Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie 6 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472071715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 6633391
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.info@lodzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie 6 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61993999-d697-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326003/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi szkoleniowe Szkolenia z zakresu funduszy unijnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, nazwy projketów znajdują się w Informacjach dodatkowych niniejszego ogłoszenia.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/umwl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umwl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w tym składanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewnionych przez platformę służącą do
obsługi procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji
elektronicznej, zwaną dalej Systemem.
System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/umwl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ASI.272.37.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia 6 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych pn.:
1. „Perspektywa finansowa UE 2021-2027”
2. „Kwalifikowalność wydatków w projektach unijnych”
3. „Nieprawidłowości w projektach unijnych”
4. „Zasady rozliczania projektów dofinansowanych z funduszy unijnych w perspektywie 2021-2027”
5. „Zamykanie programu”
6. „Nowa perspektywa finansowa na lata 2021-2027 z uwzględnieniem projektów innowacyjnych
i badawczo - rozwojowych”
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „SOPZ”) stanowi Załącznik nr 1 do projektu umowy, który to projekt stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60 %
Jakość szkolenia 15 %
Doświadczenie trenera 25 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość szkolenia
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 25,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
A. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał,
zrealizował (zakończył) co najmniej 3 szkolenia.
B. dysponuje lub będzie dysponował zespołem, w skład którego wchodzić będą co najmniej:
- jedna osoba pełniąca funkcję Trenera, odpowiadająca za przeprowadzenie wszystkich szkoleń w ramach zamówienia, posiadająca co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy trenerskiej, tj. która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadziła co najmniej dziesięć (10) szkoleń z zakresu funduszy unijnych;
- Kierownik Projektu Wykonawcy odpowiedzialny za sprawy organizacyjne i za kontakty bieżące z Zamawiającym, posiadający minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w organizacji szkoleń tj., który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, odpowiadał za zarządzanie organizacją, co najmniej 6 szkoleń o łącznej liczbie przeszkolonych osób nie mniejszej niż 350.
Dla spełnienia ww. warunków Wykonawca wskazuje dwie osoby. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji Trenera i Kierownika Projektu Wykonawcy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców z osobna.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:
- wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w tym np. oświadczenie wykonawcy; wzór stanowi załącznik nr 2A do SWZ
- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór stanowi załącznik nr 2B do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy),
pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wykonawcy (jeśli dotyczy),
oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, z
którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum),
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na
swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać
przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami projektu umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umwl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
VI. Termin wykonania zamówienia.
1. Szkolenie pn. Perspektywa finansowa UE 2021-2027
-Termin szkolenia: październik 2022 r. (W przypadku, jeżeli termin zawarcia umowy uniemożliwi realizację szkolenia w październiku, strony dopuszczają realizację szkolenia
w późniejszym terminie, nie później niż do końca 2022 roku),
2. Szkolenie pn. Kwalifikowalność wydatków w projektach unijnych
-Termin szkolenia: listopad 2022 r. (W przypadku, jeżeli termin zawarcia umowy uniemożliwi realizację szkolenia w listopadzie, strony dopuszczają realizację szkolenia w późniejszym terminie, nie później niż do końca 2022 roku)
3. Szkolenie pn. Nieprawidłowości w projektach unijnych
-Termin szkolenia: listopad 2022 r. (W przypadku, jeżeli termin zawarcia umowy uniemożliwi realizację szkolenia w listopadzie, strony dopuszczają realizację szkolenia w późniejszym terminie, nie później niż do końca 2022 roku),
4. Szkolenie pn. Zasady rozliczania projektów dofinansowanych z funduszy unijnych
w perspektywie 2021-2027
-Termin szkolenia: wrzesień 2022 r. (W przypadku, jeżeli termin zawarcia umowy uniemożliwi realizację szkolenia we wrześniu, strony dopuszczają realizację szkolenia w późniejszym terminie, nie później niż do końca 2022 roku),
5. Szkolenie pn. Zamykanie programu
-Termin szkolenia: październik 2022 r. (W przypadku, jeżeli termin zawarcia umowy uniemożliwi realizację szkolenia w październiku, strony dopuszczają realizację szkolenia w późniejszym terminie, nie później niż do końca 2022 roku),
6. Szkolenie pn. Nowa perspektywa finansowa na lata 2021-2027 z uwzględnieniem projektów innowacyjnych i badawczo - rozwojowych
-Termin szkolenia: wrzesień 2022 r. (W przypadku, jeżeli termin zawarcia umowy uniemożliwi realizację szkolenia we wrześniu, strony dopuszczają realizację szkolenia w późniejszym terminie, nie później niż do końca 2022 roku)
Dokumenty składane wraz z ofertą:
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Ponadto do oferty należy załączyć:
a) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ (oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe) – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców z osobna. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenie o którym mowa powyżej podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy),
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy),
d) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik Nr 7 do SWZ (jeśli dotyczy).
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej zawartej w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze” na lata 2014 – 2020. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.