Zakup usług szkoleniowych z mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej /

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup usług szkoleniowych z mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej / oraz konsultacyjnych podnoszących poziom kompetencji pracowników socjalnych ds. pracy socjalnej i usług w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"(2)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776694-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776694-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakup usług szkoleniowych z mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej / oraz konsultacyjnych podnoszących poziom kompetencji pracowników socjalnych ds. pracy socjalnej i usług w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"(2)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Menu Dostęp do informacji publicznych Ponowne wykorzystywanie inf. Ochrona danych osobowych Deklaracja dostępności Załatwiane sprawy Mienie i finanse Rejestry i ewidencje Oświadczenia majątkowe Ogłoszenia o naborach Wyniki Kontroli Zewnętrznych Zakup usług szkoleniowych z mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej / oraz konsultacyjnych podnoszących poziom kompetencji pracowników socjalnych ds. pracy socjalnej i usług w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"(2)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 34519730000000, ul. ul. Górnych Wałów  9 , 44-100  Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 359 700, e-mail ops@ops.gliwice.eu, faks 322 308 027.
Adres strony internetowej (URL): https://opsgliwice.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ops.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług szkoleniowych z mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej / oraz konsultacyjnych podnoszących poziom kompetencji pracowników socjalnych ds. pracy socjalnej i usług w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"(2)
Numer referencyjny: ZP.321.39.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ 1Zakup pakietu usług szkoleniowych z zakresu mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej (25 h)Program szkolenia.Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne:1. Założenia, cele i etapy mentoringu koleżeńskiego (peer mentoring) i superwizji koleżeńskiej (peer supervision) dla pracowników socjalnych.2. Ewaluacja mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej.3. Opracowanie narzędzi dla pracowników.4. Warsztat z zastosowania niezbędnych narzędzi do realizacji mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej dla pracowników socjalnych.Dodatkowe informacje.1. Celem jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu superwizji koleżeńskiej i mentoringu koleżeńskiego, które będą wykorzystywane m.in. przy wprowadzaniu nowozatrudnionych pracowników, bieżącym rozwiązywaniu trudności zawodowych w ramach zespołów pracowniczych oraz pracy z grupami defaworyzowanymi.2. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r.3. Szkolenie obejmuje 25 godzin zegarowych, dla grupy ok. 10 pracowników OPS Gliwice.4. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice, max. po 5 godzin zegarowych dziennie.5. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą.Warunki realizacji.• Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że trener (osoba prowadząca szkolenie), który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe (psychologia lub praca socjalna lub pedagogika), doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat oraz aktualny Certyfikat Superwizora Pracy Socjalnej, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.12.2016 r. w sprawie superwizji pracy socjalnej.• Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia.• Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. • Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia oznaczy wykorzystywane w trakcie spotkań materiały edukacyjne nazwą projektu, informacją o współfinansowaniu ze środków EFS oraz logotypami UE i FE.• Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań).• Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zajęć w formie zdalnej, za pośrednictwem platform / komunikatorów internetowych, tylko na wniosek Zamawiającego. Zgoda na realizację zajęć w formie zdalnej może dotyczyć wyłącznie okresu obowiązywania stanu epidemii Covid-19, tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Zgodnie z zaleceniami Instytucji Zarządzającej PO WER, należy zachować poniższe wymogi:1. szkolenia w trybie zdalnym powinny być prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; trener prowadzi szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie szkolenia; liczba uczestników szkolenia powinna umożliwić wszystkim interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.); materiały dydaktyczne mogą przybrać formę e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp.; materiały powinny zostać dostarczone uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia, 2. realizator szkolenia powinien zapewnić rozwiązania techniczne pozwalające uczestnikom w pełni zrealizować zakładany program szkolenia; realizator szkolenia powinien wskazać:- platformę/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzone będzie szkolenie, - minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika,- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik,- niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,- okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w szkoleniu on-line,3. całość szkolenia realizowanego zdalnie musi być rejestrowana/nagrywana na potrzeby m.in. monitoringu, kontroli lub audytu; nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników (wideo), niemniej jeśli szkolenie ma formę szkolenia zdalnego, na nagraniu powinien być widoczny trener, a podmiot realizujący szkolenie powinien zadbać o odpowiednie udokumentowanie obecności wszystkich uczestników na szkoleniu (np. poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestników, czy też zebranie od uczestników potwierdzeń przekazanych mailem, że uczestniczyli w szkoleniu; na tej podstawie powinna zostać sporządzona lista obecności na szkoleniu); podmiot realizujący szkolenie musi zapewnić uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód umożliwiających rejestrowanie/nagrywanie szkolenia; nagrywanie szkolenia i udostępnianie nagrania do celów kontroli, audytu lub monitoringu nie wymaga zgody trenera - jest obligatoryjne; jeżeli trener nie wyrazi na to zgody, wówczas szkolenie nie może się odbyć; udostępnienie nagrania do celów utrwalania efektów uczenia się jest opcjonalne i wymaga pozyskania przez podmiot realizujący szkolenie zgody od trenera na wykorzystanie nagrania do takiego celu; w przypadku, gdy w trakcie szkolenia prowadzący będzie łączył się z uczestnikami przebywającymi w sali szkoleniowej Zamawiającego za pośrednictwem komunikatorów internetowych, Zamawiający przygotuje i uzupełni listy obecności w formie papierowej,• Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia.CZĘŚĆ 2Przeprowadzenie miniwykładów/konsultacji z zakresu psychiatrii (50 h)Przedmiotem jest przeprowadzenie przez psychiatrę dla pracowników miniwykładów/konsultacji z zakresu klinicznej pracy socjalnej w ujęciu psychiatrycznym. Celem jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności pracowników socjalnych w zakresie pracy z osobami, u których zdiagnozowano zaburzenia psychicznie, lub u których występuje podejrzenie zaburzeń. Dodatkowe informacje.1. Realizacja miniwykładów/konsultacji ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r.2. Miniwykłady/konsultacje będą odbywały się indywidualnie, lub w niewielkich grupach 3-5 osobowych; w łącznym wymiarze 50 godzin zegarowych.3. Spotkania mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice.4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą.Warunki realizacji.• Salę/pokój do miniwykładów/konsultacji zapewni Zamawiający.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że prowadzący, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie miniwykładów/konsultacji, posiada wykształcenie wyższe z zakresu psychiatrii i doświadczenie w prowadzeniu tożsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat.• Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę spotkań, zapewnienie ewentualnych materiałów oraz pomocy dydaktycznych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienie osoby prowadzącej miniwykłady/konsultacje.• Wykonawca zapewni materiały niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia oznaczy wykorzystywane w trakcie spotkań materiały edukacyjne nazwą projektu, informacją o współfinansowaniu ze środków EFS oraz logotypami UE i FE. • Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej, za pośrednictwem platform/komunikatorów internetowych, tylko na wniosek Zamawiającego. Zgoda na realizację miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej może dotyczyć wyłącznie okresu obowiązywania stanu epidemii Covid-19, tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Zgodnie z zaleceniami Instytucji Zarządzającej PO WER, należy zachować poniższe wymogi:1. miniwykłady/konsultacje w trybie zdalnym powinny być prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; realizator prowadzi zajęcia w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie spotkań; liczba uczestników miniwykładów/konsultacji powinna umożliwić wszystkim interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć; ewentualne materiały dydaktyczne mogą przybrać formę e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp.,2. realizator miniwykładów/konsultacji powinien zapewnić rozwiązania techniczne pozwalające uczestnikom w pełni zrealizować zakładany program spotkań; realizator miniwykładów/konsultacji powinien wskazać:- platformę/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego realizowane będą zajęcia,- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika,- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik,- niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,3. realizację miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej należy udokumentować poprzez wykonanie zrzutu ekranu w trakcie spotkania; jeżeli usługa będzie realizowana za pośrednictwem platform umożliwiających monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestników, należy taki raport przedstawić; w przypadku, gdy w trakcie miniwykładów/konsultacji prowadzący będzie łączył się z uczestnikami przebywającymi w sali szkoleniowej Zamawiającego za pośrednictwem komunikatorów internetowych, potwierdzeniem realizacji usługi będą listy obecności przygotowane przez Zamawiającego.• Osoby biorące udział w miniwykładach/konsultacjach otrzymają zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w miniwykładach/konsultacjach z zakresu psychiatrii.

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 28.02.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
28.02.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część I. Trener (osoba prowadząca szkolenie), który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajec, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe (psychologia lub praca socjalna lub pedagogika), doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat oraz aktualny Certyfikat Superwizora Pracy Socjalnej, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.12.2016 r. w sprawie superwizji pracy socjalnejCzęść II. Prowadzący, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie miniwykładów/konsultacji, posiada wykształcenie wyższe z zakresu psychiatrii i doświadczenie w prowadzeniu tożsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat Dokumenty potwierdzające wykształcenie, wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Dezeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej. Zamawiający zada od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niz podano powyżej. Zamawiający zadaod wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane o treści ZAŁACZNIKA NR 6 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sa referencje badz inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku swiadczen okresowych lub ciagłych sa wykonywane, a jezeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskac tych dokumentów – oswiadczenie wykonawcy; w przypadku swiadczen okresowych lub ciagłych nadal wykonywanych referencje badz inne dokumenty potwierdzajace ich nalezyte wykonywanie powinny byc wydane nie wczesniej niz 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, ·•swiadectwa ukonczenia studiów wyzszych przez trenerówrealizujacych zamówienie zgodnie z wytycznymi opisanymi w "8. Warunki udziału w postepowaniu - pkt. 3.Zdolnosc techniczna lub zawodowa". wykaz osób, skierowanych przez wykonawce do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji doswiadczenia i wykształcenia niezbednych do wykonaniazamówienia publicznego, a takze zakresu wykonywanych przez nie czynnosci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami o tresci ZAŁACZNIKA NR 7 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86ust. 5, przekazuje zamawiajacemu oswiadczenie o przynaleznosci lub braku przynaleznosci do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o tresci ZAŁACZNIKA NR 3. Wraz ze złozeniemoswiadczenia, wykonawca moze przedstawic dowody, ze powiazania z innym wykonawca nie prowadzado zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia, ¨ wykonawca moze w celu potwierdzeniaspełniania warunków udziału w postepowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnegozamówienia, lub jego czesci, polegac na zdolnosciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowejlub ekonomicznej innych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego łaczacych go z nim stosunkówprawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnic Zamawiajacemu, ze realizujac zamówienie, bedziedysponował niezbednymi zasobami tych podmiotów, w szczególnosci przedstawiajac zobowiazanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbednych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Przykładowy wzór zobowiazania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁACZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemnezobowiazanie lub inne dokumenty musza zawierac informacje dotyczace co najmniej: a) zakres dostepnychwykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezwykonawce, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przywykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnosciach którego wykonawca polegaw odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczacych wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoswiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolnosci dotycza; w odniesieniudo warunków dotyczacych wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doswiadczenia, wykonawcy mogapolegac na zdolnosciach innych podmiotów, jesli podmioty te zrealizuja usługi, do realizacji których tezdolnosci sa wymagane, ¨ wykonawca wpisany do urzedowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lubwykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujace spełniajace wymogi europejskich norm certyfikacji moze złozyc zaswiadczenie o wpisie do urzedowego wykazu wydane przez własciwy organ lub certyfikatwydany przez własciwa jednostke certyfikujaca kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibe lub miejscezamieszkania, wskazujace na dokumenty stanowiace podstawe wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsceodpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)- III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doswiadczenie zawodowe trenera/psychiatry realizujacego zamówienie 30,00
ilosc dni po zakonczeniu szkolen/konsultacji z psychiatrii na bezpłatne konsultacje 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy wymagaja formy pisemnej pod rygorem niewaznosci oraz moga nastepowac wyłaczniew trybie art. 144 Pzp. Zmiana umowy nie moze miec wpływu na zwiekszenie naleznego Wykonawcywynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 12:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup pakietu usług szkoleniowych z zakresu mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej (25 h)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia.Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne:1. Założenia, cele i etapy mentoringu koleżeńskiego (peer mentoring) i superwizji koleżeńskiej (peer supervision) dla pracowników socjalnych.2. Ewaluacja mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej.3. Opracowanie narzędzi dla pracowników.4. Warsztat z zastosowania niezbędnych narzędzi do realizacji mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej dla pracowników socjalnych.Dodatkowe informacje.1. Celem jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu superwizji koleżeńskiej i mentoringu koleżeńskiego, które będą wykorzystywane m.in. przy wprowadzaniu nowozatrudnionych pracowników, bieżącym rozwiązywaniu trudności zawodowych w ramach zespołów pracowniczych oraz pracy z grupami defaworyzowanymi.2. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r.3. Szkolenie obejmuje 25 godzin zegarowych, dla grupy ok. 10 pracowników OPS Gliwice.4. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice, max. po 5 godzin zegarowych dziennie.5. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą.Warunki realizacji.• Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że trener (osoba prowadząca szkolenie), który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe (psychologia lub praca socjalna lub pedagogika), doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat oraz aktualny Certyfikat Superwizora Pracy Socjalnej, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.12.2016 r. w sprawie superwizji pracy socjalnej.• Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia.• Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. • Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia oznaczy wykorzystywane w trakcie spotkań materiały edukacyjne nazwą projektu, informacją o współfinansowaniu ze środków EFS oraz logotypami UE i FE.• Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań).• Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zajęć w formie zdalnej, za pośrednictwem platform / komunikatorów internetowych, tylko na wniosek Zamawiającego. Zgoda na realizację zajęć w formie zdalnej może dotyczyć wyłącznie okresu obowiązywania stanu epidemii Covid-19, tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Zgodnie z zaleceniami Instytucji Zarządzającej PO WER, należy zachować poniższe wymogi:1. szkolenia w trybie zdalnym powinny być prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; trener prowadzi szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie szkolenia; liczba uczestników szkolenia powinna umożliwić wszystkim interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.); materiały dydaktyczne mogą przybrać formę e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp.; materiały powinny zostać dostarczone uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia, 2. realizator szkolenia powinien zapewnić rozwiązania techniczne pozwalające uczestnikom w pełni zrealizować zakładany program szkolenia; realizator szkolenia powinien wskazać:- platformę/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzone będzie szkolenie, - minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika,- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik,- niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,- okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w szkoleniu on-line,3. całość szkolenia realizowanego zdalnie musi być rejestrowana/nagrywana na potrzeby m.in. monitoringu, kontroli lub audytu; nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników (wideo), niemniej jeśli szkolenie ma formę szkolenia zdalnego, na nagraniu powinien być widoczny trener, a podmiot realizujący szkolenie powinien zadbać o odpowiednie udokumentowanie obecności wszystkich uczestników na szkoleniu (np. poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestników, czy też zebranie od uczestników potwierdzeń przekazanych mailem, że uczestniczyli w szkoleniu; na tej podstawie powinna zostać sporządzona lista obecności na szkoleniu); podmiot realizujący szkolenie musi zapewnić uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód umożliwiających rejestrowanie/nagrywanie szkolenia; nagrywanie szkolenia i udostępnianie nagrania do celów kontroli, audytu lub monitoringu nie wymaga zgody trenera - jest obligatoryjne; jeżeli trener nie wyrazi na to zgody, wówczas szkolenie nie może się odbyć; udostępnienie nagrania do celów utrwalania efektów uczenia się jest opcjonalne i wymaga pozyskania przez podmiot realizujący szkolenie zgody od trenera na wykorzystanie nagrania do takiego celu; w przypadku, gdy w trakcie szkolenia prowadzący będzie łączył się z uczestnikami przebywającymi w sali szkoleniowej Zamawiającego za pośrednictwem komunikatorów internetowych, Zamawiający przygotuje i uzupełni listy obecności w formie papierowej,• Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 28.02.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doswiadczenie zawodowe trenera realizujacego zamówienie 30,00
ilosc dni po zakonczeniu szkolen na bezpłatne konsultacje 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przeprowadzenie miniwykładów/konsultacji z zakresu psychiatrii (50 h)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem jest przeprowadzenie przez psychiatrę dla pracowników miniwykładów/konsultacji z zakresu klinicznej pracy socjalnej w ujęciu psychiatrycznym. Celem jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności pracowników socjalnych w zakresie pracy z osobami, u których zdiagnozowano zaburzenia psychicznie, lub u których występuje podejrzenie zaburzeń. Dodatkowe informacje.1. Realizacja miniwykładów/konsultacji ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r.2. Miniwykłady/konsultacje będą odbywały się indywidualnie, lub w niewielkich grupach 3-5 osobowych; w łącznym wymiarze 50 godzin zegarowych.3. Spotkania mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice.4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą.Warunki realizacji.• Salę/pokój do miniwykładów/konsultacji zapewni Zamawiający.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że prowadzący, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie miniwykładów/konsultacji, posiada wykształcenie wyższe z zakresu psychiatrii i doświadczenie w prowadzeniu tożsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat.• Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę spotkań, zapewnienie ewentualnych materiałów oraz pomocy dydaktycznych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienie osoby prowadzącej miniwykłady/konsultacje.• Wykonawca zapewni materiały niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia oznaczy wykorzystywane w trakcie spotkań materiały edukacyjne nazwą projektu, informacją o współfinansowaniu ze środków EFS oraz logotypami UE i FE. • Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej, za pośrednictwem platform/komunikatorów internetowych, tylko na wniosek Zamawiającego. Zgoda na realizację miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej może dotyczyć wyłącznie okresu obowiązywania stanu epidemii Covid-19, tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Zgodnie z zaleceniami Instytucji Zarządzającej PO WER, należy zachować poniższe wymogi:1. miniwykłady/konsultacje w trybie zdalnym powinny być prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; realizator prowadzi zajęcia w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie spotkań; liczba uczestników miniwykładów/konsultacji powinna umożliwić wszystkim interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć; ewentualne materiały dydaktyczne mogą przybrać formę e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp.,2. realizator miniwykładów/konsultacji powinien zapewnić rozwiązania techniczne pozwalające uczestnikom w pełni zrealizować zakładany program spotkań; realizator miniwykładów/konsultacji powinien wskazać:- platformę/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego realizowane będą zajęcia,- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika,- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik,- niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,3. realizację miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej należy udokumentować poprzez wykonanie zrzutu ekranu w trakcie spotkania; jeżeli usługa będzie realizowana za pośrednictwem platform umożliwiających monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestników, należy taki raport przedstawić; w przypadku, gdy w trakcie miniwykładów/konsultacji prowadzący będzie łączył się z uczestnikami przebywającymi w sali szkoleniowej Zamawiającego za pośrednictwem komunikatorów internetowych, potwierdzeniem realizacji usługi będą listy obecności przygotowane przez Zamawiającego.• Osoby biorące udział w miniwykładach/konsultacjach otrzymają zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w miniwykładach/konsultacjach z zakresu psychiatrii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 28.02.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doswiadczenie zawodowe psychiatry realizujacego zamówienie 30,00
ilość dni po zakończeniu konsultacji z psychiatrii na bezpłatne konsultacje 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizację następujących szkoleń zielonych
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizację następujących szkoleń zielonych: 1.Zielona gospodarka możliwości i dofinansowania, 2.Eco Coaching, 3 .Monter urządzeń energetyki odnawialnej, 4.Przedstawiciel handlowy w branży energetyki odnawialnej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI