Wykonanie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń dla pracowników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń dla pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 8 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-09-15
  • ZamawiającyUNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-07
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00386385
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń dla pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 8 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 13

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń dla pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 8 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a980fef7-4d5b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090538/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników i studentów UPL z zakresu kompetencji dydaktycznych, informatycznych, prezentacyjnych, komunikacyjnych, cyfrowych i zawodowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Część od 1 do 3 „ Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” – nr POWR.03.05.00-00-Z232/17;Część od 4 do 7 „Przyrodniczy MIT program dostosowania Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie do wyzwań Nauki 2.0” – nr POWR.03.05.00-00-Z209/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uplublin.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uplublin.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim na Elektronicznej Platformie pod adresem https://uplublin.eb2b.com.pl/ (dalej jako „Platforma zakupowa”, „Platforma”
lub „System”), pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ i pod numerem postępowania EZ-p.26.35.2023. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na Platformie.
Zarejestrowanie i utrzymywanie konta oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp . Ofertę (zawierającą
oświadczenia i dokumenty wymienione rozdz. XIX SWZ w pkt.5), Wykonawca składa (wczytuje) na Platformie, w trakcie etapu
składania ofert, przy użyciu zakładki „Złóż ofertę” - jako załączniki, wg Instrukcji korzystania z Platformy. Oferta, oświadczenie o
którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnione. Zalecenia Zamawiającego odnośnie
podpisu elektronicznego:
a) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
b) odnośnie podpisu osobistego (zaawansowanego podpisu elektronicznego składanego z wykorzystaniem e-dowodu):
-dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
-dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
c) odnośnie podpisu zaufanego: wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, podpis zaufany ma format XAdES lub PAdES,
typ otoczony tzn. podpis zawarty jest w kontenerze dokumentu głównego XML lub PDF. Zamawiający, określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min.
2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux z aktualnym wsparciem technicznym producenta.
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej – sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge,
Firefox, Opera.
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB, a w przypadku dokumentów
podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB.
Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO zawarta została w Rozdziale XXXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZ-p.26.35.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 : Zakup szkolenia „Nowoczesna andragogika- jak uczyć cyfrową młodzież?” dla 3 grup, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 : Zakup szkolenia „Wykorzystanie multimediów w efektywnym prowadzeniu zajęć dydaktycznych” dla 3 grup, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 : Zakup szkolenia „Efektywna komunikacja w grupie – jak skutecznie porozumiewać się ze studentami” dla 3 grup, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 : Zakup szkolenia „ Tworzenie dokumentów dostępnych cyfrowo” dla 1 grupy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 : Zakup szkolenia „Statystyka w naukach przyrodniczych – szkolenie podstawowe” dla 1 grupy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 : Zakup szkolenia „Statystyka w naukach przyrodniczych – szkolenie zaawansowane” dla 1 grupy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Zakup certyfikowanego szkolenia „Pierwsza pomoc przedweterynaryjna” dla 3 grup, zgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 : Przeprowadzenie szkolenia „Równość płci” dla 1 grupy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:

UWAGA: we wszystkich częściach słowo „edycja” odnosi się do pojedynczej grupy szkoleniowej w ramach danego kursu/szkolenia np. jeśli Wykonawca przeprowadził w ramach jednej umowy szkolenie o tej samej tematyce dla 2 grup szkoleniowych mamy do czynienia
z dwoma edycjami tego szkolenia.

w zakresie części 1:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą w realizacji zamówienia tj.:
skieruje do realizacji zamówienia trenera/trenerów posiadającego:
1/ wykształcenie wyższe
lub/i
certyfikat/zaświadczenie uprawniające do przeprowadzenia szkolenia z zakresu nowoczesnej andragogiki oraz
2/ niezbędną wiedzę popartą minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w realizacji usług z zakresu nowoczesnej andragogiki obejmujących prowadzenie szkoleń/kursów/warsztatów z powyższego zakresu (lub zawierających elementy z powyższego zakresu)
oraz
3/ doświadczenie w realizacji co najmniej 3 edycji szkoleń/kursów/warsztatów z zakresu nowoczesnej andragogiki (lub zawierających elementy z powyższego zakresu) skierowanych do osób zawodowo zajmujących się nauczaniem młodzieży szkolnej (ponadpodstawowej)/studentów, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Minimalna długość zrealizowanej każdej edycji szkolenia/kursu/warsztatów to 16 godzin dydaktycznych.

w zakresie części 2:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą w realizacji zamówienia tj.:
skieruje do realizacji zamówienia trenera/trenerów posiadającego:
1/ wykształcenie wyższe
lub/i
certyfikat/zaświadczenie uprawniające do przeprowadzenia szkolenia z zakresu wykorzystania multimediów w efektywnym prowadzeniu zajęć dydaktycznych
oraz
2/ niezbędną wiedzę popartą minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w realizacji usług z zakresu wykorzystania multimediów w efektywnym prowadzeniu zajęć dydaktycznych, obejmujących prowadzenie szkoleń/kursów/warsztatów z powyższego zakresu (lub zawierających elementy z powyższego zakresu)
oraz
3/ doświadczenie w realizacji co najmniej 3 edycji szkoleń/kursów/warsztatów wykorzystania multimediów w efektywnym prowadzeniu zajęć dydaktycznych (lub zawierających elementy z powyższego zakresu) skierowanych do osób zawodowo zajmujących się nauczaniem młodzieży szkolnej (ponadpodstawowej)/studentów, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Minimalna długość zrealizowanej każdej edycji szkolenia/kursu/warsztatów to 16 godzin dydaktycznych.

w zakresie części 3:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą w realizacji zamówienia tj.:
skieruje do realizacji zamówienia trenera/trenerów posiadającego:
1/ wykształcenie wyższe
lub/i
certyfikat/zaświadczenie uprawniające do przeprowadzenia szkolenia z zakresu efektywnej komunikacji w grupie oraz
2/ niezbędną wiedzę popartą minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w realizacji usług z zakresu efektywnej komunikacji w grupie, obejmujących prowadzenie szkoleń/kursów/warsztatów z powyższego zakresu (lub zawierających elementy z powyższego zakresu)
oraz
3/ doświadczenie w realizacji co najmniej 3 edycji szkoleń/kursów/warsztatów efektywnej komunikacji w grupie (lub zawierających elementy z powyższego zakresu) skierowanych do osób zawodowo zajmujących się nauczaniem studentów, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Minimalna długość zrealizowanej każdej edycji szkoleń/kursów/warsztatów to 16 godzin dydaktycznych.

w zakresie części 4:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą w realizacji zamówienia tj.:
skieruje do realizacji zamówienia trenera/trenerów posiadającego:
1/ wykształcenie wyższe
lub/i
certyfikat/zaświadczenie uprawniające do przeprowadzenia szkolenia z zakresu tworzenia dokumentów dostępnych cyfrowo
oraz
2/ niezbędną wiedzę popartą minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w realizacji usług z zakresu tworzenia dokumentów dostępnych cyfrowo, obejmujących prowadzenie szkoleń/kursów/warsztatów z powyższego zakresu (lub zawierających elementy z powyższego zakresu)
oraz
3/ doświadczenie w realizacji co najmniej 3 edycji. szkoleń/kursów/warsztatów z zakresu tworzenia dokumentów dostępnych cyfrowo ( lub zawierających elementy z powyższego zakresu) skierowanych do pracowników podmiotów obowiązanych stosować „Ustawę z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych” w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Minimalna długość zrealizowanej każdej edycji szkolenia/kursu/warsztatów to 16 godzin dydaktycznych.

w zakresie części 5:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą w realizacji zamówienia tj.:
skieruje do realizacji zamówienia trenera/trenerów posiadającego:
1/ wykształcenie wyższe
lub/i
certyfikat/zaświadczenie uprawniające do przeprowadzenia szkolenia z zakresu statystyki w naukach przyrodniczych
oraz
2/ niezbędną wiedzę popartą minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w realizacji usług z zakresu statystyki w naukach przyrodniczych, obejmujących prowadzenie kursów/szkoleń/warsztatów z powyższego zakresu (lub zawierających elementy z powyższego zakresu)
oraz
3/ doświadczenie w realizacji co najmniej 3 edycji szkoleń/kursów/warsztatów z zakresu statystyki w naukach przyrodniczych (lub zawierających elementy z powyższego zakresu) dla nauczycieli akademickich, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Minimalna długość zrealizowanej każdej edycji szkolenia/kursu/warsztatów to 16 godzin dydaktycznych.

w zakresie części 6:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą w realizacji zamówienia tj.:
skieruje do realizacji zamówienia trenera/trenerów posiadającego:
1/ wykształcenie wyższe
lub/i
certyfikat/zaświadczenie uprawniające do przeprowadzenia szkolenia z zakresu statystyki w naukach przyrodniczych
oraz
2/ niezbędną wiedzę popartą minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w realizacji usług z zakresu statystyki w naukach przyrodniczych, obejmujących prowadzenie szkoleń/kursów/warsztatów z powyższego zakresu (lub zawierających elementy z powyższego zakresu)
oraz
3/ doświadczenie w realizacji co najmniej 3 edycji kursów/szkoleń/warsztatów statystyki w naukach przyrodniczych (lub zawierających elementy z powyższego zakresu) dla nauczycieli akademickich w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Minimalna długość zrealizowanej każdej edycji szkolenia/kursu/warsztatów to 16 godzin dydaktycznych.

w zakresie części 7:
A/ skieruje do realizacji zamówienia lekarza/lekarzy weterynarii posiadającego:
1/ wykształcenie wyższe: kierunek weterynaria
oraz
2/ niezbędną wiedzę popartą minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w realizacji usług z zakresu pierwszej pomocy przedweterynaryjnej
B/ dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 lecznicą/gabinetem wyposażonym w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia zakresu pierwszej pomocy przedweterynaryjnej (m.in. fantomy)

w zakresie części 8:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą w realizacji zamówienia tj.:
skieruje do realizacji zamówienia trenera/trenerów posiadającego:
1/ wykształcenie wyższe
oraz
2/ niezbędną wiedzę popartą minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w realizacji usług z zakresu równości płci, obejmujących prowadzenie szkoleń/kursów/warsztatów z powyższego zakresu (lub zawierających elementy z powyższego zakresu)
oraz
3/ doświadczenie w realizacji co najmniej 3 edycji szkoleń/kursów/warsztatów z zakresu równości płci (lub zawierających elementy z powyższego zakresu) w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Minimalna długość zrealizowanej każdej edycji szkolenia to 5 godzin dydaktycznych.

UWAGA (DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI):
Informacje dotyczące osób przewidzianych do realizacji zamówienia należy podać wraz z ofertą na daną część na Załączniku nr 12A lub 12B do SWZ (Informacje niezbędne do oceny oferty) oraz – na wezwanie Zamawiającego – w Wykazie osób (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 13A lub 13B do SWZ) składanym na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ ust. 2 pkt. 2) SWZ.
Ta sama osoba musi być wskazana w obu dokumentach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych w szczególności za
świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami - na formularzu „Wykaz osób” stanowiącym Załącznik Nr 13A (dotyczy części
1,2,3,4,5,6,8) lub Załącznik 13B (dotyczy części 7) do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5. Oferta musi zawierać:
a) Formularz „Oferta Wykonawcy”, którego wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;
b) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w
Rozdziale XVIII ust. 1 SWZ – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
c) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
albo do reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
e) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 2 SWZ – jeżeli dotyczy
f) Dokument, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 4 SWZ – jeżeli dotyczy
g) Informacje niezbędne do oceny oferty na wzorze stanowiącym załącznik Nr 12A,12B do SWZ w zależności od części, na
którą składana jest oferta.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy – sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 11 do SWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Warunek udziału w postępowaniu może zostać spełniony przez Wykonawców łącznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do
treści oferty w zakresie:
1) zmiany terminu realizacji umowy lub ostatecznej liczby uczestników - w przypadku wystąpienia siły wyższej przy czym za
siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie
można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski
żywiołowe, strajki z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy oraz akty władzy i administracji publicznej,
kwarantanny z uwagi na wystąpienie zagrożeń związanych z występowaniem chorób zakaźnych; epidemie, stany
zagrożenia epidemicznego, pandemie,
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy – w przypadku konieczności zmiany terminu szkolenia z przyczyn
niezawinionych przez strony (zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy).
3) wartości umowy brutto, o której mowa § 3 ust. 1 – w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od
towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po
dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku
zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne
wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek – jeżeli taka zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcę, od dnia wejścia w życie zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT) i w zakresie
zmiany tej stawki,
4) zmiany przepisów obowiązujących w dacie zawarcia umowy których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, jeżeli
będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
5) zmiany sposobu realizacji usług z trybu stacjonarnego na tryb zdalny z odpowiednim zachowaniem wszystkich
obowiązków wynikających z niniejszej umowy – w przypadku konieczności dostosowania sposobu realizacji zamówienia do
aktualnych na dzień realizacji wytycznych o ile takie zostaną wprowadzone w trakcie realizacji zamówienia.
6) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą (upusty, rabaty przy
zachowaniu dotychczasowego zakresu świadczenia) - na pisemny wniosek jednej ze Stron.
7) zmian w Projekcie o którym mowa w § 1 ust. 2 umowy, wynikających z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego (
jeżeli dotyczy).
8) zmiany trenera realizującego szkolenie – w takim przypadku nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi
spełniać warunki dotyczące kwalifikacji i doświadczenia określone w specyfikacji warunków zamówienia dla danej funkcji i w
zakresie nie mniejszym niż osoba zastępowana.
2. Zmiana osób i danych, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 umowy następuje przez pisemne powiadomienie drugiej strony i
nie stanowi zmiany treści umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zamawiającego pod adresem: https://uplublin.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ponadto na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r.,
poz. 1497) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp
wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy.
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia zawodowego Fryzjer - Szczebrzeszyn
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia zawodowego Fryzjer Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI