Zakup szkoleń

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup szkoleń
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-09-02
  • ZamawiającyKomenda Główna Straży Granicznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-12
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup szkoleń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Straży Granicznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013008431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 100

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-514

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 500 44 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup szkoleń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15ea2f7b-fa87-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011284/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Doposażenie Straży Granicznej w sprzęt KRG na potrzeby EES - szkolenie. Zakup szkoleń dla personelu Jednostki Krajowej ETIAS

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt Nr PL/2020/PR/0092 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego – Bezgraniczne Bezpieczeństwo

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/kgsg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/kgsg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Proces udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, obsługuje System. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/kgsg. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych: a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego) Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek system operacyjny Windows 7 i późniejsze; b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl (nie dotyczy składania ofert). Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuje, że: administratorem danych osobowych pozyskanych w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio od osób fizycznych jest Komendant Główny Straży Granicznej, 02-514 Warszawa, Aleja Niepodległości 100; inspektorem ochrony ww. danych osobowych w Komendzie Głównej Straży Granicznej jest Dyrektor Biura Ochrony Informacji, tel. 22 500 40 35, adres e-mail: boi.kg@strazgraniczna.pl; dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych; ww. dane osobowe będą przechowywane przez cały okres obowiązywania umowy (jednak nie krócej niż przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym
postępowaniu) dotyczących tych osób jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; osoby fizyczne, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu posiadają: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoby fizyczne, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu posiadają na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (art. 74 ust. 3 Pzp).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/BF/BŁiI/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części I zamówienia zakup szkoleń dla programistów zgodnie z poniższym wykazem:
1) Java Script – programowanie reaktywno-funkcyjne lub równoważne - Liczba osób: 3; Liczba dni szkolenia: 3.
2) Java Script – zaawansowany lub równoważne - Liczba osób: 3; Liczba dni szkolenia: 3.
3) Performance tuning and optimizing SQL databases lub równoważne -Liczba osób: 1; Liczba dni szkolenia: 4.
4) Implementing SQL Data Warehouse lub równoważne - Liczba osób: 1; Liczba dni szkolenia: 5.
5) Programowanie w języku Kotlin lub równoważne - Liczba osób: 3; Liczba dni szkolenia: 3.
6) Android zaawansowane tworzenie aplikacji lub równoważne - Liczba osób: 5; Liczba dni szkolenia: 5.
7) Testowanie kodu oraz aplikacji Android lub równoważne- Liczba osób: 5; Liczba dni szkolenia: 5.
8) Frontend solidne podstawy lub równoważne - Liczba osób: 4; Liczba dni szkolenia: 5.
9) Zaawansowane style CSS i preprocesory w praktyce lub równoważne - Liczba osób: 2; Liczba dni szkolenia: 2.
10) Docker w praktyce lub równoważne - Liczba osób: 4; Liczba dni szkolenia: 5.
11) Mikroserwisy w praktyce lub równoważne - Liczba osób: 4; Liczba dni szkolenia: 5.
12) Kubernetes w praktyce lub równoważne Liczba osób: 4; Liczba dni szkolenia: 5.
13) Enterprise Architect lub równoważne - Liczba osób: 1; Liczba dni szkolenia: 3.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Szkolenia równoważne muszą spełniać wymogi dotyczące minimum programowego określonego przez Zamawiającego i muszą obejmować co najmniej analogiczny zakres i tematykę oraz taki sam czas wymagany do jego przeprowadzenia jak szkolenie wyszczególnione i opisane przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokładny opis oferowanych rozwiązań/produktów i/lub inne dokumenty, z których wynikać będzie zachowanie warunków równoważności, przy czym zaproponowane rozwiązania/ produkty równoważne muszą być opisane na tyle szczegółowo, żeby Zamawiający podczas weryfikacji oferty mógł ocenić spełnienie wymagań przez oferowane rozwiązania oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania/produkty są równoważne tj. wskazać nazwę proponowanego szkolenia, zakres tematyczny, czas szkolenia.
Zamawiający do oceny równoważności szkoleń zastosuje opisany w OPZ (odpowiednio dla części zamówienia na którą zostanie złożona oferta) szczegółowy zakres tematyczny każdego z zamawianych szkoleń. Wykonawca musi udowodnić, że oferując szkolenia w oparciu o inny zakres przeprowadzi je w sposób zgodny z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego a osoby przeszkolone pozyskają wiedzę z zakresu wskazanego przez Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium Cena - sposób oceny: minimalizacja. Kryterium Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów- sposób oceny: punkty będą przyznawane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dla każdego szkolenia. Każdej z osób skierowanych przez Wykonawcę do prowadzenia szkoleń zostaną przyznane punkty na podstawie liczby godzin szkoleń/warsztatów dla dorosłych przeprowadzonych przez ww. osobę w ciągu ostatnich trzech lat liczonych przed upływem terminu składania ofert w zakresie merytorycznym danego szkolenia, według zasady 1 punkt za każdą godzinę doświadczenia ponad wymagane 60 godzin. Każda z osób za doświadczenie może otrzymać, maksymalnie 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) W części II zamówienia zakup szkoleń dla administratorów zgodnie z poniższym wykazem:
1) Podstawy programowania w języku Python lub równoważne - Liczba osób: 5; Liczba dni szkolenia: 5.
2) Skrypty w Pythonie. Python dla inżynierów lub równoważne - Liczba osób: 2; Liczba dni szkolenia: 2.
3) Tworzenie aplikacji webowych w Django lub równoważne - Liczba osób: 1; Liczba dni szkolenia: 3.
4) Python dla administratorów systemów LUW lub równoważne - Liczba osób: 3; Liczba dni szkolenia: 5.
5) Administracja systemem Linux I lub równoważne - Liczba osób: 8; Liczba dni szkolenia: 5.
6) Administracja systemem Linux II lub równoważne - Liczba osób: 6; Liczba dni szkolenia: 5.
7) Administracja MySQL lub równoważne - Liczba osób: 4; Liczba dni szkolenia: 1.
8) Podstawy programowania w JavaScrip lub równoważne - Liczba osób: 5; Liczba dni szkolenia: 3.
9) PHP – podstawy programowania lub równoważne - Liczba osób: 3; Liczba dni szkolenia: 4.
10) Budowanie stron internetowych z HTML5 oraz CSS3 lub równoważne - Liczba osób: 4; Liczba dni szkolenia: 3.
11) CMS Joomla lub równoważne - Liczba osób: 3; Liczba dni szkolenia: 1.
12) Microsoft Widows Server 2016 – poziom podstawowy lub równoważne - Liczba osób: 4; Liczba dni szkolenia: 4.
13) Microsoft Widows Server 2019 – administracja, wirtualizacja, backup, replikacja lub równoważne - Liczba osób: 8; Liczba dni szkolenia: 2.
14) Veem Availability Suite v10: Configuration and Management lub równoważne - Liczba osób: 3; Liczba dni szkolenia: 3.
15) Veeam Certified Engineer – Advanced: Desing & Optimization V1 lub równoważne - Liczba osób: 3; Liczba dni szkolenia: 2.
16) VMware vSphere: Fast Track [V7] lub równoważne - Liczba osób: 3; Liczba dni szkolenia: 5.
17) VMware vSphere: Troubleshooting Workshop [V7] lub równoważne - Liczba osób: 3; Liczba dni szkolenia: 5.
18) Konfigurowanie Active Directory Federation Services 4.0 lub równoważne - Liczba osób: 3; Liczba dni szkolenia: 3.
19) Microsoft Azure Fundamentals lub równoważne - Liczba osób: 1; Liczba dni szkolenia: 2.
20) Microsoft Azure Administrator lub równoważne - Liczba osób: 1; Liczba dni szkolenia: 4.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Szkolenia równoważne muszą spełniać wymogi dotyczące minimum programowego określonego przez Zamawiającego i muszą obejmować co najmniej analogiczny zakres i tematykę oraz taki sam czas wymagany do jego przeprowadzenia jak szkolenie wyszczególnione i opisane przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokładny opis oferowanych rozwiązań/produktów i/lub inne dokumenty, z których wynikać będzie zachowanie warunków równoważności, przy czym zaproponowane rozwiązania/ produkty równoważne muszą być opisane na tyle szczegółowo, żeby Zamawiający podczas weryfikacji oferty mógł ocenić spełnienie wymagań przez oferowane rozwiązania oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania/produkty są równoważne tj. wskazać nazwę proponowanego szkolenia, zakres tematyczny, czas szkolenia.
Zamawiający do oceny równoważności szkoleń zastosuje opisany w OPZ (odpowiednio dla części zamówienia na którą zostanie złożona oferta) szczegółowy zakres tematyczny każdego z zamawianych szkoleń. Wykonawca musi udowodnić, że oferując szkolenia w oparciu o inny zakres przeprowadzi je w sposób zgodny z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego a osoby przeszkolone pozyskają wiedzę z zakresu wskazanego przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium Cena - sposób oceny: minimalizacja. Kryterium Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów- sposób oceny: punkty będą przyznawane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dla każdego szkolenia. Każdej z osób skierowanych przez Wykonawcę do prowadzenia szkoleń zostaną przyznane punkty na podstawie liczby godzin szkoleń/warsztatów dla dorosłych przeprowadzonych przez ww. osobę w ciągu ostatnich trzech lat liczonych przed upływem terminu składania ofert w zakresie merytorycznym danego szkolenia, według zasady 1 punkt za każdą godzinę doświadczenia ponad wymagane 60 godzin. Każda z osób za doświadczenie może otrzymać, maksymalnie 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części III zamówienia zakup szkoleń dla analityków oraz osób koordynujących realizację projektu zgodnie z poniższym wykazem:
1) PRINCE2 AGILE® Foundation & Practitioner z egzaminem lub równoważne - Liczba osób: 11; Liczba dni szkolenia: 5.
2) P3O Foundation z egzaminem lub równoważne - Liczba osób: 7; Liczba dni szkolenia: 3.
3) M_o_R Foundation z egzaminem lub równoważne - Liczba osób: 11; Liczba dni szkolenia: 3.
4) ITIL Foundation z egzaminem lub równoważne - Liczba osób: 12; Liczba dni szkolenia: 2.
5) ITIL Practitioner z egzaminem lub równoważne - Liczba osób: 13; Liczba dni szkolenia: 3.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Szkolenia równoważne muszą spełniać wymogi dotyczące minimum programowego określonego przez Zamawiającego i muszą obejmować co najmniej analogiczny zakres i tematykę oraz taki sam czas wymagany do jego przeprowadzenia jak szkolenie wyszczególnione i opisane przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokładny opis oferowanych rozwiązań/produktów i/lub inne dokumenty, z których wynikać będzie zachowanie warunków równoważności, przy czym zaproponowane rozwiązania/ produkty równoważne muszą być opisane na tyle szczegółowo, żeby Zamawiający podczas weryfikacji oferty mógł ocenić spełnienie wymagań przez oferowane rozwiązania oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania/produkty są równoważne tj. wskazać nazwę proponowanego szkolenia, zakres tematyczny, czas szkolenia.
Zamawiający do oceny równoważności szkoleń zastosuje opisany w OPZ (odpowiednio dla części zamówienia na którą zostanie złożona oferta) szczegółowy zakres tematyczny każdego z zamawianych szkoleń. Wykonawca musi udowodnić, że oferując szkolenia w oparciu o inny zakres przeprowadzi je w sposób zgodny z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego a osoby przeszkolone pozyskają wiedzę z zakresu wskazanego przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium Cena - sposób oceny: minimalizacja. Kryterium Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów- sposób oceny: punkty będą przyznawane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dla każdego szkolenia. Każdej z osób skierowanych przez Wykonawcę do prowadzenia szkoleń zostaną przyznane punkty na podstawie liczby godzin szkoleń/warsztatów dla dorosłych przeprowadzonych przez ww. osobę w ciągu ostatnich trzech lat liczonych przed upływem terminu składania ofert w zakresie merytorycznym danego szkolenia, według zasady 1 punkt za każdą godzinę doświadczenia ponad wymagane 60 godzin. Każda z osób za doświadczenie może otrzymać, maksymalnie 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności techniczne/zawodowe. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp – dotyczących doświadczenia zawodowego i uprawnień posiadanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą dla każdego rodzaju szkolenia dla programistów, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie merytorycznym danego szkolenia,
c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla dorosłych w wymiarze minimum 60 godzin szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie merytorycznym danego szkolenia,
d) udokumentowany (np: zaświadczenie dyplom, certyfikat, świadectwo) udział w szkoleniach trenerskich w wymiarze minimum 20 godzin, kurs z zakresu przygotowania pedagogicznego lub andragogicznego lub studia podyplomowe w tym zakresie,
e) doświadczenie zawodowe (np. praca w firmie zajmującej się technologiami odpowiadającymi tematyce szkolenia) - wymóg zawarty w niniejszym punkcie dotyczy tylko części 1 i 2 zamówienia.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku/warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych/zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zgodnie z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Zamawiający wezwie na podstawie art. 274 ust. 1 Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania tj.: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem i oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. 2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, (w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego; sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia. 3) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców.
4) Zamawiający wezwie na podstawie art. 274 ust. 1 Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu tj.: Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji szkoleń wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy zgodny z wzorem. Pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestracyjnych).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum). Wtakim przypadku zastosowanie mają przepisy określone m. in. w art. 57 – 60 ustawy Pzp. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wypełniając formularz ofertowy, winni wpisać dane dotyczące pełnomocnika. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców składają wraz z ofertą Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany w treści Umowy w sytuacji, gdy:
1) nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług;
2) wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu Umowy; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas, jaki oddziaływanie siły wyższej wpłynęło na realizację przedmiotu Umowy;
3) wystąpienia okoliczności wywołanych epidemią COVID-19, które uniemożliwią Wykonawcy terminową realizację przedmiotu Umowy i w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas, w którym występowanie tych okoliczności wpływało na realizację przedmiotu Umowy lub dokonania innych zmian dopuszczonych ustawą z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 981);
4) gdy możliwa będzie realizacja przedmiotu Umowy uwzględniająca rozwój techniczny lub technologiczny; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastąpienia przedmiotu Umowy pod warunkiem zachowania minimalnych wymagań wynikających z OPZ;
5) przedłużającej się procedury udzielania zamówienia publicznego na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas trwania procedury odwoławczej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać za pośrednictwem Platformy SmartPZP adres: https://portal.smartpzp.pl/kgsg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-02 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług szkoleniowych z zakresu obsługi Arkuszy kalkulacyjnych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług w formie stacjonarnej i onlineowej obejmujących usługi szkoleniowe z zakresu obsługi Arkuszy kalkulacyjnych Google oraz Excel. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.