„ZAPROJEKTOWANIE I PRZEPROWADZENIE PROGRAMU SZKOLENIOWEGO I WYDARZEŃ NETWORKINGOWYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ZAPROJEKTOWANIE I PRZEPROWADZENIE PROGRAMU SZKOLENIOWEGO I WYDARZEŃ NETWORKINGOWYCH (część I) ORAZ SESJI COACHINGOWYCH (część II) DLA LAUREATÓW PROGRAMU POLONEZ BIS”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2024-02-02
  • ZamawiającyNarodowe Centrum Nauki
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00042770
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ZAPROJEKTOWANIE I PRZEPROWADZENIE PROGRAMU SZKOLENIOWEGO I WYDARZEŃ NETWORKINGOWYCH (część I) ORAZ SESJI COACHINGOWYCH (część II) DLA LAUREATÓW PROGRAMU POLONEZ BIS”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Nauki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121361537

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Twardowskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-312

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 3419001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncn.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wspieranie działalności naukowej w zakresie badań podstawowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZAPROJEKTOWANIE I PRZEPROWADZENIE PROGRAMU SZKOLENIOWEGO I WYDARZEŃ NETWORKINGOWYCH (część I) ORAZ SESJI COACHINGOWYCH (część II) DLA LAUREATÓW PROGRAMU POLONEZ BIS”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98889d76-0462-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00102510/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Przygotowanie i prowadzenie progamu szkoleniowego i wydarzeń networkingowych dla laureatów programu POLONEZ BIS

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt finansowany ze środków programu ramowego Unii Europejskiej w zakresie badań naukowych i innowacji Horyzont 2020 na podstawie umowy nr 945339 w ramach działania „Marie Skłodowska-Curie”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający korzysta w niniejszym postępowaniu z Platformy SIDAS, która umożliwia Wykonawcy złożenie oferty w postępowaniu, a także komunikację z Zamawiającym. Dostęp do platformy jest dla Wykonawcy bezpłatny. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. W celu komunikacji z Zamawiającym i złożenia oferty w postępowaniu należy założyć konto na stronie: https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawcaSzczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami zwarte są w Rozdziale 11 SWZ. Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ można przekazywać za pośrednictwem Platformy SIDAS lub na adres: zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl Adres elektroniczny Platformy: https://zamowienia.sidaspzp.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie SIDAS:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych: Linux Kernel
4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana przeglądarka internetowa w najnowszych wersjach, np.:
Firefox, Chrome, Opera,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat
Reader,f) dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg, jpeg,gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt,
pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, rar, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z,eml, msg,g) czas serwera jest synchronizowany z czasem
udostępnionym przez Główny Urząd Miar.2. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu wyłącznie za pośrednictwem Platformy
SIDAS, która zapewnia zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i
przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich
składanie;3. Wykonawca, który zamierza złożyć ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto
Wykonawcy na Platformie SIDAS. Rejestracji konta Wykonawcy można dokonać na stronie:https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawca Instrukcja zakładania konta na Platformie SIDAS oraz składania oferty i zasad
komunikacji znajduje się w „Instrukcji użytkownika systemu PZP 1.3 –Wykonawca” dostępnej pod adresem: https://sidaspzp.pl/wp content/uploads/2020/07 Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf4. Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona w formie
elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .pdf, doc,
.docx;oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony
wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.5.Oferta musi być
opatrzona podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby)
działającą w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze albo osobę (osoby)
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy.6. Tajemnica przedsiębiorstwa - w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu
przekazywane przez Wykonawcę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zawierają informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu
utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (odpowiednia nazwa pliku).7.
Podmiotowe środki dowodowe, oświadczenia, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, dokumenty, pełnomocnictwo
określone w Rozdziale 10 SWZ sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z uwzględnieniem rodzajów przekazywanych danych oraz przekazuje w postaci elektronicznej i
opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.8. Informacje, oświadczenia lub
dokumenty, inne niż określone w Rozdziale 10 SWZ (nie dotyczy oferty), przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach o których mowa w pkt 7, lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DWM.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zaprojektowaniu i przeprowadzeniu programu szkoleniowego i wydarzeń networkingowych dla laureatów programu Polonez BIS.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z opcji.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia świadczenia usług w zakresie części I o tzw. opcję. Zamawiający rozważy skorzystanie z prawa opcji w zależności od potrzeb uczestników. Szczegóły związane z prawem opcji zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ).
3. Część I:
1) Łączna liczba dwudniowych warsztatów z zakresu opisanego w pkt V OPZ wyniesie 24. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do zwiększenia liczby warsztatów w trakcie realizacji umowy o przeprowadzenie szkoleń dla laureatów programu POLONEZ BIS, w zależności od potrzeb uczestników szkoleń; w przypadku korzystania z tej opcji łączna maksymalna liczba dwudniowych warsztatów nie przekroczy 40.
2) Łączna liczba spotkań networkingowych w ramach szkoleń wyniesie 3; Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do zwiększenia liczby spotkań networkingowych w trakcie realizacji umowy, w zależności od potrzeb uczestników; w przypadku korzystania z tej opcji łączna maksymalna liczba spotkań networkingowych nie przekroczy 6.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ofert
złożonych w postępowaniu, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 19 SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
K1 Cena oferty brutto (waga 40 %); K2 Koncepcja programu szkoleniowego (waga 40 %); K3 Szkolenia przeprowadzone na zlecenie instytucji z sektora B+R (waga 20 %);
3. Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale 19 SWZ.
4. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 5, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja programu szkoleniowego

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szkolenia przeprowadzone na zlecenie instytucji z sektora B+R

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zaprojektowaniu i przeprowadzeniu sesji coachingowych dla laureatów programu Polonez BIS.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z opcji.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia świadczenia usług w zakresie części II o tzw. opcję. Zamawiający rozważy skorzystanie z prawa opcji w zależności od potrzeb uczestników. Szczegóły związane z prawem opcji zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ).
3. Część II:
1) minimalny zakres zamówienia to 45 sesji coachingowych (po 3 sesje na 1 osobę); Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do zwiększenia liczby sesji do nie więcej niż 90 (po 6 sesji na 1 osobę) w zależności od potrzeb uczestników.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ofert
złożonych w postępowaniu, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 19 SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
K1 Cena oferty brutto (waga 60 %); K2 Usługi coachingowe przeprowadzone na zlecenie instytucji z sektora B+R (waga 40 %);
3. Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale 19 SWZ.
4. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt;
5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 5, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Usługi coachingowe przeprowadzone na zlecenie instytucji z sektora B+R

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa następujące, minimalne warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej
a) dla części I:
− posiadanie doświadczenia w działalności szkoleniowej tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje, co najmniej 15 usług polegających na świadczeniu usług szkoleniowych, których treść obejmowała zakres tematyczny wskazany w pkt. V Załącznika nr 1 do SWZ w wymiarze min. 8 godzin, dla grup 10-20 osobowych, o wartości minimalnej 10 000 zł brutto każda. Przez usługi rozumie się usługi świadczone w ramach odrębnych umów, wykonywane dla odrębnych podmiotów. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które Wykonawca nadal wykonuje, wymagane jest, aby już zrealizowany zakres usługi (zamówienia) spełniał wymogi opisanego wyżej warunku.
− posiadanie doświadczenia we współpracy z sektorem B+R tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje, co najmniej 3 usługi polegające na świadczeniu usług szkoleniowych, których treść obejmowała zakres tematyczny wskazany w pkt. V Załącznika nr 1 do SWZ w wymiarze min. 8 godzin, dla grup 10-20 osobowych, dla co najmniej 3 różnych instytucji z sektora B+R, w tym co najmniej 1 instytucji naukowej. Przez trzy usługi rozumie się usługi świadczone w ramach odrębnych umów, wykonywane dla odrębnych instytucji B+R. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które Wykonawca nadal wykonuje, wymagane jest, aby już zrealizowany zakres usługi (zamówienia) spełniał wymogi opisanego wyżej warunku.
− posiadanie doświadczenia w świadczeniu usług szkoleniowych w języku angielskim
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wśród usług polegających na świadczeniu usług szkoleniowych, o których mowa w tiret pierwsze i drugie powyżej, co najmniej 5 usług świadczonych było w języku angielskim.
− dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że do realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 5 osobami (wykwalifikowanymi trenerami) zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagania wobec tego personelu zostały opisane szczegółowo w pkt VI TRENERZY/FACYLITATORZY/ I EKSPERCI (PERSONEL WYKONAWCY REALIZUJĄCY PROGRAM SZKOLENIOWY) Załącznika nr 1 do SWZ).
b) dla części II:
− posiadanie doświadczenia w działalności szkoleniowej tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje, co najmniej 15 usług polegających na świadczeniu usług coachingowych, których treść obejmowała zakres tematyczny wskazany w pkt XII Załącznika nr 1 do SWZ, o wartości minimalnej 5 000 zł brutto każda. Przez usługi rozumie się usługi świadczone w ramach odrębnych umów, wykonywane dla odrębnych podmiotów. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które Wykonawca nadal wykonuje, wymagane jest, aby już zrealizowany zakres usługi (zamówienia) spełniał wymogi opisanego wyżej warunku.
− posiadanie doświadczenia we współpracy z sektorem B+R tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje, co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług coachingowych, których treść obejmowała zakres tematyczny wskazany w pkt XII Załącznika nr 1 do SWZ, dla co najmniej 2 różnych instytucji z sektora B+R, w tym co najmniej 1 instytucji naukowej. Przez usługi rozumie się usługi świadczone w ramach odrębnych umów, wykonywane dla odrębnych instytucji B+R. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które Wykonawca nadal wykonuje, wymagane jest, aby już zrealizowany zakres usługi (zamówienia) spełniał wymogi opisanego wyżej warunku.
− posiadanie doświadczenia w świadczeniu usług coachingowych w języku angielskim
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wśród usług polegających na świadczeniu usług coachingowych o których mowa w tiret pierwsze i drugie powyżej, co najmniej 5 usług świadczonych było w języku angielskim.
− dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że do realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 wykwalifikowanymi coachami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagania wobec tego personelu zostały opisane szczegółowo w pkt XIII COACHOWIE (PERSONEL WYKONAWCZY PROCESÓW COACHINGOWYCH) Załącznika nr 1 do SWZ) .
2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty (z zastrzeżeniem art. 128 ustawy Pzp).
4. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:
- dla części I i dla części II:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz w zakresie art.7 ust. 1 specustawy sankcyjnej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww podmiotowego środka dowodowego jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346 ze zm.), o ile Wykonawca wskazał w Formularzu oferty, stanowiącym
załącznik nr 2 do SWZ dane umożliwiające
dostęp do tych środków. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

2. Podmioty zagraniczne:
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy;
3) dokumenty i oświadczenia o których mowa w niniejszym ustępie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część I:
1. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
2. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. wykaz usług szkoleniowych, w tym usług wykonanych w języku angielskim, zgodnie z rozdziałem 10 pkt 4 tiret pierwszy pkt 3) SWZ;
4. wykaz usług szkoleniowych, w tym usług wykonanych w języku angielskim, wykonanych dla co najmniej 3 różnych instytucji z sektora B+R, w tym co najmniej 1 instytucji naukowej, zgodnie z rozdziałem 10 pkt 4 tiret pierwszy pkt 4) SWZ;
5. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zgodnie z rozdziałem 10 pkt 4 tiret pierwszy pkt 5) SWZ.

Część II:
1. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
2. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. wykaz usług coachingowych, w tym usług wykonanych w języku angielskim, zgodnie z rozdziałem 10 pkt 4 tiret drugi pkt 3) SWZ.
4. wykaz usług coachingowych, w tym usług wykonanych w języku angielskim, wykonanych dla co najmniej 2 różnych instytucji z sektora B+R, w tym co najmniej 1 instytucji naukowej, zgodnie z rozdziałem 10 pkt 4 tiret drugi pkt 4) SWZ;
5. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zgodnie z rozdziałem 10 pkt 4 tiret pierwszy pkt 5) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta powinna zawierać:
1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2) koncepcję programu szkoleniowego zgodnie z celem programu szkoleniowego i zakresem tematycznym, określonym w załączniku nr 1 do SWZ w pkt IV – w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę dla części I zamówienia. Koncepcja złożona przez Wykonawcę nie podlega ona uzupełnieniu;
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ;
4) (jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SWZ;
5) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przykładowy wzór zobowiązania został zawarty w Załączniku nr 3 do SWZ;
6) dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do działania w imieniu Wykonawcy
7) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie muszą posiadać określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
4. Zamawiający nie określa dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
5. Zapisy w SWZ oraz załącznikach dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 6 ust. 1 pkt.4 lit. a) i b) SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia może spełniać każdy z wykonawców.
7. Brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie.
8. W przypadku wspólnego wykazywania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
9. Jeżeli w niniejszym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców kluczowych zadań dotyczących realizacji usługi.
11. Po złożeniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem wyznaczonym do reprezentowania Wykonawców.
12. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dla części I:
§ 14 Zmiany umowy:
1. Zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia jest dopuszczalna, o ile spełnione zostały przesłanki z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605).
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 11 ust. 3.

Dla części II:
§ 14 Zmiany umowy:
1. Zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia jest dopuszczalna o ile spełnione zostały przesłanki z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605)
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 11 ust. 3.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy SIDAS dostępnej pod adresem: https://zamowienia.sidaspzp.pl, logując się na uprzednio założone konto

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Mocą art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835), zwaną dalej „specustawą sankcyjną” (tzw. samoistne, obligatoryjne i dodatkowe przesłanki wykluczenia) tj.
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej.
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej.
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej”.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu próbnego nurkowania- Wieliczka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu próbnego nurkowania dla 12 letniego dziecka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI