Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Szkolenia do sprawowania pieczy zastępczej dla kandydatów na rodziny zastępcze zawodowe i niezawodowe oraz prowadzących Rodzinny Dom Dziecka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia do sprawowania pieczy zastępczej dla kandydatów na rodziny zastępcze zawodowe i niezawodowe oraz prowadzących Rodzinny Dom Dziecka według programów „PRIDE” lub „RODZINA”. 1) Przedmiot niniejszej części zamówienia obejmuje szkolenie podstawowe do sprawowania pieczy zastępczej dla kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe oraz szkolenie rozszerzone dla kandydatów na rodziny zastępcze zawodowe i prowadzących Rodzinne Domy Dziecka. 2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił kadrę, która potrafi skutecznie nawiązać kontakt i efektywnie przeprowadzić szkolenie z uczestnikami projektu o których mowa powyżej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry prowadzącej szkolenia zgodnie z wymaganiami opisanym w pkt. 6.2.2.3. SIWZ. 3) Zakres programowy szkolenia musi być zgodny z treścią § 2 i § 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011r., w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej. 4) Wykonawca zobowiązany jest posiadać Program szkolenia z numerem jego zatwierdzenia przez Ministra właściwego do spraw rodziny. 5) Szkolenie podstawowe obejmuje zakres programowy, o którym mowa w § 2 Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011r. w sprawie szkolen dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej. 6) Szkolenie rozszerzone obejmuje zakres programowy, o którym mowa w § 2, § 3 i § 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011r., w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej. 7) Zajęcia winny być realizowane zgodnie z poszanowaniem norm kulturowych czy religijnych warunkujących m. in. sposób ubierania się czy zachowania uczestników. 8) Planowana ilość uczestników objętych szkoleniem podstawowym wynosi: łącznie 24 osoby w trakcie realizacji zamówienia (2018r. – 8 osób; 2019r. – 8 osób; 2020r. – 8 osób). 9) Planowana ilość uczestników objętych szkoleniem rozszerzonym wynosi: łącznie 6 osób w trakcie realizacji zamówienia (2018r. – 2 osoby; 2019r. – 2 osoby; 2020r. – 2 osoby). 10) Planowana ilość godzin dla szkolenia podstawowego: łącznie 150 godzin w latach 2018-2020 (2018r. – 50 godzin dydaktycznych; październik - grudzień 2019r. – 50 godzin dydaktycznych; październik – grudzień 2020r. – 50 godzin dydaktycznych). 11) Planowana ilość godzin dla szkolenia rozszerzonego: łącznie 75 godzin w latach 2018-2020 (2018r. – 25 godzin dydaktycznych; październik - grudzień 2019r. – 25 godzin dydaktycznych; październik – grudzień 2020r. – 25 godzin dydaktycznych). 12) Jedno spotkanie szkoleniowe winno trwać 6 godzin dydaktycznych, gdzie przez godzinę rozumie się jednostkę czasu - godzinę zegarową liczącą 60 minut. 13) Jedno szkolenie podstawowe i rozszerzone winno obejmować nie więcej 10 zjazdów, min. 1 zjazd w tygodniu w weekendy (sobota-niedziela) lub piątek-sobota-niedziela, w przedziale godzinowym od 8:00 do 18:00. 14) W trakcie każdego spotkania szkoleniowego grupa powinna mieć zapewnione minimum 2 przerwy, w tym jedną obiadową i jedną kawową, które nie będą wliczane w czas przeznaczony na realizację szkolenia. 15) Zamawiający zapewnia w trakcie szkolenia organizację i skierowanie uczestników szkolenia do zapoznania się z doświadczeniami wychowawczymi rodzin, które sprawują pieczę zastępczą, w formie praktyk w rodzinie zastępczej zawodowej, rodzinnym domu dziecka lub placówce opiekuńczo - wychowawczej, w wymiarze 10 godzin dydaktycznych. Potwierdzenie wykonania przez uczestnika szkolenia ww. praktyki, w formie kserokopii dokumentu, zostanie przekazana Wykonawcy – nie później niż 7 dni przed upływem terminu szkolenia 16) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi: - miejsca realizacji zajęć: a) sali położonej na terenie Powiatu Wrocławskiego lub Wrocławia, która zapewnia odpowiednie warunki socjalne i spełnia wymogi określone przepisami BHP i p.poż., w tym uwzględnia dostosowanie do osób niepełnosprawnych; b) sali zapewniającej minimum 10 miejsc siedzących i wyposażonej w narzędzia, sprzęt i produkty umożliwiające należyte wykonanie szkolenia, - obiadu: (minimum: zupa i drugie danie, napój) oraz przerwy kawowej (minimum kawa, herbata, woda, ciastka, soki) w każdym dniu szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie kadry szkoleniowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szkolenia będące przedmiotem niniejszego zamówienia przeprowadzane będą przez Wykonawcę w 3-letnich cyklach. Termin zakończenia każdej z Edycji szkolenia określono szczegółowo w pkt 5 SIWZ. Wykonawca winien przedłożyć harmonogramy zajęć do akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 4.4 SIWZ.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Superwizja grupowa dla rodzin zastępczych zawodowych i niezawodowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu Superwizji grupowej w formie warsztatowej dla rodzin zastępczych zawodowych i niezawodowych z terenu Powiatu Wrocławskiego. Superwizja grupowa dla rodzin zastępczych zawodowych i niezawodowych z terenu Powiatu Wrocławskiego przeprowadzana jest celem zapewnienia wsparcia w wypełnianiu funkcji. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił kadrę, która potrafi skutecznie nawiązać kontakt i efektywnie przeprowadzić warsztaty z ww. uczestnikami. Charakterystyka wsparcia dla uczestników: zapewnienie wsparcia i pomocy poprzez pracę warsztatową w zakresie superwizji przypadków, przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu, wsparcia w sytuacjach przeciążenia i nadmiernego stresu, wymiany doświadczeń, dbania o podnoszenie standardów pracy w opiece i wychowaniu dzieci. 1) Zajęcia winny być realizowane zgodnie z poszanowaniem norm kulturowych czy religijnych, warunkujących m. in. sposób ubierania się czy zachowania uczestników. 2) Planowana ilość uczestników objętych superwizją grupową to 12 osób w okresie 2018-2020, czyli po 4 osoby w każdej z Edycji. 3) Planowana ilość godzin: 150 godzin w latach 2018-2020, gdzie: - I Edycja Superwizji w 2018r. w wymiarze 50 h dla 4 osób. - II Edycja Superwizji w 2019r. w wymiarze 50 h w przedziale czasowym styczeń – czerwiec i wrzesień – grudzień (z wyłączeniem wakacji) dla 4 osób. - III Edycja Superwizji w 2020 r. w wymiarze 50 h w okresie styczeń – czerwiec i wrzesień – grudzień (z wyłączeniem wakacji) dla 4 osób. 4) Spotkania w ramach superwizji grupowej w I Edycji powinny odbywać się minimum pięć razy w miesiącu po 5 godzin w dni powszednie lub w weekendy, w godzinach od 8:00 do 18:00, gdzie przez godzinę rozumie się jednostkę czasu - godzinę zegarową liczącą 60 minut. 5) Spotkania w ramach superwizji grupowej w II Edycji i w III Edycji powinny odbywać się raz w miesiącu po 5 godzin w dni powszednie lub w weekendy, w godzinach od 8:00 do 18:00, gdzie przez godzinę rozumie się jednostkę czasu - godzinę zegarową liczącą 60 minut. 6) W trakcie każdego dnia zajęć grupa powinna mieć zapewnione min. 2 przerwy, w tym jedną obiadową i jedną kawową, które nie będą wliczane w czas przeznaczony na realizację warsztatu. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry prowadzącej zajęcia zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt. 6.2.2.3. SIWZ. 8) Tematyka zajęć: Superwizja grupowa ma uwzględniać następujący zakres tematyczny: superwizja przypadków, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, wsparcie w sytuacjach przeciążenia i nadmiernego stresu, wymiana doświadczeń, dbanie o podnoszenie standardów pracy w opiece i wychowaniu dzieci. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi: - miejsca realizacji zajęć: a) sali położonej na terenie Powiatu Wrocławskiego lub Wrocławia, która zapewnia odpowiednie warunki socjalne i spełnia wymogi określone przepisami BHP i p.poż., w tym uwzględnia dostosowanie do osób niepełnosprawnych; b) sali zapewniającej minimum 4 miejsca siedzące i wyposażonej w narzędzia, sprzęt i produkty umożliwiające należyte wykonanie szkolenia, - obiadu (minimum: zupa i drugie danie, napój) oraz przerwy kawowej (minimum: kawa, herbata, woda, ciastka, soki) w każdym dniu warsztatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie kadry szkoleniowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Superwizje grupowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia przeprowadzane będą przez Wykonawcę w 3-letnich cyklach. Termin zakończenia każdej z Edycji superwizji grupowych określono szczegółowo w pkt 5 SIWZ. Wykonawca winien przedłożyć harmonogramy zajęć do akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 4.4 SIWZ.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Szkolenia i warsztaty dla opiekunów w ramach efektywnego przebiegu procesu usamodzielnienia wychowanków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla opiekunów, którzy będą mogli poznać metody budowania pozytywnych relacji z wychowankami oraz uzyskać wiedzę i umiejętności niezbędnych do efektywnego przebiegu procesu usamodzielnienia wychowanków. Szkolenia i warsztaty dla opiekunów, będą realizowane dla uczestników projektu „Piecza Zastępcza Siłą Powiatu Wrocławskiego – osób korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił kadrę, która potrafi skutecznie nawiązać kontakt i efektywnie przeprowadzić warsztaty z ww. uczestnikami. Warsztaty i szkolenia są dedykowane dla opiekunów z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu, którzy potrzebują wsparcia i umiejętności do efektywnego procesu usamodzielnienia wychowanków. 1) Zajęcia winny być realizowane zgodnie z poszanowaniem norm kulturowych czy religijnych, warunkujących m. in. sposób ubierania się czy zachowania uczestników. 2) Planowana ilość uczestników objętych warsztatami wynosi: 30 osób – 3 edycje po 10 osób w danym roku kalendarzowym; w każdej Edycji po 4 moduły tematyczne (2018r. - 1 grupa licząca 10 osób; 2019r. – 1 grupa licząca 10 osób; 2020r. - 1 grupy licząca 10 osób). 3) Planowana ilość godzin: 3 edycje po 20 h szkoleniowych, łącznie 60 h w latach 2018-2020: - I Edycja szkoleń i warsztatów w roku 2018 dla 1 grupy liczącej 10 osób, - II Edycja szkoleń i warsztatów w roku 2019, w okresie sierpień – październik, dla 1 grupy liczącej 10 osób, - III Edycja szkoleń i warsztatów w roku 2020, w okresie sierpień – październik, dla 1 grupy liczącej 10 osób, gdzie w każdej z Edycji Wykonawca winien przeprowadzić moduły tematyczne tj: a) aspekt psychologiczny relacji pomiędzy opiekunem a wychowankiem w momencie wychodzenia w dojrzałość - 6 h (warsztaty – psycholog), b) prawne uwarunkowania usamodzielnienia - 4h (wykład -prawnik), c) rola i obowiązki wynikające z pełnienia funkcji opiekuna usamodzielnienia - 4h (wykład – pracownik socjalny), d) warsztaty pracy nad sporządzeniem indywidualnego planu usamodzielnienia - 6h (warsztaty – pracownik socjalny), a przez godzinę rozumie się jednostkę czasu - godzinę zegarową liczącą 60 minut. 4) Spotkania w ramach I Edycji powinny odbywać się dwa razy w miesiącu po 5 godzin w dni powszednie lub w weekendy, w godzinach od 8:00 do 18:00, gdzie przez godzinę rozumie się jednostkę czasu - godzinę zegarową liczącą 60 minut. 5) Spotkania w ramach II Edycji i III Edycji powinny odbywać się minimum raz w miesiącu po 5 godzin w dni powszednie lub w weekendy, w godzinach od 8:00 do 18:00, gdzie przez godzinę rozumie się jednostkę czasu - godzinę zegarową liczącą 60 minut. 6) W trakcie każdego dnia zajęć grupa powinna mieć zapewnione min. 2 przerwy, w tym jedną obiadową i jedną kawową, które nie będą wliczane w czas przeznaczony na realizację warsztatu. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry prowadzącej zajęcia zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt. 6.2.2.3. SIWZ. 8) Proponowany zakres tematyki zajęć: - zdobywanie umiejętności relacja pomiędzy opiekunem a wychowankiem w momencie wchodzenia w dojrzałość, - role i obowiązki wynikające z pełnienia funkcji opiekuna usamodzielnienia, - warsztaty pracy nad sporządzeniem indywidualnego plan usamodzielnienia, - uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego procesu usamodzielnienia wychowanków, - warsztaty dotyczące pomocy w udzieleniu wsparcia emocjonalnego i społecznego. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi: - miejsca realizacji zajęć: a) sali położonej na terenie Powiatu Wrocławskiego lub Wrocławia, która zapewnia odpowiednie warunki socjalne i spełnia wymogi określone przepisami BHP i p.poż., w tym uwzględnia dostosowanie do osób niepełnosprawnych; b) sali zapewniającej minimum 10 miejsc siedzących i wyposażonej w narzędzia, sprzęt i produkty umożliwiające należyte wykonanie szkolenia, - obiadu (minimum: zupa i drugie danie, napój) oraz przerwy kawowej (minimum: : kawa, herbata, woda, ciastka, soki) w każdym dniu warsztatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie kadry szkoleniowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szkolenia będące przedmiotem niniejszego zamówienia przeprowadzane będą przez Wykonawcę w 3-letnich cyklach. Termin zakończenia każdej z Edycji szkolenia określono szczegółowo w pkt 5 SIWZ. Wykonawca winien przedłożyć harmonogramy zajęć do akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 4.4 SIWZ.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Szkolenia wyjazdowe z zakresu podniesienia jakości pełnionej funkcji przez zawodowe rodziny zastępcze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie „Szkoleń wyjazdowych z zakresu podniesienia jakości pełnionej funkcji przez zawodowe rodziny zastępcze” dla rodzin zastępczych w formie wyjazdu. Szkolenia będą realizowane dla uczestników projektu „Piecza Zastępcza Siłą Powiatu Wrocławskiego – rodzin zastępczych korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił kadrę, która potrafi skutecznie nawiązać kontakt i efektywnie przeprowadzić warsztaty z ww. uczestnikami. Szkolenia są dedykowane dla rodzin zastępczych zawodowych korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu, które potrzebują pomocy w zakresie sprawowania opieki i wychowania, celem podniesienia jakości pełnionej funkcji rodziny zastępczej zawodowej i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. 1) Zajęcia winny być realizowane zgodnie z poszanowaniem norm kulturowych czy religijnych, warunkujących m. in. sposób ubierania się czy zachowania uczestników. 2) Planowana ilość uczestników objętych warsztatami wynosi: maksymalnie 60 uczestników rodzin zastępczych w terminach: - od 28.11.2018r. do 30.11.2018r. - 1 grupa licząca 20 uczestników; - maj - lipiec 2019 r. – 1 grupa licząca 20 uczestników; - maj - lipiec 2020 r. - 1 grupa licząca 20 uczestników; 3) Planowana ilość godzin: łącznie 72 godzin (3 edycje, każda po 24 godziny, 8 godzin dziennie), gdzie przez godzinę rozumie się jednostkę czasu - godzinę zegarową liczącą 60 minut. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry prowadzącej zajęcia zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 6.2.2.3. SIWZ. Wskazane osoby winny posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, być osobami niekaranymi za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu na szkodę małoletniego, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności na szkodę małoletniego, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, za przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo osoba, wobec której orzeczono zakaz prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi, lub obowiązek powstrzymywania się od przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, zakaz kontaktowania się z określonymi osobami lub zakaz opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu. 5) Proponowana przez Zamawiającego tematyka zajęć to: - Potrzeby rozwojowe dzieci w różnym wieku i sposoby ich zaspokajania, - Problemy dorastania i adolescencji dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej - Podstawy psychologiczne i pedagogiczne rozwoju i wychowania dzieci - Wypalenie zawodowe rodzin zastępczych – rozpoznanie i przeciwdziałanie - Efektywne wsparcie dziecka w procesie usamodzielnienia - Regulacje prawne dotyczące sytuacji dziecka w pieczy zastępczej 6) Wykonawca zobowiązany jest do: - zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu podniesienia jakości pełnionej funkcji przez zawodowe rodziny zastępcze w formie 3 - dniowego wyjazdu na terenie województwa dolnośląskiego poza terenem powiatu wrocławskiego; - zapewnienia każdemu uczestnikowi wyjazdu: a) miejsca realizacji zajęć w postaci sali położonej na terenie ośrodka/hotelu w województwie dolnośląskim, która zapewnia odpowiednie warunki socjalne i spełnia wymogi określone przepisami BHP i p.poż., tym uwzględnia dostosowanie do osób niepełnosprawnych; b) sali zapewniającej minimum 23 miejsc siedzących i wyposażonej w narzędzia, sprzęt i produkty umożliwiające należyte wykonanie szkolenia, c) transportu na miejsce szkolenia i z powrotem (proponowany środek transportu – minibus, który winien być sprawny technicznie), d) zakwaterowania dla wszystkich uczestników w jednym budynku ośrodka/hotelu (nocleg w pokojach maksymalnie 2 - osobowych, z pełnym dostępem do węzła sanitarnego, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych), e) pełnego wyżywienia wraz z napojami w stołówce na terenie ośrodka/hotelu, tj.: śniadanie, obiad (zupa, drugie danie), podwieczorek, kolacja z zachowaniem potrzeb dietetycznych, f) bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka pielęgniarska), g) opłatę klimatyczną, h) bezpłatną bazę rekreacyjno – wypoczynkową;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 55120000-7, 60172000-4, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie kadry szkoleniowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szkolenia będące przedmiotem niniejszego zamówienia przeprowadzane będą przez Wykonawcę w 3-letnich cyklach. Termin zakończenia każdej z Edycji szkolenia określono szczegółowo w pkt 5 SIWZ. Wykonawca winien przedłożyć harmonogramy zajęć do akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 4.4 SIWZ.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Warsztaty przedsiębiorczości dla dzieci i młodzieży powyżej 15 roku życia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie „Warsztatów przedsiębiorczości”. Warsztaty przedsiębiorczości będą realizowane dla uczestników projektu „Piecza Zastępcza Siłą Powiatu Wrocławskiego – dzieci i młodzieży powyżej 15 roku życia z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił kadrę, która potrafi skutecznie nawiązać kontakt i efektywnie przeprowadzić warsztaty z ww. uczestnikami. Warsztaty są dedykowane dla dzieci i młodzieży powyżej 15 roku życia z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu, którzy potrzebują wsparcia w zakresie umiejętności społecznych, aby poprawić relacje i komunikację z opiekunami i środowiskiem rówieśniczym, celem podniesienia jakości funkcjonowania w środowisku lokalnym i zapobiec wykluczeniu społecznemu. 1) Zajęcia winny być realizowane zgodnie z poszanowaniem norm kulturowych czy religijnych, warunkujących m. in. sposób ubierania się czy zachowania uczestników. 2) Planowana ilość uczestników objętych warsztatami wynosi: 45 dzieci powyżej 15 roku życia, będących wychowankami rodzinnej i/lub instytucjonalnej pieczy zastępczej: w przedziałach czasowych: - 2018 r. - 1 grupa licząca 15 osób, - kwiecień - wrzesień 2019 r. – 1 grupa licząca 15 osób, - kwiecień - grudzień 2020 r. - 1 grupa licząca 15 osób; 3) Planowana ilość godzin: łącznie 27 godzin w latach 2018-2020: a) 2018r. – 9 godzin (3 spotkania po 3 godziny), b) 2019r. (kwiecień – wrzesień) – 9 godzin (3 spotkania po 3 godziny), c) 2020r. (kwiecień – wrzesień) – 9 godzin (3 spotkania po 3 godziny), gdzie przez godzinę rozumie się jednostkę czasu - godzinę zegarową liczącą 60 minut. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry prowadzącej zajęcia zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt. 6.2.2.3. SIWZ. Wskazane osoby winny posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, być osobami niekaranymi za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu na szkodę małoletniego, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności na szkodę małoletniego, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, za przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo osoba, wobec której orzeczono zakaz prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi, lub obowiązek powstrzymywania się od przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, zakaz kontaktowania się z określonymi osobami lub zakaz opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu. 5) Proponowana przez Zamawiającego tematyka zajęć: - Kompetencje pro-przedsiębiorcze w życiu codziennym i w biznesie. - Inspiracje. Kim mogę zostać? - Od pomysłu do sukcesu – własny biznes. 6) Wykonawca zobowiązany jest do: - zorganizowania i przeprowadzenia w latach 2018-2020 warsztatów przedsiębiorczości dla 3 grup szkoleniowych, łącznie dla 45 dzieci powyżej 15 roku życia, w formie 3 spotkań w wymiarze trzech godzin każde spotkanie, w dni powszednie w godzinach od 16:00 do 19:00 lub weekendy od 9:00 do 15:00. - zapewnienia każdemu uczestnikowi ww grupy: a) miejsca realizacji zajęć w postaci Sali na terenie Powiatu Wrocławskiego lub Wrocławia, która zapewnia odpowiednie warunki socjalne i spełnia wymogi określone przepisami BHP i p.poż., w tym uwzględnia dostosowanie do osób niepełnosprawnych; zapewniającej minimum 15 miejsc siedzących i wyposażonej w narzędzia, sprzęt i produkty umożliwiające należyte wykonanie szkolenia (w tym dostęp do Internetu) b) przerwy kawowej dla uczestników warsztatów (herbata, woda, ciastka, soki).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie kadry szkoleniowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warsztaty będące przedmiotem niniejszego zamówienia przeprowadzane będą przez Wykonawcę w 3-letnich cyklach. Termin zakończenia każdej z Edycji warsztatów określono szczegółowo w pkt 5 SIWZ. Wykonawca winien przedłożyć harmonogramy zajęć do akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 4.4 SIWZ.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Trening dla dzieci i młodzieży z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej pn. „Trening umiejętności społecznych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu dla dzieci i młodzieży z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej z terenu Powiatu Wrocławskiego pod nazwą „Trening umiejętności społecznych”. Realizacja 3 edycji treningu umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej z terenu Powiatu Wrocławskiego, celem nabycia, przywrócenia lub wzmocnienia kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej dla dzieci poniżej 15 roku życia będących w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej. Grupa szkoleniowa będzie liczyć do 10 osób. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił kadrę, która potrafi skutecznie nawiązać kontakt i efektywnie przeprowadzić warsztaty z ww. uczestnikami. 1) Zajęcia winny być realizowane zgodnie z poszanowaniem norm kulturowych czy religijnych, warunkujących m. in. sposób ubierania się czy zachowania uczestników. 2) Planowana ilość uczestników objętych warsztatami wynosi: 30 osób w okresie 2018-2020 (2018r. – 10 osób; 2019r. –10 osób; 2020r. – 10 osób). 3) Planowana ilość godzin: 15 godzin/edycja. Zaplanowanych jest 3 edycji w latach 2018-2020, co łącznie daje 45 godzin. Spotkania nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu po minimum 3 godziny, przez maksymalnie 5 miesięcy, w dni powszednie w godzinach od 16:00 do 19:00 lub weekendy od 9:00 do 15:00 - I Edycja Treningu 15 h w 2018r., - II Edycja Treningu 15 h w 2019r. (w przedziale czasowym od lutego do czerwca), - III Edycja Treningu 15 h w 2020r. (w przedziale czasowym od lutego do czerwca), gdzie przez godzinę rozumie się jednostkę czasu – godzinę zegarową liczącą 60 minut. 4) Spotkania w ramach I edycji powinny odbywać się dwa razy w miesiącu nie dłużej niż 4 godziny/spotkanie w piątek-sobota-niedziela od 9:00 do 16:00. 5) Spotkania w II edycji i w III edycji nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu po 3 godziny, przez maksymalnie 5 miesięcy, piątek-sobota-niedziela od 9:00 do 16:00. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry prowadzącej zajęcia zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 6.2.2.3. SIWZ. 7) Preferowana przez Zamawiającego tematyka zajęć: - Spotkania integracyjne. - Gry miejskie, gry edukacyjne. - Nauka komunikacji personalnej. - Nauka samodzielności. - Nauka sprawnego funkcjonowania w środowisku lokalnym. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi: - miejsca realizacji zajęć: a) sali położonej na terenie Powiatu Wrocławskiego lub Wrocławia, która zapewnia odpowiednie warunki socjalne i spełnia wymogi określone przepisami BHP i p.poż., tym uwzględnia dostosowanie do osób niepełnosprawnych; b) sali zapewniającej minimum 10 miejsc siedzących i wyposażonej w narzędzia, sprzęt i produkty umożliwiające należyte wykonanie szkolenia, - przerwy kawowej (minimum: kawa, herbata, woda, ciastka, soki) w każdym dniu warsztatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie kadry szkoleniowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Treningi będące przedmiotem niniejszego zamówienia przeprowadzane będą przez Wykonawcę w 3-letnich cyklach. Termin zakończenia każdej z Edycji treningów określono szczegółowo w pkt 5 SIWZ. Wykonawca winien przedłożyć harmonogramy zajęć do akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 4.4 SIWZ.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Warsztaty kompetencji społecznych dla dzieci powyżej 15 roku życia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie „Warsztatów kompetencji społecznych” dla dzieci powyżej 15 roku życia w formie 3-dniowego wyjazdu. Warsztaty kompetencji społecznych będą realizowane dla uczestników projektu „Piecza Zastępcza Siłą Powiatu Wrocławskiego – dzieci i młodzieży powyżej 15 roku życia z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił kadrę, która potrafi skutecznie nawiązać kontakt i efektywnie przeprowadzić warsztaty z ww. uczestnikami. Warsztaty są dedykowane dla dzieci i młodzieży powyżej 15 roku życia z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu, którzy potrzebują wsparcia w zakresie umiejętności społecznych, aby poprawić relacje i komunikację z opiekunami i środowiskiem rówieśniczym, celem podniesienia jakości funkcjonowania w środowisku lokalnym i zapobiec wykluczeniu społecznemu. 1) Zajęcia winny być realizowane zgodnie z poszanowaniem norm kulturowych czy religijnych, warunkujących m. in. sposób ubierania się czy zachowania uczestników. 2) Planowana ilość uczestników objętych warsztatami wynosi: 45 uczestników, będących wychowankami rodzinnej i/lub instytucjonalnej pieczy zastępczej w terminach: a) 2018r. - 1 grupa po 15 uczestników (w wieku 15-25 lat); b) czerwiec - lipiec 2019r. – 1 grupa po 15 uczestników (w wieku 15-25 lat); c) czerwiec - lipiec 2020r. - 1 grupa po 15 uczestników (w wieku 15-25 lat); 3) Planowana ilość godzin: łącznie 72 godzin (3 grupy, każda po 24 godziny, 8 godzin dziennie), gdzie przez godzinę rozumie się jednostkę czasu - godzinę zegarową liczącą 60 minut. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry prowadzącej zajęcia zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt. 6.2.2.3. SIWZ. Wskazane osoby winny posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, być osobami niekaranymi za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu na szkodę małoletniego, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności na szkodę małoletniego, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, za przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo osoba, wobec której orzeczono zakaz prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi, lub obowiązek powstrzymywania się od przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, zakaz kontaktowania się z określonymi osobami lub zakaz opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu. 5) Proponowana przez Zamawiającego tematyka zajęć: - rozwijanie umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktów rówieśniczych, - zdobycie umiejętności adekwatnego reagowania w sytuacjach społecznych, - współdziałania w grupie podczas zabawy i pracy, - wyposażenie uczestnika w różne sposoby radzenia sobie w sytuacjach dla niego trudnych. - zwiększenie możliwości poprawnego i twórczego porozumiewania się w różnych sytuacjach społecznych. - zdobywanie umiejętności dostrzegania i wyrażania emocji swoich i rówieśników, - wzbogacanie zasobu posiadanych przez dzieci środków ekspresji uczuć, - uczenie się sposobów odreagowywania napięć emocjonalnych, - budowanie pozytywnego obrazu samego siebie, kształtowanie poczucia własnej wartości. 6) Wykonawca zobowiązany jest do: - zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu kompetencji społecznych dla 15 dzieci powyżej 15 roku życia w formie 3-dniowego wyjazdu na terenie województwa dolnośląskiego i dla 2 opiekunów z ramienia Zamawiającego, - zapewnienia każdemu uczestnikowi: a) miejsca realizacji zajęć w postaci sali położonej na terenie ośrodka/hotelu w województwie dolnośląskim z wyłączeniem Powiatu Wrocławskiego, która zapewnia odpowiednie warunki socjalne i spełnia wymogi określone przepisami BHP i p.poż., tym uwzględnia dostosowanie do osób niepełnosprawnych; b) sali zapewniającej minimum 17 miejsc siedzących i wyposażonej w narzędzia, sprzęt i produkty umożliwiające należyte wykonanie szkolenia, c) transportu na miejsce szkolenia i z powrotem dla 17 uczestników (15 dzieci i 2 opiekunów (proponowany środek transportu – minibus, który winien być sprawny technicznie), gdzie miejscem wyjazdowym i powrotnym jest Miasto Wrocław, d) zakwaterowania dla wszystkich 17 uczestników (15 dzieci i 2 opiekunów) w jednym budynku ośrodka/hotelu (nocleg w pokojach maksymalnie 2 - osobowych, z pełnym dostępem do węzła sanitarnego, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych), e) pełnego wyżywienia wraz z napojami dla wszystkich 17 uczestników w stołówce na terenie ośrodka/hotelu, tj.: śniadanie, obiad (zupa, drugie danie), podwieczorek, kolacja z zachowaniem potrzeb dietetycznych dzieci do lat 15. f) bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka pielęgniarska), g) opłatę klimatyczną, h) bezpłatną bazę rekreacyjno – wypoczynkową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 55120000-7, 60172000-4, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie kadry szkoleniowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warsztaty będące przedmiotem niniejszego zamówienia przeprowadzane będą przez Wykonawcę w 3-letnich cyklach. Termin zakończenia każdej z Edycji warsztatów określono szczegółowo w pkt 5 SIWZ. Wykonawca winien przedłożyć harmonogramy zajęć do akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 4.4 SIWZ.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Warsztaty kompetencji społecznych dla dzieci poniżej 15 roku życia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie „Warsztatów kompetencji społecznych” dla dzieci poniżej 15 roku życia w formie 3-dniowego wyjazdu. Warsztaty kompetencji społecznych będą realizowane dla uczestników projektu „Piecza Zastępcza Siłą Powiatu Wrocławskiego – dzieci i młodzieży do 15 roku życia z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił kadrę, która potrafi skutecznie nawiązać kontakt i efektywnie przeprowadzić warsztaty z ww. uczestnikami. Warsztaty są dedykowane dla dzieci i młodzieży poniżej 15 roku życia z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu, którzy potrzebują wsparcia w zakresie umiejętności społecznych, aby poprawić relacje i komunikację z opiekunami i środowiskiem rówieśniczym, celem podniesienia jakości funkcjonowania w środowisku lokalnym i zapobiec wykluczeniu społecznemu. 1) Zajęcia winny być realizowane zgodnie z poszanowaniem norm kulturowych czy religijnych, warunkujących m. in. sposób ubierania się czy zachowania uczestników. 2) Planowana ilość uczestników objętych warsztatami wynosi: 30 dzieci poniżej 15 roku życia, będące wychowankami rodzinnej i/lub instytucjonalnej pieczy zastępczej w terminach: - 2018r. - 1 grupa licząca 10 dzieci; - maj - lipiec 2019r. – 1 grupa licząca 10 dzieci; - maj - lipiec 2020r. - 1 grupa licząca 10 dzieci. 3) Planowana ilość godzin: łącznie 72 godzin (3 grupy - każda po 24 godziny, 8 godzin dziennie), gdzie przez godzinę rozumie się jednostkę czasu - godzinę zegarową liczącą 60 minut. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry prowadzącej zajęcia zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 6.2.2.3. SIWZ. Wskazane osoby winny posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, być osobami niekaranymi za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu na szkodę małoletniego, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności na szkodę małoletniego, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, za przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo osoba, wobec której orzeczono zakaz prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi, lub obowiązek powstrzymywania się od przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, zakaz kontaktowania się z określonymi osobami lub zakaz opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu. 5) Proponowana przez Zamawiającego tematyka zajęć: - rozwijanie umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktów rówieśniczych, - zdobycie umiejętności adekwatnego reagowania w sytuacjach społecznych, - współdziałania w grupie podczas zabawy i pracy, - wyposażenie dziecka w różne sposoby radzenia sobie w sytuacjach dla niego trudnych. - zwiększenie możliwości poprawnego i twórczego porozumiewania się w różnych sytuacjach społecznych. - zdobywanie umiejętności dostrzegania i wyrażania emocji swoich i rówieśników, - wzbogacanie zasobu posiadanych przez dzieci środków ekspresji uczuć, - uczenie się sposobów odreagowywania napięć emocjonalnych, - budowanie pozytywnego obrazu samego siebie, kształtowanie poczucia własnej wartości. 6) Wykonawca zobowiązany jest do: - zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu kompetencji społecznych dla 10 dzieci poniżej 15 roku życia w formie 3-dniowego wyjazdu na terenie województwa dolnośląskiego i dla 3 opiekunów z ramienia Zamawiającego, - zapewnienia każdemu uczestnikowi ww grupy: a) miejsca realizacji zajęć w postaci sali położonej na terenie ośrodka/hotelu w województwie dolnośląskim z wyłączeniem Powiatu Wrocławskiego, która zapewnia odpowiednie warunki socjalne i spełnia wymogi określone przepisami BHP i p.poż., w tym uwzględnia dostosowanie do osób niepełnosprawnych; b) sali zapewniającej minimum 13 miejsc siedzących i wyposażonej w narzędzia, sprzęt i produkty umożliwiające należyte wykonanie szkolenia, c) transportu na miejsce szkolenia i z powrotem (proponowany środek transportu – minibus, który winien być sprawny technicznie), gdzie miejscem wyjazdowym i powrotnym jest Miasto Wrocław, d) zakwaterowania dla wszystkich 13 uczestników (10 dzieci i 3 opiekunów) w jednym budynku ośrodka/hotelu (nocleg w pokojach maksymalnie 2 – osobowych z pełnym dostępem do węzła sanitarnego, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych), e) pełnego wyżywienia wraz z napojami dla wszystkich 13 uczestników w stołówce na terenie ośrodka/hotelu, tj.: śniadanie, obiad (zupa, drugie danie), podwieczorek, kolacja z zachowaniem potrzeb dietetycznych dzieci do lat 15. f) bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka pielęgniarska), g) opłatę klimatyczną, h) bezpłatną bazę rekreacyjno – wypoczynkową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 55120000-7, 60172000-4, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie kadry szkoleniowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warsztaty będące przedmiotem niniejszego zamówienia przeprowadzane będą przez Wykonawcę w 3-letnich cyklach. Termin zakończenia każdej z Edycji warsztatów określono szczegółowo w pkt 5 SIWZ. Wykonawca winien przedłożyć harmonogramy zajęć do akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 4.4 SIWZ.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Szkolenia i seminaria dla instytucji zajmujących się wsparciem rodziny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie „Szkolenia i seminarium podsumowującego szkolenia związanych z organizowaniem i finansowaniem kosztów działań związanych ze współpracą instytucji sprawujących opiekę nad dzieckiem z rodzinami naturalnymi poprzez inicjowanie i wspieranie form pracy z biologiczną rodziną dziecka oraz zintensyfikowanie współpracy ze środowiskiem lokalnym (w tym asystentami rodziny)”. Szkolenia oraz seminarium podsumowujące szkolenia będą realizowane dla uczestników projektu „Piecza Zastępcza Siłą Powiatu Wrocławskiego – korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił kadrę, która potrafi skutecznie nawiązać kontakt i efektywnie przeprowadzić warsztaty z ww. uczestnikami. Szkolenia oraz seminarium szkoleniowe przewiduje się współpracę z gminnymi ośrodkami pomocy społecznej z terenu Powiatu Wrocławskiego, właściwymi dla Powiatu Sądami Rodzinnymi, placówkami oświatowymi, zespołami kuratorskiej służby sądowej do wykonywania orzeczeń w sprawach rodzinnych i nieletnich oraz ośrodkami adopcyjnymi. Inicjowanie i wspieranie form pracy z rodziną biologiczną dziecka oraz zintensyfikowanej współpracy ze środowiskiem lokalnym. 1) Zajęcia winny być realizowane zgodnie z poszanowaniem norm kulturowych czy religijnych, warunkujących m. in. sposób ubierania się czy zachowania uczestników. 2) Planowana ilość uczestników objętych szkoleniem wynosi do 30 osób w cyklu 12 szkoleń w latach 2018-2020 tj. - 2018r. – 4 szkolenia, - 2019r. – 4 szkolenia, - 2020r. – 4 szkolenia, 3) Planowana ilość uczestników objętych seminarium wynosi do 100 osób w latach 2018-2020 tj. - 2018r. – 1 seminarium, - 2019r. – 1 seminarium, - 2020r. – 1 seminarium, 4) Planowana ilość godzin szkolenia: łącznie 96 godzin (12 szkoleń x 8 godzin), gdzie przez godzinę rozumie się jednostkę czasu - godzinę zegarową liczącą 60 minut. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry prowadzącej zajęcia zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 6.2.2.3. SIWZ. 6) Proponowana przez Zamawiającego tematyka zajęć: W ramach zadania przewiduje się współpracę z gminnymi ośrodkami pomocy społecznej z terenu Powiatu Wrocławskiego, właściwymi dla Powiatu Sądami Rodzinnymi, placówkami oświatowymi, zespołami kuratorskiej służby sądowej do wykonywania orzeczeń w sprawach rodzinnych i nieletnich oraz ośrodkami adopcyjnymi. Inicjowanie i wspieranie form pracy z rodziną biologiczną dziecka oraz zintensyfikowanej współpracy ze środowiskiem lokalnym. 7) Wykonawca zobowiązany jest do: - zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń – 12 szkoleń w okresie 2018 – 2020r. i seminariów szkoleniowych – 3 seminariów w okresie 2018 – 2020r. - zapewnienia każdemu uczestnikowi ww grupy: a) miejsca realizacji zajęć w postaci Sali na terenie Powiatu Wrocławskiego lub Wrocławia, która zapewnia odpowiednie warunki socjalne i spełnia wymogi określone przepisami BHP i p.poż., tym uwzględnia dostosowanie do osób niepełnosprawnych; zapewniającej minimum 30 miejsc siedzących – szkolenia oraz około 96 miejsc – seminarium szkoleniowe i wyposażonej w narzędzia, sprzęt i produkty umożliwiające należyte wykonanie szkolenia (w tym dostęp do Internetu) b) obiadu (minimum: zupa i drugie danie oraz napój) oraz przerwy kawowej dla uczestników warsztatów (minimum kawa, herbata, woda, ciastka, soki).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Doświadczenie kadry szkoleniowej |
40,00 |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szkolenia i seminaria będące przedmiotem niniejszego zamówienia przeprowadzane będą przez Wykonawcę w 3-letnich cyklach. Termin zakończenia każdej z Edycji szkoleń i seminariów określono szczegółowo w pkt 5 SIWZ. Wykonawca winien przedłożyć harmonogramy zajęć do akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 4.4 SIWZ.