Wyłonienie Wykonawcy do zapewnienia udziału przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie Wykonawcy do zapewnienia udziału przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego do prac Rad Programowych oraz prowadzenia zajęć
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-09-04
  • ZamawiającyAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-27
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00473196
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy do zapewnienia udziału przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego do prac Rad Programowych oraz prowadzenia zajęć

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy do zapewnienia udziału przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego do prac Rad Programowych oraz prowadzenia zajęć

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80e66c86-f04c-4f89-86a8-e9f5ed19e02e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065022/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.41 Wyłonienie Wykonawcy do zapewnienia udziału przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego do prac Rad Programowych oraz prowadzenia zajęć.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Wykwalifikowane kadry dla gospodarki” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 w ramach Priorytetu I Umiejętności, Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.64.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyłonienie Wykonawcy do zapewnienia udziału przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego do prac Rad Programowych oraz prowadzenia zajęć:

Część I – kierunku stosunki międzynarodowe (studia I i II stopnia)
Zadania: 7.2., 7.5., 7.7. oraz 8.3. w ramach projektu „Wykwalifikowane kadry dla gospodarki” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 w ramach Priorytetu I Umiejętności, Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym
200 godzin -udział w Radzie Programowej
4 skrypty - opracowanie skryptów
4 kursy online - przygotowanie kursów online wspomagających proces dydaktyczny
400 godzin - prowadzenie zajęć na studiach
Szczegółowy opis SWZ załącznik 2 OPZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe eksperta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wyłonienie Wykonawcy do zapewnienia udziału przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego do prac Rad Programowych oraz prowadzenia zajęć:
Część II – kierunku pedagogika (jednolite studia magisterski)
Zadania: 17.2., 17.5. oraz 18.2. w ramach projektu „Wykwalifikowane kadry dla gospodarki” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 w ramach Priorytetu I Umiejętności, Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym
200 godzin -udział w Radzie Programowej
2 skrypty - opracowanie skryptów
200 godzin - prowadzenie zajęć na studiach
Szczegółowi opis w SWZ załącznik nr 2 OPZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe eksperta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu (dotyczy wszystkich części) dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy wszystkich części)
Wykonawca musi dysponować osobami - ekspertami (wykaz - załącznik nr 10), Wykonawca musi dysponować osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę czterema eks-pertami:
Część I
1. Ekspert nr 1 – ekspert z zakresu wojskowości i analizy konfliktów zbrojnych:
a. min. 2 letnie doświadczenie w branży analitycznej (np. analityk, ekspert instytucji związanych z siłami zbrojnymi, ekspert OSINT)
b. min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć na studiach z zagadnień z zakresu wojskowości i analizy konfliktów zbrojnych
c. min. 2 letnie doświadczenie w przygotowywaniu analiz dot. zagadnień z zakresu wojskowości i analizy konfliktów zbrojnych
d. doświadczenie w przygotowywaniu kursów online lub produkcji materiałów audiowizualnych w Internecie (np. Youtube, X, Facebook) o tematyce zgodnej z doświadczeniem.
2. Ekspert nr 2 – ekspert z zakresu analizy polityki energetycznej i klimatycznej:
a) min. 2 letnie doświadczenie w branży energetycznej i klimatycznej (np. analityk, kierownik, redaktor)
b) min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć na studiach z tematyki energetycznej i klimatycznej
c) min. 2 letnie doświadczenie w przygotowywaniu analiz dot. tematyki energetycznej i klimatycznej.
d) doświadczenie w przygotowywaniu kursów online lub produkcji materiałów audiowizualnych w Internecie (np. Youtube, X, Facebook) o tematyce zgodnej z doświadczeniem.
3. Ekspert nr 3 – ekspert z zakresu zarządzania projektami oraz wdrażania zmiany w organizacji międzynarodowej:
a) min. 2 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami międzynarodowymi lub wspierania procesu zarządzania projektami międzynarodowymi (szkolenie, doradztwo);
b) min. 2 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania zmiany w organizacji lub wspierania procesu wdrażania zmiany (szkolenie, doradztwo);
c) min. 2 roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć na studiach z tematyki dot. zarządzania projektami międzynarodowymi oraz wdrażania zmiany w organizacji.
d) doświadczenie w przygotowywaniu kursów online lub produkcji materiałów audiowizualnych w Internecie (np. Youtube, X, Facebook) o tematyce zgodnej z doświadczeniem.
4. Ekspert nr 4 – ekspert z zakresu polityki europejskiej oraz współpracy międzynarodowej:
a) min. 2 letnie doświadczenie w instytucjach Unii Europejskiej (UE) (analityk, ekspert, koordynator, dyrektor)
b) min. 2 roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć na studiach z tematyki dot. mechanizmów działania i współpracy międzynarodowej UE
c) min. 2 letnie doświadczenie w pracy w think-tankach zajmujących się działaniami UE lub współpracą transatlantycką (ekspert, analityk, koordynator, dyrektor)
d) doświadczenie w przygotowywaniu kursów online lub produkcji materiałów audiowizualnych w Internecie (np. Youtube, X, Facebook) o tematyce zgodnej z doświadczeniem.

Część II

1. Ekspert nr 1 – ekspert z zakresu alternatywnej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej:
a) min. 2 letnie doświadczenie jako członek Rady Pracodawców lub Rady Programowej na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna;
b) posiadanie certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu z zakresu edukacji Monte-ssori lub Freneta;
c) min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć na studiach lub kursach/ warsztatach z zagadnień z zakresu edukacji Montessori lub Freneta.

2. Ekspert nr 2 – ekspert z zakresu alternatywnej pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej:
a) min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu i kierowaniu alternatywną placówką przedszkolną (dyrektor lub zastępca dyrektora);
c) posiadanie certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu z zakresu edukacji Monte-ssori lub Freneta;
c) min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć na studiach lub kursach/ warsztatach z zagadnień z zakresu edukacji Montessori lub Freneta.

3. Ekspert nr 3 – ekspert z zakresu alternatywnej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej:
a) min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu i kierowaniu alternatywną placówką wczesnoszkolną (dyrektor lub zastępca dyrektora);
d) posiadanie certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu z zakresu edukacji Monte-ssori lub Freneta;
c) min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć na studiach lub kursach/ warsztatach z zagadnień z zakresu edukacji Montessori lub Freneta.

4. Ekspert nr 4 – ekspert z zakresu alternatywnej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej:
a) min. 2 letnie doświadczenie w pracy opiekuńczo-wychowawczej w alternatywnej placówce wychowania przedszkolnego lub wczesnoszkolnego (np. nauczyciel, nauczyciel wspomagający kształcenie, psycholog, logopeda);
e) posiadanie certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu z zakresu edukacji Monte-ssori lub Freneta;
c) min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć na studiach lub kursach/ warsztatach z zagadnień z zakresu edukacji Montessori lub Freneta.

UWAGA!

Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część.
W przypadku złożenia oferty na obie części, oferta w całości będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z warunkami zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w przypadku, gdy zmiana ta nie jest istotna w rozumieniu
art. 454 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i w zakresie przewidzianym w treści projektu umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego,
w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
4. W uzasadnionym przypadku, w na wniosek Wykonawcy możliwa jest wymiana osoby wskazanej do przygotowywania skryptów, przygotowywania kursów online oraz prowadzenia zajęć. Nowa osoba musi posiadać co najmniej takie same kompetencje
i doświadczenie co poprzedni prowadzący, zgodnie z wymogami opisanymi w OPZ. O uznaniu kompetencji za co najmniej równe decyduje Zamawiający.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-04 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie usługi szkoleniowej: KWP dla kat. C, C+E,C1,C1+E
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie: ,,Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego kat. C, C+E,C1,C1+E. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI