ZP-2380-529-61/2020 Wykonanie usługi szkoleniowej: Szkolenia dla osób wykonujących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP-2380-529-61/2020 Wykonanie usługi szkoleniowej: Szkolenia dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego w ramach projektu pt.: „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Szkolenie dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego, podczas których występuje konieczność przeprowadzenia rozpoznania terenu lub obiektów w tym również w bardzo trudnodostępnych miejscach takich jak np. kominy, urządzenia i instalacje przemysłowe, dachy obiektów itp. na wysokości powyżej 3 metrów wraz z usługą hotelowo-gastronomiczną
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia773300-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 773300-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: ZP-2380-529-61/2020 Wykonanie usługi szkoleniowej: Szkolenia dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego w ramach projektu pt.: „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Szkolenie dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego, podczas których występuje konieczność przeprowadzenia rozpoznania terenu lub obiektów w tym również w bardzo trudnodostępnych miejscach takich jak np. kominy, urządzenia i instalacje przemysłowe, dachy obiektów itp. na wysokości powyżej 3 metrów wraz z usługą hotelowo-gastronomiczną
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
PL/2020/PR/0085
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27020829200000, ul. ul. J. Lompy 19 , 40-038 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 002 050, , e-mail zamowienia@ka.policja.gov.pl, , faks 322 002 060.
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47075497600000, ul. ul.Lutomierska 108/112 , 91-048 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 652 295, e-mailzampub@ld.policja.gov.pl, faks 426 652 080.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 93015621600000, ul.Podwale 31-33 , 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48713403716, e-maileliza.sciborska@wr.policja.gov.pl, faks +48717824171.
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach działa w imieniu własnym, a także, zgodnie z art. 16 ust. 1Ustawy Pzp na podstawie zawartego porozumienia i pełnomocnictw, w imieniu Komendy WojewódzkiejPolicji w Łodzi i Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACHdla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).Informujemy, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice;2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl, https://slaska-policja.eb2b.com.pl oraz przekazywane innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów;6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej;7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji;8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa;9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym;11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZiP – formularz ofertowy;14. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;15. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;16. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27020829200000, ul. ul. J. Lompy  19 , 40-038  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 002 050, , e-mail zamowienia@ka.policja.gov.pl, , faks 322 002 060.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach działa w imieniu własnym, a także, zgodnie z art. 16 ust. 1Ustawy Pzp na podstawie zawartego porozumienia i pełnomocnictw, w imieniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Zespół Zamówień Publicznych, 40-038 Katowice, ul.J.Lompy 19, blok A, Parter, Sekretariat Zespołu Zamówień Publicznych

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-529-61/2020 Wykonanie usługi szkoleniowej: Szkolenia dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego w ramach projektu pt.: „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Szkolenie dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego, podczas których występuje konieczność przeprowadzenia rozpoznania terenu lub obiektów w tym również w bardzo trudnodostępnych miejscach takich jak np. kominy, urządzenia i instalacje przemysłowe, dachy obiektów itp. na wysokości powyżej 3 metrów wraz z usługą hotelowo-gastronomiczną
Numer referencyjny: ZP-2380-529-61/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: TRYB POSTĘPOWANIA1. Postępowanie - wzorowane na przetargu nieograniczonym - prowadzone na podstawie przepisów określonych w Dziale III w Rozdziale 6 „Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi”, w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej: „ustawa Pzp”, poniżej kwoty 750 000,00 euro.2. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach działa w imieniu własnym, a także, zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie zawartego porozumienia i pełnomocnictw, w imieniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie pisemnej.4. Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pt.: „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego-----1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego z trzech Komend Wojewódzkich Policji w ramach projektu pt.: „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 2. Wspólny Słownik Zamówień, Symbol CPV 80 51 00 00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego.3. Przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego, podczas których występuje konieczność przeprowadzenia rozpoznania terenu lub obiektów w tym również w bardzo trudnodostępnych miejscach takich jak np. kominy, urządzenia i instalacje przemysłowe, dachy obiektów itp. na wysokości powyżej 3 metrów wraz z usługą hotelowo-gastronomiczną.4. Usługa szkoleniowa dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego, podczas których występuje konieczność przeprowadzenia rozpoznania terenu lub obiektów w tym również w bardzo trudnodostępnych miejscach takich jak np. kominy, urządzenia i instalacje przemysłowe, dachy obiektów itp. na wysokości powyżej 3 metrów wraz z usługą hotelowo-gastronomiczną:4.1 przeznaczona jest dla 165 policjantów w tym 70 policjantów z terenu KWP w Katowicach, 40 policjantów KWP w Łodzi, 55 policjantów KWP we Wrocławiu, wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego, podczas których występuje konieczność przeprowadzenia rozpoznania terenu lub obiektów w tym również w bardzo trudnodostępnych miejscach takich jak np. kominy, urządzenia i instalacje przemysłowe, dachy obiektów itp. na wysokości powyżej 3 metrów,4.2 obejmuje przeprowadzenie 10-dniowego szkolenia, w kilkunastu turach (każda tura to 10 dni szkoleniowych) wraz z usługą hotelowo-gastronomiczną oraz transportem uczestników szkolenia od/do siedziby każdej z trzech Komend Wojewódzkich do/od miejsca zakwaterowania oraz od/do miejsca zakwaterowania do/od miejsca szkolenia terenowego.5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w SWZiP oraz załącznikach:a. załączniku nr 1 do SWZiP - formularzu ofertowym,b. załączniku nr 2 do SWZiP - wzorze umowy c. załączniku nr 3 do SWZiP - opisie przedmiotu zamówienia d. załączniku nr 4 do SWZiP - wstępnych oświadczeniach Wykonawcye. załączniku nr 5 do SWZiP - wykazie usług f. załączniku nr 6 do SWZiP - wykazie osób g. załączniku nr 7 do SWZiP - zobowiązaniu innego podmiotu (jeżeli dotyczy)h. załączniku nr 8 do SWZIP - oświadczeniu Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił oznakowanie miejsc przeprowadzania szkoleń logotypami projektu.7. Zamawiający wymaga podania w formularzu ofertowym:a. ilości zaoferowanych dodatkowych uprawnień, która stanowi drugie kryterium wyboru. Zamawiający wymaga minimalnego uprawnienia o ukończonym szkoleniu dla każdego z uczestników potwierdzonym zaświadczeniem bądź certyfikatem.b. ilości uczestników w każdej turze szkolenia przypadających na 1 osobę szkolącą, która stanowi trzecie kryterium wyboru. Zamawiający wymaga minimum pięciu uczestników przypadających na jedną osobę szkolącą w każdej turze szkolenia.c. ilości tur uczestników szkolonych w tym samym okresie, która stanowi czwarte kryterium wyboru. Zamawiający wymaga minimum jednej tury szkolonej w tym samym okresie.8. Wykonawca winien skalkulować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, w tym koszty zakwaterowania, wyżywienia, dowozu/odwozu uczestników każdej tury szkolenia w razie potrzeby skorzystania z innych usług np. pomocy medycznej, koszt materiałów dydaktycznych i korzystania ze sprzętu szkoleniowego, przeprowadzenia egzaminów oraz wszystkie dodatkowe opłaty i podatki w tym podatek od towarów i usług.9. Zamawiający informuje, iż niniejsze zamówienie jest w całości finansowane ze środków publicznych, a zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 litera c ustawy o podatku od towarów i usług zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego finansowane w całości ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane. Zgodnie z interpretacją Krajowej Informacji Skarbowej, usługi pomocnicze składające się na świadczenie kompleksowe, podlegają takim samym zasadom opodatkowania, jakim podlega świadczenie główne. Tym samym gdy Wykonawca będzie świadczył usługę kompleksową i wystawiał fakturę za usługę kompleksową w miejscu stawka podatku VAT wpisze „zwolniony”.Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, iż odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenie VAT spoczywa na Wykonawcy i w przypadku innej interpretacji przepisów należy wskazać wszystkie składowe ceny ofertowej wraz z wszystkimi stawkami VAT.10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony na cały okres trwania umowy na kwotę, co najmniej 100 000 tysięcy złotych, od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wraz ze zobowiązaniem do okazania na każde wezwanie Zamawiającego aktualnej i opłaconej polisy OC.11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (opisowo i/lub %) oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 i załącznik nr 4 do SWZiP). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SWZiP i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZiP).12. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.13. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.14. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XI SWZiP.UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZiP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert.

II.5) Główny kod CPV: 80510000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.11.2021

II.9) Informacje dodatkowe: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp:1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej w szczególności:a) w zakresie posiadanego doświadczenia: Zamawiający żąda, aby Wykonawca udowodnił, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi polegające na wykonaniu szkolenia pracy na wysokości powyżej 3 m na kwotę co najmniej 300 000,00 zł brutto. (Przez usługi Zamawiający rozumie sumę wartości usług wykonanych w okresie 5 lat)UWAGA!!!! Na podstawie art. 23 ust. 5 Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu (Rozdział III ust. 1 pkt 1.2. litera a. SWZiP) dla Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp)Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Wykonawca zsumuje potencjały członków konsorcjum.b) w zakresie potencjału osobowego Wykonawcy: Zamawiający żąda, aby Wykonawca udowodnił, że dysponuje lub będzie dysponował 4 osobami, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, posiadającymi (każda z tych osób) kwalifikacje i uprawnienia do przeprowadzania szkoleń tj.:posiada udokumentowane min. 5 letnie doświadczenie w pracy z wykorzystaniem technik linowych oraz uprawnienia instruktorskie w tematyce kursu oraz wydawania zaświadczeń/ certyfikatów Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda:(1) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZiP;(2) na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp - złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie,:Ad.a wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale III pkt. 1.2 litera a) SWZiP. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZiP.Ad.b wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale III pkt. 1.2 litera b) SWZiP. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZiP.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp Wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu, który udostępnia swoje zasoby Wykonawcy - w przypadku, gdy na podstawie art. 26 ust. 6 i ust. 7 ustawy Pzp Zamawiający nie będzie mógł uzyskać tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590);4. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp;5. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp;6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, jeżeli odpowiedni dokument nie figuruje w e-Certis lub Zamawiający nie może takiego dokumentu pobrać samodzielnie, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.7. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV B pkt 6 SWZiP powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV B pkt 6 SWZiP zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis Rozdziału IV B pkt 7 SWZiP stosuje się.9. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale III pkt. 1.2 litera a SWZiP. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZiP.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale III pkt. 1.2 litera b SWZiP. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZiP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp:1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie:a) art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp;b) art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy PzpNa potwierdzenie spełniania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda:(1) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZiP;(2) na podstawie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZiP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp).(3) na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp – złożenia w wyznaczonym terminie na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z Rozdziałem IV B pkt 4-6 SWZiP.------Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi zawierać w szczególności informacje opisane w Rozdziale III pkt 3.1.1 do 3.1.4 SWZiP.3.1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający zbada zobowiązanie. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SWZiP. W przypadku braku informacji o rzeczywistym udostępnieniu zasobów w zobowiązaniu Zamawiający zażąda dokumentów, które określają w szczególności:3.1.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,3.1.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,3.1.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,3.1.4. czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4. Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający oceni czy udostępniane przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.5. Zgodnie z art. 22a ust. 4 ustawy Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Z zastrzeżeniem art. 36a ust. 1 ustawy Pzp tj. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie załączonych do oferty, przedłożonych przez Wykonawcę (w przypadku wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – na podstawie przesłanego wypełnionego załącznika nr 8 do SWZIP – oświadczenia Wykonawcy dot. grupy kapitałowej i jeśli dotyczy wyjaśnień o braku zakłócenia konkurencyjności) i przedłożonych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu lub który nie wykazał braku podstaw wykluczenia - zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i/lub ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp-------A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZiP 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZiPUWAGA:a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu,b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o Podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu.c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SWZiP i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.4. Oświadczenie Wykonawcy o ilości zaoferowanych dodatkowych uprawnień, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.5. Oświadczenie Wykonawcy o ilości uczestników w każdej turze szkolenia przypadających na 1 osobę szkolącą, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.6. Oświadczenie Wykonawcy ilości tur uczestników szkolonych w tym samym okresie, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.7. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie ubezpieczony na cały okres trwania umowy na kwotę, co najmniej 100 000 tysięcy złotych, od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne oraz zobowiązuje się do okazania na każde wezwanie Zamawiającego aktualnej i opłaconej polisy OC, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.8. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w Rozdziale II SWZiP i zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SWZiP oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.9. Oświadczenie Wykonawcy, że uznaje się związanym określonymi w SWZiP warunkami i zasadami postępowania, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie10. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SWZiP warunkami określonymi we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.11. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.12. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.13. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SWZiP, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.14. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.15. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.16. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże zakres, jaki będzie realizował przy jego/ich udziale (opisowo i %) wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres (o ile są już znane), złożone na załączniku nr 4 do SWZiP i załączniku nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.17. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie18. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią Rozdziału III ust. 3 SWZiP, złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZiP na odrębnym dokumencie-----10. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie np.: konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w Rozdziale IV lit. A pkt 2 SWZiP i Rozdziale IV lit. B pkt. 3-5 SWZiP. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV lit. A pkt 1 i 3-18 i Rozdziale IV lit B pkt 1-2 SWZiP mogą przedstawić łącznie.12. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. W tym celu sprawdzi zakres udostępnienia i w przypadku braku odpowiednich informacji zażąda dokumentów wyszczególnionych w Rozdziale III pkt 3 SWZiP. 13. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdział IV B. pkt 3-5 SWZiP.14. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w Rozdziale IV B. pkt 3-5 SWZiP dotyczących Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
dodatkowe uprawnienia dla uczestników szkolenia 15,00
ilość uczestników przypadających na ilość osób szkolących 15,00
ilość tur szkolonych w tym samym okresie 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SWZiP– wzór umowy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SWZiP– wzór umowy 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie:a) zmiany terminu wykonania zamówienia przewidziane w §4 ust. 4 wzoru umowy.b) zmian liczby uczestników szkolenia w przypadkach przewidzianych w §4 ust. 5 wzoru umowy.c) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:c)1. stawki podatku VAT od towarów i usług. Zmiana stawki podatku VAT dotyczyć będzie wyłącznie usług wykonywanych po wejściu w życie zmiany stawki podatku VAT.c)2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 Ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z dnia 10 października 2002 r., (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177),c)3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,c)4. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, (Dz. U. z 2018 poz. 2215 z późn. zm.)pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za wykonanie usługi.d) zmiany Wykonawcy w zakresie wynikającym z art. 144 ust. 1 pkt 4) litera b)i c) ustawy Pzp.,e) zmian wynikających bezpośrednio ze zmiany aktów prawnych mających wpływ na realizację zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie pisemnej.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Postępowanie - wzorowane na przetargu nieograniczonym - prowadzone na podstawie przepisów określonych w Dziale III w Rozdziale 6 „Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi”, w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej: „ustawa Pzp”, poniżej kwoty 750 000,00 euroKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach działa w imieniu własnym, a także, zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie zawartego porozumienia i pełnomocnictw, w imieniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pt.: „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu z zarządzania sieciami komputerowymi CISCO - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu z zarządzania sieciami komputerowymi CISCO. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.