Zakup usług szkoleniowych z mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej /

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup usług szkoleniowych z mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej / oraz konsultacyjnych podnoszących poziom kompetencji pracowników socjalnych ds. pracy socjalnej i usług w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-11
  • Numer ogłoszenia764861-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 764861-N-2020 z dnia 11.12.2020 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakup usług szkoleniowych z mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej / oraz konsultacyjnych podnoszących poziom kompetencji pracowników socjalnych ds. pracy socjalnej i usług w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 34519730000000, ul. ul. Górnych Wałów  9 , 44-100  Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 359 700, e-mail ops@ops.gliwice.eu, faks 322 308 027.
Adres strony internetowej (URL): https://opsgliwice.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ops.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług szkoleniowych z mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej / oraz konsultacyjnych podnoszących poziom kompetencji pracowników socjalnych ds. pracy socjalnej i usług w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"
Numer referencyjny: ZP.321.37.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ 1Zakup pakietu usług szkoleniowych z zakresu mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej (25 h)Program szkolenia.Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne:1. Założenia, cele i etapy mentoringu koleżeńskiego (peer mentoring) i superwizji koleżeńskiej (peer supervision) dla pracowników socjalnych.2. Ewaluacja mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej.3. Opracowanie narzędzi dla pracowników.4. Warsztat z zastosowania niezbędnych narzędzi do realizacji mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej dla pracowników socjalnych.Dodatkowe informacje.1. Celem jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu superwizji koleżeńskiej i mentoringu koleżeńskiego, które będą wykorzystywane m.in. przy wprowadzaniu nowozatrudnionych pracowników, bieżącym rozwiązywaniu trudności zawodowych w ramach zespołów pracowniczych oraz pracy z grupami defaworyzowanymi.2. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r.3. Szkolenie obejmuje 25 godzin zegarowych, dla grupy ok. 10 pracowników OPS Gliwice.4. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice, max. po 5 godzin zegarowych dziennie.5. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą.Warunki realizacji.• Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że trener (osoba prowadząca szkolenie), który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe (psychologia lub praca socjalna lub pedagogika), doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat oraz aktualny Certyfikat Superwizora Pracy Socjalnej, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.12.2016 r. w sprawie superwizji pracy socjalnej.• Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia.• Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. • Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia oznaczy wykorzystywane w trakcie spotkań materiały edukacyjne nazwą projektu, informacją o współfinansowaniu ze środków EFS oraz logotypami UE i FE.• Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań).• Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zajęć w formie zdalnej, za pośrednictwem platform / komunikatorów internetowych, tylko na wniosek Zamawiającego. Zgoda na realizację zajęć w formie zdalnej może dotyczyć wyłącznie okresu obowiązywania stanu epidemii Covid-19, tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Zgodnie z zaleceniami Instytucji Zarządzającej PO WER, należy zachować poniższe wymogi:1. szkolenia w trybie zdalnym powinny być prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; trener prowadzi szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie szkolenia; liczba uczestników szkolenia powinna umożliwić wszystkim interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.); materiały dydaktyczne mogą przybrać formę e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp.; materiały powinny zostać dostarczone uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia, 2. realizator szkolenia powinien zapewnić rozwiązania techniczne pozwalające uczestnikom w pełni zrealizować zakładany program szkolenia; realizator szkolenia powinien wskazać:- platformę/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzone będzie szkolenie, - minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika,- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik,- niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,- okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w szkoleniu on-line,3. całość szkolenia realizowanego zdalnie musi być rejestrowana/nagrywana na potrzeby m.in. monitoringu, kontroli lub audytu; nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników (wideo), niemniej jeśli szkolenie ma formę szkolenia zdalnego, na nagraniu powinien być widoczny trener, a podmiot realizujący szkolenie powinien zadbać o odpowiednie udokumentowanie obecności wszystkich uczestników na szkoleniu (np. poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestników, czy też zebranie od uczestników potwierdzeń przekazanych mailem, że uczestniczyli w szkoleniu; na tej podstawie powinna zostać sporządzona lista obecności na szkoleniu); podmiot realizujący szkolenie musi zapewnić uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód umożliwiających rejestrowanie/nagrywanie szkolenia; nagrywanie szkolenia i udostępnianie nagrania do celów kontroli, audytu lub monitoringu nie wymaga zgody trenera - jest obligatoryjne; jeżeli trener nie wyrazi na to zgody, wówczas szkolenie nie może się odbyć; udostępnienie nagrania do celów utrwalania efektów uczenia się jest opcjonalne i wymaga pozyskania przez podmiot realizujący szkolenie zgody od trenera na wykorzystanie nagrania do takiego celu; w przypadku, gdy w trakcie szkolenia prowadzący będzie łączył się z uczestnikami przebywającymi w sali szkoleniowej Zamawiającego za pośrednictwem komunikatorów internetowych, Zamawiający przygotuje i uzupełni listy obecności w formie papierowej,• Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia.CZĘŚĆ 2Przeprowadzenie miniwykładów/konsultacji z zakresu psychiatrii (50 h)Przedmiotem jest przeprowadzenie przez psychiatrę dla pracowników miniwykładów/konsultacji z zakresu klinicznej pracy socjalnej w ujęciu psychiatrycznym. Celem jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności pracowników socjalnych w zakresie pracy z osobami, u których zdiagnozowano zaburzenia psychicznie, lub u których występuje podejrzenie zaburzeń. Dodatkowe informacje.1. Realizacja miniwykładów/konsultacji ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r.2. Miniwykłady/konsultacje będą odbywały się indywidualnie, lub w niewielkich grupach 3-5 osobowych; w łącznym wymiarze 50 godzin zegarowych.3. Spotkania mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice.4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą.Warunki realizacji.• Salę/pokój do miniwykładów/konsultacji zapewni Zamawiający.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że prowadzący, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie miniwykładów/konsultacji, posiada wykształcenie wyższe z zakresu psychiatrii i doświadczenie w prowadzeniu tożsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat.• Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę spotkań, zapewnienie ewentualnych materiałów oraz pomocy dydaktycznych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienie osoby prowadzącej miniwykłady/konsultacje.• Wykonawca zapewni materiały niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia oznaczy wykorzystywane w trakcie spotkań materiały edukacyjne nazwą projektu, informacją o współfinansowaniu ze środków EFS oraz logotypami UE i FE. • Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej, za pośrednictwem platform/komunikatorów internetowych, tylko na wniosek Zamawiającego. Zgoda na realizację miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej może dotyczyć wyłącznie okresu obowiązywania stanu epidemii Covid-19, tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Zgodnie z zaleceniami Instytucji Zarządzającej PO WER, należy zachować poniższe wymogi:1. miniwykłady/konsultacje w trybie zdalnym powinny być prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; realizator prowadzi zajęcia w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie spotkań; liczba uczestników miniwykładów/konsultacji powinna umożliwić wszystkim interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć; ewentualne materiały dydaktyczne mogą przybrać formę e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp.,2. realizator miniwykładów/konsultacji powinien zapewnić rozwiązania techniczne pozwalające uczestnikom w pełni zrealizować zakładany program spotkań; realizator miniwykładów/konsultacji powinien wskazać:- platformę/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego realizowane będą zajęcia,- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika,- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik,- niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,3. realizację miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej należy udokumentować poprzez wykonanie zrzutu ekranu w trakcie spotkania; jeżeli usługa będzie realizowana za pośrednictwem platform umożliwiających monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestników, należy taki raport przedstawić; w przypadku, gdy w trakcie miniwykładów/konsultacji prowadzący będzie łączył się z uczestnikami przebywającymi w sali szkoleniowej Zamawiającego za pośrednictwem komunikatorów internetowych, potwierdzeniem realizacji usługi będą listy obecności przygotowane przez Zamawiającego.• Osoby biorące udział w miniwykładach/konsultacjach otrzymają zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w miniwykładach/konsultacjach z zakresu psychiatrii.

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 28.02.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
28.02.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Czesc I.Trener (osoba prowadzaca szkolenie), który bedzie uczestniczyc w wykonaniu zamówienia i bedzieodpowiedzialny za prowadzenie zajec, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu swiadczonejusługi, tj. m.in. wykształcenie wyzsze (psychologia lub praca socjalna lub pedagogika), doswiadczeniew realizowaniu tożsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat oraz aktualny Certyfikat Superwizora PracySocjalnej, o którym mowa w Rozporzadzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.12.2016 r.w sprawie superwizji pracy socjalnejCzesc II.Prowadzacy, który bedzie uczestniczyc w wykonaniu zamówienia i bedzie odpowiedzialny za prowadzenieminiwykładów/konsultacji, posiada wykształcenie wyzsze z zakresu psychiatrii i doswiadczenie w prowadzeniutozsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 latDokumenty potwierdzające wykształcenie, wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z własciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnosci gospodarczej,jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawionew kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace ze nie otwartojego likwidacji ani nie ogłoszono upadłosci, wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływemterminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu,Jezeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkaniama osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyzejw niniejszym punkcie, zastepuje sie je dokumentem zawierajacym odpowiednio oswiadczeniewykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oswiadczenieosoby, której dokument miał dotyczyc, złozone przed notariuszem lub przed organem sadowym,administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego własciwym ze wzgleduna siedzibe lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty tepowinny byc wystawione w terminach nie wczesniejszych niz podano powyzej.Zamawiajacy zada od wykonawcy, który polega na zdolnosciach lub sytuacji innych podmiotówna zasadach okreslonych w art. 22a ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku swiadczen okresowych lub ciagłych równiez wykonywanych,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniedo udziału w postepowaniu, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy – w tym okresie, wrazz podaniem ich wartosci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostaływykonane o tresci ZAŁACZNIKA NR 6 do SIWZ, oraz załaczeniem dowodów okreslajacych czy teusługi zostały wykonane lub sa wykonywane nalezycie, przy czym dowodami, o których mowa, sareferencje badz inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,a w przypadku swiadczen okresowych lub ciagłych sa wykonywane, a jezeli z uzasadnionej przyczynyo obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskac tych dokumentów – oswiadczeniewykonawcy; w przypadku swiadczen okresowych lub ciagłych nadal wykonywanych referencje badzinne dokumenty potwierdzajace ich nalezyte wykonywanie powinny byc wydane nie wczesniej niz 3miesiace przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziałuw postepowaniu,·•swiadectwa ukonczenia studiów wyzszych przez trenerów realizujacych zamówienie zgodnie z wytycznymiopisanymi w "8. Warunki udziału w postepowaniu - pkt. 3. Zdolnosc techniczna lub zawodowa".wykaz osób, skierowanych przez wykonawce do realizacji zamówienia wraz z informacjamina temat ich kwalifikacji doswiadczenia i wykształcenia niezbednych do wykonania zamówieniapublicznego, a takze zakresu wykonywanych przez nie czynnosci oraz informacja o podstawiedo dysponowania tymi osobami o tresci ZAŁACZNIKA NR 7 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o którejmowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiajacemu oswiadczenie o przynaleznosci lub brakuprzynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 -o tresci ZAŁACZNIKA NR 3. Wraz ze złozeniem oswiadczenia, wykonawca moze przedstawicdowody, ze powiazania z innym wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencjiw postepowaniu o udzielenie zamówienia,¨wykonawca moze w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czesci,polegac na zdolnosciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego łaczacych go z nimstosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnic Zamawiajacemu, zerealizujac zamówienie, bedzie dysponował niezbednymi zasobami tych podmiotów,w szczególnosci przedstawiajac zobowiazanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbednych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiazaniapodmiotu trzeciego stanowi ZAŁACZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiazanie lub innedokumenty musza zawierac informacje dotyczace co najmniej:a) zakres dostepnych wykonawcy zasobów innego podmiotu.b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawce, przy wykonywaniuzamówienia publicznego,c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,d) czy podmiot, na zdolnosciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunkówudziału w postepowaniu dotyczacych wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoswiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolnosci dotycza;w odniesieniu do warunków dotyczacych wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoswiadczenia, wykonawcy moga polegac na zdolnosciach innych podmiotów, jeslipodmioty te zrealizuja usługi, do realizacji których te zdolnosci sa wymagane,¨wykonawca wpisany do urzedowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawcacertyfikowany przez jednostki certyfikujace spełniajace wymogi europejskich norm certyfikacjimoze złozyc zaswiadczenie o wpisie do urzedowego wykazu wydane przez własciwy organ lubcertyfikat wydany przez własciwa jednostke certyfikujaca kraju, w którym wykonawca ten masiedzibe lub miejsce zamieszkania, wskazujace na dokumenty stanowiace podstawe wpisu lubuzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)- III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doswiadczenie zawodowe trenera/psychiatry realizujacego zamówienie 30,00
ilosc dni po zakonczeniu szkolen/konsultacji z psychiatrii na bezpłatne konsultacje 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz mogą następować wyłącznie w trybie art. 144 Pzp. Zmiana umowy nie może miec wpływu na zwiększenie należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup pakietu usług szkoleniowych z zakresu mentoringu kolezenskiego i superwizji kolezenskiej (25 h)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia.Zakres zajec powinien obejmowac minimum nastepujace bloki tematyczne:1. Załozenia, cele i etapy mentoringu kolezenskiego (peer mentoring) i superwizji kolezenskiej (peersupervision) dla pracowników socjalnych.2. Ewaluacja mentoringu kolezenskiego i superwizji kolezenskiej.3. Opracowanie narzedzi dla pracowników.4. Warsztat z zastosowania niezbednych narzedzi do realizacji mentoringu kolezenskiego i superwizjikolezenskiej dla pracowników socjalnych.Dodatkowe informacje.1. Celem jest zdobycie wiedzy i umiejetnosci z zakresu superwizji kolezenskiej i mentoringu kolezenskiego,które beda wykorzystywane m.in. przy wprowadzaniu nowozatrudnionych pracowników, biezacymrozwiazywaniu trudnosci zawodowych w ramach zespołów pracowniczych oraz pracy z grupamidefaworyzowanymi.2. Szkolenie ma rozpoczac sie po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajec zostanie ustalony popodpisaniu umowy), a zakonczyc do dnia 28.02.2021 r.3. Szkolenie obejmuje 25 godzin zegarowych, dla grupy ok. 10 pracowników OPS Gliwice.4. Zajecia maja odbywac sie w dni robocze (od poniedziałku do piatku), w godzinach pracy OPS Gliwice, max.po 5 godzin zegarowych dziennie.5. Dokładny harmonogram zajec (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawca.Warunki realizacji.• Sale szkoleniowa oraz poczestunek kawowy zapewni Zamawiajacy.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaze, ze trener (osoba prowadzacaszkolenie), który bedzie uczestniczyc w wykonaniu zamówienia i bedzie odpowiedzialny za prowadzenie zajec,posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu swiadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyzsze(psychologia lub praca socjalna lub pedagogika), doswiadczenie w realizowaniu tozsamych form wsparciaw okresie ostatnich 3 lat oraz aktualny Certyfikat Superwizora Pracy Socjalnej, o którym mowaw Rozporzadzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.12.2016 r. w sprawie superwizjipracy socjalnej.• Wykonawca bedzie bezposrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługe szkolenia,zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłaczeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnieniawykładowców szkolenia.• Wykonawca zapewni dla kazdego uczestnika szkolenia materiały niezbedne do prawidłowej realizacjiszkolenia.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia oznaczy wykorzystywane w trakcie spotkanmateriały edukacyjne nazwa projektu, informacja o współfinansowaniu ze srodków EFS oraz logotypami UEi FE.• Wykonawca najpózniej 3 dni robocze przed rozpoczeciem realizacji usługi przedstawi do akceptacjiZamawiajacego planowane do wykorzystania w trakcie szkolen materiały (np. prezentacje multimedialne,materiały dla uczestników spotkan).• Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiajacy dopuszcza mozliwosc realizacji zajec w formiezdalnej, za posrednictwem platform / komunikatorów internetowych, tylko na wniosek Zamawiajacego. Zgodana realizacje zajec w formie zdalnej moze dotyczyc wyłacznie okresu obowiazywania stanu epidemii Covid-19,tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Zgodnie z zaleceniami Instytucji Zarzadzajacej PO WER, nalezy zachowacponizsze wymogi:1. szkolenia w trybie zdalnym powinny byc prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połaczenon-line; trener prowadzi szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umozliwiajacej przekazanie i utrwalenietresci okreslonych w programie szkolenia; liczba uczestników szkolenia powinna umozliwic wszystkiminteraktywna swobode udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajec (cwiczenia, rozmowa na zywo,chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.); materiały dydaktyczne moga przybrac forme e-podreczników,plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp.; materiały powinny zostacdostarczone uczestnikom przed rozpoczeciem szkolenia,2. realizator szkolenia powinien zapewnic rozwiazania techniczne pozwalajace uczestnikom w pełnizrealizowac zakładany program szkolenia; realizator szkolenia powinien wskazac:- platforme/rodzaj komunikatora, za posrednictwem którego prowadzone bedzie szkolenie,- minimalne wymagania sprzetowe, jakie musi spełniac komputer uczestnika,- minimalne wymagania dotyczace parametrów łacza sieciowego, jakim musi dysponowac uczestnik,- niezbedne oprogramowanie umozliwiajace uczestnikom dostep do prezentowanych tresci i materiałów,- okres waznosci linku umozliwiajacego uczestnictwo w szkoleniu on-line,3. całosc szkolenia realizowanego zdalnie musi byc rejestrowana/nagrywana na potrzeby m.in. monitoringu,kontroli lub audytu; nie ma obowiazku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników (wideo), niemniej jesliszkolenie ma forme szkolenia zdalnego, na nagraniu powinien byc widoczny trener, a podmiot realizujacyszkolenie powinien zadbac o odpowiednie udokumentowanie obecnosci wszystkich uczestników na szkoleniu(np. poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na tematobecnosci/aktywnosci uczestników, czy tez zebranie od uczestników potwierdzen przekazanych mailem, zeuczestniczyli w szkoleniu; na tej podstawie powinna zostac sporzadzona lista obecnosci na szkoleniu);podmiot realizujacy szkolenie musi zapewnic uzyskanie wszystkich niezbednych zgód umozliwiajacychrejestrowanie/nagrywanie szkolenia; nagrywanie szkolenia i udostepnianie nagrania do celów kontroli, audytulub monitoringu nie wymaga zgody trenera - jest obligatoryjne; jezeli trener nie wyrazi na to zgody, wówczasszkolenie nie moze sie odbyc; udostepnienie nagrania do celów utrwalania efektów uczenia sie jest opcjonalnei wymaga pozyskania przez podmiot realizujacy szkolenie zgody od trenera na wykorzystanie nagraniado takiego celu; w przypadku, gdy w trakcie szkolenia prowadzacy bedzie łaczył sie z uczestnikamiprzebywajacymi w sali szkoleniowej Zamawiajacego za posrednictwem komunikatorów internetowych,Zamawiajacy przygotuje i uzupełni listy obecnosci w formie papierowej,• Osoby uczestniczace w szkoleniu otrzymaja zaswiadczenia potwierdzajace ukonczenie szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 28.02.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe trenera realizującego zamówienie 30,00
ilość dni po zakończeniu szkoleń na bezpłatne konsultacje 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przeprowadzenie miniwykładów/konsultacji z zakresu psychiatrii (50 h)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem jest przeprowadzenie przez psychiatre dla pracowników miniwykładów/konsultacji z zakresuklinicznej pracy socjalnej w ujeciu psychiatrycznym. Celem jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejetnoscipracowników socjalnych w zakresie pracy z osobami, u których zdiagnozowano zaburzenia psychicznie, lub uktórych wystepuje podejrzenie zaburzen.Dodatkowe informacje.1. Realizacja miniwykładów/konsultacji ma rozpoczac sie po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogramspotkan zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakonczyc do dnia 28.02.2021 r.2. Miniwykłady/konsultacje beda odbywały sie indywidualnie, lub w niewielkich grupach 3-5 osobowych;w łacznym wymiarze 50 godzin zegarowych.3. Spotkania maja odbywac sie w dni robocze (od poniedziałku do piatku), w godzinach pracy OPS Gliwice.4. Dokładny harmonogram zajec zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawca.Warunki realizacji.• Sale/pokój do miniwykładów/konsultacji zapewni Zamawiajacy.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaze, ze prowadzacy, który bedzieuczestniczyc w wykonaniu zamówienia i bedzie odpowiedzialny za prowadzenie miniwykładów/konsultacji,posiada wykształcenie wyzsze z zakresu psychiatrii i doswiadczenie w prowadzeniu tozsamych form wsparciaw okresie ostatnich 3 lat.• Wykonawca bedzie bezposrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługe spotkan,zapewnienie ewentualnych materiałów oraz pomocy dydaktycznych (z wyłaczeniem rzutnika i ekranu) orazzapewnienie osoby prowadzacej miniwykłady/konsultacje.• Wykonawca zapewni materiały niezbedne do prawidłowej realizacji usługi.• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia oznaczy wykorzystywane w trakcie spotkanmateriały edukacyjne nazwa projektu, informacja o współfinansowaniu ze srodków EFS oraz logotypami UEi FE.• Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiajacy dopuszcza mozliwosc prowadzeniaminiwykładów/konsultacji w formie zdalnej, za posrednictwem platform/komunikatorów internetowych, tylkona wniosek Zamawiajacego. Zgoda na realizacje miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej moze dotyczycwyłacznie okresu obowiazywania stanu epidemii Covid-19, tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Zgodniez zaleceniami Instytucji Zarzadzajacej PO WER, nalezy zachowac ponizsze wymogi:1. miniwykłady/konsultacje w trybie zdalnym powinny byc prowadzone w czasie rzeczywistym,z wykorzystaniem połaczen on-line; realizator prowadzi zajecia w czasie rzeczywistym, w formieumozliwiajacej przekazanie i utrwalenie tresci okreslonych w programie spotkan; liczba uczestnikówminiwykładów/konsultacji powinna umozliwic wszystkim interaktywna swobode udziału we wszystkichprzewidzianych elementach zajec; ewentualne materiały dydaktyczne moga przybrac forme e-podreczników,plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp.,2. realizator miniwykładów/konsultacji powinien zapewnic rozwiazania techniczne pozwalajace uczestnikomw pełni zrealizowac zakładany program spotkan; realizator miniwykładów/konsultacji powinien wskazac:- platforme/rodzaj komunikatora, za posrednictwem którego realizowane beda zajecia,- minimalne wymagania sprzetowe, jakie musi spełniac komputer uczestnika,- minimalne wymagania dotyczace parametrów łacza sieciowego, jakim musi dysponowac uczestnik,- niezbedne oprogramowanie umozliwiajace uczestnikom dostep do prezentowanych tresci i materiałów,3. realizacje miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej nalezy udokumentowac poprzez wykonanie zrzutuekranu w trakcie spotkania; jezeli usługa bedzie realizowana za posrednictwem platform umozliwiajacychmonitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na tematobecnosci/aktywnosci uczestników, nalezy taki raport przedstawic; w przypadku, gdy w trakcieminiwykładów/konsultacji prowadzacy bedzie łaczył sie z uczestnikami przebywajacymi w sali szkoleniowejZamawiajacego za posrednictwem komunikatorów internetowych, potwierdzeniem realizacji usługi beda listyobecnosci przygotowane przez Zamawiajacego.• Osoby biorace udział w miniwykładach/konsultacjach otrzymaja zaswiadczenia potwierdzajace uczestnictwow miniwykładach/konsultacjach z zakresu psychiatrii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 28.02.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe psychiatry realizującego zamówienie 30,00
ilość dni po zakończeniu konsultacji z psychiatrii na bezpłatne konsultacje 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu masażu - Ziemięcice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie kurs masażu tantrycznego. Najszybsze terminy. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gliwice: Usługi transportu pacjentów dializowanych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W FORMIE WYKŁADÓW I ĆWICZEŃ/WARSZTATÓW - II
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: Usługi szkoleniowe - Inkubator kompetencji