Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych kursów programowania (Java/JavaScript/C#/Python) dla 40 uczniów Technikum nr 4 i Technikum nr 7 w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych kursów programowania (Java/JavaScript/C#/Python) dla 40 uczniów Technikum nr 4 i Technikum nr 7 w Kielcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e26b6a0-c78f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004615/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Przeprowadzenie specjalistycznych kursów programowania dla uczniów w ramach projektu „Wysokiej jakości kwalifikacje i staże zawodowe kluczem do sukcesu w branży IT”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wysokiej jakości kwalifikacje i staże zawodowe kluczem do sukcesu w branży IT działanie: RPSW.08.05.00 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego 1.3 Poddziałanie: RPSW.08.05.01 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU (projekty konkursowe) współfin. ze środków RPO Woj. Świętokrzyskiego na lata 2014-2020(EFS UE)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Składanie ofert i dokumentów dołączonych do ofert odbywa się wyłącznie za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
2. Składanie dokumentów innych niż wymienione w pkt 1, w szczególności podmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń,wniosków, zawiadomień, zapytań oraz wszelka pozostała komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej:
zamowienia.bzp@um.kielce.pl z powołaniem się w tytule maila na znak sprawy: A-II.271.11.2021.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Oferty, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby, o którym mowa w rozdz. XI pkt. 1.3. SWZ, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo -
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320). Zamawiający zaleca, by
dokumenty składane w ramach postępowania sporządzone były w formacie PDF. 2.Ofertę,
oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. 3.Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) - składa się w formie elektronicznej, w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w
zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452). 4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” wynosi 150 MB. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” dostępnym na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania
5.Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanej do Zamawiającego za pomocą poczty
elektronicznej wynosi 20 MB. Załączniki, których łączny rozmiar będzie większy niż 20 MB należy
przesłać w kilku odrębnych wiadomościach e-mail.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:- administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Prezydent Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce;- administrator wyznaczył inspektora
ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytań o swoje dane osobowe można skontaktować
się pisząc na adres e-mail iod@um.kielce.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp. Zamawiający
udostępni dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO jedynie w celu umożliwienia korzystania ze
środków ochrony prawnej, do upływu terminu do ich wniesienia;- przekazane dane będą przetwarzane
przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego dane te zostały przekazane, a po tym czasie -
przez okres a także w zakresie przewidzianym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; - w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego (w przypadku postępowań zakończonych wskazania dodatkowych informacji
mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia
Pani/Pana danych osobowych*;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO** – jednak żądanie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: jeżeli przetwarzanie zostało ograniczone,
takie dane osobowe można przetwarzać, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby,
której dane dotyczą lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa
członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A-II.271.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych kursów
programowania, w wymiarze 120 godzin zegarowych każdy, dla 4 grup uczniów klas
informatycznych w Technikum nr 4 oraz Technikum nr 7 w Kielcach. Kurs zostanie zakończony
certyfikatem potwierdzającym ukończenie kursu dla każdego uczestnika.
2. Szczegółowy zakres
i sposób realizacji zamówienia określają: a)Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ),
będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do wzoru umowy – stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ,
b)wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów
uzyskanych w kryteriach oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po
przecinku, a zaokrąglenia zostaną dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki. Za
najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największa ilość punktów w oparciu o przyjęte kryteria.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenerów/ekspertów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące: 1.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający
nie precyzuje wymagań w tym zakresie. 1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje
wymagań w tym zakresie. 1.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje
wymagań w tym zakresie. 1.4.zdolności technicznej lub zawodowej: 1.4.1.Wykonawcy: Warunek
zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat
liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, zorganizował należycie co najmniej 20
specjalistycznych kursów/szkoleń/warsztatów programowania w językach: Java lub/i JavaScript
lub/i C# lub/i Python dla grup liczących co najmniej 10 uczestników oraz co najmniej 2 spośród
tych kursów/szkoleń/warsztatów zostały wykonane na kwotę minimum 50 000 zł brutto
każdy.Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub
wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej
waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w
Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za
podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu
publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on
opublikowany. 1.4.2.osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego: Warunek
zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 4
trenerami/ekspertami z zakresu programowania, których skieruje do realizacji zamówienia.
Osoby te muszą posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie polegające na
przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa
termin składania ofert minimum 3 specjalistycznych kursów/sszkoleń/warsztatów programowania
w jednym z następujących języków - Java/JavaScript/C#/Python dla grup liczących co najmniej 10 osób oraz posiadać doświadczenie programowania w jednym z ww. języków przez okres co
najmniej 1 roku, przez co Zamawiający rozumie np. świadczenie pracy przez okres min. 1 rok w
firmie zajmującej się tworzeniem oprogramowania w wybranym języku
(Java/JavaScript/C#/Python). 2.Wykonawcy występujący wspólnie: 2.1.W odniesieniu do
warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2.2.W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.2.1.warunek
określony w pkt 1.4.1. zostanie uznany za spełniony, jeżeli wymaganym doświadczeniem
wykaże się w całości co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie; 2.2.2. warunek
udziału określony w pkt 1.4.2 Wykonawcy mogą wykazać łącznie. 3.Poleganie na podmiotach
udostępniających zasoby: 3.1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach
podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane. 3.2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów
udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków
prawnych. 3.3.W przypadku, gdy Wykonawca polega na podmiotach udostępniających zasoby:
3.3.1. warunek określony w pkt 1.4.1. zostanie uznany za spełniony, jeżeli wymaganym
doświadczeniem wykaże się w całości podmiot udostępniający zasoby; 3.3.2.warunek udziału
określony w pkt 1.4.2. Wykonawca może wykazać łącznie z tym podmiotem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień jego złożenia -
Oświadczenia Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w
rozdz. XI pkt 1.2. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego w rozdz. IX SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:1.wykaz usług wykonanych w
okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów
określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Uwaga:Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w
realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1
dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 2. wykaz osób,
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3.Sposób sporządzania i składania podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej
określono w rozdz. XX SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – którego wzór stanowi Załącznik
nr 2 a – 2 b do SWZ; 1.2.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie (wzór - Załącznik nr 2 a do SWZ).Oświadczenie to potwierdza
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 1.2.2.W
przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem własnym, o którym
mowa w pkt 1.2. także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór - Załącznik nr 2 b do SWZ);
1.3.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3
do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wymagane
postanowieniami rozdz. XIII SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach
podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu (o ile dotyczy). 1.4.Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego
wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia (o ile dotyczy); wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
1.5.Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny
skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli
Wykonawca zastrzega takie informacje). 2.Wraz z ofertą należy również złożyć dokumenty, z
których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: 2.1.odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru albo wskazać dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych; 2.2.pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do
jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określonych w pkt 2.1. ; 2.3.przepis pkt 2.2.
stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego; 2.4.przepisy pkt 2.1. – 2.2. stosuje się odpowiednio do
osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art.
118 Pzp; 2.5.w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania tych Wykonawców lub inny
dokument (np. umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe
pełnomocnictwo). Pełnomocnik Wykonawców występujących wspólnie może być ustanowiony
do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy. 3.Sposób sporządzania i składania ofert oraz innych oświadczeń i
dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 określono w rozdz. XX – XXII SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum,
wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 Pzp, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Zgodnie z art. 445 Pzp
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania
umowy. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1.żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w okolicznościach, o których mowa w rozdz. IX SWZ, natomiast spełnianie
warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z wymogami zawartymi w
rozdz. X SWZ; Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4.2.w odniesieniu do warunków
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy. 5.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego zobowiązani są do przedłożenia kopii umowy regulującej ich
współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załączniki nr 6 do SWZ.2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określa § 6 ust. 5 i § 13 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr do 6 SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.2. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.3. Zamawiający nie prowadzi
postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.4. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a
Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej w złotych (PLN).5. Zamawiający nie
przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.6. Do obowiązków Wykonawcy należą m.in.
obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13
RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te
Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13
RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane
dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca
będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba
że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.