana Wykazu osób wskazanych do realizacji zamówienia na zasadach i w trybie określonych w § 2 pkt. 2. Umowy;
4) wystąpienia siły wyższej - jako „siły wyższe" uznaje się klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, pandemia, wojna i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron („siła wyższa" - to zdarzenie (a) zewnętrzne, (b) niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, (c) którego skutkom nie można zapobiec); wystąpienie siły wyższej może być podstawą zmian postanowień zawartej umowy np. w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy;
5) konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji - w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia;
2. Zmiany postanowień zawartej umowy, z wyjątkiem zmian wskazanych w pkt. 1 ppkt. 3), wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony. Sporządzenie aneksu będzie poprzedzone podpisaniem protokołu wskazującego okoliczności uzasadniające zmianę umowy.
3. Zmiany umowy dotyczące terminu realizacji, powodujące i skutkujące wydłużeniem terminu realizacji Przedmiotu Umowy (wykonania Umowy) w zakresie czasowym wykraczającym poza ramy realizacji Projektu, będą możliwe jedynie w przypadku, gdy Zamawiający uzyska zgodę na wydłużenie terminu realizacji Projektu. Zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy nie mają wypływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
4. W nadzwyczajnych sytuacjach w których nie jest możliwe wykonanie zamówienia i innych czynności towarzyszących przedmiotowemu zamówieniu (zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy) w przewidzianej formie i w określony sposób jak zapisano w treści SWZ poz. Dział III pkt. 4 ppkt. 4.1.1 i 4.1.2, wynikających w szczególności z przedłużającego się okresu trwania epidemii COVID-19 albo wprowadzenia w związku z tym stanu wyjątkowego lub klęski żywiołowej na terytorium RP (i wynikających z tego powodu obostrzeń lub ograniczeń stanowionych odpowiednimi aktami prawa lub decyzji administracyjnych), wówczas Zamawiający upoważniony jest do dokonania zmiany formy prowadzenia usługi szkoleniowej w formie tzw. „hybrydowej” lub wyłącznie w formie zdalnej „online” z wykorzystaniem narzędzi informatycznych oraz infrastruktury teletechnicznej.
4.2. Szczegółowe uregulowania dot. sytuacji o której mowa w pkt. 4 oraz innych analogicznych zostały opisane w SWZ i mają odpowiednio zastosowanie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu w terminie składania ofert.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 12:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pouczenie o środkach ochrony prawnej.
1. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami Upzp czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie Upzp;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Upzp, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby.
3. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 514 ust. 2-3 Upzp albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 3 i 4 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
7. Szczegółowe regulacje dot. środków ochrony prawnej zawarte są w Dziale IX Upzp.