IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Na każde z zadań od Zadania nr 1 do Zadania nr 29 Wykonawca wnosi wadium w kwocie 700,00 zł na jedno zadanie. W przypadku złożenia oferty na większą ilość zadań wnoszona kwota ulega zwielokrotnieniu
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 31 do SIWZ. W przypadku nie przystąpienia do zajęć przez uczestnika szkolenia lub nieukończeniu szkolenia przez uczestnika, wynagrodzenie należne Wykonawcy za szkolenie zostanie pomniejszone o jednostkowy koszt przeszkolenia uczestnika szkolenia, który nie uczestniczył w szkoleniu lub go nie ukończył. Zamawiający zastrzega, że w przypadku przerwania uczestnictwa w szkoleniu (przed przeprowadzeniem 20% zajęć) bądź nie przystąpienia uczestnika do szkolenia Zamawiający może skierować na zwolnione lub wolne miejsce nowego uczestnika (z listy rezerwowej).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-02, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy przygotować w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
2020-08-30 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 – „Ogrodnik terenów zielonych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 – „Ogrodnik terenów zielonych” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika(w tym: 12 godzin zajęć teoretycznych, 68 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocyprzedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Dębicy.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21810,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Dębicy.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25879,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Dębicy.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25879,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wOddziale Zewnętrznym w Chmielowie Zakładu Karnego w Dębicy.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r..
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25879,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 – „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 5 – „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych” - liczba godzin: 82 godziny dydaktyczne nakażdego uczestnika (w tym: 12 godzin zajęć teoretycznych, 60 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wOddziale Zewnętrznym w Chmielowie Zakładu Karnego w Dębicy.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2020r. - zakończenie do dnia 30 listopada 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17144,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Aspekty społeczne |
60,00 |
Aspekty społeczne |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 6 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Jaśle.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25879,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr 7 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 7 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Jaśle.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2020r. - zakończenie do dnia 30 listopada 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25879,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie nr 8 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 8 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Jaśle.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2020r. - zakończenie do dnia 30 listopada 2020r
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25879,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie nr 9 – „Dekarz” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 9 – „Dekarz” - liczba godzin: 97 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 12 godzinyzajęć teoretycznych, 75 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej)+ 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Łupkowie.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 22148,46
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie nr 10 – „Monter ociepleń budynków” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 10 – „Monter ociepleń budynków” - liczba godzin: 92 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika(w tym: 12 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocyprzedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Łupkowie.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27135,60
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zadanie nr 11 – „Cieśla” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 11 – „Cieśla” - liczba godzin: 97 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 12 godzinyzajęć teoretycznych, 75 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej)+ 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Łupkowie.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 23160,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zadanie nr 12 – „Spawacz MAG 135” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 12 – „Spawacz MAG 135” - liczba godzin: 152 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (wtym: 22 godzin zajęć teoretycznych, 120 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocyprzedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Oddziale Zewnętrznym wMoszczańcu Zakładu Karnego w Łupkowie.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 29300,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zadanie nr 13 – „Dekarz” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 13 – „Dekarz” - liczba godzin: 97 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 12 godzinyzajęć teoretycznych, 75 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej)+ 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu ZakładuKarnego w Łupkowie.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 22148,46
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Zadanie nr 14 – „Spawacz MAG 135” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 14 – „Spawacz MAG 135” - liczba godzin: 152 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (wtym: 22 godzin zajęć teoretycznych, 120 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocyprzedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Oddziale Zewnętrznym wMoszczańcu Zakładu Karnego w Łupkowie.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2020r. - zakończenie do dnia 30 listopada 2020r
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 29300,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Zadanie nr 15 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 15 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Medyce.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25879,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Zadanie nr 16 – „Szwacz/szwaczka” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 16 – „Szwacz/szwaczka” - liczba godzin: 87 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (wtym: 12 godzin zajęć teoretycznych, 65 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocyprzedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Medyce.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17900,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Zadanie nr 17 – „Profesjonalne sprzątanie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 17 – „Profesjonalne sprzątanie” - liczba godzin: 72 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika(w tym: 12 godzin zajęć teoretycznych, 50 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocyprzedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Medyce.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2020r. - zakończenie do dnia 30 listopada 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13059,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Zadanie nr 18 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 18 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Przemyślu.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25879,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Zadanie nr 19 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 19 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Przemyślu.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25879,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Zadanie nr 20 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 20 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Przemyślu.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2020r. - zakończenie do dnia 30 listopada 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25879,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Zadanie nr 21 – „Spawacz MAG 135” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 21 – „Spawacz MAG 135” - liczba godzin: 152 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika(w tym: 22 godzin zajęć teoretycznych, 120 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszejpomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym wPrzemyślu.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2020r. - zakończenie do dnia 30 listopada 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 29300,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Zadanie nr 22 – „Monter ociepleń budynków” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 22 – „Monter ociepleń budynków” - liczba godzin: 92 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika(w tym: 12 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszejpomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym wRzeszowie.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27135,60
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Zadanie nr 23 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 23 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Rzeszowie.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25879,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Zadanie nr 24 – „Szwacz/szwaczka” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 24 – „Szwacz/szwaczka” - liczba godzin: 167 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (wtym: 12 godzin zajęć teoretycznych, 65 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocyprzedmedycznej, 40 godzin podstawy przedsiębiorczości, 40 godzin kurs komputerowy: projektowanie,zakładanie i prowadzenie strony internetowej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Rzeszowie.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2020r. - zakończenie do dnia 30 listopada 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17900,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Zadanie nr 25 – „Elektryk/monter sieci elektrycznych do 1 kV” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 25 – „Elektryk/monter sieci elektrycznych do 1 kV” liczba godzin: 107 godzin dydaktycznych nakażdego uczestnika (w tym: 12 godziny zajęć teoretycznych i 85 godziny zajęć praktycznych,10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Rzeszowie.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2020r. - zakończenie do dnia 30 listopada 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24000,40
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Zadanie nr 26 – „Elektryk/monter sieci elektrycznych do 1 kV” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 26 – „Elektryk/monter sieci elektrycznych do 1 kV” liczba godzin: 107 godzin dydaktycznych nakażdego uczestnika (w tym: 12 godziny zajęć teoretycznych i 85 godziny zajęć praktycznych,10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Rzeszowie.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2020r. - zakończenie do dnia 30 listopada 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24000,40
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Zadanie nr 27 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 27 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Rzeszowie.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2020r. - zakończenie do dnia 30 listopada 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25879,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Zadanie nr 28 – „Szwacz/szwaczka” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 28 – „Szwacz/szwaczka” - liczba godzin: 87 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (wtym: 12 godzin zajęć teoretycznych, 65 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocyprzedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w UherceMineralne.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17900,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Zadanie nr 29 – „Ogrodnik terenów zielonych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 29 – „Ogrodnik terenów zielonych” - liczba godzin: 90 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika(w tym: 12 godzin zajęć teoretycznych, 68 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocyprzedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w UhercachMineralnych.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 15 lipca 2020r. - zakończenie do dnia 30 września 2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21810,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena zamówienia brutto |
60,00 |
Aspekty społeczne |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: