IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Na każde z zadań od Zadania nr 1 do Zadania nr 13 Wykonawca wnosi wadium w kwocie 700,00 zł na jedno zadanie. W przypadku złożenia oferty na większą ilość zadań wnoszona kwota ulega zwielokrotnieniu. Szczegółowe informacje w sprawie vadium zostały podane w rozdziale IX SIWZ
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ. W przypadku nie przystąpienia do zajęć przez uczestnika szkolenia lub nieukończeniu szkolenia przez uczestnika, wynagrodzenie należne Wykonawcy za szkolenie zostanie pomniejszone o jednostkowy koszt przeszkolenia uczestnika szkolenia, który nie uczestniczył w szkoleniu lub go nie ukończył. Zamawiający zastrzega, że w przypadku przerwania uczestnictwa w szkoleniu (przed przeprowadzeniem 20% zajęć) bądź nie przystąpienia uczestnika do szkolenia Zamawiający może skierować na zwolnione lub wolne miejsce nowego uczestnika (z listy rezerwowej).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-18, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy przygotować w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni Wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, tj. osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2017r. poz. 665 z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem. UWAGA: Zamawiający informuje, że art. 22 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) dotyczy osób pozbawionych wolności, których podzielono na dwie kategorie, tj. zwalnianych z zakładu karnego w związku z końcem kary bądź przewidywanym warunkowym zwolnieniem w okresie na 6 miesięcy przed planowanym zwolnieniem do dnia zwolnienia i pozostałych osób pozbawionych wolności. W przypadku wątpliwości, Zamawiający w celu potwierdzenia powyższego dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy na etapie badania ofert do złożenia stosownych wyjaśnień. Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997r. – Kodeks Karny Wykonawczy (Dz. U. z 2017r. poz. 665 z późn. zm.) mających trudności w integracji ze środowiskiem, nie mniejszy niż 30%. 2) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1. Cena zamówienia brutto - ranga 60% Wartość punktowa ceny zamówienia będzie obliczona według poniższego wzoru. Wartość punktowa = (C min / C of.) x 100 x 60% gdzie: C min. - najniższa proponowana cena zamówienia, C of. - cena oferty ocenianej. 2. Aspekty społeczne – ranga 40% Liczba osób zatrudnionych przez Wykonawcę (na dzień złożenia oferty) - pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 roku – Kodeks Karny Wykonawczy (Dz. U. z 2017r. poz. 665 z późn. zm.) mających trudności w integracji ze środowiskiem. Wartość punktowa dla powyższego kryterium (aspekty społeczne) obliczona będzie według poniższego wzoru. Wartość punktowa = (ilość osób zatrudnionych wskazana w badanej ofercie/ maksymalna ilość osób zatrudnionych wskazana w złożonych ofertach) x 100 x 40%. Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów po zsumowaniu wyżej wymienionych kryteriów: „cena zamówienia brutto” + „aspekty społeczne” = suma kryteriów - maksymalnie oferta może uzyskać w sumie 100 pkt. (100% = 100 pkt.). Z uwagi na określenie kryterium oceny ofert wzorem matematycznym, ocena złożonych ofert sporządzona zostanie w „zbiorczym zestawieniu złożonych ofert”. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 01.02.2019r. pod nr 2019/S 023-050412.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 130 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 16 godzin zajęć teoretycznych, 104 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wOddziale Zewnętrznym w Chmielowie Zakładu Karnego w Dębicy. Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1sierpnia 2019r. - zakończenie do dnia 30 września 2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27879,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 – „Ogrodnik terenów zieleni” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 – „Ogrodnik terenów zieleni” liczba godzin: 120 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (wtym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 80 godziny zajęć praktycznych,10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocyprzedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Jaśle. Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 sierpnia 2019r. - zakończenie do dnia 30 września 2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 22844,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 130 godzin dydaktycznychna każdego uczestnika (w tym: 16 godzin zajęć teoretycznych, 104 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHPi zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone wZakładzie Karnym w Jaśle. Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2019r. - zakończenie do dnia30 listopada 2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27879,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-10-01
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Sspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 – „Cieśla” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4 – „Cieśla” - liczba godzin: 120 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 16 godzinzajęć teoretycznych, 94 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej)+ 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Łupkowie. Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 sierpnia 2019r. - zakończenie do dnia 30 września 2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19596,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 – „Dekarz” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 5 – „Dekarz” - liczba godzin: 130 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 16 godzin zajęć teoretycznych, 104 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej)+ 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu Zakładu Karnego w Łupkowie. Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 sierpnia 2019r. - zakończenie do dnia 30września 2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27020,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 – „Brukarz” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 6 – „Brukarz” - liczba godzin: 130 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 16 godzinzajęć teoretycznych, 104 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej)+ 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Medyce. Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 sierpnia 2019r. - zakończenie do dnia 30 września 2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24284,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr 7 – „Operator wózków widłowych II WJO” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 7 – „Operator wózków widłowych II WJO” - liczba godzin: 88 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 38 godzin zajęć teoretycznych, 40 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Medyce. Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 sierpnia 2019r. - zakończenie do dnia 30 września2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 22304,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie nr 8 – „Operator wózków widłowych II WJO” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 8 – „Operator wózków widłowych II WJO” - liczba godzin: 88 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 38 godzin zajęć teoretycznych, 40 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Medyce. Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 sierpnia 2019r. - zakończenie do dnia 30 września2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 22304,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie nr 9 – „Operator wózków widłowych II WJO” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 9 – „Operator wózków widłowych II WJO” - liczba godzin: 88 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 38 godzin zajęć teoretycznych, 40 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Medyce. Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 październik 2019r. - zakończenie do dnia 30listopad 2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 22304,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-10-01
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie nr 10 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 10 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 130 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 16 godzin zajęć teoretycznych, 104 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Przemyślu.Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 sierpnia 2019r. - zakończenie do dnia30 września 2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27879,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zadanie nr 11 – „Brukarz” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 11 – „Brukarz” - liczba godzin: 130 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 16 godzin zajęć teoretycznych, 104 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej)+ 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Przemyślu. Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 sierpnia 2019r. - zakończenie do dnia 30 września 2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24284,00
Waluta:
p
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zadanie nr 12 – „Operator wózków widłowych II WJO” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 12 – „Operator wózków widłowych II WJO” - liczba godzin: 88 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 38 godzin zajęć teoretycznych, 40 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Rzeszowie. Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1 października 2019r. - zakończenie do dnia 30listopada 2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 22304,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-10-01
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zadanie nr 13 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 13 – „Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” - liczba godzin: 130 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika (w tym: 16 godzin zajęć teoretycznych, 104 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin BHP i zajęć pierwszej pomocy przedmedycznej) + 20 godzin zajęć z aktywizacji zawodowej przeprowadzone w Zakładzie Karnym w Uhercach Mineralnych. Termin realizacji: rozpoczęcie po dniu 1sierpnia 2019r. -zakończenie do dnia 30 września 2019r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27879,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Aspekt społeczny |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: