Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych doskonalących kompetencje...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych doskonalących kompetencje rodzin zastępczych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-09
  • ZamawiającyGmina Miejska Kraków
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych doskonalących kompetencje rodzin zastępczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych doskonalących kompetencje rodzin zastępczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28e1ee4f-0c8d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001197/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Doskonalenie kompetencji rodzin zastępczych spokrewnionych i niezawodowych - kilkudniowe warsztaty wyjazdowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Zawsze rodzina" projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014- 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) W postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności
składanie oświadczeń (innych niż oferta oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą,
wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz
do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i
wykonawcy posługują się nr referencyjnym 271.2.36.2021 lub identyfikatorem postępowania lub
identyfikatorem z miniPortalu. Zamawiający dopuszcza pocztę elektroniczną, jako środek komunikacji
między zamawiającym a wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń
składanych wraz z ofertą. Wyłączny i jedyny adres poczty elektronicznej (e-mail) zamawiającego do
komunikacji z wykonawcami: do@mops.krakow.pl. Jeżeli zamawiający lub wykonawca komunikują się
za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza
fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości od wykonawcy,
zamawiający uzna, iż pismo wysłane przez zamawiającego na adres e-mail podany przez wykonawcę,
dla którego zamawiający posiada pozytywny raport transmisji, zostało mu doręczone w sposób
umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia
faktu jej otrzymania. Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawność urządzeń i systemów z jego
strony odpowiadających za odbiór korespondencji. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych
musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 roku), zwanym dalej "RODO")
zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Miejska Kraków – Miejski Ośrodek Pomocy
Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod
adresem e-mail: iod@mops.krakow.pl.
Dalsze informacje zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawiera Specyfikacja Warunków
Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.36.2020

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych doskonalących kompetencje zawodowych rodzin zastępczych
i rodzinnych domów dziecka. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 25-27 września 2021 roku. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz umowa, której wzór stanowi załącznik numer 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów, jednakowych dla wszystkich części zamówienia: cena = 60%, doświadczenie wykonawcy = 40%.

Ocena łączna = Cmin x 60%+ DWbad x 40%
Cbad DWmax

gdzie:
Cmin − najniższa cena brutto spośród ważnych ofert,
Cbad − cena brutto badanej oferty,
DGPbad − ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „doświadczenie wykonawcy DW” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie
DGPmax − maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium „doświadczenie wykonawcy DW” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie spośród ważnych ofert.

Wymagane doświadczenie wykonawcy: minimum 1, maksimum 4 prawidłowo wykonane usługi o zakresie tożsamym lub zbliżonym do zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia w danej części.

Punkty w kryterium „Doświadczenie wykonawcy DW” będą przyznawane w skali punktowej od 10 - 40pkt na podstawie informacji podanych przez wykonawcę w ofercie. Wykonawca otrzyma: za 1 prawidłowo zrealizowaną usługę – 10pkt; za 2 prawidłowo zrealizowane usługi– 20pkt; za 3 – 30pkt; za 4 - 40pkt.

Wszystkie wartości liczbowe będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku według następujących zasad:
1) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 0, 1, 2, 3 albo 4, to cyfra zostanie zaokrąglona w dół (zaokrąglenie z niedomiarem),
2) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 5, 6, 7, 8, albo 9, to cyfra zostanie zaokrąglona w górę (zaokrąglenie z nadmiarem).

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych doskonalących kompetencje rodzin zastępczych, w których funkcję rodziny zastępczej pełni rodzeństwo. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 25-26 września 2021 roku. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz umowa, której wzór stanowi załącznik numer 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów, jednakowych dla wszystkich części zamówienia: cena = 60%, doświadczenie wykonawcy = 40%.

Ocena łączna = Cmin x 60%+ DWbad x 40%
Cbad DWmax

gdzie:
Cmin − najniższa cena brutto spośród ważnych ofert,
Cbad − cena brutto badanej oferty,
DGPbad − ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „doświadczenie wykonawcy DW” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie
DGPmax − maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium „doświadczenie wykonawcy DW” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie spośród ważnych ofert.

Wymagane doświadczenie wykonawcy: minimum 1, maksimum 4 prawidłowo wykonane usługi o zakresie tożsamym lub zbliżonym do zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia w danej części.

Punkty w kryterium „Doświadczenie wykonawcy DW” będą przyznawane w skali punktowej od 10 - 40pkt na podstawie informacji podanych przez wykonawcę w ofercie. Wykonawca otrzyma: za 1 prawidłowo zrealizowaną usługę – 10pkt; za 2 prawidłowo zrealizowane usługi– 20pkt; za 3 – 30pkt; za 4 - 40pkt.

Wszystkie wartości liczbowe będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku według następujących zasad:
1) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 0, 1, 2, 3 albo 4, to cyfra zostanie zaokrąglona w dół (zaokrąglenie z niedomiarem),
2) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 5, 6, 7, 8, albo 9, to cyfra zostanie zaokrąglona w górę (zaokrąglenie z nadmiarem).

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przyczyn wskazanych w Rozdziale IV SWZ, oraz spełniają określone poniżej przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi posiadać zdolność do wykonania przedmiotu zamówienia poprzez dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, tj. :
 I część zamówienia - co najmniej dwoma trenerami dla osób dorosłych legitymującymi się wykształceniem wyższym psychologicznym, pedagogicznym lub socjologicznym; ośmioma animatorami oraz trzema opiekunkami posiadającymi doświadczenie w pracy z dziećmi.
 II część zamówienia - co najmniej dwoma trenerami dla osób dorosłych legitymującymi się wykształceniem wyższym psychologicznym, pedagogicznym lub socjologicznym oraz posiadającymi doświadczenie w pracy terapeutycznej
z dziećmi i młodzieżą, w prowadzeniu warsztatów z zakresu zachowań ryzykownych, promocji zdrowia, rozwoju osobistego oraz zagrożeń
w cyberprzestrzeni; co najmniej dwoma animatorami posiadającymi doświadczenie w pracy z dziećmi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego treści wynikać będzie, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 454 i 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, które mogą dotyczyć w szczególności:
1) ilości osób - uczestników pobytu,
2) terminu realizacji zamówienia, o ile zmiana terminu nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
3) warunków płatności,
4) miejsca realizacji przedmiotu umowy, z tym jednak zastrzeżeniem, że zmiana miejsca może nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego wyrażoną nie później niż na 2 dni przed ustalonym terminem rozpoczęcia zajęć.
Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-09 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-09 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Stylizacja paznokci - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Stylizacja paznokci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI